SAMODZIELNY REFERENT - JEDNOSTKA WOJSKOWA INOWROCŁAW (NR 0498) Inowrocław oferta pracy 12 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY TORUŃ
Stanowisko: SAMODZIELNY REFERENT - JEDNOSTKA WOJSKOWA INOWROCŁAW (NR 0498)
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: sporządzanie analiz,prowadzenie ewidencji
Data publikacji: 2019-02-13
Lokalizacja: Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: 12 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY TORUŃ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jacewska 73, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: sporządzanie analiz,prowadzenie ewidencji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SAMODZIELNY REFERENT - JEDNOSTKA WOJSKOWA INOWROCŁAW (NR 0498)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Inowrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: inowrocławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Inowrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.03.2019
Data zakończenia pracy: 21.12.2020
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: OBSŁUGA PAKIETU BIUROWEGO MS OFFICE
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
3 lata stażu pracy jako pracownik administracyjno-biurowy,samodzielność
Nazwa pracodawcy: 12 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY TORUŃ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Adres pracodawcy:
Okólna 37, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
cv, dokumenty aplikacyjne można przesłać na adres : 1blwl.s1 (at) ron.mil.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: do 28.02.2019 r.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Toruń
Gmina pracodawcy: Toruń
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Toruń
Ulica pracodawcy: Okólna
Numer budynku pracodawcy: 37
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 13.02.2019
Oferta pracy ważna do: 28.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 13.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 13.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Sprawdzanie poprawności materiałów do druku, obsługa programów WORD,EXEL, obsługa laminatora i gilotyny.WYMAGANIA: wykształcenie średnie, obsługa komputera, mile widziane znajomość obsługi programu Corel.
kontakt przez PUP - 2017-10-06 - Jarosław (podkarpackie)
księgowanie dokumentów źródłowych, sporządzanie miesięcznych i rocznych sprawozdań finansowych
BPO CENTERMED Sp. z o.o. - 2017-05-17 - Tarnów (małopolskie)
ZAPOZNANIE SIĘ ZE SCHEMATEM ORGANIZACYJNYM ODDZIAŁU ZUS W OPOLU, ZAPOZNANIE SIĘ Z USTAWĄ O SYSTEMIE UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ,ZAPOZNANIE SIĘ Z USTAWĄ O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH I INFORMACJI NIEJAWNYCH, ZAPOZNANIE SIĘ ZE SPOSOBEM WYKONANIA POWIERZONYCH ZADAŃ OBJĘTYCH PROGRAMEM STAŻU, SUMIENNYM I STARANNYM STOSOWANIEM SIĘ DO POLECEŃ PRACODAWCY I UPOWAŻNIONYCH PRZEZ NIEGO OSÓB, ZAPOZNANIE SIĘ Z ZADANIAMI REALIZOWANYMI PRZEZ WIELOOSOBOWE STANOWISKO OBSŁUGI DOKUMENTACJI W ZAKRESIE ZAKŁADANIA AKT PŁATNIKA SKŁADEK/ŚWIADCZENIOBIORCY, WERYFIKACJA DOKUMENTÓW WŁĄCZONYCH DO AKT, EWIDENCJONOWANIE AKT MAGAZYNU, DOŁOŻENIE SZCZEGÓLNEJ STARANNOŚCI W CELU OCHRONY INTERESU OSÓB, KTÓRYCH DANE OSOBOWE PRZETWARZANE, W SZCZEGÓLNOŚCI OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH PRZED NIEPOWOŁANYM DOSTĘPEM, NIEUZASADNIONĄ MODYFIKACJĄ, ZNISZCZENIEM, NIELEGALNYM UJAWNIENIEM LUB POZYSKANIEM, PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH, WPROWADZANIE, PRZEGLĄDANIE DANYCH W SYSTEMIE KSI W ZAKRESIE WYNIKAJĄCYM Z ZADAŃ PRZYDZIELONYCH DO REALIZACJI
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Zgodnie ze stanowiskiem pracy; praca w godz. 7.25-15.00; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 9-14
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. Jana Pawła II w Słupsku - 2016-07-29 - Słupsk (pomorskie)
