SAMODZIELNY REFERENT (SEKCJA TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI) Białystok oferta pracy 25 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Stanowisko: SAMODZIELNY REFERENT (SEKCJA TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI)
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: 1) Nadzór nad realizacją zawartych umów dotyczących utrzymania sprawności technicznej systemów alarmowych oraz systemów ppoż, jednostek wojskowych i instytucji będących na zaopatrzeniu 25. WOG;2) Prowadzenie ewidencji głównej i pomocniczej systemów alarmowych i ppoż. 25. WOG oraz jednostek wojskowych i instytucji będących na zaopatrzeniu 25. WOG,3) Prognozowanie i planowanie środków finansowych na utrzymanie techniczne systemów ochrony obiektów, systemów i urządzeń alarmowych, ppoż. oraz urządzeń dozorowych, prowadzenie i bieżąca weryfikacja planów rzeczowo finansowych w tym zakresie;4) Prowadzenie ewidencji: rejestru wniosków zapytań ofertowych i postępowań przetargowych, rejestru umów, rejestru faktur i innych określonych przez przełożonego;5) Analizowanie wykorzystania środków finansowych umów dotyczących utrzymania sprawności technicznej systemów alarmowych oraz systemów ppoż.;6) Sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia, szacunku wartości zamówienia i określeniu istotnych warunków umowy na świadczenie usług w zakresie technicznych środków wspomagających ochronę fizyczną oraz przeglądów technicznych, konserwacji i napraw systemów alarmowych, systemów ppoż. oraz urządzeń dozorowych;7) Weryfikacja zgłaszanych potrzeb w zakresie inwestycji, remontów, napraw, konserwacji, modernizacji i rozbudowy technicznych zabezpieczeń systemów ochrony obiektów oraz systemów i urządzeń alarmowych, ppoż..
Data publikacji: 2020-07-08
Lokalizacja: Białystok (podlaskie)
Pracodawca: 25 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kawaleryjska 70, 15-601 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1) Nadzór nad realizacją zawartych umów dotyczących utrzymania sprawności technicznej systemów alarmowych oraz systemów ppoż, jednostek wojskowych i instytucji będących na zaopatrzeniu 25. WOG;2) Prowadzenie ewidencji głównej i pomocniczej systemów alarmowych i ppoż. 25. WOG oraz jednostek wojskowych i instytucji będących na zaopatrzeniu 25. WOG,3) Prognozowanie i planowanie środków finansowych na utrzymanie techniczne systemów ochrony obiektów, systemów i urządzeń alarmowych, ppoż. oraz urządzeń dozorowych, prowadzenie i bieżąca weryfikacja planów rzeczowo finansowych w tym zakresie;4) Prowadzenie ewidencji: rejestru wniosków zapytań ofertowych i postępowań przetargowych, rejestru umów, rejestru faktur i innych określonych przez przełożonego;5) Analizowanie wykorzystania środków finansowych umów dotyczących utrzymania sprawności technicznej systemów alarmowych oraz systemów ppoż.;6) Sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia, szacunku wartości zamówienia i określeniu istotnych warunków umowy na świadczenie usług w zakresie technicznych środków wspomagających ochronę fizyczną oraz przeglądów technicznych, konserwacji i napraw systemów alarmowych, systemów ppoż. oraz urządzeń dozorowych;7) Weryfikacja zgłaszanych potrzeb w zakresie inwestycji, remontów, napraw, konserwacji, modernizacji i rozbudowy technicznych zabezpieczeń systemów ochrony obiektów oraz systemów i urządzeń alarmowych, ppoż..
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + dodatek za wysługę lat
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|3
Nazwa stanowiska:
SAMODZIELNY REFERENT (SEKCJA TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Białystok
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 20
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Białystok
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2061
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Białystok
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 21.07.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANIA NIEZBĘDNE:- wykształcenie: średnie staż pracy min.3 lata, wyższe staż pracy niewymagany;- biegła obsługa komputera w środowisku Windows z podstawowym oprogramowaniem Ms Office (Excel, Word, Power Point);- umiejętność pracy w zespole;- samodzielność w działaniu;- dobra organizacja pracy własnej;- komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów.3. WYMAGANIA DODATKOWE (PREFEROWANE):- wykształcenie wyższe (preferowany kierunek: elektryczny, telekomunikacja, informatyka);- zainteresowania w zakresie elektrycznym, elektronicznym, telekomunikacyjnym;- zdolność analizy i syntezy informacji;- odporność na stres;- umiejętność pracy pod presją czasu;- zaangażowanie, sumienność;- odpowiedzialność, terminowość;- dyspozycyjność;- obsługa urządzeń biurowych.
