SAMODZIELNY REFERENT DS. TECHNICZNO-BUDOWLANYCH Pruszcz Gdański oferta pracy Zakład Nieruchomości Komunalnych w Pruszczu Gdańskim
Stanowisko: SAMODZIELNY REFERENT DS. TECHNICZNO-BUDOWLANYCH
Wynagrodzenie: 3 000 - 3 600 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie prac związanych z realizacją inwestycji planowanych z budżetu Miasta oraz rocznego planu remontów Zakładu, prowadzenie książek obiektów budowlanych, prowadzenie, koordynowanie wymaganych przeglądów w budynkach komunalnych,bieżące monitorowanie stanu trchnicznego komunalnego zasobu mieszkaniowego, odczytywanie urządzeń pomiarowych, współpraca z referatami Urzędu Miasta, obsługa najemców lokali komunalnych w zakresie spraw technicznych.
Data publikacji: 2019-06-17
Lokalizacja: Pruszcz Gdański (pomorskie)
Pracodawca: Zakład Nieruchomości Komunalnych w Pruszczu Gdańskim
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie prac związanych z realizacją inwestycji planowanych z budżetu Miasta oraz rocznego planu remontów Zakładu, prowadzenie książek obiektów budowlanych, prowadzenie, koordynowanie wymaganych przeglądów w budynkach komunalnych,bieżące monitorowanie stanu trchnicznego komunalnego zasobu mieszkaniowego, odczytywanie urządzeń pomiarowych, współpraca z referatami Urzędu Miasta, obsługa najemców lokali komunalnych w zakresie spraw technicznych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 3 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SAMODZIELNY REFERENT DS. TECHNICZNO-BUDOWLANYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gdański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 3 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe lub średnie techniczne ( budowlane ), 2-letnie doświadczenie zawodowe, dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel), umiejętności wykonywania i sprawdzania kosztorysów - mile widziane, uprawnienia budowlane - mile widziane. Miejsce pracy: Pruszcz Gdański. Kontakt telefoniczny: 58 692 08 27, bądź mailowy: sekretariat (at) znk.pruszczgd.pl
Nazwa pracodawcy:
Zakład Nieruchomości Komunalnych w Pruszczu Gdańskim
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Grunwaldzka 71A, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: .
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: gdański
Gmina pracodawcy: Pruszcz Gdański
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pruszcz Gdański
Ulica pracodawcy: Grunwaldzka
Numer budynku pracodawcy: 71A
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 17.06.2019
Oferta pracy ważna do: 16.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 17.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 17.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a072b788f3a32b79410f770fdae250f7
Podobne oferty pracy
przyjmowanie towarów z magazynu, weryfikacja dokumentów, dbanie o czystość i porządek na magazynie, pomoc na sali sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-08-17 - Otwock (mazowieckie)
Prawidłowe iterminowe dokonywanie transakcji magazynowych.Obsługa wózka zgodnie z instrukcjami i zasadami oraz odpowiedzialność za jego stan techniczny.Dokonywanie załadunków i rozładunków samochodów.Prowadzenie procesu pobierania próbek i retestów.Wykonywanie operacji zdejmowania , lokowania, przelokowywania towaru w systemie Wizard za pomocą terminala radiowego.Odpowiedzialność za przyjęcia, weryfikację i wydanie towaru.Odpowiedzialność za oklejanie etykietami Rejected wyrobu niezgodnego.
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Garwolin (mazowieckie)
naprawa główne i bieżące samochodów np. zawieszenie, układ hamulcowy.
