SAMODZIELNY REFERENT (SEKCJA TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI) Białystok oferta pracy 25 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Stanowisko: SAMODZIELNY REFERENT (SEKCJA TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI)
Wynagrodzenie: od 2 940 PLN
Zakres obowiązków: ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ:1) Nadzór nad:a) przebiegiem realizacji zawartych umów o usługi i roboty budowlane realizowane w systemie zleconym w poszczególnych kompleksach wojskowych w obszarze działania 25. WOG,b) przygotowaniem przez Sekcje Obsługi Infrastruktury dokumentacji przetargowej na roboty i usługi budowlane w ramach usług zleconych;2) Wykonywanie:a) dokumentacji związanej z przygotowaniem procedur udzielenia zamówień publicznych zlecanych przez przełożonego w ramach sekcji,b) rozliczania prowadzonych zadań po zakończeniu i bezusterkowym odbiorze,c) zaleceń wynikających z przeprowadzonych kontroli i nadzorów;d) prognozowania i planowania środków finansowych na utrzymanie techniczne systemów ochrony obiektów, systemów i urządzeń alarmowych, ppoż. oraz urządzeń dozorowych, prowadzenie i bieżąca weryfikacja planów rzeczowo-finansowych w tym zakresie,e) okresowych analiz realizacji środków finansowych przeznaczonych na konserwację i naprawy systemów i urządzeń alarmowych,f) opisu przedmiotu zamówienia, szacowaniu wartości zamówienia i określeniu istotnych warunków umowy na świadczenia usług w zakresie technicznych środków wspomagających ochronę fizyczną oraz przeglądów technicznych, konserwacji i naprawy systemów alarmowych i ppoż.3) Opracowanie:a) weryfikacji zgłaszanych potrzeb w zakresie inwestycji i remontów nieruchomości,b) niezbędnych dokumentów do zakończenia i rozliczenia zadań remontowo konserwacyjnych;4) Udział w:a) opracowywaniu umów na roboty budowlane,b) prowadzeniu ewidencji głównej systemów sygnalizacji włamania i napadu, ppoż. (w porozumieniu z inspektorem ppoż.), jednostek wojskowych i instytucji będących na zapotrzebowaniu 25. WOG,c) weryfikacji zgłaszanych potrzeb w zakresie inwestycji, remontów, napraw, konserwacji, modernizacji i rozbudowy technicznych zabezpieczeń systemów ochrony obiektów oraz systemów i urządzeń alarmowych, ppoż.d) opracowywaniu i uaktualnianiu dokumentacji związanej z zabezpieczeniem funkcjonowania technicznego środków wspomagających ochronę fizyczną kompleksów (obiektów) oraz systemów i urządzeń alarmowych, ppoż. będących na ewidencji 25 WOG, w tym: przeglądów technicznych, konserwacji, napraw i remontów.
Data publikacji: 2020-01-15
Lokalizacja: Białystok (podlaskie)
Pracodawca: 25 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kawaleryjska 70, 15-601 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ:1) Nadzór nad:a) przebiegiem realizacji zawartych umów o usługi i roboty budowlane realizowane w systemie zleconym w poszczególnych kompleksach wojskowych w obszarze działania 25. WOG,b) przygotowaniem przez Sekcje Obsługi Infrastruktury dokumentacji przetargowej na roboty i usługi budowlane w ramach usług zleconych;2) Wykonywanie:a) dokumentacji związanej z przygotowaniem procedur udzielenia zamówień publicznych zlecanych przez przełożonego w ramach sekcji,b) rozliczania prowadzonych zadań po zakończeniu i bezusterkowym odbiorze,c) zaleceń wynikających z przeprowadzonych kontroli i nadzorów;d) prognozowania i planowania środków finansowych na utrzymanie techniczne systemów ochrony obiektów, systemów i urządzeń alarmowych, ppoż. oraz urządzeń dozorowych, prowadzenie i bieżąca weryfikacja planów rzeczowo-finansowych w tym zakresie,e) okresowych analiz realizacji środków finansowych przeznaczonych na konserwację i naprawy systemów i urządzeń alarmowych,f) opisu przedmiotu zamówienia, szacowaniu wartości zamówienia i określeniu istotnych warunków umowy na świadczenia usług w zakresie technicznych środków wspomagających ochronę fizyczną oraz przeglądów technicznych, konserwacji i naprawy systemów alarmowych i ppoż.3) Opracowanie:a) weryfikacji zgłaszanych potrzeb w zakresie inwestycji i remontów nieruchomości,b) niezbędnych dokumentów do zakończenia i rozliczenia zadań remontowo konserwacyjnych;4) Udział w:a) opracowywaniu umów na roboty budowlane,b) prowadzeniu ewidencji głównej systemów sygnalizacji włamania i napadu, ppoż. (w porozumieniu z inspektorem ppoż.), jednostek wojskowych i instytucji będących na zapotrzebowaniu 25. WOG,c) weryfikacji zgłaszanych potrzeb w zakresie inwestycji, remontów, napraw, konserwacji, modernizacji i rozbudowy technicznych zabezpieczeń systemów ochrony obiektów oraz systemów i urządzeń alarmowych, ppoż.d) opracowywaniu i uaktualnianiu dokumentacji związanej z zabezpieczeniem funkcjonowania technicznego środków wspomagających ochronę fizyczną kompleksów (obiektów) oraz systemów i urządzeń alarmowych, ppoż. będących na ewidencji 25 WOG, w tym: przeglądów technicznych, konserwacji, napraw i remontów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 940 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + dodatek za wysługę lat
