SAMODZIELNY REFERENT DS. KADROWO - PŁACOWYCH Katowice oferta pracy POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW "SPOŁEM" W KATOWICACH
Stanowisko: SAMODZIELNY REFERENT DS. KADROWO - PŁACOWYCH
Wynagrodzenie: od 3 400 PLN
Zakres obowiązków: - Prowadzenie spraw kadrowo - płacowych.- Godziny pracy: 7:00-15:00.
Data publikacji: 2020-02-28
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW "SPOŁEM" W KATOWICACH
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Rynek 12, 40-954 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Prowadzenie spraw kadrowo - płacowych.- Godziny pracy: 7:00-15:00.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 400 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: od 3400 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny 3 miesiące. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SAMODZIELNY REFERENT DS. KADROWO - PŁACOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 28.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Umiejętność pracy w zespole
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata w zakresie kadr. Wymagana znajomość programów komputerowych: COMARCH, OPTIMA, EXCEL, PŁATNIK. Wymagana znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW "SPOŁEM" W KATOWICACH
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
Rynek 12, 40-954 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV - Kontakt WYŁĄCZNIE osobisty z CV w godzinach: 9:00-15:00 (ul. Rynek 12, 40-954 Katowice - pok. 514 lub 508 Dom Handlowy: "ZENIT").
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, Termin: Kontakt WYŁĄCZNIE osobisty z CV w godzinach: 9:00-15:00, Godziny : 9:00-15:00 - KONIECZNIE ZABRAĆ CV !!!
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Adres strony pracodawcy: www.spolem.katowice.pl
Ulica pracodawcy: Rynek
Numer budynku pracodawcy: 12
Profil działalności pracodawcy:
SPRZEDAŻ DETALICZNA PROWADZONA W NIEWYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH Z PRZEWAGĄ ŻYWNOŚCI, NAPOJÓW I WYROBÓW TYTONIOWYCH.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 28.02.2020
Oferta pracy ważna do: 28.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 28.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 28.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?0ab5d659f803bba0541a29a8f0154aa5
Podobne oferty pracy
obsługa imprez okolicznościowych i gości restauracyjnych, przygotowywanie drinków i gorących napoi, podawanie śniadań, ustalanie menu z klientem, wystawianie faktur, paragonów fiskalnych
kontakt przez PUP - 2017-12-15 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Sprzedaż przez drukarkę fiskalna, obsługa komputera, przyjmowanie i metkowanie towaru, układanie towaru, obsługa terminala płatniczego
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Andrychów (małopolskie)
Sprzedaż mięsa i wędlin
Zakład Przetwórstwa Mięsnego Kabanos Spółka z o.o. - 2017-04-28 - Przemyśl (podkarpackie)
Nauczyciel wychowania przedszkolnego w prywatnym przedszkolu. Praca w godzinach 6-17 - po 8 godzin.
FHU Andrzej Motyl - 2019-08-19 - Mysłowice (śląskie)
POMOC PERSONELOWI SKLEPU W CODZIENNYCH CZYNNOŚCIACH, WYKŁADANIE TOWARU NA PÓŁKI, DROBNE PRACE PORZĄDKOWE, POMOC PRZY ROZŁADUNKU DOSTAW ITP.
"Progres sp. zo.o. spółka komandytowa - 2016-12-02 - Człuchów (pomorskie)
Naprawa samochodów osobowych
MECHANIKA i BLACHARSTWO Krzysztof Piasecki - 2017-08-21 - Jarocin (wielkopolskie)
Bieżąca naprawa urządzeń elektrycznych i instalacji.Umowa zlecenie, okres zatrudnienia 6 miesięcy, ok 45h tygodniowo w godzinach od 9:00 do 18:00, wysokość wynagrodzenia : 16-18 zł brutto/h.Kontakt e-mail: tech (at) parkminiatur.com.
