SAMODZIELNY REFERENT ADMINISTRACYJNY W INSTYTUCIE AUTOMATYKI NA WYDZIALE AUTOMATYKI, ELEKTRONIKI I INFORMATYKI Gliwice oferta pracy POLITECHNIKA 艢L膭SKA
Stanowisko: SAMODZIELNY REFERENT ADMINISTRACYJNY W INSTYTUCIE AUTOMATYKI NA WYDZIALE AUTOMATYKI, ELEKTRONIKI I INFORMATYKI
Wynagrodzenie: do 2聽384 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: Szczeg贸艂y naboru na stronie www.polsl.pl w zak艂adce "oferty pracy".Wykszta艂cenie wy偶sze, preferowane wy偶sze z zakresu administracji, ekonomii, finans贸w, zarz膮dzania b膮d藕 matematyki; do艣wiadczenie w pracy w zakresie administracji; bezwzrokowe pisanie na klawiaturze; znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego na poziomie B2; posiadanie prawa jazdy kat.B; umiej臋tno艣膰 obs艂ugi komputera- pakiet Ms Office; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
Data publikacji: 2018-01-31
Lokalizacja: Gliwice (艣l膮skie)
Pracodawca: POLITECHNIKA 艢L膭SKA
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:-, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: 艣l膮skie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
Szczeg贸艂y naboru na stronie www.polsl.pl w zak艂adce "oferty pracy".Wykszta艂cenie wy偶sze, preferowane wy偶sze z zakresu administracji, ekonomii, finans贸w, zarz膮dzania b膮d藕 matematyki; do艣wiadczenie w pracy w zakresie administracji; bezwzrokowe pisanie na klawiaturze; znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego na poziomie B2; posiadanie prawa jazdy kat.B; umiej臋tno艣膰 obs艂ugi komputera- pakiet Ms Office; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na okres pr贸bny
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: do 2聽384 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracuj膮cych na tym stanowisku: brutto + premia regulaminowa + dodatek sta偶owy
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Nazwa stanowiska:
SAMODZIELNY REFERENT ADMINISTRACYJNY W INSTYTUCIE AUTOMATYKI NA WYDZIALE AUTOMATYKI, ELEKTRONIKI I INFORMATYKI
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Gliwice
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: 艣l膮skie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m. Gliwice
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Gliwice
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: do 2聽384 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 01.03.2018
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - bieg艂y, w pi艣mie - bieg艂y
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydat贸w: Prawo jazdy B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obs艂uga komputera i program贸w MS Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obs艂uga programu Excel
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wy偶sze (w tym licencjat), administracyjne
Nazwa pracodawcy: POLITECHNIKA 艢L膭SKA
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
Akademicka 2a, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: 艣l膮skie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Oferty zawieraj膮ce komplet wymaganych dokument贸w, nale偶y sk艂ada膰 w zamkni臋tej kopercie, z dopiskiem: Samodzielny referent administracyjny w Instytucie Automatyki na Wydziale Automatyki, Elektroniki i Informatyki do dnia 13.02.2018 roku, przy ul. Akademickiej 2A, pok贸j nr 43 (wej艣cie od biura podr贸偶y) lub przes艂a膰 na adres Pol. 艢l.
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobi艣cie, Termin: do 13.02.2018r., Godziny : 7-15
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: 艣l膮skie
Powiat pracodawcy: m. Gliwice
Gmina pracodawcy: Gliwice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Gliwice
Ulica pracodawcy: Akademicka
Numer budynku pracodawcy: 2a
Profil dzia艂alno艣ci pracodawcy: Szko艂y wy偶sze
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 31.01.2018
Oferta pracy wa偶na do: 13.02.2018
Data udost臋pnienia oferty pracy: 31.01.2018
Data przyj臋cia oferty pracy: 31.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
sporz膮dzanie wypis贸w i wyrys贸w
kontakt przez PUP - 2018-11-16 - Pi艂a (wielkopolskie)
Samodzielny Brukarz
WER BUD Pieszak Wojciech - 2016-11-10 - Zasutowo (wielkopolskie)
cieci臋 opon, przygotowanie wsadu do produkcji po wst臋pnym przygotowaniu, praca przy produkcji ( prowadzenie procesu pirolizy)
PSF Energia Sp. z o. o. - 2018-10-12 - Wilk贸w (dolno艣l膮skie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Warszawa (mazowieckie)
osoba do przyuczenia
Pizzeria Francuska MERIDIEN Napiera艂a Alina - 2016-01-18 - Ostr贸w Wielkopolski (wielkopolskie)
Praca w godzinach 08 00 do 16 00. Prowadzenie pe艂nej ksi臋gowo艣ci.
