SAMODZIELNY REFERENT W PIONIE GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO(NR 6248) Bydgoszcz oferta pracy REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY
Stanowisko: SAMODZIELNY REFERENT W PIONIE GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO(NR 6248)
Wynagrodzenie: od 2 850 PLN
Zakres obowiązków: - terminowa ewidencja księgowa zapisów zdarzeń dot. należności i zobowiązań spornych oraz prowadzenie rejestrów należności i zobowiązań spornych- obsługa programu SAP i ERP oraz pakietu Ms Office- ewidencja i dekretacja dokumentów finansowych- uzgodnienia kosztów i przychodów w ramach zamknięcia miesiąca- współpraca z wewnętrznymi sekcjami i wydziałami
Data publikacji: 2019-12-06
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Podchorążych 33, 85-915 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- terminowa ewidencja księgowa zapisów zdarzeń dot. należności i zobowiązań spornych oraz prowadzenie rejestrów należności i zobowiązań spornych- obsługa programu SAP i ERP oraz pakietu Ms Office- ewidencja i dekretacja dokumentów finansowych- uzgodnienia kosztów i przychodów w ramach zamknięcia miesiąca- współpraca z wewnętrznymi sekcjami i wydziałami
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 850 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
2.850 zł + 12% premii + dodatek za staż pracypracodawca wypłaca dodatkowe wynagrodzenie roczne oraz nagrody jubileuszowe
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SAMODZIELNY REFERENT W PIONIE GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO(NR 6248)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania konieczne:- wykształcenie min. średnie i min. 4-letnie doświadczenie zawodowe- preferowane wykształcenie wyższe i min. 2-letnie doświadczenie zawodoweWymagania dodatkowe:- dokładność, terminowość, umiejętność planowania i organizowania własnej pracy i podejmowania decyzji- umiejętność sporządzania decyzji oraz analiz statystycznych- mile widziana znajomość obsługi programu SAP- ogólna znajomość zasad księgowości- mile widziana znajomość planu kont i klasyfikacji budżetowej
Nazwa pracodawcy: REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Podchorążych 33, 85-915 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:CV i list motywacyjny, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie (kopie świadectw pracy)Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w formie papierowej listownie na adres RZI Bydgoszcz lub osobiście w siedzibie Rejonowego Zarządu Infrastruktury Bydgoszcz 85-915, ul. Podchorążych 33, w kancelarii, w zamkniętej, podpisanej kopercie z dopiskiem na kopercie: "samodzielny referent".------------------Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej /oraz przyszłych* rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).Niewłaściwe wykreślić------------------Klauzula informacyjna dla kandydata do pracyZgodnie z art. 13 ust. 1-2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej RODO) informujemy, że:Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Bydgoszczy z siedzibą w Bydgoszczy 85-915, ul Podchorążych 33, reprezentowany przez Szefa Zarządu, zwany dalej Zarządem.I. W sprawie ochrony danych osobowych można skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem email: rzibydgoszcz.iod (at) ron.mil.pl lub w siedzibie Zarządu. II. Cele i podstawy przetwarzania Będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe:1. w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie uprawnienia pracodawcy wynikającego z art. 22 kodeksu pracy i w zakresie: imienia i nazwiska, imion rodziców, daty urodzenia, miejsca zamieszkania, adresu do korespondencji, wykształcenia i przebiegu dotychczasowego zatrudnienia. Podstawą przetwarzania wyżej wymienionych danych osobowych jest obowiązek prawny (art. 6 ust. 1 pkt c) RODO),2. w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie Pani/Pana zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych, tj. danych osobowych innych niż wskazane w punkcie powyżej, przekazanych w CV, formularzu, liście motywacyjnym i innych dokumentach. Podstawą przetwarzania jest ww. zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO),3. w celu realizacji uzasadnionego interesu administratora w zakresie danych pozyskanych od Pani/Pana w trakcie procesu rekrutacji w związku ze sprawdzeniem Pani/Pana umiejętności