Nazwa pracodawcy: 25 Wojskowy Oddział Gospodarczy
danePracodawcy_nip: 5423224755
danePracodawcy_regon: 200689828
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Adres pracodawcy:
Kawaleryjska 70, 15-601 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
WYMAGANE DOKUMENTY:- życiorys (CV);- list motywacyjny.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy przesyłać w terminie do dnia 20.07.2020 r. na adres pocztowy: 25. Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Kawaleryjska 70, 15-601 Białystokz dopiskiem: Ogłoszenie o pracę STARSZY REFERENT SEKCJA TUN - INFRASTRUKTURA na adres internetowy wyłącznie w pliku pdf:25wog.sekcjapersonalna (at) ron.mil.pl Temat wiadomości: Ogłoszenie o pracę STARSZY REFERENT SEKCJA TUN - INFRASTRUKTURADODATKOWE INFORMACJE: Wymagane dokumenty aplikacyjne (CV lub list motywacyjny) powinny być opatrzone klauzulą:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej i przyszłych rekrutacji oraz zatrudnienia (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. 2018 r. poz. 1000) oraz zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. O terminie rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.Aplikacje otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego lub data wpływu dokumentów aplikacyjnych pod wskazany adres internetowy).Nie zwracamy otrzymanych aplikacji. Nie udzielamy informacji o otrzymanych aplikacjach.Komendant 25.WOG zastrzega sobie prawo do unieważnienia prowadzonego naboru w każdym czasie bez podawania przyczyny i uzasadnienia.Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.Rozpatrzeniu nie będą podlegać aplikacje nie spełanijące wymagań określonych w ogłoszeniu, a także aplikacje, które nie zawierają wymaganej klauzuli o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.INFORMACJI W SPRAWIE OGŁOSZENIA UDZIELA:Sekcja Personalna 25.WOG tel. 261 398 817 lub 261 398 833.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 20
Powiat pracodawcy: m. Białystok
danePracodawcy_kodPowiatu: 2061
Gmina pracodawcy: Białystok
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Białystok
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0922410
Ulica pracodawcy: Kawaleryjska
Numer budynku pracodawcy: 70
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|214202
Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 08.07.2020
Oferta pracy ważna do: 20.07.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 08.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 08.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?9db072b78101800f5ccb1a362495ae0a
Podobne oferty pracy
- Sprzedaż w sklepie rybnym,- Godziny otwarcia sklepu: 09:00 - 17:00 (pn-pt) oraz 09:00 - 13.00 (sob) - czas pracy do uzgodnienia z Pracodawcą,-Wynagrodzenie do uzgodnienia z Pracodawcą,-Osoby zainteresowane prosimy o osobiste składanie CV w sklepie, Tczew, ul. Jasińskiego 16.
SKLEP RYBNY HANDEL OBWOŹNY SŁAWOMIR MODER - 2019-04-24 - Tczew (pomorskie)
prace ogólnobudowlane, pomoc przy murowaniu
KOZIOŁ KRZYSZTOF Usługi Budowlane "KOZBUD" - 2018-09-06 - Lipinki (małopolskie)
utrzymanie czystości w pokojach hotelowych, sprzątanie pomieszczeń ogólnie dostępnych, zapleczy, ciągów komunikacyjnych, nadzorowanie magazynu pościeli, zmiana pościeli i ręczników w pokojach
Archidiecezjalny Ośrodek Charytatywny CARITAS Archidiecezji Warmińskiej w Rybakach - 2019-07-24 - Rybaki (warmińsko-mazurskie)