montaż instalacji gazowych, mechanika pojazdowa, elektromechanika, myjnia samochodowa
P.H.U. "ARMOT" Alicja Woźniak - 2018-07-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
praca fizyczna, prace magazynowe, operowanie wózkiem widłowym, dokonywanie rozładunków i załadaunków towarów
Sanpro Interim BPO Sp. z o.o. Sp. K. - 2016-05-18 - Swarzędz (wielkopolskie)
wg zakresu obowiązków
Prime Food sp. z o.o. - 2017-03-09 - Przechlewo (pomorskie)
Analiza ekonomiczna wdrożeń i usprawnień zastosowania elektroniki dla firm
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Malbork (pomorskie)
Przyrządzanie dań
kontakt przez PUP - 2018-08-22 - Chełm (lubelskie)
Pozostali murarze i pokrewni
kontakt przez PUP - 2019-01-10 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
Szycie czapek
NIKOL FIRMA HANDLOWA KRAWIECTWO ADRIANA KACPERSKA - 2018-07-02 - Tuszyn (łódzkie)
Prowadzenie kasy zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa, prowadzenie kartotek ilościowo wartościowych w magazynie, prowadzenie indywidualnych kartotek odpłatności mieszkańców w DPS, naliczanie płac, prowadzenie ewidencji wydatków do 30 tyś. euro, przygotowywanie i prowadzenie procedur związanych z postępowaniem zamówień publicznych.
Dom Pomocy Społecznej Nr 2 - 2016-08-22 - Zabrze (śląskie)
TAPICEROWANIE KRZESEŁ, FOTELI, WYPOCZYNKÓW
JAFRA CONNECT SP. Z O.O. - 2018-07-23 - Dobrodzień (opolskie)
- Utrzymanie nieruchomości w stanie pełnej sprawności technicznej. Konserwacja urządzeń i instalacji technicznych. Usuwanie awarii i usterek. Wykonywanie planowych inspekcji i przeglądów.- Miejsce wykonywania pracy: Tychy - GALERIA.- Firma oferuje: ciekawą i perspektywiczną pracę, atrakcyjne wynagrodzenie, kursy doszkalające.- Wynagrodzenie: 3500 do 3900 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie techniczne o specjalności elektrycznej lub elektromechanicznej. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata w utrzymaniu technicznym budynków (instalacje SSP, centrale wentylacyjne, klimatyzacja, instalacje elektryczne). Wymagana praktyczna znajomość elektryki i automatyki. Wymagane kwalifikacje SEP G1. Mile widziane uprawnienia SEP G2 lub G3. / KONIECZNIE WYMAGANA SMAODZIELNOŚĆ - WARUNEK KONIECZNY !!! /
FIRST PFM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-24 - Tychy (śląskie)
Rozładunek towaru, sortowanie towaru w magazynie, wydawanie towaru, dbanie o porządek w magazynie
W2W2 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-16 - Ruda Śląska (śląskie)
1) Prowadzenie branżowej dokumentacji materiałowej Zespołu (OG) w dziale czołgowo-samochodowym w systemie ZWSI RON, w tym prowadzenie rozliczeń zakupów; 2) wystawianie dokumentów przychodowo-rozchodowych na podstawie: zgłoszonych zapotrzebowań przez podległe pododdziały , otrzymanych zleceń przez organ nadrzędny lub wyciągu z rozkazu dziennego Bazy i przekazywanie ich do realizacji magazynierowi OG lub osobom odpowiedzialnym za ewidencję pojazdów w podległych pododdziałach; 3) uzgadnianie i porównywanie stanów ewidencji ZWSI RON z ewidencją podległych pododdziałów, użytkowników oraz ewidencją magazynową zgodnie z obowiązującymi zasadami; 4) znajomość przepisów i instrukcji, zarządzeń i wytycznych dotyczących gospodarki materiałowej w dziale czołgowo-samochodowym ze szczególnym uwzględnieniem znajomości zasad funkcjonowania ZWSI RON i SI LOGIS-E-OG; 5) udział w szkoleniach specjalistycznych zgodnie z planem szkolenia oraz na polecenie przełożonych; 6) archiwizowanie prowadzonej dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami; 7) wykonywanie dokumentów obrotu materiałowego i przedstawiania ich do zatwierdzenia przełożonemu oraz innym osobom funkcyjnym zgodnie z instrukcją obiegu i kontroli dokumentów księgowych i materiałowych Komendy Bazy. Oferta dostępna w sali F, E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 261 651 055.