"MWD" Sp. z o.o. - 2019-05-02 - Inwałd (małopolskie)
zgodny ze stanowiskiem służbowym; umowa na 3 miesiące; godziny pracy: 7.30- 13.30; Wymiar czasu pracy: 3/4 etatu; miejsce pracy: Centrum Szkolenia Marynarki Wojennej
6 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2019-10-25 - Lędowo-Osiedle (pomorskie)
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacja planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2016-05-06 - Płock (mazowieckie)
- Zakres obowiązków:1. Obsługa procesu realizacji faktur zakupowych wpływających do biura w terminie pozwalającym na ich terminową zapłatę:- przeprowadzanie wstępnej kontroli formalnej i merytorycznej, - wpisywanie kosztów wynikających z faktur do prowadzonych zestawień z podziałem na źródło finansowania i miejsce ich powstania,- dla faktur związanych ze zużyciem mediów, podział kosztów na budynki oraz najemców zgodnie z zawartymi umowami najmu,- wprowadzanie danych wynikających z faktury do prowadzonego rejestru zamówień publicznych,- wprowadzanie danych wynikających z faktury do Zintegrowanego Systemu Informatycznego - SIMPLE.ERP z podziałem na rodzaje kosztów i źródła finansowania,- przekazywanie faktury do płatności zgodnie z ustalonym obiegiem dokumentów.2. Prowadzenie rejestru zamówień publicznych biura.3. Prowadzenie rejestru zużycia mediów z podziałem na budynki (energia elektryczna - dystrybucja i sprzedaż, woda i ścieki, gaz, energia cieplna) zgodnie z fakturami zakupowymi oraz rejestru stanów liczników zgodnie z cyklicznie przekazywanymi przez kierowników obiektów danymi. Bieżąca analiza zgodności danych.4. Prowadzenie rejestrów umów opiniowanych przez i zawieranych z inicjatywy biura (dostawy, usługi, darowizny, najmu, dzierżawy, współpracy, sponsorskie). 5. Prowadzenie i bieżąca aktualizacja tabel podziału kosztów mediów na najemców zgodnie z zawartymi umowami najmu.6. Obsługa procesu realizacji umów i zamówień zlecanych przez biuro zgodnie z Instrukcją udzielania zamówień publicznych.7. Obsługa procesu realizacji umów najmu długoterminowego.8. Obsługa procesu realizacji najmów krótkoterminowych, w tym:- ofertowanie najmu powierzchni,- sporządzanie kalkulacji potencjalnego najmu zgodnie z wewnętrznymi regulacjami,- bieżąca korespondencja z potencjalnym najemcą, w tym negocjowanie warunków udostępnienia,- poszukiwanie rozwiązań odpowiadających zapotrzebowaniu potencjalnego najemcy,- dokonywanie wstępnej rezerwacji przedmiotu najmu we współpracy z Działem Planowania Dydaktyki,- bieżące informowanie kierowników obiektów o planowanym najmie, konieczności modyfikacji wyposażenia przedmiotu najmu,- prowadzenie dokumentacji najmu,- bieżące przygotowywanie obciążeń za najem oraz prowadzenie ewidencji opłat. 9. Obsługa procesu udostępnień powierzchni dla organizacji studenckich, kół naukowych oraz jednostek uczelnianych.10. Pomoc w przygotowywaniu pomieszczeń na konferencje, zjazdy i inne uroczystości organizowanie przez Uniwersytet.11. Sporządzanie projektów umów, pism, zleceń, zamówień, zapytań ofertowych, protokołów, wniosków itp. wynikających z działalności biura.12. Prowadzenie i bieżąca aktualizacja zestawień powierzchni wynajętych i wydzierżawionych na potrzeby podatku od nieruchomości.13. Prowadzenie ewidencji oraz dokumentacji własnościowej gruntów, nieruchomości i budynków, sporządzanie zestawień dla potrzeb prawno-ewidencyjnych i bieżących.14. Prowadzenie ewidencji gruntów, nieruchomości i budynków, sporządzanie zestawień dla potrzeb prawno ewidencyjnych i bieżących, współpraca w zakresie kompletowania dokumentacji posiadanych przez Uniwersytet nieruchomości.15. Opracowywanie założeń do projektów planów rzeczowo finansowych oraz planów zamówień publicznych.16. Opracowywanie danych do kalkulacji kosztów eksploatacyjnych poszczególnych obiektów (pomieszczeń). 17. Zlecanie bieżących napraw firmom zewnętrznym. 18. Prowadzenie spraw związanych ze szkodami.19. Przygotowywanie analiz i zestawień na potrzeby kierownika biura i kierowników innych jednostek.20. Przygotowywanie i redagowanie pism, projektów umów oraz prowadzenie archiwizacji dokumentacji.21. Administrowanie wysyłanych maili oraz umieszczanie informacji na stronie internetowej.- Wynagrodzenie: 2300 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe oraz możliwość rozwoju zawodowego. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca będzie wykonywana od poniedziałku do piątku w godzinach: 7:30-15:30. Niezbędne wymagania:1. Wykształcenie wyższe lub średnie (preferowane z zakresu prawa, ekonomii, finansów lub administracji), 2. W przypadku wykształcenia średniego staż pracy na podobnym stanowisku przynajmniej 3 lata,3. Umiejętność obsługi narzędzi pakietu MS Office,4. Biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie (w przypadku obcokrajowców),5. Kompetencje komunikacyjne, kultura osobista i umiejętność współpracy z ludźmi,6. Dobra organizacja pracy,7. Umiejętność interpretacji przepisów i analitycznego myślenia.Wymagania dodatkowe:1. Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,2. Podstawowa znajomość przepisów prawa ze szczególnym uwzględnieniem: kodeksu cywilnego, kodeksu handlowego, ustawy o finansach publicznych.
