SAMODZIELNY REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Zabrze oferta pracy Dom Pomocy Społecznej Nr 2
Stanowisko: SAMODZIELNY REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie kasy zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa, prowadzenie kartotek ilościowo wartościowych w magazynie, prowadzenie indywidualnych kartotek odpłatności mieszkańców w DPS, naliczanie płac, prowadzenie ewidencji wydatków do 30 tyś. euro, przygotowywanie i prowadzenie procedur związanych z postępowaniem zamówień publicznych.
Data publikacji: 2016-08-22
Lokalizacja: Zabrze (śląskie)
Pracodawca: Dom Pomocy Społecznej Nr 2
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jaskółcza 11, 41-800 Zabrze, powiat: m. Zabrze, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie kasy zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa, prowadzenie kartotek ilościowo wartościowych w magazynie, prowadzenie indywidualnych kartotek odpłatności mieszkańców w DPS, naliczanie płac, prowadzenie ewidencji wydatków do 30 tyś. euro, przygotowywanie i prowadzenie procedur związanych z postępowaniem zamówień publicznych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SAMODZIELNY REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zabrze
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zabrze
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zabrze
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.10.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: pomaturalne/policealne, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie policealne ekonomiczne lub wyższe, 6 lat doświadczenia, znajomość obsługi programów księgowych
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 6
Nazwa pracodawcy: Dom Pomocy Społecznej Nr 2
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu
Adres pracodawcy:
Jaskółcza 11, 41-800 Zabrze, powiat: m. Zabrze, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: kontakt osobisty w godz. 08.00-14.00
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, Termin: kontakt osobisty, Godziny : 08.00-14.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Zabrze
Gmina pracodawcy: Zabrze
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zabrze
Ulica pracodawcy: Jaskółcza
Numer budynku pracodawcy: 11
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 22.08.2016
Oferta pracy ważna do: 30.09.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 22.08.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 22.08.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z ustawą o rachunkowości, przepisami dotyczącymi CIT, PIT oraz VAT dekretacja i księgowanie faktur kosztowych, zakupowych, sprzedażowych, księgowanie raportów kasowych, bankowych i rozliczanie płatności kontrola bieżących rozliczeń, potwierdzanie sald z kontrahentami ewidencja środków trwałych rozliczanie międzyokresowe przychodów i kosztów sporządzanie deklaracji do US i GUS-wystawianie faktur sprzedażowych wprowadzanie przelewów do systemów bankowości elektronicznej wsparcie uzgodnień i raportowania dotyczącego list płac, obsługa płacowa umów cywilno-prawnych tworzenie dokumentacji księgowej oraz kontrola merytoryczna dokumentów i zapewnienie kompletności i poprawności księgowań sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych zgodnie z obowiązującymi przepisami, przygotowanie bilansu, przygotowywanie sprawozdań miesięcznych oraz kwartalnych, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów finansowych w firmie.WYMAGANIA: wykształcenie o profilu ekonomicznym, finansowym lub z zakresu rachunkowości znajomość ustawy o rachunkowości, VAT, PDOP, PDOF, zdolności analityczne, samodzielność, dokładność, odpowiedzialność za powierzone zadania, zaangażowanie terminowość, umiejętność planowania i dobrej organizacji czasu pracy, umiejętność pracy pod presją czasu umiejętność interpretowania przepisów prawnych bardzo dobra znajomość pakietu MS Office głównie Excel i Word mile widziana znajomość systemu Insert Rewizor , Subiekt.KONTAKT Z PRACODAWCĄ:biuronts (at) stabilizacje.net
NTS INFRASTRUKTURA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-16 - Jarosław (podkarpackie)
obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, obsługa stoiska mięsno-wędliniarskiego, dokładanie towaru na półki .
