SAMODZIELNY REFERENT SEKCJA INFRASTRUKTURY Pruszk贸w oferta pracy O艣rodek Reprezentacyjny Ministerstwa Obrony Narodowej
Stanowisko: SAMODZIELNY REFERENT SEKCJA INFRASTRUKTURY
Wynagrodzenie: od 2聽846 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: Prowadzenie dokumentacji z zakresu ochrony 艣rodowiska i gospodarki odpadami zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami. Praca od pon-pt w godz. 7:30-15:30. Umowa na okres pr贸bny (3 miesi膮ce), rozpocz臋cie pracy po przeprowadzonych badaniach lekarskich. Wynagrodzenie 2 846,00 z艂 brutto + 20% premii + % wys艂ugi.
Data publikacji: 2020-05-06
Lokalizacja: Pruszk贸w (mazowieckie)
Pracodawca: O艣rodek Reprezentacyjny Ministerstwa Obrony Narodowej
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Grodziska 1, 05-800 Pruszk贸w, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
Prowadzenie dokumentacji z zakresu ochrony 艣rodowiska i gospodarki odpadami zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami. Praca od pon-pt w godz. 7:30-15:30. Umowa na okres pr贸bny (3 miesi膮ce), rozpocz臋cie pracy po przeprowadzonych badaniach lekarskich. Wynagrodzenie 2 846,00 z艂 brutto + 20% premii + % wys艂ugi.
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na okres pr贸bny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 2聽846 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SAMODZIELNY REFERENT SEKCJA INFRASTRUKTURY
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Pruszk贸w
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: mazowieckie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: pruszkowski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1421
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Pruszk贸w
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d:
pozostali pracownicy obs艂ugi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 2聽846 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 04.05.2020
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie og贸lnokszta艂c膮ce, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
Poziom wykszta艂cenia- min. 艣rednie. Sta偶 pracy- przy 艣rednim wykszta艂ceniu min. 4 lata przy wy偶szym 2 lata. Uprawnienia/ umiej臋tno艣ci- stosowanie prawa pracy w praktyce, znajomo艣膰 przepis贸w kadrowych dot. 偶o艂nierzy zawodowych b臋dzie dodatkowym atutem.
Nazwa pracodawcy:
O艣rodek Reprezentacyjny Ministerstwa Obrony Narodowej
danePracodawcy_nip: 5340016936
danePracodawcy_regon: 010427452
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Pruszkowie
Adres pracodawcy:
Grodziska 1, 05-800 Pruszk贸w, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, skierowanie
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobi艣cie, telefon, Godziny : 9-14
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: pruszkowski
danePracodawcy_kodPowiatu: 1421
Gmina pracodawcy: Pruszk贸w
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Pruszk贸w
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0921510
Ulica pracodawcy: Grodziska
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil dzia艂alno艣ci pracodawcy: Obrona narodowa
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Pruszkowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|441990
Zaw贸d wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obs艂ugi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 06.05.2020
Data dodania oferty pracy: 06.05.2020
Oferta pracy wa偶na do: 23.06.2020
Data udost臋pnienia oferty pracy: 06.05.2020
Data przyj臋cia oferty pracy: 24.04.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e42e223815a203af4da0f4345bd162b9
Podobne oferty pracy
Prace brukarskie, kanlizacyjne. Wynagrodzenie do uzgodnienia podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Mo偶e by膰 osoba do przyuczenia. Kontakt z pracodawc膮 telefoniczny.
BOBER DARIUSZ ZAK艁AD REMONTOWO-BUDOWLANY SEGMAL - 2018-04-25 - Rybnik (艣l膮skie)
Prawid艂owa eksploatacja produkt贸w i porzadek w sklepie. Dbanie o klienta. Obsluga stoiska kasowego.
