SAMODZIELNY REFERENT Opole oferta pracy Nieruchomości Mediator Polska Spółka z o.o.
Stanowisko: SAMODZIELNY REFERENT
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie kancelarii. Utrzymywanie kontaktu z klientami. Obsługaprogramów nieruchomościowych. Analizy rynku nieruchomości.Zawieranie umów. Obsługa portali ofertowych. Praca od 9-17
Data publikacji: 2018-04-06
Lokalizacja: Opole (opolskie)
Pracodawca: Nieruchomości Mediator Polska Spółka z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:GRUNWADZKA 10, 45-054 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie kancelarii. Utrzymywanie kontaktu z klientami. Obsługaprogramów nieruchomościowych. Analizy rynku nieruchomości.Zawieranie umów. Obsługa portali ofertowych. Praca od 9-17
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SAMODZIELNY REFERENT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Opole
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Opole
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Opole
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.04.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Dobra prezencja, systematyczność, obsługa komputera, łatwość prowadzenia rozmów,staranność.
Nazwa pracodawcy: Nieruchomości Mediator Polska Spółka z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Adres pracodawcy:
GRUNWADZKA 10, 45-054 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: osobiście po uprzednim kontakcie telefonicznym, przez e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: m. Opole
Gmina pracodawcy: Opole
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Opole
Ulica pracodawcy: GRUNWADZKA
Numer budynku pracodawcy: 10
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 06.04.2018
Oferta pracy ważna do: 31.05.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 06.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 06.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
do uzgodnienia z pracodawcą
WS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-03 - Rzeszów (podkarpackie)
Praca przy kompletacji towaru, etykietowaniu, obsługa komputera, programu LOGI, Fact, WMS, Excel, wypełnianie dokumentów magazynowych
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Stryków (łódzkie)
woźny/na
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
Sprzedawca w stacji paliwPraca w systemie 12-godzinnymod 7-19,od 19-7.
BP SERVICE CENTER Piotr Szwalec - 2016-12-07 - Mielec (podkarpackie)
Osługa klientów, ćwiczenia z klientami, ćwiczenia korekcyjne. Godziny pracy do uzgodnienia z pracodawcą
BOULEAU BRZOZA ANNA - 2018-06-14 - Kolbuszowa (podkarpackie)
Obsługa wózka widłowego -załadunek i rozładunek towarów
PPHU MEBLOHAND LEONARD BRAUN - 2017-05-31 - Jankowy (wielkopolskie)
wykańczaniebudynków zgodnie z projektem budowlanym: prace malarskie'układanie tynków,układanie płytek ceramicznych,paneli,płyt,desek,wykończenie podłóg z tworzyw sztucznych,malowanie ścian.
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-09-05 - Białystok (podlaskie)
jw
Honey Tax Sp. z o.o. - 2017-05-26 - Warszawa (mazowieckie)
Dekretowanie i księgowanie dokumentów, prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie z kontami księgi głównej. prowadzenie rozrachunków.Doświadczenie min 2 lata na stanowisku księgowego.
Gospodarstwo Rybackie MIKOŁAJKI Sp. z o.o. - 2015-12-22 - Mikołajki (warmińsko-mazurskie)
archiwista zakładowy
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
zgodny z harmonogramem
kontakt przez PUP - 2015-11-02 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Odpowiedzialność merytoryczna przy przeprowadzaniu postepowań przetargowych. Nadzór nad prowadzeniem wszystkich postępowań w zakresie zamówień publicznych realizowanych przez Uczelnię dotyczacych dostaw, usług i robót budowlanych. Prowadzenie Rejestru Zawieranych Umów. Przyjmowanie wniosków o udzielenie zamówienia publicznego w celu realizacji zamówienia, do którego mają zastosowanie przepisy o zamówieniach publicznych. Potwierdzenie prawidłowości ustalenia szacunkowej wartości zamówienia. Organizowanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego. Przygotowywanie decyzji w sprawie powołania Komisji Przetargowej. Udział w Komisjach Przetargowych. Wykonywanie czynności należących do członków Komisji Przetargowych, określonych w Regulaminie udzielania zamówień publicznych w PWSZ w Płocku. Współpraca z Komisjami Przetargowymi w zakresie stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych. Sporządzanie projektów umów SIWZ dotyczących zamówień publicznych. Współpraca z Sekcją Inwestycji i Remontów odnośnie postępowań dotyczących robót budowlanych. Przechowywanie dokumentacji związanej z prowadzonymi przez Uczelnię przetargami i zawieranymi umowami. Nadzór funkcjonalny w stosunku do jednostek organizacyjnych Uczelni w zakresie prawidłowego realizowania postępowań ustawy Prawo zamówień publicznych oraz zamówień poniżej 30 000 euro. Przygotowanie zleceń, projektów umów oraz nadzór nad realizacją zamówień poniżej 30 000 euro. Dokonywanie zakupów na potrzeby Uczelni. Opracowywanie i uaktualnianie wewnętrznych unormowań prawnych w zakresie realizacji zamówień publicznych. Organizacja szkoleń z zakresu zamówień publicznych. Gromadzenie i udostępnianie literatury z zakresu zamówień publicznych, udzielanie informacji i porad pracownikom Uczelni z zakresu stosowania ustawy o zamówieniach publicznych. Przyjmowanie od jednostek i bilansowanie w skali Uczelni informacji niezbędnych do przygotowania rocznego planu zamówień publicznych (w tym wstępnego planu zam. pub.). Sporządzanie planu zamówień publicznych oraz dokonywanie jego bieżącej aktualizacji. Przygotowywanie rocznych sprawozdań z przeprowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego. Prawidłowe przygotowanie akt spraw postępowań ostatecznie zakończonych do Archiwum.