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SAMODZIELNY REFERENT (SEKCJA TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Białystok
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Białystok
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Białystok
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 940 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANIA NIEZBĘDNE:- wykształcenie średnie - staż pracy - 4 lata; wykształcenie wyższe staż pracy - 2 lata;- bardzo dobra znajomość obsługi komputera, pakietu MS Office;- dyspozycyjność.WYMAGANIA DODATKOWE (PREFEROWANE):- preferowane wykształcenie: inżynier budownictwa, inżynier elektryk;- doświadczenie na podobnym stanowisku pracy;- umiejętność pracy w zespole;- samodzielność w działaniu;- dobra organizacja pracy własnej;- odporność na stres;- rzetelność, systematyczność, terminowość.
Nazwa pracodawcy: 25 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Adres pracodawcy:
Kawaleryjska 70, 15-601 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW: Wymagane dokumenty aplikacyjne należy przesyłać w terminie do dnia 24.01.2020 r. na adres pocztowy: 25. Wojskowy Oddział Gospodarczy,ul. Kawaleryjska 70, 15-601 Białystokz dopiskiem: Ogłoszenie o pracę SAMODZIELNY REFERENT SEKCJA TUN na adres internetowy wyłącznie w pliku pdf: 25wog.sekcjapersonalna (at) ron.mil.pl Temat wiadomości: Ogłoszenie o pracę SAMODZIELNY REFERENT SEKCJA TUNWymagane dokumenty aplikacyjne (CV lub list motywacyjny) powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej i przyszłych rekrutacji oraz zatrudnienia (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. 2018 r. poz. 1000) oraz zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. O terminie rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.Aplikacje otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego lub data wpływu dokumentów aplikacyjnych pod wskazany adres internetowy).Nie zwracamy otrzymanych aplikacji.Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.Rozpatrzeniu nie będą podlegać aplikacje nie spełanijące wymagań określonych w ogłoszeniu, a także aplikacje, które nie zawierają wymaganej klauzuli o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych. INFORMACJI W SPRAWIE OGŁOSZENIA UDZIELA:- Sekcja Personalna 25.WOG tel. 261 398 832 lub 261 398 833
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: m. Białystok
Gmina pracodawcy: Białystok
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Białystok
Ulica pracodawcy: Kawaleryjska
Numer budynku pracodawcy: 70
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne
Data dodania oferty pracy: 16.01.2020
Oferta pracy ważna do: 24.01.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 16.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 15.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c107a4b892d60812d4e4372c4c061c4a
Podobne oferty pracy
zarządzanie brygadami budowlanymi w terenie, współpraca z gminami, współpraca z klientem indywidualnym, umawianie prac i rozliczanie robót
Z.G.K GRONEKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-05 - Mikorzyn (kujawsko-pomorskie)
- Księgowanie, obliczanie podatków, sporządzanie bilansów.- Wynagrodzenie: od 2100 do 3000 zł/brutto na okresie próbnym. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie ekonomiczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok w biurze rachunkowym na stanowisku księgowej lub na podobnym stanowisku. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: lorenc.malgorzata (at) o2.pl
KANCELARIA PRAWNO - PODATKOWA BIURO RACHUNKOWE MAŁGORZATA LORENC - 2018-07-18 - Katowice (śląskie)
pomoc w przygotowywaniu posiłków, pomoc przy dostarczaniu towaru do magazynu, mycie i dezynfekcja naczyń
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Żuromin (mazowieckie)
\godny
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie KRPIR,prowadzenie pełnych ksiąg handlowych,rozliczanie projektów unijnych,naliczanie płac,sporzadzanie deklaracji VAT i PIT,kontakt z jednostkami: ZUS,US,GUS
GRUPA OSB S.C. Bożena Ziomek i Adam Ziomek - 2016-05-25 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
.
