SAMODZIELNY REFERENT W REFERACIE FUNDUSZY STYPENDIALNYCH Katowice oferta pracy CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH
Stanowisko: SAMODZIELNY REFERENT W REFERACIE FUNDUSZY STYPENDIALNYCH
Wynagrodzenie: 3 320 - 3 984 PLN
Zakres obowiązków: - Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.plOsoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:-wprowadzała do bazy danych osobowych i innych dotyczących złożonych wniosków w sprawie stypendiów i zasiłków szkolnych,-weryfikowała wnioski pod względem formalnym i merytorycznym,-przygotowywała zawiadomienia/ postanowienia o wszczęciu, przedłużeniu , zawieszeniu i zakończeniu postępowania administracyjnego,-przygotowywała projekty decyzji administracyjnych, analizowała złożone odwołania,-prowadziła kontrolę formalną rozliczęń stypendiów i zasiłków szkolnych,-weryfikowała zgodności dowodów księgowych z decyzjami i katalogiem wydatków kwalifikowalnych-przygotowywała dane do sporządzenia sprawozdań w zakresie rozliczenia dotacjiGodziny pracy: 7:30-15:30.
Data publikacji: 2020-02-03
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wita Stwosza 7, 40-040 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.plOsoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:-wprowadzała do bazy danych osobowych i innych dotyczących złożonych wniosków w sprawie stypendiów i zasiłków szkolnych,-weryfikowała wnioski pod względem formalnym i merytorycznym,-przygotowywała zawiadomienia/ postanowienia o wszczęciu, przedłużeniu , zawieszeniu i zakończeniu postępowania administracyjnego,-przygotowywała projekty decyzji administracyjnych, analizowała złożone odwołania,-prowadziła kontrolę formalną rozliczęń stypendiów i zasiłków szkolnych,-weryfikowała zgodności dowodów księgowych z decyzjami i katalogiem wydatków kwalifikowalnych-przygotowywała dane do sporządzenia sprawozdań w zakresie rozliczenia dotacjiGodziny pracy: 7:30-15:30.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 320 - 3 984 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 3320 -3984 zł/brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od zaraz.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SAMODZIELNY REFERENT W REFERACIE FUNDUSZY STYPENDIALNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 320 - 3 984 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.03.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie lub wyższe preferowany kierunek administracja, prawo, socjologia , polityka społeczna lub inne umożliwiające wykonywanie zadań na tym stanowisku , Wymagane doświadczenie zawodowe przy średnim 4 lata pracy (umowa o pracę) w tym 1rok doświadczenia przy prowadzeniu postępowań administracyjnych w sprawie przyznania pomocy materialnej dla uczniów o charakterze socjalnym, a przy wyższym 2 lata pracy (umowa o pracę) w tym 1 rok doświadczenia przy prowadzeniu postępowań administracyjnych w sprawie przyznania pomocy materialnej dla uczniów o charakterze socjalnym.Wymagane umiejętności: znajomość ustawy kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o systemie oświaty, ustawy o pomocy społecznej, ustawy o świadczeniach rodzinnych, ustawy o finansach publicznych.Wymagana znajomość programów Word i Excel , tworzenia i prowadzenia baz danych.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 4
Nazwa pracodawcy: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
Wita Stwosza 7, 40-040 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dostarczyć w opisanej kopercie do kancelarii w godz od 7.30-15.30 lub wysłać pocztą następujące dokumenty: list motywacyjny, CV, ksero dyplomu potwierdzającego kwalifikacje, kserokopie świadectw pracy i dyplomów potwierdzających posiadane uprawnienia, kwestionariusz osobowy, oświadczenie że kandydat nie był karany za przestępstwa umyślne oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne, korzysta z pełni praw publicznych termin składania dokumentów do 14 .02.2020r. do 15.30Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, Termin: Termin składania dokumentów do 14.02.2020 r. , Godziny : 9:00-15:30
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Adres strony pracodawcy: www.zojo.katowice.pl
Ulica pracodawcy: Wita Stwosza
Numer budynku pracodawcy: 7
Profil działalności pracodawcy:
DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 03.02.2020
Data dodania oferty pracy: 03.02.2020
Oferta pracy ważna do: 14.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 03.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 03.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?8a980bb5aab7135b81fab9280cdee84b
Podobne oferty pracy
wyk. zawodowe gastronomiczne, min. 3 lata doświadczenia w gastronomii, umiejętność przygotowania pizzy;Wymagana książeczka sanepidowska.Praca w pozycji stojącej ,umiej. przygotwania pizzy, obowiązkowość, rózne zmiany( elastyczny grafik), umiejętnośc j. ukraińskiego będzie dodatkowym atutem;1/2 etaty
kontakt przez PUP - 2018-11-08 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
utrzymywanie czystości w sklepie "Smyk" w Centrum Handlowym Magnolia Park, sprzątanie, zamiatanie, mycie podłóg, wywóz śmieci, wymiana worków, sprzątanie sanitariatówpraca na umowę zlecenie (70 godzin w miesiącu), wymagana wyspocyzyjność w godzinach 7:00-9:00 oraz zmiana nocna 1 raz w miesiącu w godzinach 21:00-6:00oferta dostępna w sali B
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Wrocław (dolnośląskie)
Samodzielne wykonywanie powierzonych prac brukarskich z udziałem urządzeń (niwelator laserowy, piła do cięcia betonu, zagęszczarki, glebogryzarki) i powierzonego materiału. Zaopatrywanie miejsc prac brukarskich w materiały niezbędne tj. żwir, piasek, kamień, kostka brukowa.