EKSPERTPLUS CONSULTING SP脫艁KA Z O.O. - 2019-02-14 - Stargard (zachodniopomorskie)
Organizowanie i prowadzenie calo艣ci spraw zwi膮zanych z 偶ywieniem, prowadzenie dokumentacji zwi膮zanej z wdra偶aniem zasad dobrej praktyki higienicznej, prowadzenie zaopatrzenia Bazy Szkoleniowo Wypoczynkowej "Lubogoszcz"
KRAKOWSKI SZKOLNY O艢RODEK SPORTOWY - 2018-01-09 - Kasinka Ma艂a (ma艂opolskie)
obs艂uga maszyn i urz膮dze艅 do produkcji stolarki z aluminium
STOLBUD Pszczyna S.A. - 2017-01-11 - Pszczyna (艣l膮skie)
przygotowywanie i podawanie wyrob贸w garma偶eryjnych, wyrob贸w cukierniczych, kawy, herbaty
kontakt przez PUP - 2018-07-26 - Ko偶uch贸w (lubuskie)
Umawianie spotka艅 handlowych z klientami biznesowymi (bez sprzeda偶y w艂asnej), realizacja za艂o偶onych plan贸w, raportowanie wynik贸w, praca zdalna w dogodnych godzinach
IQ ENERGETYKA DARIUSZ MIKRUT - 2018-01-04 - Che艂mno (kujawsko-pomorskie)
operator ci膮gu technologicznego malowania proszkowego
kontakt przez PUP - 2019-08-05 - Ruda 艢l膮ska (艣l膮skie)
obr贸bka okien, monta偶 偶aluzji i rolet
呕ALSZAR Producent 呕aluzji Rolet Barbara Szarwark - 2016-04-01 - Nak艂o nad Noteci膮 (kujawsko-pomorskie)
praca na terenie woj. podlaskiego
ZAK艁AD REMONTOWO BUDOWLANY ADAM FLORCZAK - 2017-10-24 - Choroszcz (podlaskie)
Operator koparki
ELPOLOGISTYKA SP. Z O.O. - 2018-05-02 - 艢wier偶e G贸rne (mazowieckie)
Prowadzenie ksi膮g rachunkowych, JPK, p艂ac, ZUS, obs艂uga program贸w komputerowych,sprawozdania, rozliczenia
Gminna Sp贸艂dzielnia "SCh" - 2017-10-19 - 呕ywiec (艣l膮skie)
Prowadzenie rejestracji faktur, czek贸w, wyci膮g贸w bankowych, raport贸w kasowych,obs艂uga kasy szkolnej, przyjmowanie wp艂at na kwitariusz, wp艂acanie i wyp艂acanie z konta bankowego, dokonywanie przelew贸w.
Zesp贸艂 Szk贸艂 Rolniczych Centrum Kszt.Praktycznego Im. M. Rataja - 2016-05-11 - Rusocin (pomorskie)
Prace 艣lusarkie na podstawie rysunku technicznego. Mo偶liwo艣膰 rozwoju zawodowego w zakresie spawalnictwa.
STALOBREX Sp. z o.o. - 2017-01-12 - Wysoka (艣l膮skie)
- prowadzenie ksi臋gowo艣ci za pomoc膮 komputera- kadry kilku os贸b- ZUS
Beata Komarzewska- Hurtownia artyky艂贸w dzieci臋cych "Bambino" - 2019-06-13 - Bia艂ystok (podlaskie)
Zmywanie naczy艅.
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Krak贸w (ma艂opolskie)
Wykonywanie manikiure, paznokci 偶elowych.