Lidl Sp. z o.o. Sp. k. - 2018-05-17 - Jawor (dolno艣l膮skie)
Zabudowa samochod贸w do 3,5 T. Monta偶 maszyn, pojazd贸w i podzespo艂贸w.
BMB SP. Z O.O. - 2017-03-29 - Lublin (lubelskie)
monta偶 element贸w na produkcji, praca na linii produkcyjnej, monta偶 podzespo艂贸w, obs艂uga pras, obs艂uga wtryskarkki, kontrola jako艣ci, pakowanie gotowych element贸w, kontrola i edycja etykiet w j臋zyku ukrai艅skim, poprawne zapoznanie si臋 i wdra偶anie instrukcji produkcyjnej w j臋zyku ukrai艅skim
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - M艂awa (mazowieckie)
Ochrona na sklepach spo偶ywczych, przemys艂owych, budowlanych. Praca na monitoringu. Asekuracja przy linii kas oraz patrol na sklepie, obserwacja, uj臋cie z艂odzieja. Lokalizacja do uzgodnienia z pracodawc膮.
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Warszawa (mazowieckie)
obs艂uga magazynu, rozw贸z towaru, pozyskiwanie i kontakt z klientem.
kontakt przez PUP - 2018-08-14 - 呕ory (艣l膮skie)
sporz膮dzanie sprawozda艅, raport贸w, deklaracji, uzgodnienie kont
Przedsi臋biorstwo Wielobran偶owe Robac - 2016-08-05 - Paterek (kujawsko-pomorskie)
- prowadzenie ksi膮g rachunkowych,- prowadzenie kontroli formalno- rachunkowej i kontroli obiegu oraz prawid艂owo艣ci opisywania i zatwierdzania dokument贸w ksi臋gowych, - ewidencja analityczna rozrachunk贸w z tytu艂u dostaw i us艂ug,- analiza sald i rozrachunk贸w z kontrahentami w tym windykacja nale偶no艣ci oraz potwierdzane sald,- rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych,- ksi臋gowanie w systemie przychod贸w, koszt贸w, w tym transakcji zagranicznych,- ewidencj臋 czynnych i biernych rozlicze艅 mi臋dzyokresowych koszt贸w,- analiz臋 kont pod wzgl臋dem poprawno艣ci zapis贸w ksi臋gowych i podatkowych,- aktywn膮 wsp贸艂prac臋 z innymi dzia艂ami sp贸艂ki i kontrahentami,- sporz膮dzanie sprawozda艅 statystycznych (GUS),- prowadzenie ewidencji 艣rodk贸w trwa艂ych leasing,- sporz膮dzanie deklaracji: CIT, VAT, VAT-UE,- udzia艂 w przygotowywaniu okresowej sprawozdawczo艣ci finansowej.
APEX-ELZAR SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2020-06-22 - W艂oc艂awek (kujawsko-pomorskie)
-miejsce pracy: Bydgoszcz + teren kraju
"P R O G R E S" BIURO TECHNICZNO - PROJEKTOWE IRENEUSZ DZIEWECZY艃SKI - 2019-04-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Dar艂owo (zachodniopomorskie)
Gastronomia/Przygotowywanie p贸艂produkt贸w i potraw kuchni azjatyckiej, komponowanie przypraw stosowanych w kuchni azjatyckiej.Dba艂o艣膰 o porz膮dek i czysto艣膰 w kuchni.
