SAMODZIELNY REFERENT EKONOMICZNY Płock oferta pracy Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku
Stanowisko: SAMODZIELNY REFERENT EKONOMICZNY
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1. Prowadzenie ewidencji księgowej Funduszu Pomocy Materialnej dla Studentów.2. Uzgadnianie płac i składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne, Fundusz Pracy z sekcją płac.3. Naliczanie amortyzacji środków trwałych i przetransportowanie danych do programu finansowo-księgowego celem obciążenia kosztów.4. Sporządzanie kwartalnych sprawozdań z wynagrodzeń RB-70, Z-03, sprawozdań z należności i zobowiązań Uczelni RB-Z, RB-N.5. Analiza kosztów i działalności dydaktycznej, pomocniczej i kosztów ogólnych.6. Sporządzanie deklaracji podatkowych i rozliczenie z Urzędem Skarbowym należności podatkowych związanych z obsługą podatku dochodowego od osób prawnych, podatku VAT (informacja JPK).7. Sporządzanie rocznej sprawozdawczości finansowej.8. Bieżąca analiza należności i zobowiązań Uczelni.9. Kontrolowanie pod względem formalnym i rachunkowym dokumentów finansowych, w tym rozliczanie delegacji służbowych.10. Współudział w opracowywaniu planów finansowych Uczelni.11. Sprawdzanie i rozliczanie inwentaryzacji odnośnie środków trwałych, wyliczanie różnic inwentaryzacyjnych.12. Sporządzanie sprawozdania ze stanu i ruchu środków trwałych.13. Prowadzenie obsługi kasowej Uczelni polegającej na:a. pobieraniu gotówki z banku na podstawie wystawionych czeków, b. wpłaty gotówki z banku do kasy PWSZ,c. sporządzaniu raportów kasowych,d. wypłaty bieżących rachunków, delegacji służbowych (sprawdzonych i zatwierdzonych do wypłaty),e. przyjmowaniu drobnych wpłat gotówkowych na kwitariusz,f. wystawianiu dowodów kasowych: Kasa Przyjmie, Kasa Wypłaci,g. uzgadnianiu stanu kasy,h. wypłaty wynagrodzeń pracowniczych na podstawie list płac, rachunków umów zleceń uprzednio sprawdzonych i zatwierdzonych do wypłaty.14. Sporządzanie przelewów bankowych za pomocą bankowości elektronicznej dotyczących: a. zapłaty wszelkich zobowiązań podatkowych i rozliczeń związanych z pracownikami,b. wypłaty wszystkich stypendiów dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych,c. regulowania zobowiązań za dostarczone materiały i wykonane usługi.15. Przygotowanie list stypendiów studenckich i zapomóg losowych dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych.16. Wystawianie dokumentów wewnętrznych.17. Dokonywanie kontroli pod względem formalno-rachunkowym dokumentów finansowych wpływających do Kwestury i przygotowania ich do zatwierdzenia do wypłaty.18. Wystawianie faktur VAT za wynajem pomieszczeń na sklepiki, dystrybutory i innych składników majątkowych, studentom za opłaty czesnego (na żądanie) oraz podmiotom gospodarczym za usługi edukacyjne i inne.19. Sporządzanie obciążeniowych not księgowych za zużycie energii elektrycznej, wody, konserwacje węzła dla placówek korzystających z powierzchni użytkowej w budynkach Uczelni.20. Sporządzanie PIT-8B z umów zleceń obcych pracowników.21. Prowadzenie rejestrów, ewidencji wszelkich druków ścisłego zarachowania w PWSZ.
