SAMODZIELNY REFERENT DS. PŁAC Łódź oferta pracy Szkoła Podstawowa nr 137
Stanowisko: SAMODZIELNY REFERENT DS. PŁAC
Wynagrodzenie: od 1 226,25 PLN
Zakres obowiązków: Dokładny zakres obowiązków opisany w zakładce BIP na stronie szkoły podstawowej nr 137 w Łodzi
Data publikacji: 2019-05-13
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: Szkoła Podstawowa nr 137
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Florecistów 3B, 94-042 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Dokładny zakres obowiązków opisany w zakładce BIP na stronie szkoły podstawowej nr 137 w Łodzi
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 226,25 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SAMODZIELNY REFERENT DS. PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pracownik obsługi płacowej
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 226,25 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Szkoła Podstawowa nr 137
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Florecistów 3B, 94-042 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: c.v
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Florecistów
Numer budynku pracodawcy: 3B
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik obsługi płacowej
Data dodania oferty pracy: 14.05.2019
Oferta pracy ważna do: 12.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 14.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 13.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3998bc92575b764de31e4a541c5ead05
Podobne oferty pracy
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-10-05 - Wodzierady (łódzkie)
pakowanie wyrobów gotowych i odbioru ich z maszyny, kontrola jakości wyrobu gotowego
RANDSTAD POLSKA SP. Z O.O. - 2016-04-14 - Niepruszewo (wielkopolskie)
staż w fundacji
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Cieszyn (śląskie)
rozwożenie okien dachowych , schodów strychowych po terenie Rzeszowa oraz woj. Podkarpackiego, dodatkowo (sporadycznie) montaż okien dachowych.
PHU WASIAK - 2016-05-02 - Rzeszów (podkarpackie)
- przygotowywanie kawy i herbaty dla gości restauracji- sporządzanie drunków, koktali- dbanie o porządek i higienę na stanowisku pracy- przyjmowanie zamówień na napoje
kontakt przez PUP - 2019-02-05 - Łódź (łódzkie)
- Prefabrykacja linii produkcyjnych w zakładach przemysłowych, modernizacja maszyn i urządzeń dla branży Automotive, tworzyw sztucznych i innych, modernizacja linii produkcyjny u klientów, naprawa i konserwacja maszyn i urządzeń. Znajomość branży robotyki, automatyzacji stanowisk montażowych i ich naprawy. Wdrażanie nowych technologii u klienta. Pozyskiwanie nowych klientów (budowa efektywnej bazy klientów dla nowo powstałego działu firmy serwis, prefabrykacja). Spotkania z klientami doradztwo techniczne. Tworzenie ofert, zamówień. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na okres próbny 3 miesiące, po okresie próbnym umowa o pracę na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe: automatyka lub robotyka lub budowa maszyn. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata w branży (automatyka lub hydraulika lub pneumatyka). Wymagane umiejętności: Nadzorowanie i prowadzenie bieżących napraw i konserwacji urządzeń elektrycznych, automatyki i AKPiA. Aktywny udział w remontach i rozbudowach linii technologicznych. Przeprowadzanie prac modernizacyjnych i rozbudowy układów sterowania, oprogramowania sterowników PLC, systemów SCADA i DCS, paneli operatorskich. Obsługę i kalibrację urządzeń pomiarowych i sygnalizacyjnych, dobór nowych i zamiennych urządzeń pomiarowych. Diagnostykę inteligentnych układów sterowania, organizację napraw i regeneracji aparatury AKPiA, zarządzanie serwisami, programowanie sterowników Siemens, PLC itp. samodzielność, umiejętność myślenia analitycznego, innowacyjność w rozwiązywaniu problemów, otwartość na pracę zespołową, możliwość kierowania projektami, znajomość rysunku technicznego i doświadczenie w tworzeniu dokumentacji technicznej, umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów oraz kreatywność, umiejętność pracy w zespole. Wymagana dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie). Pasjonat dążący do osiągnięcia wyznaczonego przez siebie celu. Mile widziana znajomość budowy maszyn oraz linii produkcyjnych w praktyce. Mile widziana umiejętność diagnozowania - robotów np. ABB oraz pras w systemie Siemens. Kontakt telefoniczny (8:00-16:00 - Pn-Pt) (Tel. 509-840-812) lub e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2017-05-26 - Katowice (śląskie)
Przyjmowanie, przygotowanie i wycinanie kalki ceramicznej z przeznaczeniem dla pracowników dz. produkcji - kalka dekoracyjna do nakładania na porcelanę. Praca z dokumentami magazynowymi. Dobry wzrok, spostrzegawczość, dokładność, czystość w pracy.Mile widziane wykształcenie średnie, mile widziane doświadczenie w firmie produkcyjnej, mile widziane zdolności manualne, znajomość programu SUBIEKT GT.