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Brzezie k. Sulechowa (lubuskie)
Wykształcenie: średnie lub wyższe; doświadczenie w zamówieniach publicznych min. 2 lata; obsługa komputera Ms Office, Excel; znajomość ustawy " Prawo zamówień publicznych", zakres obowiązków: przygotowanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego (w tym przyg. Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówień), udział w pracach Komisji Przetargowych, analiza ofert pod względem kompletności, spełniania warunków udziału w postępowaniu itp., przygotowywanie zapytań ofertowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2018-12-13 - Gliwice (śląskie)
Rozprowadzanie instalacji sanitarnych i co
ZAKŁAD PROJEKTOWO-BUDOWLANY PROJEKTOBUD ANDRZEJ POŁOMSKI - 2017-09-27 - Myjomice (wielkopolskie)
praca pomocnicze przy uboju i rozbiorze mięsa
kontakt przez PUP - 2017-05-09 - Tarnów (małopolskie)
Sprzedawca
kontakt przez PUP - 2018-12-04 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
Prace leśne w zakresie zagospodarowania i ochrony lasu oraz przy ścince i pozyskiwaniu drewna pilarką spalinową
SC JAWOR Mariusz Pelowski,Małgorzata Pelowska - 2019-02-12 - Ostróżki (pomorskie)
pomoc w kuchni
CATERING ARTS EWELINA CZAJKA - 2017-01-04 - Chorzów (śląskie)
jw.
Muratori BIS Sp. z o.o. - 2017-06-30 - Warszawa (mazowieckie)
1. wykonywanie wszelkich czynności kancelaryjnych w zakresie funkcjonowania kancelarii, a w szczególności związanych z ewidencjonowaniem korespondencji,2. kompletowanie dokumentów wg jednolitego, rzeczowego wykazu akt i terminowe podpinanie ich do właściwych teczek,3. udzielanie wykonawcom wskazówek o sposobie wykonywania dokumentów, niszczenia oraz ewidencjonowania w dzienniku ewidencji wykonanych dokumentów (DEWD).4. informowanie wykonawców o sposobie nanoszenia klauzul tajności oraz procedurze archiwizacji materiałów.5. wykonywanie zadań związanych z obsługą dokumentów jawnych w części wydzielonej do ich obsługi.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2019-06-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Umawianie spotkań handlowych z klientami biznesowymi (bez sprzedaży własnej), realizacja założonych planów, raportowanie wyników, praca zdalna w dogodnych godzinach.
IQ ENERGETYKA DARIUSZ MIKRUT - 2018-01-04 - Łomża (podlaskie)
Ekspozycja i sprzedaż towaru, zarządzanie zespołem. Praca dwuzmianowa w godz. 6.00-21.30 od poniedziałku do niedzieli w Bielsku-Białej.