Data publikacji: 2017-10-16
Lokalizacja: Płock (mazowieckie)
Pracodawca: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Pl. gen. Jarosława Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1. Prowadzenie ewidencji księgowej Funduszu Pomocy Materialnej dla Studentów.2. Uzgadnianie płac i składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne, Fundusz Pracy z sekcją płac.3. Naliczanie amortyzacji środków trwałych i przetransportowanie danych do programu finansowo-księgowego celem obciążenia kosztów.4. Sporządzanie kwartalnych sprawozdań z wynagrodzeń RB-70, Z-03, sprawozdań z należności i zobowiązań Uczelni RB-Z, RB-N.5. Analiza kosztów i działalności dydaktycznej, pomocniczej i kosztów ogólnych.6. Sporządzanie deklaracji podatkowych i rozliczenie z Urzędem Skarbowym należności podatkowych związanych z obsługą podatku dochodowego od osób prawnych, podatku VAT (informacja JPK).7. Sporządzanie rocznej sprawozdawczości finansowej.8. Bieżąca analiza należności i zobowiązań Uczelni.9. Kontrolowanie pod względem formalnym i rachunkowym dokumentów finansowych, w tym rozliczanie delegacji służbowych.10. Współudział w opracowywaniu planów finansowych Uczelni.11. Sprawdzanie i rozliczanie inwentaryzacji odnośnie środków trwałych, wyliczanie różnic inwentaryzacyjnych.12. Sporządzanie sprawozdania ze stanu i ruchu środków trwałych.13. Prowadzenie obsługi kasowej Uczelni polegającej na:a. pobieraniu gotówki z banku na podstawie wystawionych czeków, b. wpłaty gotówki z banku do kasy PWSZ,c. sporządzaniu raportów kasowych,d. wypłaty bieżących rachunków, delegacji służbowych (sprawdzonych i zatwierdzonych do wypłaty),e. przyjmowaniu drobnych wpłat gotówkowych na kwitariusz,f. wystawianiu dowodów kasowych: Kasa Przyjmie, Kasa Wypłaci,g. uzgadnianiu stanu kasy,h. wypłaty wynagrodzeń pracowniczych na podstawie list płac, rachunków umów zleceń uprzednio sprawdzonych i zatwierdzonych do wypłaty.14. Sporządzanie przelewów bankowych za pomocą bankowości elektronicznej dotyczących: a. zapłaty wszelkich zobowiązań podatkowych i rozliczeń związanych z pracownikami,b. wypłaty wszystkich stypendiów dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych,c. regulowania zobowiązań za dostarczone materiały i wykonane usługi.15. Przygotowanie list stypendiów studenckich i zapomóg losowych dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych.16. Wystawianie dokumentów wewnętrznych.17. Dokonywanie kontroli pod względem formalno-rachunkowym dokumentów finansowych wpływających do Kwestury i przygotowania ich do zatwierdzenia do wypłaty.18. Wystawianie faktur VAT za wynajem pomieszczeń na sklepiki, dystrybutory i innych składników majątkowych, studentom za opłaty czesnego (na żądanie) oraz podmiotom gospodarczym za usługi edukacyjne i inne.19. Sporządzanie obciążeniowych not księgowych za zużycie energii elektrycznej, wody, konserwacje węzła dla placówek korzystających z powierzchni użytkowej w budynkach Uczelni.20. Sporządzanie PIT-8B z umów zleceń obcych pracowników.21. Prowadzenie rejestrów, ewidencji wszelkich druków ścisłego zarachowania w PWSZ.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: do uzgodnienia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SAMODZIELNY REFERENT EKONOMICZNY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2017
Data zakończenia pracy: 31.01.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Niezbędne wymagania:1) Wykształcenie wyższe.2) Wymagana specjalność ekonomia (rachunkowość, finanse lub pokrewne).3) Doświadczenie zawodowe minimum 5 lat.4) Umiejętności zawodowe obsługa komputera i urządzeń biurowych, mile widziana znajomość programu komputerowego Symfonia Finanse i Księgowość.Dodatkowe wymagania:1) łatwość współpracy z ludźmi, komunikatywność, rzetelność i terminowość w działaniu, nastawienie na ciągły rozwój.
Nazwa pracodawcy: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
Pl. gen. Jarosława Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:1) List motywacyjny.2) Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (w załączeniu).Wymagane dokumenty należy składać osobiście w Kancelarii Kanclerza i Kwestora Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku, Plac Dąbrowskiego 2, pok. B 202, na e-mail: kadry (at) pwszplock.pl lub pocztą na adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa Płocku, Plac Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock w kopercie z dopiskiem dotyczy naboru DK/BP/110-11/17 na stanowisko samodzielny referent ekonomiczny do dnia 23 października 2017 r.Nabór może być nierozstrzygnięty bez podania przyczyny.Kandydaci, których oferty spełniały wymogi formalne, będą informowani o wynikach naboru.Prosimy o dołączenie podpisanej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz. 922).