PETROKAN POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-18 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klienta,Dostawa towaru,Dostarczenie towaru do klienta.
"Managa" Sp. z o.o. - 2020-02-25 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
- sporządzanie projektów opinii prawnych i innych pism,- udział praktykanta w charakterze obserwatora w czynnościach podejmowanych przez pracowników tut. Urzedu w sądach i innych organach,- pomoc przy przygotowywaniu dokumentów do przekazania do archiwum
Okręgowy Urząd Górniczy w Krakowie - 2017-02-17 - Kraków (małopolskie)
PRZEGLĄDY PROFILAKTYCZNE INSTALACJI, URZĄDZEŃ ORAZ ARMATURY ELEKTRYCZNEJ W REJONIE DZIAŁANIA KDSG ORAZ W M.STARA PASŁĘKA, WYKONYWANIE NAPRAW AWARYJNYCH INSTALACJI WYMIENIONYCH WYŻEJ, PRZEGLĄDY SKRZYNEK ELEKTRYCZNYCH NA NABRZEŻU KDSG, BIEŻĄCE PROWADZENIE KSIĄŻKI KONSERWATORA ORAZ DOWODÓW URZĄDZEŃ, SPORZĄDZANIE KWARTALNYCH ROZLICZEŃ MATERIAŁÓW UŻYTYCH DO ROBÓT KONSERWATORSKICH.
Morski Oddział Straży Granicznej w Gdańsku - 2016-02-08 - Gdańsk (pomorskie)
Organizacja pracy, nadzór nad podległymi pracownikami, organizacja imprez okolicznościowych.
"INVESTIMUS" Sp. z o.o. - 2018-04-03 - Krosno (podkarpackie)
Technik prac biurowych - stażysta
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Krynica-Zdrój (małopolskie)
transport zagraniczny
Firma Handlowo Usługowa Produkcyjna Export-Import Wojciech Kaczmarczyk - 2018-02-09 - Kromolice (wielkopolskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z obowiązującymi przepisami (np. Polska Ustawa o Rachunkowości) oraz polityką firmy, odpowiedzialność za opracowanie planu kont zgodnie z określonymi standardami sprawozdawczymi, wymogami kontrolingu oraz prawem podatkowym, odpowiedzialność za procedurę potwierdzania sald z kontrahentami, rozliczanie inwentaryzacji aktywów firmy, prowadzeni wszystkich ewidencji księgowych, przygotowanie sprawozdań i raportów na potrzeby banków oraz instytucji zewnętrznych, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych, dekretowanie i księgowanie dokumentów, prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej, przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań finansowych według określonych standardów, tworzenie zestawień, analiz i raportów na potrzeby wewnętrzne firmy, księgowanie i wyliczenia rezerw, wycen walutowych, podatku odroczonego, rozliczeń międzyokresowych kosztów itp., kontaktowanie się i współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US,ZUS,GUS,NBP) i biegłym rewidentem, nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych, nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem księgowości; WYMAGANIA: wyższe wykształcenie ekonomiczne (preferowane kierunki: finanse, rachunkowość),min.3 letnie doświadczenie w obszarze finansów i księgowości, bardzo dobra znajomość prawa podatkowego (CIT,PIT,VAT, ordynacji podatkowej) oraz ustawy o rachunkowości, znajomość pakietu MS Office (bardzo dobra znajomość MS Excel), umiejętność budowania i prezentowania raportów, umiejętność ustalania priorytetów i efektywnego zarządzania czasem, umiejętność pracy w zespole, systematyczność, dokładność, terminowość; FIRMA OFERUJE: uczestnictwo we współtworzeniu sukcesu polskiej innowacyjnej firmy, ciekawą i samodzielną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i osiąganych wyników pracy, przyjazną atmosferę pracy w młodym, kreatywnym zespole, stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
"Ledapol" Dariusz Krawczyk - 2016-10-18 - Lubliniec (śląskie)
Testowanie oprogramowania sterowników turbin, wprowadzanie i testowanie zmian w programach sterujących.
