SAMODZIELNY REFERENT DS. KOSZTÓW I OCHRONY ŚRODOWISKA, NAJMU I ADMINISTRACJI Katowice oferta pracy POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW "SPOŁEM" W KATOWICACH
Stanowisko: SAMODZIELNY REFERENT DS. KOSZTÓW I OCHRONY ŚRODOWISKA, NAJMU I ADMINISTRACJI
Wynagrodzenie: 2 500 - 2 900 PLN
Zakres obowiązków: - Rozliczanie fraktur kosztowych oraz prowadzenie ewidencji kosztów i zużycia mediów, i innych usług eksploatacyjnych. Prowadzanie bieżącej analizy kosztów. Prowadzenie zagadnień związanych w obsługą najmu lokali (negocjacja, zawieranie umów, prowadzenie korespondencji). Prowadzenie zagadnień zwianych z obowiązkami i rozliczeniami dotyczącymi ochrony środowiska oraz sprawozdawczości w tym zakresie. - Wynagrodzenie: od 2500 do 2900 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie -> istnieje możliwość przyuczenia. Wymagana samodzielność w rozwiązywania problemów. Wymagana umiejętność obsługi programu COMARCH. Kontakt OSOBISTY z CV w godzinach: 8:00-15:00 (ul. Rynek 12, 40-003 Katowice) [DOM HANDLOWY "ZENIT". PIĘTRO V - Pokój 514 lub 508].
Data publikacji: 2018-09-20
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW "SPOŁEM" W KATOWICACH
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Rynek 12, 40-003 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Rozliczanie fraktur kosztowych oraz prowadzenie ewidencji kosztów i zużycia mediów, i innych usług eksploatacyjnych. Prowadzanie bieżącej analizy kosztów. Prowadzenie zagadnień związanych w obsługą najmu lokali (negocjacja, zawieranie umów, prowadzenie korespondencji). Prowadzenie zagadnień zwianych z obowiązkami i rozliczeniami dotyczącymi ochrony środowiska oraz sprawozdawczości w tym zakresie. - Wynagrodzenie: od 2500 do 2900 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie -
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 2 900 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: od 2500 do 2900 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SAMODZIELNY REFERENT DS. KOSZTÓW I OCHRONY ŚRODOWISKA, NAJMU I ADMINISTRACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 2 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.09.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Dobra organizacja pracy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Umiejętność obsługi programu MsOffice - WORD
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Rzetelność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Umiejętność obsługi komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Samodzielność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Uczciwość
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Kreatywność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Komunikatywność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Umiejętność obsługi programu MsOffice - EXCEL
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Dyspozycyjność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Pracowitość
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie -
Nazwa pracodawcy:
POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW "SPOŁEM" W KATOWICACH
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
Rynek 12, 40-003 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- Kontakt OSOBISTY z CV w godzinach: 8:00-15:00 (ul. Rynek 12, 40-003 Katowice) [DOM HANDLOWY "ZENIT". PIĘTRO V - Pokój 514 lub 508].
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, Termin: Kontakt OSOBISTY z CV [DOM HANDLOWY "ZENIT". PIĘTRO V - Pokój 514 lub 508]., Godziny : 8:00-15:00 - KONIECZNIE ZABRAĆ CV !!!
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Adres strony pracodawcy: www.spolem.katowice.pl
Ulica pracodawcy: Rynek
Numer budynku pracodawcy: 12
Profil działalności pracodawcy:
SPRZEDAŻ DETALICZNA PROWADZONA W NIEWYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH Z PRZEWAGĄ ŻYWNOŚCI, NAPOJÓW I WYROBÓW TYTONIOWYCH.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 20.09.2018
Oferta pracy ważna do: 31.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 20.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 20.09.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wykonywanie medycznych czynności ratowniczych oraz transportowanie karetką osób chorych do innych zakładów opieki zdrowotnej.
