SAMODZIELNY REFERENT DS. ADMINISTRACYJNYCH Oleśnica oferta pracy ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH IM. MARII SKŁODOWSKIEJ - CURIE W OLEŚNICY
Stanowisko: SAMODZIELNY REFERENT DS. ADMINISTRACYJNYCH
Wynagrodzenie: od 2 115,75 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie ewidencji środków trwałych, oznakowanie na bieżąco sprzętu i pomocy dydaktycznych, uzupełnianie księgi ewidencyjnych, obsługa programu inwentarzowego, redagowanie pism urzędowych, przygotowywanie dokumentacji kasacyjnej.
Data publikacji: 2019-12-18
Lokalizacja: Oleśnica (dolnośląskie)
Pracodawca: ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH IM. MARII SKŁODOWSKIEJ - CURIE W OLEŚNICY
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wojska Polskiego 67/69, 56-400 Oleśnica, powiat: oleśnicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie ewidencji środków trwałych, oznakowanie na bieżąco sprzętu i pomocy dydaktycznych, uzupełnianie księgi ewidencyjnych, obsługa programu inwentarzowego, redagowanie pism urzędowych, przygotowywanie dokumentacji kasacyjnej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.75
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 30
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 120
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 115,75 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SAMODZIELNY REFERENT DS. ADMINISTRACYJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Oleśnica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: oleśnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Oleśnica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 115,75 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.01.2020
Data zakończenia pracy: 30.11.2020
Nazwa pracodawcy:
ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH IM. MARII SKŁODOWSKIEJ - CURIE W OLEŚNICY
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Oleśnicy
Adres pracodawcy:
Wojska Polskiego 67/69, 56-400 Oleśnica, powiat: oleśnicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
wykształcenie średnie -technik ekonomista, specjalność: ekonomia, informatyka.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: oleśnicki
Gmina pracodawcy: Oleśnica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Oleśnica
Ulica pracodawcy: Wojska Polskiego
Numer budynku pracodawcy: 67/69
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Oleśnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Data dodania oferty pracy: 18.12.2019
Oferta pracy ważna do: 17.01.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 18.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 18.12.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d33d5eeecbcd80879794fa45ba166827
Podobne oferty pracy
Wszystkie prace związane z zawodem florysty. Praca na umowę zlecenie, 160 godzin pracy miesięcznie; dyspozycyjność od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-18:00. Oferta dostępna w sali G
JOANNA POLIT STRELICJA - 2018-09-11 - Wrocław (dolnośląskie)
okuwanie, uzbrajanie, montaż mebli, składanie nietypowych mebli
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Zlecenia krajowych i zagranicznych usług transportowych i przewozu, negocjowanie cen transportu, prowadzenie uzgodnienia z miejscem rozładunku i załadunku, prowadzenie dokumentacji związanej z logistyką.
Tender Meat Sp. z o.o. - 2019-07-16 - Płońsk (mazowieckie)
Montaż drobnych komponentów, kontrola jakości gotowego produktu, pakowanie, sortowanie, dostarczanie elemantów na wybrane stanowiska, nadzór nad brakiem elementów oraz uzupełnianie braków.
LAVORO Sp. z o. o. - 2018-01-26 - Gdańsk (pomorskie)
kontakty z klientami firmy, instytucjami w zakresie księgowym, przygotowywanie deklaracji podatkowych CIT, VAT, sprawozdawczość GUS, przygotowywanie przelewów,
Wielobranżowe Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. - 2016-05-16 - Reszel (warmińsko-mazurskie)
Lakierowanie elementów drewnianych
STOLMER Henryk Jarych - 2019-01-14 - Mroczeń (wielkopolskie)
dekretacja i księgowanie dokumentów, dekretowanie i wprowadzanie danych do systemu komputerowego, udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych, dokonywanie płatności wobec banków, rozliczanie zaliczek, delegacji, kontakt i współpraca z instytucjami zewnętrznymi, rozliczanie i analiza kont, przygotowywanie raportów
Warszawskie Zakłady Kaletnicze "NOMA" Spółdzielnia Inwalidów - 2017-11-24 - Warszawa (mazowieckie)
Pomoc w prowadzeniu firmy budowalnej, wyjazdy do biur rachinkowych, odbieranie telefonów-teren Śląska
Grupa Budowlana FRL Edward Furgała - 2016-03-07 - Sosnowiec (śląskie)
przygotowywanie potraw, deserów, zup, sprawdzanie terminów przydatności produktów, zamawianie surowców i produktów.