LIBERA SP. ZO.O. - 2017-06-26 - Bielsko-Biała (śląskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Bytom (śląskie)
Prace fizyczne związane z mechanicznym zbiorem pieczarek-podstawienie lub odbiór skrzynek,załadunek i rozładunek,obsługa wózka widłowego,prace okołouprawowe
CONTRAIN POLAND SP. Z O. O. - 2016-02-16 - Pieniężnica (pomorskie)
Prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów oraz ewidencji VAT, obliczanie podatków. Sporządzanie list płac i rozliczeń z ZUS - pierwsza umowa na okres próbny - potem czas niekreślony
BIURO RACHUNKOWE MINGE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-14 - Poręba (śląskie)
prace montersko-ślusarskie w branży kolejowej
WORK 365 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-20 - Białe Błota (kujawsko-pomorskie)
sprzątanie obiektów biurowych i technicznych
kontakt przez PUP - 2019-05-28 - Radom (mazowieckie)
•Prowadzenie dokumentacji finansowej związanej z Programem Mobilizacji Gospodarki.•Dekretacja i księgowanie operacji gospodarczych zgodnie z obowiązującymi przepisami i Zasadami polityki rachunkowości Grupy Kapitałowej.•Ustalanie aktywów i pasywów na potrzeby sprawozdawczości miesięcznej, kwartalnej i rocznej Oddziału.•Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniami majątkowymi, komunikacyjnymi i OC.•Terminowe sporządzanie poleceń księgowania z zakresu prowadzonych zagadnień.•Archiwizowanie dokumentacji finansowo-księgowej.•Operatywna i merytoryczna współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Oddziału.
Wojskowe Zakłady Lotnicze Nr 1 S.A. Oddział w Dęblinie - 2019-04-04 - Dęblin (lubelskie)
Zakładanie i prowadzenie kart wynagrodzeń oraz kart podatkowych dla pracowników, dokonywanie zmian po otrzymaniu dok w zakresie wysokości wynagrodzeń, wypłat jednorazowych, naliczania potrąceń,zasiłków płatnych z ZUS, sporządzanie list płac dla pracownikóworaz potrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisami, sporządzanie i przekazywanie dokumentów zgłoszeniowych, rozliczeniowych i innych, wynikających z przepisów o ubezpieczeniach społecznych, naliczanie w ustalonym terminie dodatkowego wynagrodzenia rocznego (13) i innych, prowadzenie dok związanej z rozliczeniami z US, wykonywanie czynności związanych z przeprowadzaniem regulacji płac pracowników,sporządzanie sprawozdań statystycznych, przygotowywanie danych sprawozdawczych do SIO, wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobków dla pracowników, prowadzenie i przechowywanie dok związanej z zakresem obowiązków, ustalenie wysokości potrąceń komorniczych, prowadzenie ewidencji potrąceń oraz prowadzenie korespondencji z US ZUS oraz innymi podmiotami, bieżąca analiza zmian przepisów prawa dotycz. zasad wynagradzania, podatków oraz zasadpodlegania ubezpieczeniom społecznym i zdrowotnym, informowanie głównego księgowego CUWO o zauważonych nieprawidłowościach w obszarze wykonywanych obowiązków, wykonywanie innych zadań wynikających z poleceń bezpośredniego przełożonego.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2018-01-24 - Łódź (łódzkie)
dysstrybucja towarów na terenie Warmii i Mazur
Partner Janusz Kowalczyk,Krzysztof Kowalczyk S.C - 2017-08-03 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Sporządzanie list płac, naliczanie i rozliczanie podatków oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne. Naliczanie godzin ponadwymiarowych nauczycieli. Sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych ZUS pracowników. . Sporządzanie zestawień, sprawozdań dotyczących wynagrodzeń. Wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobków, wystawianie dokumentacji podatkowej PIT, wystawianie zaświadczeń Rp-7, wystawianie zaświadczeń dotyczących okresów zasiłkowych pracowników. Przygotowywanie danych do sprawozdań GUS, SIO w zakresie prowadzonych spraw. Rozliczanie delegacji. Opisywanie faktur i dekretowanie według klasyfikacji budżetowej i instrukcji o VAT, sporządzanie rejestrów zakupu i sprzedaży wg ewidencji VAT. Sporządzanie not księgowych, rachunków oraz umów o wynajęcie pomieszczeń. Prowadzenie sprawnej współpracy z dostawcami energii, gazu, telefonii komórkowej, z firmami zajmującymi się dostawą wody oraz odprowadziłem ścieków, z firmami świadczącymi usługi monitoringu, domen internetowych, podpisów elektronicznych i certyfikatów, obsługą informatyczną. Obsługa programu INWENTARZ tj. sporządzanie dokumentów przychodu, rozchodu, protokołów przekazania i przesunięcia odpowiedzialności, ewidencja środków trwałych, naliczanie amortyzacji, rozliczanie inwentaryzacji.