kontakt przez PUP - 2018-10-04 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
znajmo艣膰 przepis贸w VAT, rozliczanie JPK, sporz膮dzanie deklaracji VAT, uzgadnianie kont dotycz膮cych zakupu towaru, uzgadnianie stan贸w magazynowych, rejestr 艣rodk贸w trwa艂ych, rozksi臋gowywanie p艂ac - PK
"BEST" PRZEDSI臉BIORSTWO WIELOBRAN呕OWE SP脫艁KA JAWNA CENTRUM BHP I P. PO呕. EUGENIUSZ GARBERA - 2020-01-14 - Zielona G贸ra (lubuskie)
Zakres wykonywanych zada艅 na stanowisku:1. Prowadzenie ewidencji ksi臋gowej Funduszu Pomocy Materialnej dla Student贸w.2. Uzgadnianie p艂ac i sk艂adek na ubezpieczenie spo艂eczne, zdrowotne, Fundusz Pracy z sekcj膮 p艂ac.3. Naliczanie amortyzacji 艣rodk贸w trwa艂ych i przetransportowanie danych do programu finansowo-ksi臋gowego celem obci膮偶enia koszt贸w.4. Sporz膮dzanie kwartalnych sprawozda艅 z wynagrodze艅 RB-70, Z-03, sprawozda艅 z nale偶no艣ci i zobowi膮za艅 Uczelni RB-Z, RB-N.5. Analiza koszt贸w i dzia艂alno艣ci dydaktycznej, pomocniczej i koszt贸w og贸lnych.6. Sporz膮dzanie deklaracji podatkowych i rozliczenie z Urz臋dem Skarbowym nale偶no艣ci podatkowych zwi膮zanych z obs艂ug膮 podatku dochodowego od os贸b prawnych, podatku VAT (informacja JPK).7. Sporz膮dzanie rocznej sprawozdawczo艣ci finansowej.8. Bie偶膮ca analiza nale偶no艣ci i zobowi膮za艅 Uczelni.9. Kontrolowanie pod wzgl臋dem formalnym i rachunkowym dokument贸w finansowych, w tym rozliczanie delegacji s艂u偶bowych.10. Wsp贸艂udzia艂 w opracowywaniu plan贸w finansowych Uczelni.11. Sprawdzanie i rozliczanie inwentaryzacji odno艣nie 艣rodk贸w trwa艂ych, wyliczanie r贸偶nic inwentaryzacyjnych.12. Sporz膮dzanie sprawozdania ze stanu i ruchu 艣rodk贸w trwa艂ych.13. Prowadzenie obs艂ugi kasowej Uczelni polegaj膮cej na:a. pobieraniu got贸wki z banku na podstawie wystawionych czek贸w, b. wp艂aty got贸wki z banku do kasy PWSZ,c. sporz膮dzaniu raport贸w kasowych,d. wyp艂aty bie偶膮cych rachunk贸w, delegacji s艂u偶bowych (sprawdzonych i zatwierdzonych do wyp艂aty),e. przyjmowaniu drobnych wp艂at got贸wkowych na kwitariusz,f. wystawianiu dowod贸w kasowych: Kasa Przyjmie, Kasa Wyp艂aci,g. uzgadnianiu stanu kasy,h. wyp艂aty wynagrodze艅 pracowniczych na podstawie list p艂ac, rachunk贸w um贸w zlece艅 uprzednio sprawdzonych i zatwierdzonych do wyp艂aty.14. Sporz膮dzanie przelew贸w bankowych za pomoc膮 bankowo艣ci elektronicznej dotycz膮cych: a. zap艂aty wszelkich zobowi膮za艅 podatkowych i rozlicze艅 zwi膮zanych z pracownikami,b. wyp艂aty wszystkich stypendi贸w dla student贸w studi贸w stacjonarnych i niestacjonarnych,c. regulowania zobowi膮za艅 za dostarczone materia艂y i wykonane us艂ugi.15. Przygotowanie list stypendi贸w studenckich i zapom贸g losowych dla student贸w studi贸w stacjonarnych i niestacjonarnych.16. Wystawianie dokument贸w wewn臋trznych.17. Dokonywanie kontroli pod wzgl臋dem formalno-rachunkowym dokument贸w finansowych wp艂ywaj膮cych do Kwestury i przygotowania ich do zatwierdzenia do wyp艂aty.18. Wystawianie faktur VAT za wynajem pomieszcze艅 na sklepiki, dystrybutory i innych sk艂adnik贸w maj膮tkowych, studentom za op艂aty czesnego (na 偶膮danie) oraz podmiotom gospodarczym za us艂ugi edukacyjne i inne.19. Sporz膮dzanie obci膮偶eniowych not ksi臋gowych za zu偶ycie energii elektrycznej, wody, konserwacje w臋z艂a dla plac贸wek korzystaj膮cych z powierzchni u偶ytkowej w budynkach Uczelni.20. Sporz膮dzanie PIT-8B z um贸w zlece艅 obcych pracownik贸w.21. Prowadzenie rejestr贸w, ewidencji wszelkich druk贸w 艣cis艂ego zarachowania w PWSZ.