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Płock
Gmina pracodawcy: Płock
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Płock
Ulica pracodawcy: Pl. gen. Jarosława Dąbrowskiego
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy: szkolnictwo wyższe, kształcenie studentów.
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 16.10.2017
Data dodania oferty pracy: 16.10.2017
Oferta pracy ważna do: 23.10.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 16.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 16.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Transport towarów na terenie Polski oraz Unii Europejskiej.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto + diety. Praca na umowę o pracę na czas określony - 1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Godziny pracy zgodne z czasem pracy kierowców. Wymagane wykształcenie min. zawodowe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata na stanowisku kierowcy ciągnika siodłowego w transporcie międzynarodowym.
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Katowice (śląskie)
zbiory truskawek
kontakt przez OHP - 2016-06-07 - Wielgie (kujawsko-pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-07-26 - Warszawa (mazowieckie)
prace porządkowe na obszarach biurowych, socjalnych i halach produkcyjnych
HS CLEANING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-11 - Cieszyn (śląskie)
- Sprawzdawczość i analizy ekonomiczne. Planowanie. Kontrolowanie realizacji planów. Kontrolowanie kosztów. Współpraca z działem księgowości.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok na podobnym stanowisku. Wymagana zaawansowana znajomość Ms EXCEL. Wymagana Zdolność analitycznego myślenia i wyciągania syntetycznych wniosków. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: praca (at) autograf.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE MARIA ŚLIWKA - 2016-10-25 - Katowice (śląskie)
Montaż szalunków sustemowych typu ULMA, PERI, ALSINA, demontaż, konstrukcja deskowań indywidualnych, sporządzanie przedmiaru robót związanych z wykonaniem i montażem elementów szalunków, montaż zab. Praca powyżej 3 m, w delegacji na terenie kraju.Pracodawca zapewnia zakwaterowanie, odzież roboczą, BHP, transport.
kontakt przez PUP - 2018-03-18 - Zaborowo (mazowieckie)
Prowadzenie działań marketingowych.
Centrum Kształcenia " TORUS" Ewa Piechowska - 2017-06-28 - Bochnia (małopolskie)
Praca w charakterze kelnera. Wykonywanie powierzonych zadań.
,,GALICJA" Paweł Borowiec - 2015-11-27 - Babica (podkarpackie)
zgodny
MSU S.A. - 2018-04-24 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
-prace związane z montażem stolarki z aluminium i PCV,-umowa na okres próbny 3 miesiące, docelowo umowa na czas nieokreślony-miejsce wykonywnaia pracy: Śrem, ul. Włókniarzy 1 + wyjazdy okolice Poznania-możliwość świadczenia usług w formie własnej działalności gospodarczej-wynagrodzenie około 3200 zł brutto + dodatkowa premia
JB SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-03-30 - Śrem (wielkopolskie)
przyjmowanie i wydawanie towaru z magazynu, przekładanie towaru z palet transportowych na wózek ręczny i przewożenie towaru do miejsca magazynowania, rozmieszczanie towaru na wózku
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
przeliczanie wartości piniężnych i ich sortowanie
"SOLID MCG" Spółka z o.o - 2016-08-29 - Ciechanów (mazowieckie)