Grzegorz Kondrot AUTO KONDROT - 2016-08-11 - Mikołów (śląskie)
księgowanie dokumentów, rozrachunki, rozliczanie podmiotów, pełna księgowość. Znajomość języka jest konieczna do obsługi klientów kancelarii pochodzących z Ukrainy
kontakt przez PUP - 2019-06-03 - Rzeszów (podkarpackie)
-praca przy produkcji wyrobów ze stali nierdzewnej i aluminiowej,- praca oraz programowanie na maszynach CNC/NC typu prasa krawędziowa i hydrauliczna,- gięcie blach,- kontrola jakości wytworzonych elementów,- posługiwanie się narzędziami pomiarowymi oraz rysunkiem technicznym
BWP SKÓRKIEWICZ SPÓŁKA JAWNA - 2017-04-11 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Zduńska Wola (łódzkie)
•Prowadzenie na bieżąco następujących rejestrów VAT:- sprzedaży wykonywanych usług;- sprzedaży materiałów.•Ustalanie co miesiąc podatku należnego VAT.•Prowadzenie rejestrów wyrobów gotowych i usług produkcyjnych oraz ewidencji opakowań.•Sprawdzanie faktur pod względem formalnym i rachunkowym oraz bieżące ich księgowanie.•Sprawdzanie i uzgadnianie pod względem ilościowo-wartościowym dowodów wydania materiałów (WZ) z fakturami.•Rozliczanie kosztu własnego sprzedanych wyrobów i usług na miesięcznych zestawieniach wykonanej produkcji.•Księgowanie kosztu własnego sprzedaży we wszystkich rejestrach sprzedaży.•Dekretacja i księgowanie dowodów kasowych.•Prowadzenie miesięcznego rejestru należności oraz bieżąca analiza salda.•Rozliczanie i wycena arkuszy inwentaryzacji okresow
Wojskowe Zakłady Lotnicze Nr 1 S.A. Oddział w Dęblinie - 2019-02-28 - Dęblin (lubelskie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2017-11-02 - Białobrzegi (mazowieckie)
praca w sekretariacie uczniowskim, obsługa spraw uczniowskich, archiwizacja dokumentów, praca z drukami ścisłego zarachowania, obsługa Rady Rodziców
kontakt przez PUP - 2017-06-16 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Zabiegi kosmetyczne, masaż, złuszczanie, maseczki.
kontakt przez PUP - 2018-04-19 - Zamość (lubelskie)
Obsługa telefoniczna klientów, kontakt z klientami w sprawach kredytowych, finansowych, ubezpieczeniowych. Przedstawianie ofert.
WARMIŃSKO-MAZURSKIE BIURO KREDYTOWE JAROSŁAW GLABAS - 2017-01-24 - Lublin (lubelskie)
projektowanie graficzne stron i aplikacji webowych oraz aplikacji mobilnych , przygotowywanie ilustracji na potrzeby marketingu
kontakt przez PUP - 2017-11-15 - Rzeszów (podkarpackie)
obsługa biurowa firmy, wykonywanie analizy finansowej
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Gotowanie obiadów, wstępne przygotowanie śniadań i kolacji dla 73 mieszkanek domu pomocy społecznej. Praca w godz.: 6:00-14:00. Oferta dostępna w sali G. Kontakt z pracodawcą - tel.: 782 766 616 - siostra Beata Olech, 71 328 19 49 - Anna Bock lub osobisty.
Dom Pomocy Społecznej prowadzony przez Zgromadzenie Sióstr Franciszkanek MNP - 2018-08-08 - Wrocław (dolnośląskie)
zgodny ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-07-17 - Opoczno (łódzkie)
prace konserwacyjne i porządkowe na terenie oraz obiektach firmy, drobne naprawy, koszenie trawy , praca od poniedziałku do piątku w godz.8-16
OPOLSKIE CENTRUM LOGISTYCZNE SP. Z O. O. - 2019-05-28 - Opole (opolskie)
Wykształcenie średnie handlowe; obsługa komputera; obsługa Klientów, profesjonalne doradztwo w zakresie asortymentu znajdującego się w ofercie handlowej firmy oraz realizacja założonych planów sprzedaży, a także utrzymywanie dobrych relacji z Klientami; jedna zmiana; miejsce pracy: Przyszowice;
BIMS PLUS FHH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆIĄ GÓRNY ŚLĄSK SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2015-12-03 - Przyszowice (śląskie)
doświadczenie na ww stanowisku,orzeczenie o stopniu niepełnosprawności,
PPH Bylicki Sławomir - 2016-06-01 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Prowadzenie rachunkowości spółki zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, dekretowanie i księgowanie dokumentów w programie SYMFONIA, księgowanie rozliczeń międzyokresowych, udział w sporządzaniu deklaracji podatkowych i miesięcznych raportów dla potrzeb wewnętrznych spółki, udział we wdrożeniu systemu finansowo-księgowego, uzgodnienia i analizę kont rozrachunkowych.