1.MARKET EURO BOBOWSKA DOROTA 2.DELIKATESY EURO - 2016-07-27 - Narama (małopolskie)
Naprawa samochodów osobowych, ciężarowych, ładowczych typu BOBCAT
KLAR Sp.z o.o. - 2016-06-22 - Łęguty (warmińsko-mazurskie)
Obsługa programu księgowego Symfonia, księgowanie dokumentów finansowych, sporządzanie sprawozdań finansowych ( w tym RZiS oraz bilansów)
Przedsiębiorstwo Projektowo-Instalacyjne VRG S.C. - 2016-08-25 - Jaworzno (śląskie)
zmywanie naczyń, dbanie o porządek w miejscu pracy, przenoszenie artykułów
Pod Aniołami Restauracja - 2016-05-11 - Kraków (małopolskie)
Sprzedaż artykułów hydraulicznych w sklepie stacjonarnym
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
Szczegółowe informacje dostępne na stronie www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy"; wykształcenie: wyższe, preferowane z zakresu administracji, ekonomii bądź zarządzania, doświadczenie w pracy lub staż w zakresie administracji publicznej, umiejętność redagowania pism administracyjnych, znajomość j. angielskiego w mowie i w piśmie na poziomie B2, umiejętność obsługi komputera; zakres obowiązków: obsługa sekretariatu Katedry, prowadzenie spraw finansowych Katedry, redagowanie pism administracyjnych w j. polskim i j. angielskim, organizacja konferencji i szkoleń. obsługa administracyjna projektów badawczych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
POLITECHNIKA ŚLĄSKA - 2016-01-08 - Gliwice (śląskie)
Rozdrabnianie torfu, napełnienie maszyn torfem
Specjalistyczne Gospodarstwo Ogrodnicze K.P.Tyszkiewicz - 2015-12-31 - Krzypnica (zachodniopomorskie)
Sprzedaż artykułów biurowych, szkolnych i zabawek.
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Opalenica (wielkopolskie)
Umawianie spotkań handlowych z klientami biznesowymi i indywidualnymi, realizacja założonych planów, raportowanie wyników pracy.
I.IQ Energetyka II.DM Negotium III.Forest Legend IV.Stophouse Dariusz Mikrut - 2018-05-02 - Piekary Śląskie (śląskie)
budowa przyłączy , budowa sieci energetycznych
Zakład Wykonawstwa Elektrycznego ELEKTRO-SYSTEM Wacław Mucha - 2016-04-28 - Przeworsk (podkarpackie)
Podstawowe obowiązki:1) współpraca z komórkami wewnętrznymi w zakresie postępowania z dokumentacją;2) przejmowanie opracowanej dokumentacji spraw zakończonych na podstawie sporządzonych spisów zdawczo-odbiorczych;3) prowadzenie ewidencji przejętej dokumentacji, przechowywanie oraz jej udostępnianie;4) inicjowanie brakowania dokumentacji niearchiwalnej;Warunki pracy:Praca wiąże się ze wzmożonym wysiłkiem fizycznym - przenoszenie dokumentów oraz narażeniem na działanie czynników biologicznych występujących w środowisku pracy (kurz, zarodniki grzybów i pleśni).
Rejonowy Zarząd Infrastruktury - 2016-10-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa bieżąca klienta, wykonywanie powierzonych obowiązków, dbanie o wizerunek firmy
CENTRUM KREDYTOWO-UBEZPIECZENIOWE ANNA DREJ - 2017-01-10 - Świdnica (dolnośląskie)
instalowanie anten
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Suwałki (podlaskie)
Montaż okien, drzwi, bram i rolet
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Piła (wielkopolskie)
Pomoc kuchenna (staż)
kontakt przez PUP - 2017-10-31 - Tychy (śląskie)
Zapewnienie opieki podopiecznych podczas zajęć, wykonywanie zabiegów z zakresu fizjoterapii
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Sowczyce (opolskie)
Umawianie spotkań handlowych z klientami biznesowymi / bez sprzedaży własnej/, realizacja założonych planów, raportowanie wyników, praca zdalna w dogodnych warunkach.Miejsce pracy - powiat pucki.
IQ ENERGETYKA DARIUSZ MIKRUT - 2018-01-09 - Gdynia (pomorskie)
Pozyskiwanie klientów, badanie runku państw Bliskiego Wschodu, komunikacja międzynaraodowa głównie z klientami z Bliskiego Wschodu i unii europejskiej, badania ekonomiczne oraz badania rynków zbytu produktów pracodawcy.
kontakt przez PUP - 2018-06-15 - Kraków (małopolskie)
Obsługa klienta, wykładanie i sprawdzanie towaru.
