SAMODZIELNY REFERENT WYDZIA艁U ORGANIZACYJNEGO(NR 0048) Bydgoszcz oferta pracy REJONOWY ZARZ膭D INFRASTRUKTURY

Stanowisko: SAMODZIELNY REFERENT WYDZIA艁U ORGANIZACYJNEGO(NR 0048)

Wynagrodzenie: od 2聽850 PLN

Zakres obowi膮zk贸w: - prowadzenie ewidencji czasu pracy (bie偶膮ca aktualizacja kart ewidencji czasu pracy, - rozliczanie czasu pracy (prowadzenie rejestru i kontroli nad prawid艂owym wykorzystaniem czasu wolnego za prac臋 w godzinach nadliczbowych), - realizowanie czynno艣ci zwi膮zanych z prowadzeniem rekrutacji na wakuj膮ce stanowiska w zarz膮dzie, - kompletowanie dokumentacji zwi膮zanych z zatrudnieniem, rozwi膮zaniem (wyga艣ni臋ciem stosunku pracy) pracownika zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami, - przygotowanie i wydawanie za艣wiadcze艅 dla pracownik贸w, - zak艂adanie teczek i prowadzenie akt pracownik贸w (w tym archiwizacja teczek osobowych), - przygotowywanie i przedstawianie szefowi wydzia艂u projekt贸w pism w sprawach dotycz膮cych pracownik贸w, - aktualizacja danych w systemie SEW online2.850 z艂 + 12% premii + dodatek za sta偶 pracypracodawca wyp艂aca dodatkowe wynagrodzenie roczne oraz nagrody jubileuszowe

Data publikacji: 2020-01-07

Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: REJONOWY ZARZ膭D INFRASTRUKTURY

Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.

Miejsce pracy:
Podchor膮偶ych 33, 85-915 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w

Zakres obowi膮zk贸w:
- prowadzenie ewidencji czasu pracy (bie偶膮ca aktualizacja kart ewidencji czasu pracy, - rozliczanie czasu pracy (prowadzenie rejestru i kontroli nad prawid艂owym wykorzystaniem czasu wolnego za prac臋 w godzinach nadliczbowych), - realizowanie czynno艣ci zwi膮zanych z prowadzeniem rekrutacji na wakuj膮ce stanowiska w zarz膮dzie, - kompletowanie dokumentacji zwi膮zanych z zatrudnieniem, rozwi膮zaniem (wyga艣ni臋ciem stosunku pracy) pracownika zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami, - przygotowanie i wydawanie za艣wiadcze艅 dla pracownik贸w, - zak艂adanie teczek i prowadzenie akt pracownik贸w (w tym archiwizacja teczek osobowych), - przygotowywanie i przedstawianie szefowi wydzia艂u projekt贸w pism w sprawach dotycz膮cych pracownik贸w, - aktualizacja danych w systemie SEW online2.850 z艂 + 12% premii + dodatek za sta偶 pracypracodawca wyp艂aca dodatkowe wynagrodzenie roczne oraz nagrody jubileuszowe

Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas okre艣lony

Wymiar etatu: 1

Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 2聽850 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracuj膮cych na tym stanowisku:
2.850 z艂 + 12% premii + dodatek za sta偶 pracypracodawca wyp艂aca dodatkowe wynagrodzenie roczne oraz nagrody jubileuszowe

System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮

Nazwa stanowiska:
SAMODZIELNY REFERENT WYDZIA艁U ORGANIZACYJNEGO(NR 0048)

Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Bydgoszcz

Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: kujawsko-pomorskie

Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m. Bydgoszcz

Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Bydgoszcz

Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska

Zaw贸d: pracownik do spraw osobowych

Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋

Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 2聽850 PLN

Data rozpocz臋cia pracy: 07.01.2020

Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie zawodowe

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wy偶sze (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
Wymagania konieczne:- wykszta艂cenie min. 艣rednie i min. 4-letnie do艣wiadczenie zawodowe- preferowane wykszta艂cenie wy偶sze i min. 2-letnie do艣wiadczenie zawodowe , kierunek zarz膮dzanie zasobami ludzkimi, kadry i p艂ace, administracja publiczna, prawo pracy- znajomo艣膰 programu P艂atnik ZUS, znajomo艣膰 i prowadzenie deklaracji p艂ac PFRON oraz wykonywanie z tym zwi膮zanych meldunk贸w, sprawozda艅 i zestawie艅, - znajomo艣膰 przepis贸w prawo pracy - ustawa z dn. 26.06.1974 r. kodeks pracy- znajomo艣膰 prowadzenia akt osobowych zgodnie z rozporz膮dzeniem Ministra Pracy i Polityki Spo艂ecznej z dn. 10.12.2018r. w sprawie prowadzenia dokumentacji pracowniczej, - znajomo艣膰 przepis贸w z ustawy z dn. 13.03.2003r. o szczeg贸lnych zasadach rozwi膮zywania z pracownikami stosunk贸w pracy z przyczyn nie dotycz膮cych pracownik贸w,- znajomo艣膰 przepis贸w z rozporz膮dzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dn. 15.05.1996r. w sprawie usprawiedliwiania pracownikom nieobecno艣ci w pracy oraz udzielania zwolnie艅 od pracy- odporno艣膰 na stres, - dok艂adno艣膰, - terminowo艣膰, dodatkowym atutem b臋dzie do艣wiadczenie w pracy na podobnym stanowisku w instytucji wojska, umiej臋tno艣膰 organizacji pracy

Nazwa pracodawcy: REJONOWY ZARZ膭D INFRASTRUKTURY

Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy

Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Bydgoszczy

Adres pracodawcy:
Podchor膮偶ych 33, 85-915 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie

J臋zyk aplikacji o prac臋: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:CV i list motywacyjny, o艣wiadczenie o wyra偶eniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, kopie dokument贸w potwierdzaj膮cych wykszta艂cenie i do艣wiadczenie (kopie 艣wiadectw pracy)Wymagane dokumenty aplikacyjne nale偶y sk艂ada膰 w formie papierowej listownie na adres RZI Bydgoszcz lub osobi艣cie w siedzibie Rejonowego Zarz膮du Infrastruktury Bydgoszcz 85-915, ul. Podchor膮偶ych 33, w kancelarii, w zamkni臋tej, podpisanej kopercie z dopiskiem na kopercie: "Wydzia艂 Organizacyjny nab贸rb na stanowisko samodzielny referent",lubkontakt tel. 261-413-878 lub 860------------------Wyra偶am zgod臋 na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezb臋dnych do realizacji procesu tej /oraz przysz艂ych* rekrutacji (zgodnie z ustaw膮 z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporz膮dzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony os贸b fizycznych w zwi膮zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep艂ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).Niew艂a艣ciwe wykre艣li膰------------------Klauzula informacyjna dla kandydata do pracyZgodnie z art. 13 ust. 1-2 Rozporz膮dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony os贸b fizycznych w zwi膮zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep艂ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (og贸lne rozporz膮dzenie o ochronie danych) (dalej RODO) informujemy, 偶e:Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Rejonowy Zarz膮d Infrastruktury w Bydgoszczy z siedzib膮 w Bydgoszczy 85-915, ul Podchor膮偶ych 33, reprezentowany przez Szefa Zarz膮du, zwany dalej Zarz膮dem.I. W sprawie ochrony danych osobowych mo偶na skontaktowa膰 si臋 z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem email: rzibydgoszcz.iod (at) ron.mil.pl lub w siedzibie Zarz膮du. II. Cele i podstawy przetwarzania B臋dziemy przetwarza膰 Pani/Pana dane osobowe:1. w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie uprawnienia pracodawcy wynikaj膮cego z art. 22 kodeksu pracy i w zakresie: imienia i nazwiska, imion rodzic贸w, daty urodzenia, miejsca zamieszkania, adresu do korespondencji, wykszta艂cenia i przebiegu dotychczasowego zatrudnienia. Podstaw膮 przetwarzania wy偶ej wymienionych danych osobowych jest obowi膮zek prawny (art. 6 ust. 1 pkt c) RODO),2. w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie Pani/Pana zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych, tj. danych osobowych innych ni偶 wskazane w punkcie powy偶ej, przekazanych w CV, formularzu, li艣cie motywacyjnym i innych dokumentach. Podstaw膮 przetwarzania jest ww. zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO),3. w celu realizacji uzasadnionego interesu administratora w zakresie danych pozyskanych od Pani/Pana w trakcie procesu rekrutacji w zwi膮zku ze sprawdzeniem Pani/Pana umiej臋tno艣ci i zdolno艣ci potrzebnych do pracy na okre艣lonym w og艂oszeniu stanowisku. Podstaw膮 przetwarzania tych danych jest nasz uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO),4. w celu realizacji uzasadnionego interesu administratora na wypadek prawnej potrzeby wykazania fakt贸w, wykazania wykonania obowi膮zk贸w (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f ) RODO),5. w celu przeprowadzenia przysz艂ych proces贸w rekrutacyjnych, na podstawie Pani/Pana zgody na przetwarzane danych osobowych przekazanych w CV, formularzu, li艣cie motywacyjnym i innych dokumentach. Podstaw膮 przetwarzania jest ta zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO).III. Prawa os贸b, kt贸rych dane dotycz膮Zgodnie z RODO, przys艂uguje Pani/Panu prawo 偶膮dania dost臋pu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii, prawo 偶膮dania ich sprostowania (poprawiania), usuni臋cia lub ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych, a tak偶e prawo do przenoszenia swoich danych osobowych. W ka偶dej chwili przys艂uguje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, przetwarzanych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, wskazanych powy偶ej w pkt II.Powy偶sze 偶膮dania mo偶na przes艂a膰 na adresy wskazane w pkt I. Ponadto, zgodnie z RODO przys艂uguje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urz臋du Ochrony Danych Osobowych.IV. Okres przechowywania danych 1. w zakresie wskazanym w pkt II.1, II.2 i II.3 Pani/Pana dane b臋d膮 przechowywane przez czas niezb臋dny do przeprowadzenia niniejszej rekrutacji,2. w zakresie wskazanym w pkt II.4 Pani/Pana dane b臋d膮 przechowywane przez okres przedawnienia roszcze艅 wynikaj膮cych z przepis贸w prawa, a tak偶e przez czas, w kt贸rym przepisy nakazuj膮 nam przechowywa膰 dane,3. w zakresie wskazanym w pkt II.5 Pani/Pana dane osobowe b臋d膮 przechowywane przez okres 12 miesi臋cy od daty wyra偶enia zgody.V. Odbiorcy danych.Pani/Pana dane osobowe nie b臋d膮 przekazywane innym odbiorcom.VI. Podanie danych osobowych w zakresie imienia i nazwiska, daty urodzenia, miejsca zamieszkania, wykszta艂cenia oraz przebiegu dotychczasowego zatrudnienia jest warunkiem wzi臋cia udzia艂u w danym procesie rekrutacyjnym. W pozosta艂ym zakresie podanie danych osobowych jest dobrowolne.VII. Zautomatyzowane podejmowanie decyzjiInformujemy, 偶e nie podejmujemy decyzji w spos贸b zautomatyzowany, w tym w formie profilowania.VIII. Zgoda oraz informacja o mo偶liwo艣ci wycofania zgodyW ka偶dej chwili przys艂uguje Pani/Panu prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Cofni臋cie zgody nie wp艂ywa na zgodno艣膰 z prawem przetwarzania, kt贸rego dokonano na podstawie Pani/Pana zgody przed jej wycofaniem. O艣wiadczenie o wycofaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych mo偶na przes艂a膰 na adresy wskazane w pkt I.

Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobi艣cie, telefon, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Wojew贸dztwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz

Gmina pracodawcy: Bydgoszcz

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowo艣膰 pracodawcy: Bydgoszcz

Ulica pracodawcy: Podchor膮偶ych

Numer budynku pracodawcy: 33

Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Bydgoszczy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0

Zaw贸d wykonywany przez pracownika: pracownik do spraw osobowych

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 07.01.2020

Data dodania oferty pracy: 07.01.2020

Oferta pracy wa偶na do: 06.02.2020

Data udost臋pnienia oferty pracy: 07.01.2020

Data przyj臋cia oferty pracy: 07.01.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?fbc3b86565b53a50c13e026a04781566

Podobne oferty pracy

POMOC KUCHENNA(ROBOTY PUBLICZNE) - od 2聽475 PLN

Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2018-12-17 - Zabrze (艣l膮skie)

PRACOWNIK OCHRONY - od 2聽100 PLN

Ochrona powierzonego obiektu, terenu.
P.U. JAREXS Sp. z o.o. - 2018-11-22 - Polkowice (dolno艣l膮skie)

OBS艁UGA PRZYGOTOWANIA PALIWA - od 13 PLN

Obs艂uga 偶urawia samojezdnego Sennebogen i rozdrabniacza Doppstadt
Homanit Krosno Odrza艅skie Sp. zo.o - 2017-04-03 - Krosno Odrza艅skie (lubuskie)

SAMODZIELNY PRACOWNIK BIUROWY Z DO艢WIADCZENIEM - od 3聽055 PLN

wykszta艂cenie min. 艣redniewymagane wieloletnie do艣wiadczenie w samodzielnym prowadzeniu biurawymagana umiej臋tno艣膰 obs艂ugi komputera (plus internet) oraz kasy fiskalnejwymagana umiej臋tno艣膰 fakturowaniaSamodzielne prowadzenie biura, przygotowywanie dokument贸w, wystawianie faktur, kontakt z klientem, prowadzenie sprzeda偶y internetowej.1 zmianawynagrodzenie: 3055 z艂 brutto
Nawozy Naturalne RICHARD AST - 2020-01-07 - Ostr贸w Wielkopolski (wielkopolskie)

SPRZ膭TACZKA - od 1聽850 PLN

Sprz膮tanie pomieszcze艅 biurowych i przemys艂owych
IPT Akromar Sp贸艂ka zo.o. Sp贸艂ka Komandytowa - 2016-01-28 - 呕ary (lubuskie)

SAMODZIELNA KSI臉GOWA - od 4聽500 PLN

- ksi臋gowanie faktur sprzeda偶y i zakupu oraz wszelkich wewn臋trznych dokument贸w ksi臋gowych- rozliczanie magazyn贸w, raport贸w kasowych i wyci膮g贸w bankowych- sporz膮dzanie deklaracji VAT- analiza i uzgadnianie sald kont ksi臋gowych- inne czynno艣ci zlecone przez prze艂o偶onego zwi膮zane ze stanowiskiem samodzielnej ksi臋gowej
Chemokor Sp. z o.o. - 2019-05-16 - D膮browa G贸rnicza (艣l膮skie)

501U FIZJOTERAPEUTA - 997,4 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Radom (mazowieckie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 4聽500 PLN

Realizowanie zam贸wie艅 (sprzeda偶 zniczy i dostawa do klienta)
MACIEJ FILBRANDT HURT-DETAL WIELOBRAN呕OWY PRODUKCJA I SPRZEDA呕 ZNICZY - 2019-11-15 - Rokitno (mazowieckie)

KIEROWCA SAMOCHOPDU CI臉呕AROWEGO - od 1聽850 PLN

kierowanie samochodem ci臋偶arowym, trasy miedzynarodowe; 5 lat do艣wiadczenia jako kierowca samochodu ci臋偶arowego; podstawy znajomo艣ci j臋zyka niemieckiego
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Izbicko (opolskie)

