SAMODZIELNY REFERENT SEKCJI ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH K/M Warszawa oferta pracy 12 Terenowy Oddział Lotniskowy
Stanowisko: SAMODZIELNY REFERENT SEKCJI ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH K/M
Wynagrodzenie: od 2 950 PLN
Zakres obowiązków: Opracowywanie dokumentacji przetargowej i realizacja procedur przetragowych i zamówień publicznych.
Data publikacji: 2019-06-13
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: 12 Terenowy Oddział Lotniskowy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Al. Jerozlimskie 97, 00-909 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Opracowywanie dokumentacji przetargowej i realizacja procedur przetragowych i zamówień publicznych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 950 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + 10% premii regulaminowe, dodatek stażowy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SAMODZIELNY REFERENT SEKCJI ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostały średni personel do spraw statystyki i dziedzin pokrewnych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 950 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.06.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostały średni personel do spraw statystyki i dziedzin pokrewnych (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), informatyczne, kierunek: zamówienia publiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Zamówienia publiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość zagadnień finansowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe (zamówienia publiczne), umiejętność analizy dokumentów ofertowych, biegła praca na komputerze, znajomość ustawy o finansach publicznych, znajomość prawa zamówień publicznych, zdolności organizacyjne.[Zgłoszenia: Al. Jerozolimskie 97, 12tol (at) ron.mil.pl]
Nazwa pracodawcy: 12 Terenowy Oddział Lotniskowy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Al. Jerozlimskie 97, 00-909 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po uzgodnieniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Al. Jerozlimskie
Numer budynku pracodawcy: 97
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostały średni personel do spraw statystyki i dziedzin pokrewnych
Data dodania oferty pracy: 18.06.2019
Oferta pracy ważna do: 15.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 18.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 13.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?308a7ede15aac283f315d45905811b3a
Podobne oferty pracy
staż
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Kraków (małopolskie)
Kontrola ewidencji czasu pracy, organizowanie, prowadzenie, koordynowanie szkoleń dla pracowników, przygotowywanie zatrudnienia nowego pracownika, prowadzenie akt osobowych pracowników, prowadzenie dokumentacji związanej z rozliczeniem wynagrodzenia pracownika.
KAUFLAND Polska Markety Sp. z o.o. Sp. k. - 2015-11-30 - Kościerzyna (pomorskie)
obsługa klienta, składanie zamówień,
CIACHO CAFE Cukiernia-Kawiarnia Joanna Zblewska Przechlewo - 2017-11-22 - Człuchów (pomorskie)
OBSŁUGA MASZYN DO PRZETWÓRSTWA TWORZYW SZTUCZNYCH
"ALDA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-05-18 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
roboty budowlane
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Wielkanoc (małopolskie)
w/g stanowiska
BLU Ewelina Kasprzyk - 2016-01-04 - Cedzyna (świętokrzyskie)
Promocja firmy na terenie miasta Jasła poprzez kolportaż ulotek
kontakt przez OHP - 2017-06-28 - Jasło (podkarpackie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
- księgowanie kosztów pośrednich dot. studiów podyplomowych i kursów - rozliczanie i księgowanie umów z projektu ERASMUS - uzgadnianie kont rozrachunkowych - księgowanie rozliczeń z programu USOS - obsługa kasowa wraz z księgowaniem raportów kasowych - weryfikacja dokumentów magazynowych oraz ich rozliczanie
kontakt przez PUP - 2019-06-11 - Jarosław (podkarpackie)
1) koordynowanie, nadzór i kontrola nad prawidłowym działaniem Zintegrowanego Systemu Zarządzania w Spółce - pełnienie funkcji Pełnomocnika Prezesa Zarządu ds. ZSZ,2) Zapewnienie zgodności Zintergowanego Systemu Zarządzania z przyjętymi wymaganiami oraz mającymi zastosowanie przedmiotowymi normami, 3) pełnienie funkcji compliance officer w Spółce - koordynowanie, nadzór i kontrola oraz szkolenie w zakresie systemu compliance w Spółce,4) nadzór i aktualizacja procedur wewnętrznych (Zintegrowany System Zarządzania) uwzględniając obszary ryzyk,5) przedstawienie sprawozdań dotyczących wyników funkcjonowania zintegrowanego systemu zarządzania i szans na doskonalenie,6) zapewnienie promowania orientacji na klienta w całej organizacji,7) zapewnienie utrzymania integralności zintegrowanego systemu zarządzania podczas planowania i wdrażania zmian w zintegrowanym systemie zarządzania,8) monitoring, nadzór i kontrola zgodności postępowania pracowników i ich szkolenie w zakresie ZSZ i compliance,9) przygotowywanie i monitorowanie procedur antykorupcyjnych,10) przyjmowanie informacji o nieprawidłowościach od pracowników (sygnalisty) i ich wyjaśnienie,11) monitorowanie nowych wymagań prawnych,12) weryfikacji przestrzegania prawa w zakresie zawieranych umów,Godziny pracy:
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ENERGETYKI CIEPLNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-03 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
PLANOWANIE, ORGANIZACJA WARSZTATÓW, ZAJĘĆ DLA DZIECI, WYMAGANIAWYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE,
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Szczecin (zachodniopomorskie)
program stażu
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Zduńska Wola (łódzkie)
Prowadzenie spraw kadrowych Spółki, sporządzanie list płac, prowadzenie kasy
Gospodarka Komunalna Spółka z o.o. - 2016-08-03 - Olsztynek (warmińsko-mazurskie)
pomoc przy produkcji schodów i drzwi
ZPUH HALDROM Roman Drozdow - 2016-05-31 - Rybka (łódzkie)
Prowadzenie rachunkowości Firmy, sporządzanie sprawozdań finansowych, sporządzanie raportów i analiz na potrzeby zewnetrzne i wewnętrzne, ksiegowanie faktur, sporzadzanie deklaracji PIT,CIT, rozliczanie magazynu produkcji, analiza kosztów i przychodów, przygotowywanie analiz dotyczących planowanej produkcji.