Młodzieżowy Dom Kultury im.Stanisława Wyspiańskiego - 2017-09-07 - Bolesławiec (dolnośląskie)
prowadzenie i koordynowanie korespondencji służbowej, wysyłka korespondencji, bieżąca informacja telefoniczna, prowadzenie ewidencji obecności pracowników, rozliczanie godzin przepracowanych/nieprzepracowanych, wyliczanie nominalnego czasu pracy pracowników pod koniec każdego miesiąca, prowadzenie kartotek urlopowych działu; sporządzanie i uzgadnianie planu urlopów, rozliczanie wykorzystanych urlopów, opracowywanie i wystawianie zamówień oraz zleceń zewnętrznych, wystawianie faktur i dokumentów przewozowych dla wysyłek eksportowych przygotowanie specyfikacji do zamówień przygotowanie dokumentów odbiorowych, wykonywanie wszelkich innych prac związanych z bieżącym funkcjonowaniem biura
METALKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zapoznanie z ocena ryzyka zawodowego w Sądzie Rejonowym w Sieradzu.Zapoznanie się z praca sekratariatu danego wydziału w Sądzie Rejonowym w Siertadzu.Zapoznanie się z urządzeniami ewidencyjnymi wydziału, zapoznanie się z drukami ewidencyjnymi w danym wydziale oraz sposobem ich wypełniania. Wykonywanie czynności administracyjncyh związanych z utrzymaniem pomieszczeń, sprzętu biuirowego w stanie zapęwniającym prawidłowa organizacje i przebieg pracy biurowej- w tym obsługiwanie urządzeń biurowych,Zakładanie akt sądowych poprzez chronologiczne układanie dokumentów oraz zszywanie lub spinanie akt,Rozpisywanie spraw sądowych skierowanych na rozprawy i posiedzenia. Wzywanie uczestników postepowania do uzupełnienia braków formalnych.Praca w programach sądowych SĘDZIA 2. Komputerowe sporządzanie projektów pism urzędowych.
kontakt przez PUP - 2019-03-13 - Sieradz (łódzkie)
Prowadzenie ksiąg wydatków poniesionych na działalność Wydziału. Sporządzanie miesięcznych sprawozdań finansowych z poniesionych wydatków. Przygotowanie projektu budżetu. Wykonywanie analiz dotyczących kosztów i przychodów Wydziału. Prowadzenie kontroli pod względem formalnym i rachunkowym wszystkich dokumentów finansowych - zakupy do 30 tyś. euro.Praca w godz. 7-15.
Politechnika Opolska - 2019-09-12 - Opole (opolskie)
- samodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych- samodzielne prowadzenie Książek Przychodów i Rozchodów- kontaktowanie się z urzędami skarbowymi i ZUS- prowadzenie spraw kadrowo-placowych dla pracowników - głównie obcokrajowców- wystawianie faktur sprzedaży i innych dokumentów sprzedaży- prowadzenie kontroli gospodarki magazynowej- sporządzanie deklaracji VAT, CIT, PIT, sprawozdań GUS, podatków lokalnych.
kontakt przez PUP - 2020-01-27 - Opole (opolskie)
Umawianie spotkań handlowych z klientami biznesowymi i indywidualnymi, realizacja założonych planów, raportowanie wyników pracy.
I.IQ Energetyka II.DM Negotium III.Forest Legend IV.Stophouse Dariusz Mikrut - 2018-05-02 - Piekary Śląskie (śląskie)
- przyjmowanie i wydawanie towarów,- gospodarka magazynowa
PPUH OMEGA SP ZO.O. - 2017-01-17 - Mszana Dolna (małopolskie)
Czytanie rysunku technicznego ( izometryk), monter, ślusarz
"KOM-SPAW" Ewa Gromowska - 2016-06-08 - Gdańsk (pomorskie)
Dostawa odzieży do klienta na terenie woj. śląskiego. Załadunek, rozładunek - podnoszenie do ok. 20 kg. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00.Umowa o pracę na okres próbny 3 m-cy z możliwością przedłużenia.
ITURRI POLAND SP Z.O.O. - 2018-05-16 - Bielsko-Biała (śląskie)