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Zgierz (łódzkie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Prowadziła całokształt spraw zwiazanych z udzielaniem zamówień publicznych zgodnie z ustawa z dnia 29.01.2004 Prawo Zamówień Publicznych oraz z wewnetrznymi przepisami CUW- Wynagrodzenie: od 2600 do 3120 zł/brutto, płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru pod koniec lipca 2018r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie umożliwiające wykonywanie zadań lub wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe: zawodowe przy średnim 4 lat pracy w tym minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe w obszarze związanym z realizacja zamówień publicznych, a przy wyższym 2 lata pracy w tym minimum roczne doświadczenie zawodowe w obszarze związanym z realizacja zamówień publicznych. Wymagana znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych, kodeksu cywilnego oraz ustawy o samorządzie gminnym, znajomość programów Word i Excel w zakresie podstawowym, doświadczenie z zakresu realizacji oraz rozliczania projektów dofinansowanych ze środków UE, umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu, zdolność analitycznego myślenia.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2018-06-25 - Katowice (śląskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: sprzedaż produktów bankowych w sposób profesjonalny i zgodny ze standardami obowiązującymi w banku, realizacja indywidualnych planów sprzedaży; prowadzenie aktywnych działań w zakresie pozyskiwania klientów (telemarketing, aktywne poszukiwanie ); profesjonalną obsługę klientów.
Snodam Damian Snopek partner Eurobanku - 2017-07-24 - Bieruń (śląskie)
prowadzenie pełnej księgowości firmy (CV na adres e-mail: k.plawny (at) allbag.pl)
Woźniak Tomasz Allbag - 2016-02-03 - Wadowice (małopolskie)
- demontaż kineskopów
PRZEDSIĘBIORSTWO TECHNICZNO-HANDLOWE "PESTAR" PIECHOWSKI EUGENIUSZ - 2017-02-01 - Starogard Gdański (pomorskie)
wynagrodzenie do uzgodnienia
Pizzeria Primavera Krzysztof Juchniewicz - 2016-04-13 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Sprawdzanie i rozkładanie towaru, sprzątanie. Praca w systemie dwuzmianowym, w godzinach 8-18.E-mail: tomdro690 (at) gmail.com
Anna Drozdowska DROFARM - 2016-12-20 - Oława (dolnośląskie)
Obsługa kadrowo płącowa ksiąg handlowych oraz KPiR
TOMASZ FELUŚ TopWork.pl - 2016-02-19 - Kraków (małopolskie)
-
Aleksandra Kukla "RADEK" Biuro Rachunkowe - 2015-12-22 - Żory (śląskie)
Montaż konstrukcji budowlanych, w tym stalowych, drewnianych i betonowych.
Zakład Usługowo-Handlowo-Transportowy "LUX-BUD II" S. Winiarski - 2016-08-22 - Starogard Gdański (pomorskie)
Obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, rozliczenie środków płatniczych, zapobieganie powstawaniu strat. Mile widziana książeczka sanepid i doświadczenie pracy w markecie. Umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, zaangażowanie, odporność na stres.
Auchan Polska Sp. z o.o. - 2016-05-23 - Marki (mazowieckie)
Gotowanie potraw kuchnii indyjskiej.
LITTLE INDIA PVT.LDT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-20 - Gołdap (warmińsko-mazurskie)
branża drzewnaPraca na trzy zmiany 06:00 do 14:00 ; 14:00 do 06:00; 22:00 - 06:00 . Praca ul. PiławskaPodawanie i odbiór elementów mebli. Układanie.
kontakt przez PUP - 2017-08-31 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
kontakt z kontrahentami z dużych korporacji, proponowanie masazy oraz innych usług firmy, organizowanie spotkań iventów zdrowotnych, kontakt z partnerami z Indii
LOYAL SOLUTIONS Sp. z o.o - 2018-03-24 - Opole (opolskie)
jw
DROOP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-23 - Warszawa (mazowieckie)
- Prowadzenie ewidencji księgowej. Prowadzenie pełnej lub uproszczonej księgowości podmiotów gospodarczych. Prowadzenie procesu uzgadniania rozrachunków i transakcji. Księgowanie faktur i przygotowywanie płatności. Sporządzanie listy płac. Rozliczanie należności wynikajacych z przepisów wewnętrznych. Prowadzenie sald należności. Sporządzanie deklaracji podatkowych tj. CIT, VAT oraz deklaracji ZUS. Obsługiwanie oraz kontaktowanie się z kontrahentami w j. niderlandzkim.- Praca w Katowicach, ul. Chorzowska 152 Budynek A.- Wynagrodzenie: 8000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony (10.09.2018 - 10.09.2021). Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 4 lata na podobnym stanowisku. Bardzo dobra organizacja pracy, odpowiedzialność, wiedza z zakresu księgowości, dokładność, terminowość, umiejętność pracy w zespole, zdolności analityczne. Podstawowa znajomość w mowie i piśmie j. niderlandzkiego.