SEKRETARKA W KANCELARII PRAWNEJ - do 1聽913 PLN

prowadzenie sekretariatu, prowadzenie rozm贸w telefonicznych z klientami kancelarii, wprowadzanie danych do systemu, obs艂uga korespondencji, przygotowywanie projekt贸w pism.
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Gda艅sk (pomorskie)

SAMODZIELNY AUTOMATYK (AUTOMATYKA PRZEMYS艁OWA) - od 3聽000 PLN

- Prefabrykacja linii produkcyjnych w zak艂adach przemys艂owych, modernizacja maszyn i urz膮dze艅 dla bran偶y Automotive, tworzyw sztucznych i innych, modernizacja linii produkcyjny u klient贸w, naprawa i konserwacja maszyn i urz膮dze艅. Znajomo艣膰 bran偶y robotyki, automatyzacji stanowisk monta偶owych i ich naprawy. Wdra偶anie nowych technologii u klienta. Pozyskiwanie nowych klient贸w (budowa efektywnej bazy klient贸w dla nowo powsta艂ego dzia艂u firmy serwis, prefabrykacja). Spotkania z klientami doradztwo techniczne. Tworzenie ofert, zam贸wie艅. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy.- Wynagrodzenie: 3000 z艂/brutto + premia uznaniowa. Praca na umow臋 o prac臋 na okres pr贸bny 3 miesi膮ce, po okresie pr贸bnym umowa o prac臋 na sta艂e. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykszta艂cenie wy偶sze kierunkowe: automatyka lub robotyka lub budowa maszyn. Wymagane do艣wiadczenie zawodowe min. 2 lata w bran偶y (automatyka lub hydraulika lub pneumatyka). Wymagane umiej臋tno艣ci: Nadzorowanie i prowadzenie bie偶膮cych napraw i konserwacji urz膮dze艅 elektrycznych, automatyki i AKPiA. Aktywny udzia艂 w remontach i rozbudowach linii technologicznych. Przeprowadzanie prac modernizacyjnych i rozbudowy uk艂ad贸w sterowania, oprogramowania sterownik贸w PLC, system贸w SCADA i DCS, paneli operatorskich. Obs艂ug臋 i kalibracj臋 urz膮dze艅 pomiarowych i sygnalizacyjnych, dob贸r nowych i zamiennych urz膮dze艅 pomiarowych. Diagnostyk臋 inteligentnych uk艂ad贸w sterowania, organizacj臋 napraw i regeneracji aparatury AKPiA, zarz膮dzanie serwisami, programowanie sterownik贸w Siemens, PLC itp. samodzielno艣膰, umiej臋tno艣膰 my艣lenia analitycznego, innowacyjno艣膰 w rozwi膮zywaniu problem贸w, otwarto艣膰 na prac臋 zespo艂ow膮, mo偶liwo艣膰 kierowania projektami, znajomo艣膰 rysunku technicznego i do艣wiadczenie w tworzeniu dokumentacji technicznej, umiej臋tno艣膰 podejmowania decyzji i rozwi膮zywania problem贸w oraz kreatywno艣膰, umiej臋tno艣膰 pracy w zespole. Wymagana dobra znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego (w mowie i pi艣mie). Pasjonat d膮偶膮cy do osi膮gni臋cia wyznaczonego przez siebie celu. Mile widziana znajomo艣膰 budowy maszyn oraz linii produkcyjnych w praktyce. Mile widziana umiej臋tno艣膰 diagnozowania - robot贸w np. ABB oraz pras w systemie Siemens. Kontakt telefoniczny (8:00-16:00 - Pn-Pt) (Tel. 509-840-812) lub e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 W ORGANIZACJI - 2017-07-27 - Katowice (艣l膮skie)

ELEKTRYK BUDOWLANY - od 2聽400 PLN

j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Warszawa (mazowieckie)

STOLARZ - od 2聽000 PLN

Wykonywanie i konserwacja element贸w drewnianych.
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Barwik (pomorskie)

