SAMODZIELNY REFERENT W WYDZIALE PLANOWANIA I ANALIZ(NR 1488) Bydgoszcz oferta pracy Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych
Stanowisko: SAMODZIELNY REFERENT W WYDZIALE PLANOWANIA I ANALIZ(NR 1488)
Wynagrodzenie: od 3 388 PLN
Zakres obowiązków: Zakres obowiązków:1. Opracowywanie meldunków i sprawozdań dotyczących działalności służb materiałowych.2. Udział w opracowywaniu projektów rozkazów, zarządzeń i wytycznych w sprawach należących do kompetencji szefa Służb Materiałowych.3. Prowadzenie i aktualizacja baz danych w zakresie dotyczącym aktów prawnych, struktur organizacyjnych, spraw kompetencyjnych Służb Materiałowych.4. Współudział w opracowywaniu rocznego i miesięcznych planów zamierzeń Służb Materiałowych oraz monitorowanie ich realizacji. Rodzaj umowy: umowa na okres próbny - docelowo umowa na czas nieokreślony, w pełnym wymiarze czasu pracy.
Data publikacji: 2018-03-09
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Józefa Dwernickiego 1, 85-915 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres obowiązków:1. Opracowywanie meldunków i sprawozdań dotyczących działalności służb materiałowych.2. Udział w opracowywaniu projektów rozkazów, zarządzeń i wytycznych w sprawach należących do kompetencji szefa Służb Materiałowych.3. Prowadzenie i aktualizacja baz danych w zakresie dotyczącym aktów prawnych, struktur organizacyjnych, spraw kompetencyjnych Służb Materiałowych.4. Współudział w opracowywaniu rocznego i miesięcznych planów zamierzeń Służb Materiałowych oraz monitorowanie ich realizacji. Rodzaj umowy: umowa na okres próbny - docelowo umowa na czas nieokreślony, w pełnym wymiarze czasu pracy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 388 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Rodzaj umowy: umowa na okres próbny - docelowo umowa na czas nieokreślony, w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SAMODZIELNY REFERENT W WYDZIALE PLANOWANIA I ANALIZ(NR 1488)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 388 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.05.2018
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące, techniczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie (preferowane techniczne, ekonomiczne).Doświadczenie zawodowe: min. 4 lata pracy zawodowej.Wymagania dodatkowe:1.Znajomość struktury branżowej i zasad funkcjonowania w zakresie gospodarki materiałowej Sił Zbrojnych.2.Ogólna znajomość zagadnień związanych z pracą w pionie funkcjonalnym logistyki.3.Preferowane wykształcenie wyższe na kierunku logistyka oraz doświadczenie zawodowe na stanowisku pracy związanym z gospodarką materiałową.4.Umiejętność posługiwania się sprzętem informatycznym (komputer, drukarka, skaner), biegła znajomość pakietu MS Office (Word, Power Point, Excel).5.Kreatywność i inicjatywa w działaniu.6.Komunikatywność, chęć podnoszenia kwalifikacji oraz umiejętność wyrażania myśli w formie pisemnej.
Nazwa pracodawcy: Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Józefa Dwernickiego 1, 85-915 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt:- pocztą na adres 85-915 Bydgoszcz, ul. Dwernickiego 1 z adnotacją Wydział Pracowników Wojska,- osobiście Bydgoszcz, ul. Dwernickiego 1 - ofertę z adnotacją Wydział Pracowników Wojska zostawić na Biurze przepustek,- pocztą e-mail na adres: jacek.wroblewski (at) ron.mil.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Józefa Dwernickiego
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 09.03.2018
Oferta pracy ważna do: 30.03.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 09.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 09.03.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Praca jednozmianowa hotelu *** w centrum Świdnicy na stanowisku kelnerki/kelnera do obsługi śniadań, przygotowanie bufetu. obsługa kelnerska gości hotelowych, Dbanie o dobry wizerunek firmy, sprzątanie po śniadaniach, zagospodarowanie produktów, sporządzanie listy zakupów, sporządzanie menu śniadań na kolejne dni.
"PEBEK" SP. Z O. O. - 2016-06-29 - Świdnica (dolnośląskie)
Diagnozowanie, prowadzenie wczesnego wspomagania rozwoju i nauczania oraz rewalidacji dzieci i uczniów z autyzmem, zespołem Aspergera oraz innymi całościowymi zaburzeniami rozwojowymi.