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku - 2016-08-12 - Płock (mazowieckie)
prowadzenie zapisów na zabiegi, wykonywanie masaży relaksacyjnych, zapewnienia wysokiej jakości obsługi gości, czynności porządkowe. praca w godzinach: 7.00 - 15.00, 15.00 - 22.00
Vienna House AMBER BALTIC Sp. z o.o. - 2017-04-18 - Międzyzdroje (zachodniopomorskie)
- Przygotowywanie śniadań, dań obiadowych, surówek, warzyw,, pieczenie mięs. - Przyjmowanie surowców oraz ich należyta segregacja i przechowywanie.- Utrzymywanie należytej czystości i higieny.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE CARINA ADAM ANDRYJENKO - 2018-07-24 - Tczew (pomorskie)
prowadzenie pełnej ksiegowości firmy
kontakt przez PUP - 2018-05-08 - Rzeszów (podkarpackie)
szycie odzieży
ZPHU Magra - 2017-06-01 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Praca w dziale księgowości, umowa w ramach zastępstwa na 2 lata. Praca w godzinach: 08.00-16.00.
Market Budowlany "FORMAT" Sp. z o.o. - 2016-11-10 - Zawiercie (śląskie)
Wykształcenie średnie handlowe; obsługa komputera; obsługa Klientów, profesjonalne doradztwo w zakresie asortymentu znajdującego się w ofercie handlowej firmy oraz realizacja założonych planów sprzedaży, a także utrzymywanie dobrych relacji z Klientami; jedna zmiana; miejsce pracy: Przyszowice;
BIMS PLUS FHH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆIĄ GÓRNY ŚLĄSK SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2015-12-03 - Przyszowice (śląskie)
Tworzenie baz danych klientów, nawiązywanie kontaktów biznesowych, pozyskiwanie reklam, współtworzenie nowych portali internetowych
NEVICOM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Brak danych
Biuro Rachunkowe Anna Hossa - 2016-12-12 - Karakule (podlaskie)
jw
DENIQUE SP z o.o. - 2016-08-24 - Warszawa (mazowieckie)
wyksz. zawodowe- kierunkowe,naprawa samochodów ciężarowych,wynagrodzenie: 2500 brutto - do uzgodnienia,miejsce pracy: Przygodzice
ŁUKASZ SARANEK - 2018-04-06 - Przygodzice (wielkopolskie)
Naprawy samochodów, praca w Bielsku-Białej w godz. 7-15.00 lub 8-16.00 (do uzgodnienia).
CENDPOL PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE - 2015-12-04 - Bielsko-Biała (śląskie)
jw.
ALU-GLASS WOROBIEC ARKADIUSZ - 2017-11-09 - Warszawa (mazowieckie)
produkcja masy ceramicznej, obsługa młyna, obsługa pras
RADPOL S.A. Zakład w Ciechowie - 2017-11-03 - Ciechów (dolnośląskie)
Dostarczanie towarów zgodnie z wytycznymi na terenie Europy Wschodniej i Zachodniej. Wyjazdy 4 tygodniowe.
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Janczowice (dolnośląskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2018-08-08 - Grodków (opolskie)
sprzedaż odzieżyekspozycja towaru
LUMPEX Piotr Chrząścik - 2017-11-30 - Ustroń (śląskie)
Prowadzenie pełnej księgowości węgierskiego podmiotu spółki (GL, AP, AR, bank, amortyzacja itd.), przygotowanie deklaracji VAT i CIT we współpracy z firmą zewnętrzną, sprawozdawczość zewnętrzna oraz na potrzeby wewnętrzne, udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych, zapewnienie terminowego zamknięcia ksiąg rachunkowych, dbanie o prawidłowy przepływ informacji.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-05-25 - Warszawa (mazowieckie)