kontakt przez PUP - 2018-08-16 - Katowice (śląskie)
naprawa pojazdów samochodowych
kontakt przez PUP - 2017-10-17 - Stobiecko Szlacheckie (łódzkie)
Prowadzenie pełnej i uproszczonej księgowości, znajomość przepisów VAT,sporządzanie deklaracji VAT,sporządzanie sprawozdań finansowych,prowadzenie ewidencji środków trwałych, księgowanie faktur z importu i eksportu.WYMAGANIA:wykształcenie - średnie umiejętności - znajomoścć przepisów księgowychdoświadczenie zawodowe- 6 miesięcy.KONTAKT z PRACODAWCĄ; 16 623-01-20e mail: kadry (at) sanakiewicz.eu
Sanakiewicz Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2017-11-10 - Jarosław (podkarpackie)
pielegnacja zieleni, koszenie trawników,sadzenie roślin itp. Praca od godz. 8-16, dodatkowo do wynagrodenie premia+ nadgodziny
Ogród Serwis Sp. j. - 2018-01-31 - Suchy Bór (opolskie)
Obsługa stanowiska kasjerskiego oraz obsługa klienta.
kontakt przez OHP - 2016-10-18 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie zajęć dydaktycznych i praktycznych w technikum w zawodzie technik mechanizacji rolnictwa z agrotroniki - przedmioty zawodowe. Realizacja podstawy kształcenia zawodowego oraz programu nauczania zgodnie ze sztuką dydaktyczną i przepisami prawa.
Zespół Szkół Nr 1 C. K. P.w Aleksandrowie Kuj. - 2017-07-11 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
asysta, sterylizacja, prace gospodarcze
Gabinet Stomatologiczny Andrzej Kiedrowski - 2017-08-18 - Głogów (dolnośląskie)
- weryfikacja dokumentów- dekretacja- prowadzenie pełnej księgowości
ALFA BETA GAMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
1) Zapoznanie z przepisami prawnymi stosowanymi przez KPd oraz z zakresem działalności KPd. 2) Obserwacja i pomoc w czynnościach należących do bieżących zadań KPd. 3) Zapoznanie z zasadami obiegu dokumentów. 4) Obsługa kancelaryjna KPd. 5) Pomoc przy opracowywaniu dokumentacji; opiniowaniu dokumentacji budowlanej. 6) Pomoc przy archiwizacji dokumentów. 7) Obsługa: urządzeń biurowych; komputera; oprogramowania dot. bezpieczeństwa żeglugi i pomiarów hydro-meteo; systemu monitoringu portowego
Urząd Morski w Szczecinie - 2017-07-26 - Dziwnów (zachodniopomorskie)
montaż systemów alarmowych, telewizyjnych, pożarowych, praca na terenie Śląska i w delegacjach krajowych
"PROPER GUARD" Sp. z o.o. - 2016-12-05 - Sosnowiec (śląskie)
praca w dziale rozlewniczym,pakowanie butelek
Randstad Polska Sp. z o.o. - 2016-09-27 - Strzelce Opolskie (opolskie)
Dbanie o ekspozycje towarów; Obsługa klienta; Wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z klientami; Dbanie o porządek na sali sprzedaży.
DINO POLSKA SA - 2016-12-16 - Racibórz (śląskie)
wycinanie elementow drewnianych , szlifowanie, oklejanie mebli,łączenie elementow za pomoca kleju,śrub gwoździ ,lub zszywek
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Szczucin (małopolskie)
wykonywanie projektów budowlanych
WST ENGINEERING ECOLOGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-26 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Terapia plastyczna, rękodzieła artystycznego, praca z osobami starszymi i niepełnosprawnymi, dodatkowo stolarka
Caritas Archidiecezji Krakowskiej - 2017-02-06 - Brzegi (małopolskie)