PPH WAZA s.c. Ewa Kijowska, Zenon Kijowski - 2019-03-08 - Wysocko Małe (wielkopolskie)
PROWADZENIE KSIĄG RACHUNKOWYCH, ZNAJOMOŚĆ PROGRAMU COMARCH OPTIMA
KANCELARIA PODATKOWA FURMAN I MATERNIA SP. Z O.O. - 2019-02-21 - Rzeszów (podkarpackie)
Obsługa klientów, wydawanie potraw, nakrywanie stołów
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Bełchatów (łódzkie)
Pomoc przy wykonywaniu tynków maszynowych
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE SYLWIA RASZEWSKA - 2018-12-03 - Milicz (dolnośląskie)
Czyszczenie i pakownie elementów meblowych.Praca w godzinach od 07.00-15.00,15.00-23.00,23.00-07.00
"BOG - FRAN " Sp. z o.o. Sp. k. - 2017-01-18 - Raniżów (podkarpackie)
Organizator stażu:P.U.P.H. "STAL - WLAZ'Stanisław Wlazikul. Jesionowa 263-200 WilkowyjaMiejsce odbywania stażu:Al. Niepodległości 3063-200 Jarocintel. 503 670 611
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Jarocin (wielkopolskie)
Rodzaj pracy: Kierowca.Zakres podstawowych obowiązków: Kierowanie pojazdem, pomoc przy załadunku.
kontakt przez PUP - 2019-02-06 - Orzesze (śląskie)
Szczegóły naboru na stronie www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy".Wykształcenie wyższe, pref. w zakresie reklamy, komunikacji społecznej, doświadczenie w pracy w zakresie projektowania materiałów graficznych drukowanych i elektronicznych /wymagane portfolio/, umiejętność kreacji, projektowanie przygotowania do druku materiałów promocyjnych, składu graficznego wydawnictw wielostronicowych, proj. elektronicznych mat. promocyjnych, obsługi specjalistycznych programów graficznych, tworzenia animacji komputerowych, dobra organizacja pracy własnej, pracy w grupie; do głównych obowiązków będzie należało projektowanie i skład graficzny wydawnictw uczelnianych; projektowanie plakatów, ulotek, zaproszeń i reklam uczelni, a także materiałów promocyjnych uczelni z przeznaczeniem do publikacji w Internecie, w tym materiałów video i animacji; miejsce pracy: Gliwice
POLITECHNIKA ŚLĄSKA - 2017-04-20 - Gliwice (śląskie)
naliczanie wynagrodzeń, tworzenie deklaracji PIT i Vat, weryfikacja dokumentów pod względem rachunkowym i podatkowym, naliczanie delegacji, księgowanie listy płac.
THE ROSE S.A. - 2016-04-14 - Świdnica (dolnośląskie)
wg stanowiska
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "LUTYNIA" Jakub Sierański - 2016-03-18 - Nowe Miasto nad Wartą (wielkopolskie)
Sporządznie dokumentacji kadrowej związanej z zatrudnieniem, przebiegiem oraz rozwiązaniem stosunku pracy (kompletowanie dokumentów kadrowych i związanych z awansem zawodowym nauczycieli, umowy o pracę) zmiany warunków umowy o pracę, prowadzenie teczek akt osobowych, świadectwa pracy, ewidencji, statystyki i informacji o zatrudnionych pracownikach, prowadzenie spraw kadrowych w programie Kadry Optivum, sporządzenie arkusza organizacyjnego w programie Arkusz Optivum/Arkusz Vulcan, wprowadzanie danych dotyczących Zespołu Szkól Specjalnych przy Wielospecjalistycznym Szpitalu w Miliczu do bazy danych Systemu Informacji Oświatowej i terminowe przekazywanie tych danych do systemu. Sporządzanie i przesyłanie sprawozdań do GUS, wystawianie pracownikom delegacji służbowych, prowadzenie ewidencji badań lekarskich oraz ewidencji szkoleń BHP, wystawianie skierowań. Wystawianie zaświadczen o zatrudnieniu, prowadzenie ksiąg inwentarzowych, współpraca z PUP w Miliczu, wykonywanie innych zadań zleconych przez dyrektora.