- Prefabrykacja linii produkcyjnych w zakładach przemysłowych, modernizacja maszyn i urządzeń dla branży Automotive, tworzyw sztucznych i innych, modernizacja linii produkcyjny u klientów, naprawa i konserwacja maszyn i urządzeń. Znajomość branży robotyki, automatyzacji stanowisk montażowych i ich naprawy. Wdrażanie nowych technologii u klienta. Pozyskiwanie nowych klientów (budowa efektywnej bazy klientów dla nowo powstałego działu firmy serwis, prefabrykacja). Spotkania z klientami doradztwo techniczne. Tworzenie ofert, zamówień. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na okres próbny 3 miesiące, po okresie próbnym umowa o pracę na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe: automatyka lub robotyka lub budowa maszyn. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata w branży (automatyka lub hydraulika lub pneumatyka). Wymagane umiejętności: Nadzorowanie i prowadzenie bieżących napraw i konserwacji urządzeń elektrycznych, automatyki i AKPiA. Aktywny udział w remontach i rozbudowach linii technologicznych. Przeprowadzanie prac modernizacyjnych i rozbudowy układów sterowania, oprogramowania sterowników PLC, systemów SCADA i DCS, paneli operatorskich. Obsługę i kalibrację urządzeń pomiarowych i sygnalizacyjnych, dobór nowych i zamiennych urządzeń pomiarowych. Diagnostykę inteligentnych układów sterowania, organizację napraw i regeneracji aparatury AKPiA, zarządzanie serwisami, programowanie sterowników Siemens, PLC itp. samodzielność, umiejętność myślenia analitycznego, innowacyjność w rozwiązywaniu problemów, otwartość na pracę zespołową, możliwość kierowania projektami, znajomość rysunku technicznego i doświadczenie w tworzeniu dokumentacji technicznej, umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów oraz kreatywność, umiejętność pracy w zespole. Wymagana dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie). Pasjonat dążący do osiągnięcia wyznaczonego przez siebie celu. Mile widziana znajomość budowy maszyn oraz linii produkcyjnych w praktyce. Mile widziana umiejętność diagnozowania - robotów np. ABB oraz pras w systemie Siemens. Kontakt telefoniczny (8:00-16:00 - Pn-Pt) (Tel. 509-840-812) lub e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2017-07-27 - Katowice (śląskie)
Praca z dziećmi w klasach 0-III szkoły podstawowej, prowadzenie zajęć pozalekcyjnych.
Niepubliczna Szkoła Podstawowa ALEKSANDER w Siedlcach - 2016-04-26 - Siedlce (mazowieckie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: terminowo sporządzała listy płac pracowników i zleceniobiorców wg przydzielonych jednostek; obliczała należny podatek, składki na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i sporządzała niezbędną dokumentację w tym zakresie; naliczała wynagrodzenia z tytułu przebywania na zwolnieniu lekarskim zgodnie z obowiązującymi przepisami;prowadziła karty wynagrodzeń i karty zasiłkowe pracowników w obsługiwanych jednostkach.- Wynagrodzenie: od 2750 do 3300 zł/brutto, płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od lutego 2018r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne, inne umożliwiające wykonywanie zadań. Wymagane doświadczenie zawodowe przy średnim wykształceniu 4 lata pracy oraz doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych i kadrowych, a przy wyższym - 2 lata pracy oraz doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych i kadrowych (umowa o pracę , umowy cywilno-prawne). Wymagana znajomość ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, Kodeks Pracy. Wymagana znajomość obsługi programów płacowych oraz programu Płatnik. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw płacowych w oświacie.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2018-01-12 - Katowice (śląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Marzęcice (warmińsko-mazurskie)
organizacja zamówień, dostarczanie materiałów budowlanych i sprzętu na budowy, nadzór nad remontem sprzetu, zamówieniem i odbiorem części zamiennych do maszyn i urządzeń
Arkadiusz Matuszak FUH BRUK LAND - 2017-04-28 - Nacław (wielkopolskie)
-Przyjmowanie, wydawanie towaru,-Obsługa programu informatycznego zarządzającego towarem,-Osoby zainteresowane proszone są o przesyłanie CV na adres e-mail: pkryza (at) iturri.com-Praca na 1/2 etatu, na umowę na zastępstwo, godziny pracy do ustalenia, praca w poniedziałek, środę i piątek.-Telefon kontaktowy: 666-834-798
ITURRI POLAND SP. Z O.O. - 2017-09-06 - Tczew (pomorskie)
praca w wyrobisku, wydobywanie granitu