ZAPOZNANIE SIĘ ZE STRUKTURĄ ORGANIZACYJNĄ ZAKŁADU UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH. ZAPOZNANIE SIĘ Z REGULAMINEM ORGANIZACYJNYM I ZASADAMI FUNKCJONOWANIA ZAKŁADU UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W OPOLU. ZAPOZNANIE SIĘ Z REGULAMINEM PRACY ZAKŁADU UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W OPOLU. SZKOLENIE W ZAKRESIE BHP I PPOŻ. ZAPOZNANIE SIĘ Z TREŚCIĄ USTAWY O OCHRONIE INFORMACJI NIEJAWNYCH ORAZ O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH. ZAPOZNANIE SIĘ Z ORGANIZACJĄ I ZAKRESEM OBOWIĄZKÓW PRACOWNIKA W SAMODZIELNYM REFERACIE OBSŁUGI KLIENTÓW I KORESPONDENCJI. ZAPOZNANIE Z WYBRANYMI ZAGADNIENIAMI USTAWY O SYSTEMIE UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH, PRZEPISAMI Z ZAKRESU UBEZPIECZENIA ZDROWOTNEGO. PRZYJMOWANIE, REJESTRACJA I PODZIAŁ KORESPONDENCJI. PRZYGOTOWYWANIE DO WYSYŁKI BIEŻĄCEJ KORESPONDENCJI. PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTACJI DO ARCHIWIZACJI. ZASADY PRZECHOWYWANIA AKT. DOŁOŻENIE SZCZEGÓLNEJ STARANNOŚCI W CELU OCHRONY INTERESU OSÓB, KTÓRYCH DANE OSOBOWE SĄ PRZETWARZANE, W SZCZEGÓLNOŚCI OCHRONA DANYCH PRZED NIEPOWOŁANYM DOSTĘPEM, NIEUZASADNIONĄ MODYFIKACJĘ, ZNISZCZENIEM, NIELEGALNYM UJAWNIENIEM LUB POZYSKANIEM. PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH W CELACH WPROWADZENIA DANYCH DO SYSTEMU KSI W ZAKRESIE UBEZPIECZONYCH OBJĘTYCH DZIAŁANIEM INSPEKTORATU
kontakt przez PUP - 2017-05-15 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
prowadzenie pełnej księgowości i płac
BIURO USŁUG KSIĘGOWYCH EWELINA NAWROT JADWIGA - 2018-12-28 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
obsługa klienta stacjonarnego, przygotowanie ofert
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Tarnowskie Góry (śląskie)
montaż i demontaż kół, wyważanie kół
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Częstochowa (śląskie)
roznoszenie ulotek
kontakt przez OHP - 2017-10-19 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
prace zgodne z zawodem, prace w Lubinie
ZUW Urbex sp. z o.o. - 2019-08-23 - Lubin (dolnośląskie)
wg oferty
kontakt przez PUP - 2018-01-11 - Michałów (opolskie)
Obliczanie i sporządzanie list wynagrodzeń, zgłaszanie do ubezpieczeń, obliczanie i odprowadzanie zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych;gromadzenie i przechowywanie dokumentacji stanowiącej podstawę obliczania wynagrodzeń; sporządzanie i dekadowych i miesięcznych zestawień obrotów placówek detalicznych, prowadzenie samodzielne spraw w powierzonym zakresie,zgodnie z obowiazującymi przepisami
"SPOŁEM"Powszechna Spółdzielnia Spozywców - 2018-04-13 - Trzebnica (dolnośląskie)
Umawianie spotkań handlowych z klientami biznesowymi (bez sprzedaży własnej), realizacja założonych planów, raportowanie wyników, praca zdalna w dogadanych godzinach.
I. IQ ENERGETYKA DARIUSZ MIKRUT II. DM NEGOTIUM DARIUSZ MIKRUT - 2018-01-04 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
murowanie i betonowanie, praca na terenie woj.opolskiego, dowóz zapewniony przez pracodawcę
Andrzej Feliks W.B.A. BUD - 2019-05-28 - Krzyżowa Dolina (opolskie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Wyśmierzyce (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż lodów, zachowanie czystości miejsca pracy, obsługa kasy fiskalnej, obsługa klienta
GOŚCINIEC NA PÓŁWYSPIE Waldemar Saj - 2017-04-20 - Słubice (lubuskie)
Dostawa towarów, dbanie o powierzone mienie
kontakt przez PUP - 2018-10-19 - Ząbki (mazowieckie)
Malowanie pojazdów samochodowych
AUTO SERWIS A.J.M. WIESŁAW BANASIK,MAGDALENA BANASIK-PAWLIK - 2019-05-21 - Kraków (małopolskie)
Monitorowanie stanu technicznego, konserwacja i naprawianie instalacji elektrycznej, gazowej, wodno kanalizacyjnej, grzewczej, konserwowanie i naprawa elementów budynku.Wymiar czasu pracy: 160h miesięcznie. Wynagrodzenie: 17zł/h brutto.