GRUPA PRODUCENTÓW ROLNYCH "ERGO - ROL" Sp. z o.o. - 2019-01-08 - Kiełpiny (wielkopolskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Ostrołęka (mazowieckie)
Księgowanie, korekty, raty, księgowanie wynagrodzeń i dokumentów podróży służbowych, uzgadnianie sald kont, prowadzenie ewidencji środków trwałych i amortyzacji, przygotowanie deklaracji VAT I CIT, znajomość prawa podatkowego, doświadczenie w transporcie międzynarodowym (warunek konieczny) weryfikacja dokumentów pod względem rachunkowym i podatkowym, sporządzanie sprawozdań rocznych, dokumentacja personalna, akta. Certyfikat księgowego. Mile widziane osoby niepełnosprawne
GOLD TRANS & LOGISTICS SP. Z O.O. - 2017-08-07 - Łódź (łódzkie)
sprzedaż art. spożywczych
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Trzebinia (małopolskie)
-
"FAMOR" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-07-11 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klienta rosyjsko-języcznego, księgowanie spółek z kapitałem zagranicznym
PROFIT BIURO RACHUNKOWE JOANNA GŁOWACKA - 2019-02-27 - Sopot (pomorskie)
-Prowadzenie dokumentacji postępowania o zamówienia publiczne-Udział w pracach Komisji Przetargowej jako członek bądź sekretarz komisji-Opracowywanie ogłoszeń o wszczęciu procesów przetargowych
43 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Świętoszowie - 2018-10-08 - Świętoszów (dolnośląskie)
sprzatanie pokoi, dbanie o czystość obiektu, pranie, maglowanie, omunikacja z goścmi hotelowymi ( jezyk ukraiński)
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Korbielów (śląskie)
Samodzielny księgowy
Kancelaria Doradztwa Podatkowego Piotr Wróbel Sp. z o.o. - 2018-03-28 - Tarnów (małopolskie)
•sporządzanie sprawozdań finansowych,•dekretowanie i księgowanie dokumentów, pełna księgowość,•prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej,•przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych,•współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS ),•potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami.
ALKANDIS SP. Z O.O. SP. K. - 2018-05-15 - Gniszewo (pomorskie)
praca na kuchni przy produkcji kanapek, praca na kasie, prace porządkowe
kontakt przez OHP - 2017-07-31 - Krosno (podkarpackie)
1.Prowadzenie niezbednej ewidencji i dokumentacji płacowej.2.Przygotowywanie dokumentów stanowiącychpodstawę naliczania poborów i związanych z wypłatą wynagrodzeń oraz sporządzaniem list płac.3.Prowadzenie sprawozdawczości dla GUS, realizacja zadań wymaganych z obowiązku współpracy z ZUS, wynikających z obciążeń zajęć komorniczych.4.Uzgadnianie dokumentówi sprawozdań wymagających akceptacji głównego księgowego.dodatkowe informacje pod linkiem :https://biuletyn.lublin.eu/bs5/praca/ogloszenia-o-naborze/05-02-2019-ogloszenie-o-naborze-na-wolne-stanowisko-urzednicze-samodzielny-referent-place,23,14941,1.html
Bursa Szkolna nr 5 - 2019-02-12 - Lublin (lubelskie)
Przygotowywanie potraw. Praca na trzy zmiany: 8-16, 16-24, 18-2, Mały Rynek 7.
"QLT RESTAURANT & BAR" Sp. z o.o. - 2016-07-28 - Kraków (małopolskie)
Oferta stażu dla osób do 30 r.ż.prowadzenie diagnozy terapeutycznej, badanie możliwości rozwojowych pacjenta. Prowadzenie indywidualnej i grupowej terapii pedagogicznej zmierzającej do wyrównania deficytów. II zmiany: 08.00 - 15.30/ 10.25 - 18.00 pn-pt
kontakt przez PUP - 2019-05-15 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
POMOCNIK BUDOWLANY
ALMAR HANDEL I USŁUGI EKSPORT-IMPORT DZIEWKOWICE - 2017-12-15 - Dziewkowice (opolskie)
przygotowanie i realizowanie zadań związanychz zatrudnianiem, zwolniniem i przebiegiem zatrudnienia pracowników wojska, wykonywanie sprawozdań i analiz związanych z zatrudnieniem pracowników, naliczanie wysługi lat do stażu pracownicznego i nagród jubileuszowych, prowadzenie ewidencji czasu pracy
Regionalna Wojskowa Pracownia Psychologiczna w Poznaniu/14 Wojskowy Oddział Gospodarczy/Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych - 2017-09-01 - Poznań (wielkopolskie)