UNIWERSYTET EKONOMICZNY W KATOWICACH - 2019-02-12 - Katowice (śląskie)
Dokonywanie pomiarów, montaż produktów osłonowych, przyjmowanie i wycena zleceń.
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Przewożenie i przenoszenie surowców, wykonywanie prostych, powtarzalnych czynności, ręczne sortowanie produktów lub komponentów, przygotowanie materiałów i narzędzi do pradukcji.
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Łódź (łódzkie)
Wykonywanie czynności kontrolnych u beneficjentów i w siedzibie Urzędu w zakresie poprawności realizacji projektów w zakresie finansowym,sporządzanie informacji pokontrolnych z przeprowadzonych kontroli,opiniowanie zmian w projektach w zakresie rzeczowym, kontakt telefoniczny z klientami Urzędu,- obsługa sprzętu komputerowego (w tym praca przy komputerze powyżej 4 h dziennie),przeprowadzanie czynności kontrolnych poza siedzibą urzędu,praca na stanowisku może się wiązać z delegacjami, wyjazdami służbowymi,kierowanie pojazdem służbowym do 3,5 T (samochód osobowy) w ramach obowiązków służbowych.
Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego - 2018-07-13 - Gdańsk (pomorskie)
Prowadzenie ksiąg zgodnie z zasadami rachunkowości i przepisami podatkowymi;Sporządzanie deklaracji i rozliczeń podatkowych;Sporządzanie sprawozdań finansowych według określonych standardów;Sporządzanie raportów na potrzeby Zarządu, banków oraz instytucji zewnętrznych;Odpowiedzialność za politykę rachunkowości i plan kont oraz procedury księgowo-podatkowe;Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych;Wdrażanie i usprawnianie procedur księgowo-podatkowych, optymalizacja procesów księgowych;Współpraca z bankami oraz z innymi instytucjami zewnętrznymi;Implementacja systemu księgowego.