ZESPÓŁ SZKÓŁ im. W .Goetla SUCHA BESKIDZKA - 2018-07-12 - Sucha Beskidzka (małopolskie)
obsługa klienta, dbanie o czystość w sklepie, ekspozycja towaru,
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Chorzów (śląskie)
praca w biurze rachunkowym, prowadzenie ewidencji księgowych i rozliczeń podatkowych
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Miejska Górka (wielkopolskie)
Przygotowywanie raportów i sprawozdań finansowych, codzienny kontakt z klientem obcojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie ksiąg rachunkowych dla Grupy spółek prawa handlowego, sporządzanie miesięcznych i rocznych sprawozdań finansowych i statystycznych, sporządzanie i składanie deklaracji oraz prowadzenie dokumentacji podatkowej: CIT, PIT, VAT i innych przewidzianych prawem (sprawozdania bankowe, GUS, itp.), przygotowanie płatności wobec banku i innych instytucji finansowych, dostawców i firm usługowych, kontakty i współpraca z instytucjami zewnętrznymi US, GUS, banki.
JM GROUP SP. ZO.O. - 2016-03-31 - Mikołów (śląskie)
staranne przygotowanie posiłków zgodnie z obowiązującymi standardami i zasadami HACCP i BHP, . Praca na dwie zmiany: 7-15 / 14-22
WENEDA Sp. z o.o. - 2018-06-28 - Opole (opolskie)
obsługa klienta w restauracji
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Bogatynia (dolnośląskie)
pomoc cukiernika
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Dopiewiec (wielkopolskie)
Naliczanie wynagrodzeń, podatku dochodowego, składek ZUS, zasiłków, sporządzanie deklaracji roliczeniowych oraz rozliczeń rocznych pracowników, współprowadzenie ksiąg rachunkowychMiejsce pracy: ul. Weigla nr 5Kontakt z pracodawcą: kadry (at) 4wsk.plSala E
4 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ we Wrocławiu - 2018-01-05 - Wrocław (dolnośląskie)
Wysokość wynagrodzenia, wymiar pracy, czas pracy oraz rodzaj zawieranej umowy - do uzgodnienia z pracodawcą.Kancelaria adwokata i radcy prawnego Sykulska & Sykulski s.c. poszukuje do pracy w Tczewie aplikantki/aplikanta I/II roku aplikacji radcowskiej/adwokackiej na pełen lub częściowy etat wg uzgodnień z kandydatem. Kandydatka/kandydat winien zamieszkiwać w Tczewie lub okolicy.W zakres pracy wchodzi przede wszystkim praca w Kancelarii oraz dodatkowo zastępstwo na rozprawach.Gwarantujemy możliwość uzyskania szerokiego zakresu doświadczeń z prawa gospodarczego, cywilnego, administracyjnego oraz pracy. W niewielkim zakresie praca obejmuje również prawo karne.Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie swoich dokumentów na adres radca (at) sykulscy.plDalsze informacje po uprzednim umówieniu się pod numerem tel. 696 017 347Zastrzegamy sobie prawo do kontaktowania się z wybranymi osobami.
Sykulska &Sykulski S.C. Kancelaria Adwokata i Radcy Prawnego - 2016-09-12 - Tczew (pomorskie)
• doręczanie korespondencji i przekazów pieniężnych,• budowanie pozytywnych relacji z klientami,• realizacja planów sprzedażowych dot. wybranych usług i towarów,• rzetelne prowadzenie ewidencji korespondencji,• wsparcie placówki pocztowej w innych pracach związanych z obsługą przesyłek.
kontakt przez OHP - 2017-06-12 - Cieszyn (śląskie)
/ Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl / - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: terminowo sporządzała listy płac pracowników i zleceniobiorców wg przydzielonych jednostek, obliczała należny podatek, składki na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i sporządzała niezbędną dokumentację w tym zakresie, naliczała wynagrodzenia z tytułu przebywania na zwolnieniu lekarskim zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadziła karty wynagrodzeń i karty zasiłkowe pracowników w obsługiwanych jednostkach. - Wynagrodzenie: 2500-3000 zł brutto - płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od 24.04.2017r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne lub inne umożliwiające wykonywanie zadań. Doświadczenie zawodowe przy średnim 4 lata pracy, w tym minimum roczne doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych, a przy wyższym 2 lata pracy, w tym roczne doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych. Umiejętności: znajomość ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, Kodeks Pracy. Znajomość obsługi programów płacowych oraz programu Płatnik. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw płacowych w oświacie.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-03-29 - Katowice (śląskie)
1. Organizacja tygodnia pracy kierowców.2. Obsługa giełd transportowych.
Przesiębiorstwo Handlowo-Usługowe CARSTAR - 2018-01-09 - Szczekociny (śląskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Szczepanów (dolnośląskie)
prace budowlane
Arkadiusz Filipczak Firma Handlowo- Usługowa - 2016-06-28 - Jurkowice-Kamieniołom (świętokrzyskie)
Wykształcenie, doświadczenie: brak wymagań; dozorowanie obiektu, obchody; dwie zmiany miejsce pracy; Gliwice ul. Eiffel'a
PROTECTION OCHRONA MIENIA SP. Z O.O. - 2018-02-09 - Gliwice (śląskie)
produkcja nawozówmile widziane wykształcenie średnie
Nawozy Naturalne RICHARD AST - 2016-08-09 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Naprawa samochodów osobowych.