Pa艅stwowa Wy偶sza Szko艂a Zawodowa w P艂ocku - 2017-10-16 - P艂ock (mazowieckie)
prowadzenie zaj臋膰 dla dzieci
"FUNDACJA KREATYWNA" - 2017-01-27 - 呕yrard贸w (mazowieckie)
Rozwo偶enie z hurtowni warzyw i owoc贸w po terenie Krakowa + za艂adunek i roz艂adunek
kontakt przez PUP - 2015-11-19 - Krak贸w (ma艂opolskie)
murowanie , tynkowanie, ocieplanie,
ZAK艁AD OG脫LNOBUDOWLANY K.WABICH - 2018-03-14 - Mi膮skowo (wielkopolskie)
przyw贸z towar贸w, wyjazdy za granic臋 do Rosji, zamawianie towar贸w z Armenii i Rosji
kontakt przez PUP - 2018-09-19 - Nak艂o nad Noteci膮 (kujawsko-pomorskie)
zgodnie z charakterystyk膮 pracy
kontakt przez PUP - 2020-04-01 - Zawidowice (wielkopolskie)
montowanie z element贸w kontener贸w pojemnik贸w na paliwo, pomoc przy produkcji zbiornik贸w
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Toru艅 (kujawsko-pomorskie)
pracownik zbioru owoc贸w, zbi贸r czere艣ni i brzoskwi艅, jab艂ek, praca Pyzdry, umowa o dzie艂o,
Gospodarstwo Rolne Pyzdry - 2016-07-14 - Pyzdry (wielkopolskie)
prowadzenie pe艂nej ksi臋gowo艣ci, spraw kadrowo-p艂acowych, sporz膮dzanie rocznych i okresowych sprawozda艅, deklaracje ZUS, VAT, PIT, sprtawozda艅 GUS, wykonywanie przelew贸w bankowych
AGRO KOPLANY SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2019-04-23 - Koplany (podlaskie)
przew贸z artyku艂贸w na terenie kraju
NEXILO ARNOLD RATAJCZAK - 2018-03-13 - Inowroc艂aw (kujawsko-pomorskie)
Przyjmowanie, ocena zgodno艣ci i jako艣ci towaru. Wycena, ekspozycja i sk艂adowanie towaru w ch艂odni i zamra偶arkach.
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Zaklik贸w (podkarpackie)
a) zapewnienie warunk贸w pracy pracownikom obs艂ugi,b) realizacja procedur oraz gromadzenie dokumentacji zwi膮zanej z realizacj膮 zada艅 wynikaj膮cych z prawa zam贸wie艅 publicznych, przesy艂anie i sporz膮dzanie sprawozda艅 dotycz膮cych zam贸wie艅 publicznych,c) sporz膮dzanie um贸w dotycz膮cych pozyskiwania dochod贸w w艂asnych, um贸w najmu, dzier偶awy i u偶yczeniad) organizowanie okresowych przegl膮d贸w plac贸wki, w艂a艣ciwe gromadzenie dokumentacji technicznej obiektu i urz膮dze艅;e) bie偶膮ca obs艂uga sekretariatu szkolnego oraz okresowa pomoc w obs艂udze sekretariatu uczniowskiego,f) przygotowywanie i rozliczanie egzamin贸w zawodowych oraz egzamin贸w maturalnychg) wystawianie skierowa艅 na badania do medycyny pracy dla uczni贸wh) wprowadzanie danych i ich aktualizacja w BIPie
Zesp贸艂 Szk贸艂 Techniczno - Us艂ugowych - 2018-07-06 - Trzebinia (ma艂opolskie)
Prace instalacyjne wodno-kanalizacyjne, c.o. na terenie Zabrza i Gliwic.