Gabinet Kosmetyczny Ma艂gorzata Dobuch - 2016-02-23 - Kietrz (opolskie)
oprowadzanie turyst贸w po wystawie, udzielania informacji, piel臋gnacja roslin w gruncie, porzadkowanie i sprz膮tanie teren贸w zielonych
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Przesieka (dolno艣l膮skie)
- Dyrektor Miejskiego Przedszkola Nr 75 im. Jana Brzechwy w Katowicachul. Drozd贸w 11c; 40-530 Katowice og艂asza nab贸r na stanowisko urz臋dnicze: samodzielny referent (Nab贸r Nr 1/2018).- Zakres zada艅:1. sprawowanie opieki nad ca艂o艣ci膮 pomieszcze艅 i sprz臋tu,2. zaopatrywanie przedszkola w 艣rodki czysto艣ci, sprz臋t i 偶ywno艣膰,3. prowadzenie raport贸w 偶ywieniowych i sporz膮dzanie rozlicze艅 miesi臋cznych z wykorzystaniem programu komputerowego Samodzielny referent,4. Prowadzenie dokumentacji z zakresu zasad GHP/GMP i systemu HACCP,5. nadz贸r nad magazynem / zarz膮dzanie dostawami, prowadzenie dokumentacji magazynowej zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami,6. rozliczanie op艂at za przedszkole w programie ePrzedsQola,7. obliczanie, kontrolowanie stawki 偶ywieniowej,8. organizacja pracy kuchni, sporz膮dzanie jad艂ospis贸w, nadz贸r nad wydawaniem posi艂k贸w dla dzieci i personelu, obliczanie kaloryczno艣ci posi艂k贸w,9. prowadzenie rejestru zam贸wie艅 publicznych,10. troska o stan techniczny budynku oraz w艂a艣ciwe funkcjonowanie urz膮dze艅 zg艂aszanie usterek sprz臋tu, awarii, itp. w dziale remont贸w CUW, b膮d藕 w we w艂a艣ciwych punktach serwisowych, 11. zakup i ewidencjonowanie odzie偶y roboczej zgodnie z obowi膮zuj膮c膮 w Przedszkolu Tabel膮 norm,12. prowadzenie ksi膮g inwentarzowych i katalog贸w gospodarczych, aktualizowanie wywieszek inwentarzowych w pomieszczeniach,13. prowadzenie sk艂adnicy akt zgodnie z odr臋bnymi przepisami,14. uczestniczenie w opracowywaniu bud偶etu plac贸wki oraz jego zmian,15. przygotowywanie sprawozda艅 (SIO, GUS, itp.).- Wynagrodzenie: 2223 z艂/brutto + wys艂uga lat. Praca na umow臋 o prac臋 na czas nieokre艣lony. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:30-15:30. Wymagania niezb臋dne:1. wykszta艂cenie minimum 艣rednie,2. sta偶 pracy zawodowej: - minimum 4 lata {wykszta艂cenie 艣rednie),- minimum 2 lata (wykszta艂cenie wy偶sze),3. obywatelstwo polskie,4. posiadanie pe艂nej zdolno艣ci do czynno艣ci prawnych oraz korzystanie w pe艂ni z praw publicznych, 5. brak skazania prawomocnym wyrokiem s膮du za umy艣lne przest臋pstwo 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowe,6. nieposzlakowana opinia,7. zgoda na przetwarzanie danych osobowych,8. stan zdrowia pozwalaj膮cy na zatrudnienie na w/w stanowisku, aktualna ksi膮偶eczka do cel贸w sanitarnych, 9. znajomo艣膰 ustawy o finansach publicznych, ustawy: prawo zam贸wie艅 publicznych, ustawy o rachunkowo艣ci,10. bardzo dobra umiej臋tno艣膰 obs艂ugi komputera 艣rodowisko Windows, pakiet MS Office, 11. udokumentowane do艣wiadczenie zawodowe w dziedzinie ksi臋gowo艣ci, rachunkowo艣ci.Wymagania dodatkowe:1. wykszta艂cenie ekonomiczne, 2. umiej臋tno艣膰 pracy w programie komputerowym Samodzielny referent,3. dobra organizacja pracy, terminowo艣膰, komunikatywno艣膰 dyspozycyjno艣膰,4. do艣wiadczenie w pracy zwi膮zane z 偶ywieniem zbiorowym ma艂ych dzieci,5. uko艅czony kurs dla intendentek plac贸wek o艣wiatowych lub szkolenie z zakresu zasad GHP/GMP i systemu HACCP.
kontakt przez PUP - 2018-10-01 - Katowice (艣l膮skie)
- samodzielne prowadzenie ksi膮偶ki przychod贸w i rozchod贸w klient贸w,- obs艂uga w zakresie sporz膮dzania deklaracji do US (PIT, VAT) oraz innych sprawozda艅 do instytucji zewn臋trznych (m.in. ZUS, GUS ).- podstawowa obs艂uga kadrowo-p艂acowa- bie偶膮ce kontakty z klientami
Conquest Polska - 2017-04-11 - Mielec (podkarpackie)
Operator koparki z do艣wiadczeniem - praca przy regulacji rzek.