i zdolności potrzebnych do pracy na określonym w ogłoszeniu stanowisku. Podstawą przetwarzania tych danych jest nasz uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO),4. w celu realizacji uzasadnionego interesu administratora na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów, wykazania wykonania obowiązków (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f ) RODO),5. w celu przeprowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych, na podstawie Pani/Pana zgody na przetwarzane danych osobowych przekazanych w CV, formularzu, liście motywacyjnym i innych dokumentach. Podstawą przetwarzania jest ta zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO).III. Prawa osób, których dane dotycząZgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii, prawo żądania ich sprostowania (poprawiania), usunięcia lub ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych, a także prawo do przenoszenia swoich danych osobowych. W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, przetwarzanych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, wskazanych powyżej w pkt II.Powyższe żądania można przesłać na adresy wskazane w pkt I. Ponadto, zgodnie z RODO przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.IV. Okres przechowywania danych 1. w zakresie wskazanym w pkt II.1, II.2 i II.3 Pani/Pana dane będą przechowywane przez czas niezbędny do przeprowadzenia niniejszej rekrutacji,2. w zakresie wskazanym w pkt II.4 Pani/Pana dane będą przechowywane przez okres przedawnienia roszczeń wynikających z przepisów prawa, a także przez czas, w którym przepisy nakazują nam przechowywać dane,3. w zakresie wskazanym w pkt II.5 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 12 miesięcy od daty wyrażenia zgody.V. Odbiorcy danych.Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane innym odbiorcom.VI. Podanie danych osobowych w zakresie imienia i nazwiska, daty urodzenia, miejsca zamieszkania, wykształcenia oraz przebiegu dotychczasowego zatrudnienia jest warunkiem wzięcia udziału w danym procesie rekrutacyjnym. W pozostałym zakresie podanie danych osobowych jest dobrowolne.VII. Zautomatyzowane podejmowanie decyzjiInformujemy, że nie podejmujemy decyzji w sposób zautomatyzowany, w tym w formie profilowania.VIII. Zgoda oraz informacja o możliwości wycofania zgodyW każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Pani/Pana zgody przed jej wycofaniem. Oświadczenie o wycofaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych można przesłać na adresy wskazane w pkt I.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Podchorążych
Numer budynku pracodawcy: 33
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Data dodania oferty pracy: 06.12.2019
Oferta pracy ważna do: 05.01.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 06.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 06.12.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c60ecdba16dd3daf7d6370fc4df7fdce
Podobne oferty pracy
Wykształcenie zawodowe; min. 3 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku; świadectwo ukończenia kwalifikacyjnego kursu zawodowego; umiejętność czytania rysunku technicznego; umiejętność pracy w zespole; Zakres obowiązków: przygotowywanie i montowanie zbrojenia; przygotowanie, układanie, zagęszczanie i pielęgnacja mieszkanki betonowej; wykonywanie elementów betonowych i żelbetowych, monolitycznych i prefabrykowanych stanowiących konstrukcje nośne obiektów; dwie zmiany; praca na placu budowy w Gliwicach (róg ulic: Eiffel`a i Einsteina)
kontakt przez PUP - 2016-09-06 - Gliwice (śląskie)
farbowanie asortymentu pasmanterii bieliźnianej
"CERTO" SP. Z O.O. - 2017-11-13 - Działoszyn (łódzkie)
- Obsługa administracyjna studentów, prowadzenie wybranych zagadnień administracyjno-biurowych. - Wynagrodzenie: od 2000 zł brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do 3 miesięcy z możliwością przedłużenia. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30. Wymagana praktyka na stanowisku administracyjnym. Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu średniozaawansowanym. Kontakt wyłącznie e-mail: kadry (at) am.katowice.pl
AKADEMIA MUZYCZNA IM.KAROLA SZYMANOWSKIEGO - 2017-01-23 - Katowice (śląskie)
1. Pomoc w kuchni (obieranie, zmywanie, sprzątanie).2. Pomoc na hotelu (sprzątanie).3. Porcjowanie posiłków.4. Prasowanie pościeli, reczników.