Z.G.K GRONEKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-22 - Mikorzyn (kujawsko-pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-18 - Warszawa (mazowieckie)
montaż instalacji wod - kan oraz co
kontakt przez PUP - 2016-10-06 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)
PROWADZENIE KSIĄG RACHUNKOWYCH;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE, OBSŁUGA PROGRAMU SYMFONIA, MIN. 3 LATA DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO W RACHUNKOWOŚCI, DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO LUB NIEMIECKIEGO - WSKAZANA ZNAJOMOŚĆ SŁOWNICTWA EKONOMICZNEGOPRACA - 7-15MIEJSCE PRACY-SZCZECIN, ORZESZKOWEJ 29PRACODAWCA SKONTAKTUJE SIĘ Z WYBRANYMI OSOBAMI
KANCELARIA DORADZTWA PODATKOWEGO INDEKS PIOTR SZAJKOWSKI 2. SCMT KANCELARIA DORADZTWA PODATKOWEGO PIOTR SZAJKOWSKI - 2017-04-11 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Transport pacjentów na badania i z badań, pomoc pacjentowi w prostych czynnościach przed i po odbytym badaniu
Powiatowe Centrum Medyczne w Grójcu Sp.zo.o. - 2017-10-04 - Grójec (mazowieckie)
obsługa programu płacowego, Płatnik ZUS, Word, Exel
Zespół Szkół nr 2 Garwolin Al.Legionów 21 - 2018-03-14 - Garwolin (mazowieckie)
sprzedaż ciast, utrzymanie czystości, obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2019-06-17 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-09-24 - Radom (mazowieckie)
- Wspomaganie realizacji badań naukowych realizowanych przez zespoły naukowo-dydaktyczne, zapewnienie przepływu informacji pomiędzy władzami Uniwersytetu lub wydziału a nauczycielami akademickimi, zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów między nauczycielami akademickimi a jednostkami organizacyjnymi Uniwersytetu, udzielanie wsparcia organizacyjno-technicznego w zakresie sporządzania planów obciążeń dydaktycznych oraz organizacji sesji egzaminacyjnych. - Wynagrodzenie: 2300 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreslony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:30-15:30. Niezbędne wymagania: wykształcenie wyższe, doświadczenie w pracy o charakterze administracyjnym (min. 1 rok), znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym, bardzo dobra znajomość obsługi pakietu Microsoft Office, umiejętność pracy indywidualnej i w zespole, wysoka kultura osobista, rzetelność, dyspozycyjność.Wymagania dodatkowe: samodzielność podejmowania decyzji w zakresie powierzonych zadań, umiejętność organizacji pracy własnej.
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach (dawniej AKADEMIA EKONOMICZNA) - 2018-06-22 - Katowice (śląskie)
obsługa maszyn do produkcji opakowań tekturowych
WYTWÓRNIA OPAKOWAŃ " BUD-OPAK" BOGDAN ŁAGODA I TADEUSZ KAMIŃSKI SPÓŁKA JAWNA - 2017-08-29 - Drezdenko (lubuskie)
tynkowanie maszynowe, teren całej Polski
TYNKPUTZ - HENRYK KOZŁOWSKI - 2017-05-30 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
wystawianie,dekretacja i księgowanie faktur sprzedaży , dekretacja i księgowanie faktur zakupudekretacja i księgowanie innych dokumentów księgowychprzygotowanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowychewidencja i rozlicznie środków trwałychuzgadnianie kont i potwierdzenie sald z kontrahentami oraz windykacja należnościprowadzenie PKPiRaktywny udział w przygotowaniu deklaracji podatkowych oraz sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzneoraz instytucje zewnętrzne
PROBIER LEASING SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-07-19 - Gdańsk (pomorskie)
Fryzjerstwo damskie i męskie, zabiegi upiększające, farbowanie włosów.
STUDIO FRYZUR MICHALINA MIĘDLAR W ŁAŃCUCIE - 2018-02-13 - Łańcut (podkarpackie)
rozliczanie wynagrodzeń, ZUS, US, GUS, SIO, akta osobowe, umowy o pracę, urlopy
PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA NR1 - 2017-03-02 - Radom (mazowieckie)
prowadzenie i koordynowanie korespondencji służbowej, wysyłka korespondencji, bieżąca informacja telefoniczna, prowadzenie ewidencji obecności pracowników, rozliczanie godzin przepracowanych/nieprzepracowanych, wyliczanie nominalnego czasu pracy pracowników pod koniec każdego miesiąca, prowadzenie kartotek urlopowych działu; sporządzanie i uzgadnianie planu urlopów, rozliczanie wykorzystanych urlopów, opracowywanie i wystawianie zamówień oraz zleceń zewnętrznych, wystawianie faktur i dokumentów przewozowych dla wysyłek eksportowych przygotowanie specyfikacji do zamówień przygotowanie dokumentów odbiorowych, wykonywanie wszelkich innych prac związanych z bieżącym funkcjonowaniem biura
METALKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Obróbka elementów metalowych - toczenieKontakt telefoniczny 58 531-77-19
ZAKLAD PRODUKCYJNO USŁUGOWY ROMAN SMAGLIŃSKI - 2016-04-06 - Tczew (pomorskie)
Prowadzenie księgowości pełnej, ZUS, Kadry, Płace, Rozrachunki. Zgłoszenia cv na email.
KRESPOL PW s.c. M.Bartczak, H.Karszniewicz - 2016-04-22 - Łódź (łódzkie)