SAMODZIELNY KSI臉GOWY - od 2聽200 PLN

- Ksi臋gowanie dokument贸w. Obliczanie podatk贸w. Rozliczanie gospodarki magazynowej. Sporz膮dzanie deklaracji Intrastat oraz deklaracji podatkowych. Wprowadzanie dokument贸w do systemu ksi臋gowego. Sporz膮dzanie sprawozda艅 statystycznych dla GUS. Weryfikacja poprawno艣ci dokument贸w ksi臋gowych. Praca w pe艂nej ksi臋gowo艣ci (Ksi臋gi Handlowe). Sporz膮dzanie zestawie艅 rozrachunk贸w oraz rejestr贸w VAT.- Wynagrodzenie: 2000 z艂/brutto + premia uznaniowa. Praca na umow臋 o prac臋 na pocz膮tek na okres pr贸bny do trzech miesi臋cy. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykszta艂cenie wy偶sze. Mile widziane wykszta艂cenie wy偶sze ekonomiczne. Wymagane do艣wiadczenie zawodowe min. 3 lata w pracy w ksi臋gowo艣ci. Wymagana umiej臋tno艣膰 obs艂ugi programu SYMFONIA SAGE. Kontakt KONIECZNIE wst臋pnie telefoniczny (8:00-15:00) (Tel. 32-351-18-50) celem ustalenia spotkania z pracodawc膮 (ul. Ordona 7, 40-164 Katowice) lub e-mail: m.lorek (at) tax-net.pl
TAX-NET SP脫艁KA AKCYJNA - 2016-10-14 - Katowice (艣l膮skie)

SAMODZIELNY PRACOWNIK DZIA艁U EKSPORTU DS. OBS艁UGI RYNKU CHI艃SKIEGO - od 2聽800 PLN

- Pracownik dzia艂u eksportu ds. kontakt贸w z klientami z Chin, Rosji i Ukrainy. Wyjazdy zagraniczne: targi, misje, serwis- t艂umacz, prezentacja firm i produktu.Prowadzenie korespondencji, opracowywanie um贸w, t艂umaczenie tekst贸w na j臋zyk polski i odwrotnie. Oczekujemy bieg艂ej znajomo艣ci j臋zyka chi艅skiego (warunek konieczny). Preferowany r贸wnie偶 j臋zyk rosyjski i ukrai艅ski.- Praca w siedzibie sp贸艂ki + wyjazdy w ramach podr贸偶y s艂u偶bowej.- Wynagrodzenie: 2800 z艂/brutto/miesi臋cznie + premia fakultatywna. Praca na umow臋 o prac臋 na czas okre艣lony 3 lata. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykszta艂cenie wy偶sze. Do艣wiadczenie NIE jest wymagane. Wymagane umiej臋tno艣ci kreatywnego handlowca. Wymagana bieg艂a znajomo艣膰 j. chi艅skiego w mowie i pi艣mie. Mile widziana bieg艂a znajomo艣膰 j. rosyjskiego i/lub ukrai艅skiego w mowie i pi艣mie.
kontakt przez PUP - 2015-12-15 - Katowice (艣l膮skie)

SAMODZIELNY KSI臉GOWY - od 1聽100 PLN

prawid艂owe prowadzenie rozlicze艅 finansowo - ksi臋gowych, rozlicze艅 p艂ac, rozlicze艅 s膮dowo - windykacyjnych
SP脫艁DZIELNIA MIESZKANIOWA OSIEDLE KOROSZCZYN - 2015-12-04 - Koroszczyn (lubelskie)

艁ADOWACZ - od 2聽250 PLN

za艂adunek pojemnik贸w z nieczysto艣ciami sta艂ymi i odstawianie pustych pojemnik贸w
kontakt przez PUP - 2019-05-15 - E艂k (warmi艅sko-mazurskie)

SAMODZIELNY KSIEGOWY - od 2聽100 PLN

PROWADZENIE PKPiR, sporz膮dzaniu sprawozda艅 finansowych, deklaracji podatkowych VAT , PIT . Prowadzenie spraw kadrowo-p艂acowych -
DAR艁OWSKIE CENTRUM BIZNESU URSZULA GRUCHA艁A - 2017-12-22 - Dar艂owo (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 14,7 PLN