Zespół Szkół Specjalnych przy Wielospecjalistycznym Szpitalu - 2018-02-02 - Milicz (dolnośląskie)
- Ogólnopolska grupa kapitałowa specjalizująca się w usługach outsourcingowych, w związku z sukcesywnym rozwojem poszukuje do jednej ze swoich Spółek kandydata na stanowisko: Samodzielny Referent ds. administracyjno-handlowych.- Wyzwania: Administrowanie korespondencją wychodzącą i przychodzącą do Pionu Handlowego. Zapewnienie płynnej dystrybucji stosownych informacji i dokumentacji pomiędzy pionami, działami i pracownikami firmy, a także osobami trzecimi, tam gdzie wymagane również stosowne jej ewidencjonowanie Wprowadzanie zweryfikowanych Klientów i Kontrahentów do stosownych systemów elektronicznych. Prace administracyjno- biurowe związane z działalnością Pionu Handlowego. Wsparcie administracyjne zespołu (sporządzanie, edytowanie, formatowanie i archiwizowanie dokumentów). Planowanie i realizacja zamówień biurowych. Wsparcie w zakresie przygotowania I prowadzenia dokumentacji postępowania o zamówienie publiczne. Przygotowanie danych. Badanie i ocena ofert. Dokonywanie czynności związanych z zawarciem umowy o zamówienia publiczne. Archiwizacja dokumentacji przetargowej. Planowanie i sprawozdawczość.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagane wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne. Mile widziana znajomość prawa zamówień publicznych. Rozumienie procesów biznesowych i umiejętności analityczne. Skrupulatność i samodzielność. Bardzo dobra organizacja pracy. Bardzo dobra znajomość obsługi komputera z zastosowaniem pakietu MS OFFICE, EXEL oraz urządzeń biurowych. Posiadanie orzeczenia o stopniu niepełnosprawności. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (8:00-15:00) (Tel. 608-455-581) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Jesionowa 9 A, 40-158 Katowice) lub e-mail: j.kozlowicz (at) dozorbud.pl
DGP SECURITY PARTNER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-13 - Katowice (śląskie)
Pomoc w prowadzeniu gospodarstwa domowego oraz opieka nad osobami starszymi.
kontakt przez OHP - 2016-05-18 - Kraków (małopolskie)
Przygotowywanie ofert i zamówień, budowa relacji z klientem, wynagrodzenie od 1850 zł brutto + premia (cv na adres e-mail: marketing (at) budmix.eu).
Osiński Wiesław ,,Budmix" - 2016-06-21 - Gierałtowice (małopolskie)
pomoc nauczycielowi w opiece nad dziećmi
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Mława (mazowieckie)
zgodne ze stanowiskiem
IGIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-02-15 - Brusy (pomorskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: wykonywanie robót budowlanych w budownictwie przemysłowym i mieszkaniowym; WYMAGANIA: 3 m-ce doświadczenia w pracy w branży budowlanej; Oferta pracy przeznaczona jest dla osób zarejestrowanych w tutejszym PUP, Posiadających II profil pomocy, w wieku do 30 r.ż oraz spełniających wymagania stawiane w ofercie. Osoby zainteresowane proszone są o zgłaszanie się do swojego doradcy klienta po skierowanie na rozmowę z pracodawcą.
kontakt przez PUP - 2017-07-19 - Lubliniec (śląskie)
wg zzakresu czynności
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - Wałcz (zachodniopomorskie)
strzyżenie męskie
Zakład Fryzjerski MARIA s.c. - 2019-03-08 - Trzebinia (małopolskie)
prowadzenie rachunkowości firmy, sprządzanie sprawozdań finansowych, sprządzanie raportów i analiz na potrzeby zewnętrzne i wewnętrzne, księgowanie faktur, sporządzanie deklaracji PIT,CIT, rozliczanie magazynu produkcji, analiza kosztów i przychodów, przygotowywanie analiz dotyczących planowanej produkcji
GOSPODARSTWO ROLNO-DROBIARSKIE MATEUSZ MATERNA - 2019-01-07 - Kiełpiny (wielkopolskie)
pracownik biurowy
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Jankowice (śląskie)
h
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
praca przy roślinach i zwierzętach, pielęgnacja roślin, karmienie i dozór nad ptactwem, sprzątanie
PIEKARNIA CIASTKARNIA HANDEL DETALICZNY EUGENIUSZ GŁODOWSKI - 2016-07-27 - Lubowidz (pomorskie)
prace dekarskie
Janusz Benisz "BEN BUD" - 2018-07-31 - Żory (śląskie)