P and V Sp. z o.o. - 2019-05-10 - Józefów (mazowieckie)
Nauczyciel fizyki. Zatrudnienie od 01.09.2019r. na podstawie umowy o pracę na czas określony - rok szkolny, 6 godzin w tygodniu.
ZESPÓŁ SZKÓŁ BUDOWLANYCH W PILE - 2019-06-10 - Piła (wielkopolskie)
Sprzedaż produktów, układanie towarów na półkach w dziale ciast i pieczywa.
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
Wykonywanie i montaż obróbek blacharskich z uwzględnieniem trudno dostępnych miejscy tj. gzymsy, balkony, dachy, z wykorzystaniem technik alpinistycznych (praca na linach).
Dariusz Kiciński - "ALPINA SERWIS" Zakład Usług Alpinistycznych - 2016-06-03 - Wieliczka (małopolskie)
praca w zakresie pełnej obsługi spółek z o.o. rzetelneprowadzenie ksiąg rachunkowych oraz analizowanie dokumentówksięgowych, rachunku zysków i strat, bilansu oraz raportowanie obieżącej sytuacji, sporządzanie sprawozdań finansowych,podatkowych, statystycznych, przygotowanie i przekazywaniedeklaracji podatkowych w zakresie podatków dochodowych CIT, PIToraz VAT, VAT UE, JPK księgowanie dokumentów źródłowychzgodnie z prawem bilansowym i podatkowym kontrola poprawnościsald kont bilansowych i wynikowych oraz rozrachunków zkontrahentami,
Biuro Rachunkowe A. Babska & Wspólnicy Sp. z o.o. - 2019-05-14 - Opole (opolskie)
-Dbanie o utrzymanie czystości w biurze.-Wykonywanie obowiązków powierzonych przez pracodawcę w terminie z zachowaniem odpowiedniej jakości świadczonych usług na rzecz klientów.-Sprawdzanie i odbieranie poczty w formie tradycyjnej i elektronicznej.-Obsługa urządzeń znajdujących się w biurze takich jak komputer, telefon, drukarka, fax itp.-Nadzór nad dokumentami firmowymi z którymi pracownik ma styczność, oraz ich odpowiednie zabezpieczenie.-Odbieranie połączeń telefonicznych wraz z rozmową i kierowanie ich do odpowiednich organów w firmie.-Wykonywanie zadań mających na celu organizacje spotkań z klientami.-Przekazywanie przełożonemu lub pracodawcy ( zależnie od zasad panujących w firmie) wyników z prowadzonej przez siebie pracy.
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Warszawa (mazowieckie)
Drobne prace budowlane (mycie,malowanie,rozbiórki).
VICO Sp. Z o.o. - 2018-10-02 - Lublin (lubelskie)
pon. - pt. 8-16
kontakt przez PUP - 2019-04-18 - Opole (opolskie)
Samodzielny księgowy
Kancelaria Doradztwa Podatkowego Piotr Wróbel Sp. z o.o. - 2018-03-28 - Tarnów (małopolskie)
PROWADZENIE KADR I PŁAC, ROZLICZANIE UMÓW ZLECEŃ;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE LUB WYŻSZE, PROWADZENIE KADR I PŁAC, ROZLICZANIE UMÓW ZLECEŃ, MIN. 2 LATA DOŚWIADCZENIA;CV NA ADRES E-MAIL: biuro (at) biurosukces.pl
SUKCES BIURO RACHUNKOWE S.C. KSYMENA ROMAN-RÓŻYNEK RAFAŁ RÓŻYNEK - 2016-11-15 - Szczecin (zachodniopomorskie)
prowadzenie busa na trasach krajowych i międzynarodowych
Firma Handlowa "Pamela" - 2018-04-17 - Ozimek (opolskie)
Szczegóły naboru na stronie www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy".Wykształcenie wyższe, preferowane wyższe z zakresu administracji, ekonomii, finansów, zarządzania bądź matematyki; doświadczenie w pracy w zakresie administracji; bezwzrokowe pisanie na klawiaturze; znajomość języka angielskiego na poziomie B2; posiadanie prawa jazdy kat.B; umiejętność obsługi komputera- pakiet Ms Office; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
POLITECHNIKA ŚLĄSKA - 2018-01-31 - Gliwice (śląskie)