-Mile widziana ksi膮偶eczka sanepidowska.
Cykoria Sp. z o. o. - 2019-09-03 - Krapkowice (opolskie)

SAMODZIELNY ELEKTRYK - od 15 PLN

wykonywanie instalacji elektrycznych, monta偶 o艣wietlenia elektrycznego, prefabrykacja rozdzielnic, monta偶 element贸w i podzespo艂贸w wed艂ug dokumentacji technicznej.
DENLUX Zbigniew Kuliberda - 2018-10-23 - Pabianice (艂贸dzkie)

SAMODZIELNY REFERENT DS. ZAM脫WIE艃 PUBLICZNYCH - od 2聽300 PLN

1. Znajomo艣膰 przepis贸w zwi膮zanych z aplikacj膮, rozliczaniem, monitorowaniem i sprawozdawczo艣ci膮 projekt贸w finansowanych ze 艣rodk贸w unijnych i krajowych. 2. Udzielanie pracownikom ASP informacji na temat mo偶liwo艣ci pozyskiwania 艣rodk贸w finansowanych ze 藕r贸de艂 zewn臋trznych. 3. Kompletowanie wniosku aplikacyjnego i za艂膮cznik贸w przy wsp贸艂pracy z kierownikiem projektu i innymi jednostkami uczelni, wspieranie kierownika projektu pod wzgl臋dem formalno-finansowym podczas realizacji projekt贸w. 4. Wsp贸艂praca z instytuacjami przydzielaj膮cymi 艣rodki finansowe przy przygotowywaniu wniosku aplikacyjnego, prowadzenie korespondencji z odpowiednimi instytucjami. 5. Wst臋pna weryfikacja zgodno艣ci wydatk贸w z wnioskiem o ich przyznanie, sprawdzenie wniosku pod wzgl臋dem formalnym przed jego z艂o偶eniem do instytucji przydzielaj膮cej dofinansowanie. 6. Prowadzenie dokumentacji projektowej w zakresie 艣rodk贸w finansowych pozyskanych ze 藕r贸de艂 zewn臋trznych, monitorowanie wska藕nik贸w i post臋p贸w w realizacji projektu, wyja艣nianie w膮tpliwo艣ci wynik艂ych w trakcie realizacji projektu, w przypadku stwierdzenia niezgodno艣ci w wykonaniu projektu finansowanego ze 艣rodk贸w wraz z Kierownikiem Projektu podejmuje dzia艂ania maj膮ce na celu ich wyeliminiowanie bez szkody dla Uczelni. 7. Przygotowanie projekt贸w sprawozda艅, raport贸w i rozlicze艅, w tym rozlicze艅 ko艅cowych projekt贸w. 8. Inicjowanie i opracowywanie wytycznych i procedur niezb臋dne do w艂a艣ciwej realizacji Zada艅. 9. Monitorowanie przepis贸w i wytycznych maj膮cych wp艂yw na prawid艂owe rozliczanie projektu. 10. Prowadzenie dokumentacji projektowej i rozliczeniowej w zakresie 艣rodk贸w finansowych pozyskanych ze 藕r贸de艂 zewn臋trznych. 11. Prowadzenie rejestru realizowanych projekt贸w. 12. Gromadzenie dokumentacji i archiwizacja projekt贸w przy wsp贸艂pracy z Kierownikami projekt贸w. 13. Wsp贸艂praca z innymi dzia艂ami ASP we Wroc艂awiu w celu prawid艂owego prowadzenia i rozliczania projekt贸w. 14. Inne czynno艣ci zwi膮zane z realizacj膮 i rozliczaniem projektu. Oferta dost臋pna w sali E, C. Kontakt z pracodawc膮 - CV i list motywacyjny wys艂ac na adres: m.wozniak (at) asp.wroc.pl
Akademia Sztuk Pi臋knych im. Eugeniusza Gepperta we Wroc艂awiu - 2015-12-23 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)