EDMON Sp. z o.o. - 2018-04-23 - Słupca (wielkopolskie)
Fryzjer
ZAKŁAD FRYZJERSKO-KOSMETYCZNY "AGNES" AGNIESZKA JAKUBCZYK - 2017-04-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
uzgadnianie sald podatków z ZUS i US, przygotowanie deklaracji VAT, CIT, weryfikacja rejestrów księgowych, umiejętność prowadzenia spraw kadrowych, sporządzanie list płac i ich weryfikacja pod względem rachunkowym i podatkowym, obsługa pracowników w zakresie dokumentacji ZUS i PIT, sporządzanie deklaracji do US, ZUS Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe , staż pracy minimum 5 lat w zawodzie, specjalnośc spółki rolne, dobra znajomość przepisów podatkowych oraz ustawy o rachunkowości i prawa pracy, dobra znajomość obsługi komputera oraz programów INSERT, Płatnik
Z.P.R. Żórawina Sp. z o.o. - 2017-08-11 - Komorniki (dolnośląskie)
1. Zapoznanie się z: - obowiązkami i uprawnieniami przysługującymi z tytułu odbywania stażu,- przepisami dotyczącymi tajemnicy skarbowej i ochrony danych osobowych,- organizacją pracy w urzędzie.2. Uczenie się wykonywania prac administracyjno-biurowych powierzonych przez opiekuna w danej komórce organizacyjnej oraz wsparcie pracowników w bieżącej pracyZakres wykonywanych zadań:1) wprowadzanie danych z deklaracji i innych dokumentów wpływających do urzędu i wytwarzanych w urzędzie do informatycznych systemów ewidencyjnych;2) przygotowanie projektów standardowych pism urzędowych np. wezwań, zaświadczeń, odpowiedzi na zapytania;3) kompletowanie, oznaczanie i ewidencjonowanie obsługiwanych dokumentów oraz zakładanie i prowadzenie akt urzędowych;4) przygotowanie dokumentów do zarchiwizowania, oznaczenie akt i sporządzanie spisów zdawczo-odbiorczych;5) prowadzenie obsługi kancelaryjnej związanej z obiegiem dokumentów wpływających do komórek organizacyjnych, wysłanych na zewnątrz przez komórki organizacyjne oraz przekazywanych pomiędzy komórkami organizacyjnymi urzędu;6) bezpośrednia obsługa interesantów w podstawowym zakresie np. wydawanie formularzy podatkowych, przyjmowanie deklaracji i wniosków składanych przez podatników, udzielanie informacji o sposobie załatwianie spraw w urzędzie;7) bieżąca obsługa wstępna rejestrów przypisów i odpisów, polegająca na weryfikacji dokumentów źródłowych z danymi zamieszczonymi w rejestrach przypisów i odpisów;8) przygotowywanie dokumentacji w przypadku zmiany właściwości miejscowej naczelnika urzędu skarbowego w związku ze zmianą miejsca zamieszkania podatnika, w tym przekazywanie dokumentacji dotyczącej kont podatnika;9) obsługa zajęć wierzytelności dokonywanych przez organy egzekucyjne w tym: przygotowywanie składanych komornikom sądowym oświadczeń na podstawie art. 896 § 2Kpc, przygotowywanie zawiadomień organom egzekucyjnym o zbiegu egzekucji administracyjnej z sądową, opracowywanie pism (odpowiedzi) organom egzekucyjnym;10) obsługa programów informatycznych w zakresie wykonywania prac11) obsługa urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2017-12-15 - Myślibórz (zachodniopomorskie)
Wykształcenie: brak wymagań; doświadczenie zawodowe mile widziane; książeczka sanepidu lub gotowość do jej wyrobienia; sklep spożywczy; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice, ul. Hutnicza
ELŻBIETA DOBRZAŃSKA FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA-ROBALSKI - 2016-07-11 - Gliwice (śląskie)
obsługa koparko-ładowarki
Cykoria SA - 2018-03-20 - Wierzchosławice (kujawsko-pomorskie)
- Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, podczas procesów budowlanych (sieciowych i drogowych) na terenie budowy. Sporządzanie i przedstawianie jednodniowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy.- Wynagrodzenie 3000 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech misięcy. Następnie umowa o pracę na czas określony - czas trwania kontraktu (około 1 roku). Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Praca również w dwie soboty w miesiącu. Wymagane wykształcenie min. średnie kierunek - technik BHP , mile widziane osoby z wykształceniem wyższym kierunkowym. Na ofertę mogą aplikowac również osoby po kursie technik/ inspektor BHP. Doświadczenie nie jest wymagane. Kontakt wyłącznie telefoniczny (9:00-18:00) (tel.: 501-535-875) lub e-mail: michal (at) bhpgroup.pl
BHP Group Sp. z O.O. - 2017-08-21 - Zabrze (śląskie)
- przygotowywanie powierzchni metalowych do lakierowania; - ręczne lub mechaniczne nanoszenie powłok lakierniczych
GZD sp. z o.o. sp.k. - 2018-02-19 - Jonkowo (warmińsko-mazurskie)
naprawa samochodów ciężarowych
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Chorzów (śląskie)
-
PRZYCHODNIA "ŚRÓDMIEŚCIE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych
kontakt przez PUP - 2018-07-13 - Gdańsk (pomorskie)