kontakt przez PUP - 2019-12-30 - Kraków (małopolskie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.plOsoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:-wprowadzała do bazy danych osobowych i innych dotyczących złożonych wniosków w sprawie stypendiów i zasiłków szkolnych,-weryfikowała wnioski pod względem formalnym i merytorycznym,-przygotowywała zawiadomienia/ postanowienia o wszczęciu, przedłużeniu , zawieszeniu i zakończeniu postępowania administracyjnego,-przygotowywała projekty decyzji administracyjnych, analizowała złożone odwołania,-prowadziła kontrolę formalną rozliczęń stypendiów i zasiłków szkolnych,-weryfikowała zgodności dowodów księgowych z decyzjami i katalogiem wydatków kwalifikowalnych-przygotowywała dane do sporządzenia sprawozdań w zakresie rozliczenia dotacjiGodziny pracy: 7:30-15:30.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2020-02-03 - Katowice (śląskie)
odcinanie płatów,przywiązywanie przędzy,przygotowywanie przędzy
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Częstochowa (śląskie)
przygotowanie i realizowanie zadań związanychz zatrudnianiem, zwolniniem i przebiegiem zatrudnienia pracowników wojska, wykonywanie sprawozdań i analiz związanych z zatrudnieniem pracowników, naliczanie wysługi lat do stażu pracownicznego i nagród jubileuszowych, prowadzenie ewidencji czasu pracy
Regionalna Wojskowa Pracownia Psychologiczna w Poznaniu/14 Wojskowy Oddział Gospodarczy/Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych - 2017-09-01 - Poznań (wielkopolskie)
montaże i demontaże regałów sklepowych, montaż płyt OSB i MOF - praca na terenie Polski i Niemiec - system wynagradzania dwutygodniowy, praca 10 godz. dziennie
LOLEK-SERVICE Piotr Krause - 2016-11-04 - Łęknica (lubuskie)
sporządzanie sprawozdań, raportów, deklaracji
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Robac - 2016-09-20 - Paterek (kujawsko-pomorskie)
odpowiedzialność materialna, skup - sprzedaż- załadunek, naprawa, sorotwanie nośników transportu, euro-palety- gboxy, pojemniki, plastikowe, haki euroi tp.
P.H.U. "EURO-ORZEŁ" Jan Orłowski - 2017-01-30 - Zielona Góra (lubuskie)
doczyszczanie powierzchni płaskich, mycie okien, praca od poniedziałku do piątku, na trzy zmiany, wynagrodzenie: 12 zł brutto za godzinę
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Parzniew (mazowieckie)
wyksz. min. średnie ekonomiczne bądź ogólne; 1-2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku , doświadczenie w pracy biurowe : obsługa urządzeń biurowych w tym komputera - pakiet Office, umiejętność organizowania pracy; praca polega na: koordynacji czynności związanych z prawidłowym działaniem biura i produkcji , rozliczanie zleceń produkcyjnych, faktur i pozostałych kosztów dla potrzeb KPiR,mile widziana znajomość języka angielskiego; umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres,bardzo dobra znajomość programu SUBIEKT GT
PPH WAZA s.c. - 2016-08-23 - Wysocko Małe (wielkopolskie)
-
KLINET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-17 - Lisi Ogon (kujawsko-pomorskie)
Usuwanie awarii maszyn i urządzeń. Wykonywanie przeglądów okresowych maszyn i urządzeń oraz linii produkcyjnych. Działania mające na celu zapewnienie poprawnej, ciągłej pracy maszyn na terenie zakładu. Identyfikacja potencjalnych zagrożeń w ciągłości produkcji. Montaż instalacji elektrycznych maszyn i instalacji wewnątrz zakładowych. Tworzenie prostych układów automatyki. Udział w uruchomieniu oraz optymalizacji pracy maszyn i urządzeń. Monitorowanie stanów zapasów działu w tym części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych oraz zgłaszanie bieżących potrzeb zakupowych.
TEKTURA OPAKOWANIA PAPIER SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-03-27 - Tychy (śląskie)
Przygotowywanie i wydawanie posiłków, obsługa kasy fiskalnej.
Mała Gastronomia Łakomczuch "Tortille Świata"Radosław Kozdroń - 2016-12-16 - Szczecinek (zachodniopomorskie)