Marek Chorąży RoadProcessors - 2016-08-31 - Węgrzce Wielkie (małopolskie)
prowadzenie pełnej księgowości - rozliczenia kadrowo płacowe -sprawozdawczość do ZUS , US - wnioskowanie o interpretację do MF, godziny pracy do ustalenia
AIRLAN Technologie Sieciowe - 2017-08-08 - Opole (opolskie)
- Prowadzenie spraw z nawiązywaniem , rozwiązywaniem stosunków pracy z pracownikami. Naliczanie nagród jubileuszowych, dodatków za staż pracy.- Godziny pracy: 7:30-15:30.
ŚLĄSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W KATOWICACH - 2020-02-11 - Katowice (śląskie)
Obsługa kasy fiskalnejObsługa stoiska mieśnego. magazynu sklepowego i hali sklepowej
kontakt przez PUP - 2018-11-15 - Jarosław (podkarpackie)
PRACA W MAGAZYNIE, PRZYJMOWANIE, WYDAWANIE TOWARU
''WRONKOWSKI'' ANNA WRONKOWSKA - 2017-10-03 - Budzów (dolnośląskie)
prowadzenie zajęć z zakresu żywienia, tj. procesy technologiczne, zasady żywienia, obsługa klienta, przyjmowanie, przygotowywanie i wydawanie dań.
Zespół Szkół Nr 6 im. Stanisława Staszica w Szczecinku - 2019-09-19 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
jw.
Kancelaria Doradztwo Podatkowego BUK - 2018-05-18 - Warszawa (mazowieckie)
- Strzyżenie damsko - męskie, koloryzacja.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 10:00-18.00, 11.00-19:00 + soboty (według grafiku). Wykształcenie min. zawodowe kierunkowe - fryzjer. W przypadku braku kierunkowego wykształcenia wymagane kursy fryzjerskie. Doświadczenie NIE jest wymagane, istnieje możliwość przyuczenia.
HAIRCOCCON Akademia Polskich Stylistów - Magdalena Suska - 2016-10-06 - Katowice (śląskie)
-ochrona obiektów wg. zleceń
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "CZA-TA" NICIAK SPÓŁKA JAWNA - 2020-12-01 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Sprzedaż detaliczna artykułów firmy "Big Star" za pomocą komputera z programem "MARKET". Obsługa kasy fiskalnej i terminala.
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Legionowo (mazowieckie)
Prowadzenie pełnej księgowości, Koordynowanie i nadzór nad wszystkimi księgowymi i podatkowymi aspektami działalności firmy z zachowaniem zasad rachunkowości oraz przepisów podatkowych, Zapewnienie poprawności w programie finansowo-księgowym, Prowadzenie kadr, Sporządzanie list płac, Nadzór nad terminowym spływem należności oraz kontrola kont rozrachunkowych, Przestrzeganie obowiązujących przepisów prawa i procedur, Kontrola poprawności obiegu dokumentów w firmie, Czynności związane z administracją biurową i korespondencją
APT ONE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-11 - Smolina (wielkopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie rozliczeń z tytułu opłat za korzystanie z lokali, naliczanie , ewidencja i analiza należności z tytułu opłat za użytkowanie lokali, sporządzanie zestawień obrotów i sald rozrachunków z tyt. czynszu i sporządzanie deklaracji dot. gospodarowania odpadami komunalnymi.https://www.sm-wola.pl/nabor-na-stanowisko-specjalista-ds-gospodarki-i-eksploatacji-zasobami-w-spoldzielni-mieszkaniowej/
Spółdzielnia Mieszkaniowa WOLA - 2020-10-08 - Wola (śląskie)
zgodne z zajmowanym stanowiskiem
SZKOŁA PODSTAWOWA W BRATKOWICACH - 2018-02-08 - Bratkowice (podkarpackie)
Układanie glazury oraz kafelek przy pracach budowlanych i remontowych.Praca od poniedziałku do piątku w godz.: 7:00-15:00 na terenie powiatu wodzisławskiego i powiatów ościennych. Pracodawca gwarantuje dojazd z Wodzisławia Śląskiego.
PRZEDSIĘBIORSTWO PROJEKTOWO BUDOWLANE Herman Jarosław - 2020-11-18 - Połomia (śląskie)
Prace biurowe.
kontakt przez PUP - 2015-09-07 - Brzeziny (wielkopolskie)
opieka nad osobą starszą, niepełnosprawną,zajmowanie się gospodarstwem domowym podopiecznego
kontakt przez OHP - 2017-05-09 - Gostyń (wielkopolskie)