kontakt przez PUP - 2020-07-01 - Zabrze (艣l膮skie)
- Zakres obowi膮zk贸w: rozwijanie nowych i utrwalanie istniej膮cych kontakt贸w biznesowych Uczelni, obs艂uga procedur zwi膮zanych z praktykami, sta偶ami zawodowymi i wizytami studyjnymi student贸w, obs艂uga procedur zwi膮zanych z pozyskiwaniem i publikacj膮 ofert rekrutacyjnych, poszukiwanie nowych partner贸w biznesowych, programowanie, organizacja i realizacja nowych form dzia艂alno艣ci na rzecz Uniwersytetu, monitorowanie otoczenia gospodarczego Uniwersytetu z uwzgl臋dnieniem dzia艂alno艣ci absolwent贸w Uniwersytetu i ocena mo偶liwo艣ci nawi膮zywania wsp贸艂pracy, obs艂uga procesu transferu nauki do gospodarki, w tym kwestii formalnych nawi膮zywania r贸偶nych form wsp贸艂pracy mi臋dzy Uczelni膮 a instytucjami zewn臋trznymi (sporz膮dzanie i weryfikacja prawna porozumie艅 i um贸w), obs艂uga projekt贸w edukacyjnych dla student贸w, prowadzenie i aktualizacja stron internetowych Biura, wsp贸艂praca z jednostkami organizacyjnymi Uczelni.- Wynagrodzenie: 2300 - 2700 z艂/brutto. Praca na umow臋 o prac臋 na pocz膮tek na okres pr贸bny do trzech miesi臋cy. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:30-15:30. Niezb臋dne wymagania: wykszta艂cenie wy偶sze, bieg艂a znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego, komunikatywno艣膰 (wysoko rozwini臋te umiej臋tno艣ci interpersonalne), umiej臋tno艣膰 pracy samodzielnej i w zespole,bardzo dobra obs艂uga pakietu MS Office, umiej臋tno艣膰 nadzorowania wielu projekt贸w r贸wnocze艣nie, praktyczna umiej臋tno艣膰 analizy dokument贸w.Wymagania dodatkowe: do艣wiadczenie w zakresie realizacji projekt贸w finansowanych ze 艣rodk贸w funduszy unijnych, do艣wiadczenie w pracy administracyjnej.
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach (dawniej AKADEMIA EKONOMICZNA) - 2018-06-21 - Katowice (艣l膮skie)
UTRZYMANIE CZYSTO艢CI W OBIEKCIE BIUROWYM ZLECENIODAWCY praca w godz. 6-11 -2 osoby 15-19 - 2 osoby
INWEMR SYSTEM SP Z O O - 2017-06-13 - Rzesz贸w (podkarpackie)
Kontakt z kontrahentami z Ukrainy w j臋zyku ukrai艅skim.
PHUT ,,ZAREMBA'' Mariusz Zaremba - 2017-05-16 - W臋chad艂贸w (艣wi臋tokrzyskie)
Ewidencjonowanie odzie偶y, pakowanie. Pracodawca zapewnia dow贸z pracownik贸w z Koluszek. Osoby powinny by膰 sprawne fizycznie jest to praca stoj膮ca w wymuszonej pozycji cia艂a.
Full Job Polska sp. z o.o. , sp. k. - 2016-05-11 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
.
kontakt przez PUP - 2018-08-22 - Lipno (kujawsko-pomorskie)