Firma "WEKALL"- Us艂. Transportowe i Og贸lnobudowl. J. So艂tys - 2018-07-20 - Pisarzowa (ma艂opolskie)
Prowadzenie pe艂nej ksi臋gowo艣ci, Koordynowanie i nadz贸r nad wszystkimi ksi臋gowymi i podatkowymi aspektami dzia艂alno艣ci firmy z zachowaniem zasad rachunkowo艣ci oraz przepis贸w podatkowych, Zapewnienie poprawno艣ci w programie finansowo-ksi臋gowym, Prowadzenie kadr, Sporz膮dzanie list p艂ac, Nadz贸r nad terminowym sp艂ywem nale偶no艣ci oraz kontrola kont rozrachunkowych, Przestrzeganie obowi膮zuj膮cych przepis贸w prawa i procedur, Kontrola poprawno艣ci obiegu dokument贸w w firmie, Czynno艣ci zwi膮zane z administracj膮 biurow膮 i korespondencj膮
APT ONE SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2019-01-11 - Smolina (wielkopolskie)
prowadzenie informatycznych program贸w ewidencyjnych, sporz膮dzanie i wydawanie skierowa艅 do Wojskowych Komisji Lekarskich, sporz膮dzanie odpis贸w przebiegu s艂u偶by dla potrzeb komisji lekarskich, wydawanie skierowa艅 na wst臋pne, okresowe i kontrolne badania lekarskie dla 偶o艂nierzy zawodowych Jednostki, prowadzenie ewidencji wydawanych wojskowych dokument贸w to偶samo艣ci oraz ksi臋gi przychodowo rozchodowej wojskowych dokument贸w to偶samo艣ci, prowadzenie ca艂okszta艂tu spraw zwi膮zanych z zakwaterowaniem 偶o艂nierzy Jednostki, w tym sporz膮dzanie powiadomie艅 b臋d膮cych w gestii dow贸dcy do WAM, wydawanie oraz bie偶膮ce prowadzenie rejestru wydanych legitymacji PKP.
Jednostka Wojskowa Nr 2305 Warszawa - 2019-03-04 - Warszawa (mazowieckie)
Indywidualne sprz膮tanie jednostek mieszkaniowych, dbanie o porz膮dek przestrzeni og贸lnodost臋pnych. Dyspozycyjno艣膰 w godz.: 8-16, oko艂o 168 godzin pracy miesi臋cznie. Proponowany okres wykonywania pracy: 3 lata. Miejsce pracy: Grand City Hotel 4*, Wroc艂aw, ul. Rze藕nicza 1.
JOLANTA WALCZAK "BACERO" PRZEDSI臉BIORSTWO PRODUKCYJNO-US艁UGOWO-HANDLOWE - 2018-11-29 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
praca w programie Symfonia - pe艂na ksi臋gowo艣膰 w biurze rachunkowym
KSI臉GA BIURO RACHUNKOWE US艁UGI REKLAMOWE VIOLETTA 呕YCHSKA - 2016-08-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
kompleksowa obs艂uga proces贸w ksi臋gowych
kontakt przez PUP - 2019-07-09 - Skawina (ma艂opolskie)
- Bli偶sze informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wy偶ej wymienionym stanowisku b臋dzie: przeprowadza艂a kontrol臋 formalno-rachunkow膮 dowod贸w ksi臋gowych, dekretowa艂a dowody ksi臋gowe zgodnie z zak艂adowym planem kont i klasyfikacj膮 bud偶etow膮, wprowadza艂a dokumenty ksi臋gowe do programu FK, uzgadnia艂a dane do sprawozda艅, importowa艂a faktury sprzeda偶y do Portalu VAT, ksi臋gowa艂a zestawienia nale偶no艣ci w rozbiciu na kontrahent贸w, generowa艂a ewidencj臋 sprzeda偶y.- Praca: 7:30-15:30.
CENTRUM US艁UG WSP脫LNYCH W KATOWICACH - 2019-10-03 - Katowice (艣l膮skie)