kontakt przez PUP - 2018-04-05 - Czernica (dolnośląskie)
gotowanie, lepienie pierogów, przygotowywanie potraw gastronomicznych (kebab, hamburgery, zapiekanki, fast food)
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Łysomice (kujawsko-pomorskie)
Obsługa konsumentów, obsługa baru
Arkadiusz Lenkowski - PHU "CENTRUM" - 2018-03-15 - Kamień Pomorski (zachodniopomorskie)
- Realizacja planów sprzedażowych. Kontakt z placówkami edukacyjnymi z regionu. Praca w Katowicach, Tychach i okolicznych powiatach.- Wynagrodzenie: 2632 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas okreslony 33 miesiące. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe (pedagogika). Doświadczenie nie jest wymagane. Prawo jazdy kat. B. Umiejętność negocjacji. Umiejętności sprzedażowe. Kontakt telefoniczny (508-089-134) lub e-mail: k.buk (at) mojebambino.pl
MOJE BAMBINO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-01-22 - Katowice (śląskie)
bieżąca rejestracja i archiwizacja dokumentów księgowych, uzgadnianie sald księgowych i bieżąca kontrola rozrachunków, przygotowanie deklaracji skarbowych (PIT, CIT, VAT), prowadzenie dokumentacji związanej ze środkami trwałymi, prowadzenie spraw kadrowo- płacowych, naliczanie list płac, przygotowanie deklaracji ZUS, samodielne sporządzanie dokumentacji sprawozdawczej (bilans, rzis)
EMKA BUSINESS SOLUTIONS Sp. z o.o. - 2017-05-12 - Luboń (wielkopolskie)
Obsługa klientów zarówno z Polski jak i z Niemiec, Sprawozdania finansoweRachunkowość finansowaDoradztwo w zakresie zwrotu podatkuRozliczanie płac
Lehleiter & Partner Treuhand AG Steuerberatungsgesellschaft - 2017-07-13 - Niemcy (Niemcy)
Zadania główne:1) prowadzenie i obsługa sekretariatu Dyrektora i Zastępcy Dyrektora CUWO w Łodzi2) Przyjmowanie telefonów i faksów, informowanie Dyrektora o sprawach służbowych zgłaszanych telefonicznie3) Prowadzenie terminarza spotkań i zadań Dyrektora i Zastępcy Dyrektora4)Sporządzanie raportów i protokołów z narad i zebrań 5) Przyjmowanie nadesłanej korespondencji i przedkładanie jej do dekretacji6)Rozdzielanie zadekretowanej korespondencji do poszczególnych Działów Centrum7)Przyjmowanie i wysyłanie przesyłek pocztowych, prowadzenie rejestru wysyłanej korespondencji poleconej8)Prowadzenie dziennika korespondencji pism przychodzących i wychodzących zgodnie z instrukcją kancelaryjną.9) Przyjmowanie, rejestrowanie i wysyłanie korespondencji elektronicznej10)Prowadzenie rejestru skarg i wniosków11)Udzielanie informacji interesantom12)Wykonywanie innych zadań wynikających z poleceń bezpośredniego przełożonego, obowiązujących przepisów, statutu i aktów normatywnych pracodawcy.Zadania pomocnicze:Prowadzenie i przechowywanie dokumentacji związanej z zakresem obowiązków, zgodnie z przepisami i zasadami ustalonymi przez jednostkę.Informacja w Biuletynie Informacji Publicznej http://www.cuwo-lodz.4bip.pl/index.php?idg=6&id=31&x=10Kandydaci muszą przystąpić do naboru na podstawie Ustawy o pracownikach samorządowych. Dokumenty aplikacyjne należy składać do 27.12.2017 r.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-12-15 - Łódź (łódzkie)
Lakierowanie na mokro i proszkowo elementów metalowych
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Oława (dolnośląskie)
sprządzanie raportu stanu żywienia, odbiór produktów spożywczych z magazynu, kierowanie praca kuchni i nadzór nad wykon.obowiązków przez personek, kontrola jakości i ilości przygotowanych posiłków, nadzór nad produkcją żywności.
Zakład Karny w Głogowie - 2016-06-24 - Głogów (dolnośląskie)
-
A & R ROBERT WIERUCKI - 2017-01-20 - Starachowice (świętokrzyskie)
sprzątanie obiektów obsługiwanych przez firmę.
Ciarkowski Andrzej Firma Usługowa "ERYK" - 2016-07-18 - Bobrowo (kujawsko-pomorskie)
przygotowywanie, gotowanie dań kuchni indyjskiej i arabskiej oraz sałatek i surówek ww. kuchni
SERBA SHEIKH ERSHADUR RAHMAN - 2016-02-12 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)