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2016-10-25 - Wrocław (dolnośląskie)
Prowadzenie spraw administracyjnych związanych ze współpracą krajową i zagraniczną Uczelni, w szczególności obsługa programu Erasmus+.
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku - 2016-02-03 - Płock (mazowieckie)
kadry, płace, rozliczanie gastronomii- gospodarka towarowa i finansowa, sprawozdawczość
HOTEL "RZYMSKI" SP. Z O.O. - 2016-03-01 - Poznań (wielkopolskie)
Oferta pracy dla osób niepełnosprawnych
POLKEMIC - 2016-04-14 - Rzeszów (podkarpackie)
prace porządkowe na placu skupu złomu
KONGER RECYKLING POLSKA SP. Z O.O. - 2016-05-04 - Głogowa (wielkopolskie)
Obsługa finansowa projektów (przygotowywanie sprawozdań finansowych, wewnętrzny obieg dokumentów finansowych zw. z realizacją projektów).
INSTYTUT FIZYKI JĄDROWEJ IM. HENRYKA NIEWODNICZAŃSKIEGO POLSKIEJ AKADEMII NAUK - 2017-04-21 - Kraków (małopolskie)
Pakowanie słodyczy. Praca na produkcji (siedząca). Wymagana ważna książeczka sanitarno-epidemiologiczna. Wynagrodzenie miesięczne. Praca od godz. 8:00 do 16:00. Kontakt osobisty, telefoniczny lub mailowy z pracodawcą: biuro (at) custom-colours.pl (wymagane CV).
FERENC PIOTR CUSTOM COLOURS - 2018-10-16 - Rybnik (śląskie)
Zbieranie danych z rynku konferencyjnego w Kielcach i Cedzynie, dziennie dwie godziny pracy (miesięcznie około 60 godzin), praca od poniedziałku do niedzieli.
Z-Factor Wojciech Liszka - 2016-08-10 - Kielce (świętokrzyskie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
sprawne i efektywne wykonywanie czynności związanych z udzielaniem zamówień publicznych
22 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Olsztynie - 2016-01-04 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Obsługa samochodu typu "Hakowiec".
SUK-POL ZIENKIEWICZ ZDZISŁAW - 2018-07-07 - Lublin (lubelskie)
Praca na stanowisku sprzedawca-kasjer, obsługa klienta, wykładanie towaru, obsługa kasy fiskalnej. Miejsce pracy: różne lokalizacje na terenie Wrocławia.Na początek umowa na okres próbny, następnie umowa na czas określony lub nieokreślonny.Oferta dostępna w sali G. Kontakt z pracodawcą: Kierownik Działu Płac i Spraw Osobowych, al. Jana Kasprowicza 85 (I piętro), 51-146 Wrocław, w godz. 7:30-14:00; tel.: 71 37 72 966 lub 71 34 22 728, e-mail: kadry (at) tradycjaijakosc.com.pl
TRADYCJA I JAKOŚĆ Sp. z o.o. - 2017-02-22 - Wrocław (dolnośląskie)
-
BIURO RACHUNKOWE TRAFALSCY SC - 2018-01-18 - Poznań (wielkopolskie)
zgodny z charakterystyką pracy
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Pleszew (wielkopolskie)
- Samodzielne prowadzenie ksiąg przychodów i rozchodów. Samodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych. Sporządzanie sprawozdań finansowych. Sporządzanie zeznań rocznych. Weryfikacja poprawności księgowań.- Wynagrodzenie: 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie średnie ekonomiczne lub wyższe ekonomiczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata na podobnym stanowisku. Mile widziane doświadczenie zawodowe w biurze rachunkowym. Mile widziana znajomość programu OPTIMA. Wymagana znajomość zagadnień prawa podatkowego i bilansowego. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) e-fresz.com.pl
USŁUGI KSIĘGOWE FRESZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-22 - Katowice (śląskie)