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Łęczyca (łódzkie)
zgodnie ze stanowiskiem
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE SKALA K.NOWACKI, A.WĘSIERSKI SPÓŁKA JAWNA - 2018-04-20 - Brusy (pomorskie)
przewóz towarów w transporcie międzynarodowych, drobne naprawy w trakcie trasy
kontakt przez PUP - 2018-01-02 - Gołaszyn (lubelskie)
jw.
Zarząd Transportu Miejskiego - 2017-03-22 - Warszawa (mazowieckie)
[Godzina zakończenia pracy] : 14:35Kontakt z pracodawcą: dokumenty aplikacyjne (CV, list motywacyjny, kwestionariusz osobowy, oświadczenie - do pobrania na stronie www. rckik.wroclaw.pl) złożyć osobiście w siedzibie
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. prof. dr hab. Tadeusza Dorobisza we Wrocławiu - 2016-12-21 - Wrocław (dolnośląskie)
Kierowca samochodu ciężarowego
Firma Usługowa KS - Pol Karol Serafin - 2016-07-08 - Gawłuszowice (podkarpackie)
samodzielne prowadzenie spraw księgowych i kadrowych
Usługowe Przedsiębiorstwo Sprzętowo-Transportowe IPB Sp. z o. - 2018-10-18 - Iława (warmińsko-mazurskie)
kierowanie autem dostawczym, załadunek/rozładunek towaru
DARPOL JAKUB BANC - 2018-03-19 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)
Utrzymanie stanu technicznego budynków biurowych.Praca w godzinach: 7:00-15:00.Oferta dostępna w sali D. Kontakt z pracodawcą - tel.: 603 808 393.
Surfland Sp. z o.o. Sp. k. - 2019-08-19 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa wózka widłowego
Spółdzielnia Producentów Warzyw i Owoców "SIELEC" - 2019-09-17 - Sielec-Kolonia (świętokrzyskie)
Prowadzenie pełnej księgowości, spraw dot.VAT, sporządzanie deklearcji VAT, sprawozdań finansowych, ewidencji środków trwałych.WYMAGANIA: wykształcenie min.średnie kierunkowe, 2 lata doświadczenie.
KONIK EDYTA PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE - 2019-10-16 - Jarosław (podkarpackie)
Oferta pracy subsydiowana skierowana do osób bezrobotnych, które nie ukończyły 30 roku życia: naprawa samochodów różnych marek.
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Józefów (mazowieckie)
Prowadzenie ewidencji w ramach pełnej księgowości zgodnie z przepisami rachunkowymi i podatkowymi ( samodzielne dekretowanie i księgowanie wszystkich zdarzeń gospodarczych), koordynacja działań związanych z zamknięciem miesiąca, zestawień związanych z raportowaniem miesięcznym/rocznym, rozliczanie i uzgadnianie kont, obsługa systemów bankowych, sporządzanie informacji i deklaracji (PIT, VAT)
Dystrybucja Rolnika Sp. z o. o. - 2017-04-11 - Nacław (wielkopolskie)
Wyważanie kół, zmiana opon, naprawa opon
kontakt przez PUP - 2018-06-29 - Bronowice (lubelskie)
Nadzór nad pracami elektromontażowycmi.
Zbigniew Maglewski Instalacje Elektryczne, Projektowanie - Wykonawstwo - 2016-08-11 - Warszawa (mazowieckie)
Aktywny udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych wg określonych standardów (np. ustawa o rachunkowości, IFRS, US GAAP irp.). Dekretowanie dokumentów, księgowanie i wyliczanie rezerw, wycen walutowych, podatku odroczonego, rozliczeń międzyokresowych, kosztów itp. Prowadzenie ewidencji księgowych i ich uzgadnianie z kontami księgi głównej, przygotowanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne oraz instytucji zewnętrznych. Współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, NBP). Przygotowywanie przelewów bankowych, potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami.
LKP RACHUNKOWOŚĆ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2017-02-02 - Lublin (lubelskie)
Konserwacja maszyn budowlanych, przeglądy dzienne koparek, zagęszczarek.