NAUCZYCIEL - od 3聽317 PLN

Nauczyciel przedmiot贸w zawodowych w zawodzie technik ekonomista lub technik spedytor. Praca na jedn膮 zmian臋 od 08.00-16.00.
Zesp贸艂 Szk贸艂 Og贸lnokszta艂c膮cych i Zawodowych - 2018-06-22 - Boles艂awiec (dolno艣l膮skie)

SAMODZIELNA KSI臉GOWA/Y - 3聽500 - 4聽000 PLN

Dekretowanie i ksi臋gowanie dokument贸w dot. zakupu us艂ug, materia艂贸w i 艣rodk贸w trwa艂ych. Rozliczanie zaliczek w tym w zakresie Importu WNT. Prowadzenie rejestr贸w VAT oraz rozliczanie podatku Vat. Przygotowanie i rozliczanie inwentaryzacji, sk艂adnik贸w maj膮tku firmy. Kontrola pod wzgl臋dem formalno-rachunkowym faktur i innych dokument贸w firmy. Udzia艂 w sporz膮dzaniu sprawozda艅 finansowych oraz deklaracji podatkowych. Udzia艂 w przygotowywaniu zamkni臋膰, raport贸w miesi臋cznych/ rocznych oraz sprawozda艅 i raport贸w na potrzeby wewn臋trzne.
PRZEDSI臉BIORSTWO ROB脫T CZERPALNYCH I PODWODNYCH SP.Z O. O. - 2017-05-10 - Gda艅sk (pomorskie)

SPRZEDAWCA - 1聽017,4 PLN

sprzeda偶
kontakt przez PUP - 2019-04-03 - Andrych贸w (ma艂opolskie)

SAMODZIELNY STOLARZ - od 5聽700 PLN

Samodzielne wykonywanie mebli jak i instalacji dekoracyjnych.
STOLMAR Marian Czajkowski - 2016-06-02 - Rumia (pomorskie)

KIEROWCA C+E - od 12 PLN

przew贸z towar贸w na terenie pow. be艂chatowskiego, paj臋cza艅skiego, radomszcza艅skiego
KTS Kruszywa Sp. zo.o. - 2016-02-18 - Kleszcz贸w (艂贸dzkie)

ORGANIZATOR OBS艁UGI SPRZEDA呕Y INTERNETOWEJ - od 2聽000 PLN

DODAWANIE PRODUKT脫W DO SKLEPU INTERNETOWEGO, ANALIZA CEN W INTERNECIE NA URZ膭DZENIA I AKTUALIZACJA CEN W SKLEPIE, KONTAKT Z KLIENTEM (TELEFONICZNY, E-MAILOWY, CHAT), PRZYGOTOWANIE WYSY艁EK I ZLECANIE ODBIORU KURIEROM, INNE PRACE BIUROWE;WYMAGANIA: WYKSZTA艁CENIE MIN. 艢REDNIE, WY呕SZE, BARDZO SPRAWNA OBS艁UGA KOMPUTERA I INTERNETU, DO艢WIADCZENIE W ROBIENIU ZAKUP脫W PRZEZ INTERNET (ZNAJOMO艢膯 DZIA艁ANIA POR脫WNYWAREK CENOWYCH CENEO.PL ITP), DO艢WIADCZENIE W EDYCJI I DODAWANIU TRE艢CI DO STRON INTERNETOWYCH, MILE WIDZIANE DO艢WIADCZENIE W OBS艁UDZE SKLEPU INTERNETOWEGO;WYNAGRODZENIE: OKO艁O 2000Z艁/MIESI臉CZNIE+PROWIZJA;KONTAKT Z PRACODAWC膭: C.V NA MAIL biuro (at) anmit.pl
Anmit S.C. TERESA WR脫BLEWSKA, BARTOSZ WR脫BLEWSKI - 2017-04-05 - Szczecin (zachodniopomorskie)