FHU AUTOZEN - 2016-09-15 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: terminowo sporządzała listy płac pracowników i zleceniobiorców wg przydzielonych jednostek; obliczała należny podatek, składki na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i sporządzała niezbędną dokumentację w tym zakresie; naliczała wynagrodzenia z tytułu przebywania na zwolnieniu lekarskim zgodnie z obowiązującymi przepisami;prowadziła karty wynagrodzeń i karty zasiłkowe pracowników w obsługiwanych jednostkach.- Wynagrodzenie: od 2750 do 3300 zł/brutto, płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od lutego 2018r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne, inne umożliwiające wykonywanie zadań. Wymagane doświadczenie zawodowe przy średnim wykształceniu 4 lata pracy oraz doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych i kadrowych, a przy wyższym - 2 lata pracy oraz doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych i kadrowych (umowa o pracę , umowy cywilno-prawne). Wymagana znajomość ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, Kodeks Pracy. Wymagana znajomość obsługi programów płacowych oraz programu Płatnik. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw płacowych w oświacie.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2018-01-12 - Katowice (śląskie)
ewidencjonowanie transportu i operacji gospodarczych, sporządzanie deklaracji podatkowych, prowadzenie ewidencji księgowych z zakresu kapitału własnego i uzgadnianie z kontami księgi głównej, prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami, wystawianie dowodów księgowych, generowanie faktur sprzedaży, analizy
Spółdzielnia Mieszkaniowa WOLA - 2018-07-06 - Wola (śląskie)
prowadzenie spraw uczniowskich, obsługa systemów PABS i NABÓR, wykonywanie bieżących zadań związanych ze sprawami uczniowskimi oraz zadań zleconych przez dyrekcję
II Liceum Ogólnokształcące im. Generałowej Zamoyskiej i Heleny Modrzejewskiej w Poznaniu/ ZSO Nr 12 - 2018-07-06 - Poznań (wielkopolskie)
Praca w sklepie spożywczym, obsługa klienta
1. P.H.U. MAR-POL Zbigniew Stręciwilk 2. P.H.U. LOTUS Zbigniew Stręciwilk - 2016-11-25 - Zamość (lubelskie)
Kontakt z klientem, obsługa grup turystycznych i akwizycja pensjonatów, hoteli i ośrodków.
kontakt przez PUP - 2018-04-19 - Kraków (małopolskie)
Zakres obowiązków:1. Sporządzanie na podstawie zbiorczych zestawień, projektów planów i korekt do planów przekazywania zbędnego mienia ruchomego i odpadów, do agencji właściwej do zagospodarowania zbędnego mienia ruchomego na dany rok. 2. Monitorowanie procesu przekazywania zbędnego mienia ruchomego do AMW, w tym opracowywanie okresowych meldunków i sprawozdań w przedmiotowym zakresie. 3. Współudział w opracowaniu i wdrażaniu w ramach ZWSI RON modułu w zakresie procesu przekazywania zbędnego mienia ruchomego do AMW. 4. Realizacja zamierzeń wynikających z nieodpłatnego przekazywania zbędnego mienia ruchomego poza Siły Zbrojne RP. 5. Udział w spotkaniach dotyczących procesu przekazywania zbędnego mienia ruchomego. Rodzaj umowy: umowa na okres próbny (docelowo umowa na czas nieokreślony, w pełnym wymiarze czasu pracy.
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2018-06-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Praca w pracowni tapicerskiej
MARIA MIROWSKA FIRMA USŁUGOWA - TAPICERSTWO MEBLOWE - 2016-05-18 - Kraków (małopolskie)
mechanik pojazdów samochodowych
Łukasz Zdebski Global Serwis Group - 2016-05-19 - Kraków (małopolskie)
Wykonywanie prac biurowych.
Firma Handlowa MDJ - 2016-04-29 - Słubice (mazowieckie)
Jw.
Pedagogiczna Biblioteka Wojewódzka im. KEN - 2017-03-07 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż ubezpieczeń majątkowych
POWSZECHNY ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-10-06 - Ruda Śląska (śląskie)