Firma "CYPRYS" Maszyny i Urządzenia - 2019-01-18 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
- Przyjmowanie gości hotelowych;- Obsługa gości restauracyjnych;- Obsługa Bowlingu;- Przyjmowanie rezerwacji.
KABLONEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-06 - Podanin (wielkopolskie)
praca w dziale księgowości
ZAKŁADY WYTWÓRCZE CHEKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-02 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Praca w biurze rachunkowym. Wynagrodzenie do uzgodnienia.
PARAGRAF BIURO RACHUNKOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-21 - Luzino (pomorskie)
wykonywanie prostych prac pomocniczych, załadunek i rozładunek materiałów i sprzętu,
kontakt przez PUP - 2018-11-15 - Piaseczno (mazowieckie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z obowiązującymi przepisami (np. Polska Ustawa o Rachunkowości) oraz polityką firmy, przygotowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby banków oraz instytucji zewnętrznych, nadzór nad prawidlowym obiegiem dokumentów księgowych, dekretowanie i księgowanie dokumentów, prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami ksiegi głównej, przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań finansowych według określonych strandartów, tworzenie zestawień, analiz i raportów na p[otrzeby wewnętrzne firmy, kontaktowanie się i współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US,ZUS,GUS,NBP) i biegłym rewidentem, nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych, nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem księgowości; WYMAGANIA: wyższe wykształcenie (preferowane kierunki: finanse, rachunkowość),min.2 letnie doświadczenie w obszarze finansów i księgowości na stanowisku samodzielnej księgowej, bardzo dobra znajomość prawa podatkowego (CIT,PIT,VAT, ordynacji podatkowej) oraz ustawy o rachunkowości, znajomość pakietu MS Office (bardzo dobra znajomość MS Excel), umiejętność budowania i prezentowania raportów, umiejętność pracy w zespole, systematyczność, dokładność, terminowość; FIRMA OFERUJE: uczestnictwo we współtworzeniu sukcesu polskiej innowacyjnej firmy, ciekawą i samodzielną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i osiąganych wyników pracy, przyjazną atmosferę pracy w młodym, kreatywnym zespole, stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
"Ledapol" Dariusz Krawczyk - 2017-11-24 - Lubliniec (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-10-25 - Warszawa (mazowieckie)
dekretowanie dokumentów, wprowadzanie do komputera, księgowanie, sporządanie deklaracji VAT
kontakt przez PUP - 2017-07-11 - Trzebnica (dolnośląskie)
pomoc przy załadunku i rozładunku towaru
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Śmigno (małopolskie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: terminowo sporządzała listy płac pracowników i zleceniobiorców wg przydzielonych jednostekobliczała należny podatek, składki na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i sporządzała niezbędną dokumentację w tym zakresie, naliczała wynagrodzenia z tytułu przebywania na zwolnieniu lekarskim zgodnie z obowiązującymi przepisami prowadziła karty wynagrodzeń i karty zasiłkowe pracowników w obsługiwanych jednostkach. - Wynagrodzenie: od 2750 do 3300 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na czas określony do sześciu miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od grudnia 2017r.- Praca w godzinach: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne, inne umożliwiające wykonywanie zadań. Doświadczenie zawodowe przy średnim 4 lata pracy oraz doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych i kadrowych, a przy wyższym 2 lata pracy oraz doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych i kadrowych (umowa o pracę, umowy cywilno-prawne). Znajomość ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, Kodeks Pracy znajomość obsługi programów płacowych oraz programu Płatnik. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw płacowych w oświacie.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-11-13 - Katowice (śląskie)
Kompleksowe przetwarzanie dokumentów i informacji w firmie, rejestracja korespondencji, dostarczonych dokumentów klientów i wprowadzanie ich do systemu M-Files, konwersję zeskanowanych obrazów do postaci cyfrowej z wykorzystaniem oprogramowania Chronoscan ADV, kontrola obiegu wszystkich dokumentów w firmie w systemie M-Files, archiwizacja dokumentacji papierowej własnej i klientów oraz fizyczne niszczenie starej dokumentacji papierowej.
kontakt przez PUP - 2019-08-26 - Nysa (opolskie)