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Sławomir Adamowicz Łuków - 2018-03-28 - Łuków (lubelskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-19 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa rozkładarki mas bitumistycznych, układanie mas bitumistycznych na uprzednio przygotowanym podłożu, prace konserwacyjne przy obsługiwanej maszynie
Tranzit Sp. z o.o. - 2015-11-18 - Zawiercie (śląskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: realizacja zadań zawartych w zarządzeniu Prezydenta Miasta Słupska nr 1018/SC/2017 z 5 października 2017 r..Ważniejsze zadania: wdrażanie i nadzorowanie projektów z zakresu nowych technologii, a w szczególności koordynacja prac nad wdrożeniem Karty Miejskiej; inicjowanie działań obejmujących wdrażanie nowoczesnych technologii na terenie miasta; rozwój innowacyjności wpływającej na efektywność zarządczą, rozwój społeczny i gospodarczy; analizowanie struktur organizacyjnych miasta urzędu, jednostek i spółek miejskich ze wskazaniem obszarów mogących generować oszczędności korzyści; analizowanie realizowanych inwestycji, określanie priorytetów i rekomendowanie zakresów ujmujących dodatkowe elementy infrastrukturalne wpływające na komplementarność i dające wartość dodatnią z realizowanych zadań; analizowanie i rekomendowanie inwestycji pod kątem możliwości uzyskania efektu synergii, korzyści finansowych, ekonomicznych, społecznych; rekomendowanie działań opartych o nowoczesne rozwiązania mogące przynieść dodatkowe korzyści i usprawnić procesy zarządcze miasta; realizacja założeń strategii miasta; prowadzenie kampanii informacyjno edukacyjnych z zakresu korzyści stosowania nowoczesnych technologii; analizowanie posiadanych narzędzi informatycznych wykorzystywanych przez urząd, jednostki, spółki miejskie; analizowanie potrzeb urzędu, jednostek i spółek miejskich z zakresu rozwoju narzędzi informatycznych, wskazywanie możliwości rozwojowych podnoszących efektywność; rekomendowanie działań rozwojowych w zakresie współpracy pomiędzy jednostkami, spółkami i urzędem; upraszczanie i ujednolicanie procesów zarządczych i decyzyjnych poprzez wdrażanie nowoczesnych narzędzi do zarządzania informacją; inicjowanie stworzenia zintegrowanego systemu informacji przestrzennej, będącego strategicznym narzędziem do pracy urzędu i jednostek, w oparciu o który będą udostępniane informacje mieszkańcom w formie otwartych danych z kluczowych obszarów życia miasta; opracowywanie koncepcji działań z zakresu smart city; udostępnianie informacji publicznej i prowadzonych spraw dotyczących jej ponownego wykorzystywania oraz prowadzenia postępowań odwoławczych w tym zakresie w ramach kompetencji stanowiska.IV. Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz łazienkę dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Wynagrodzenie brutto od 1500 zł - 1/2 etatu, w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-10-23 - Słupsk (pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Rozliczenie w programie Vat, płat i księgowości materiałowej.
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT CZERPALNYCH I PODWODNYCH SP.Z O. O. - 2018-01-23 - Gdańsk (pomorskie)
Prowadzenie pełnej księgowości spółki, w tym m.in.: - księgowanie dokumentów kosztowych, sprzedażowych, księgowanie wyciągów bankowych, - prowadzenie ewidencji środków trwałych, - przygotowywanie kwartalnych oraz rocznych sprawozdań finansowych, współpraca z audytorami, - przygotowywanie deklaracji podatkowych, weryfikacja rejestrów Vat, - przygotowywanie raportów dla instytucji zewnętrznych – GUS, NBP, - kontakt z kontrahentami oraz instytucjami zewnętrznymi – banki, urzędy, - księgowanie list płac, - przygotowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby zarządu, banków oraz instytucji zewnętrznych. Praca w godz.: 7:00-15:00. Oferta dostępna w sali E, A. Kontakt z pracodawcą - e-mail: M.WOTA (at) DONGSEO-DISPLAY.PL
DONGSEO DISPLAY POLAND SP. Z O.O. - 2019-03-15 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
pomoc w przygotowywaniu posiłków i dań, przygotowywanie półproduktów
Ośrodek Rehabilitacyjny BAŁTYK Halina Brzeska - 2019-03-01 - Krynica Morska (pomorskie)
Instalacje elektryczne, wymiana skrzynek bezpiecznikowych, gniazd elektrycznych.
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Jasło (podkarpackie)
Obowiązki:- prowadzenie księgowości klientów biura (KPiR, ryczałt, VAT, KH)
Biuro Rachunkowe Sofia Zofia Kostyło - 2019-07-30 - Bytom (śląskie)
PROWADZENIE ZAJĘĆ KOMPUTEROWYCH Z DOROSŁYMI NA TERENIE CAŁEGO POWIATU.
Krystian Żak Blue Education - 2018-07-16 - Polkowice (dolnośląskie)
Obsługa kasy fiskalnej, obsługa klienta, przygotowanie produktów do sprzedaży, dbanie o estetykę i czystość miejsca pracy
kontakt przez PUP - 2018-10-12 - Kończyce (podkarpackie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Warszawa (mazowieckie)
praca
RZESZOWSKIE ZAKŁADY DROBIARSKIE RES - DROBUL. MARII KONOPNICKIEJ 18 35-211 RZESZÓW - 2016-02-29 - Rzeszów (podkarpackie)
Samodzielne prowadzenie pełnej księgowości firmy zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości, przepisami podatkowymi itp.Księgowanie wyciągów bankowych, kompensat, kosztów środków trwałych, amortyzacjiUzgadnianie sald kont księgowychPrzygotowywanie raportów należności i zobowiązańMonitorowanie rozrachunków z kontrahentamiWindykacja należnościWystawianie faktur i wprowadzanie faktur oraz korekt do systemuSporządzanie deklaracji podatkowych m.in. PIT, CIT, VATWspółpraca z instytucjami zewnętrznymi Urząd Skarbowy, GUS, banki, (sporządzanie sprawozdań finansowych)Kontrola prawidłowego obiegu dokumentów w firmie
Firma AMAK Michał Kasprzycki - 2017-01-20 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
Pomoc przy przygotowaniu posiłków, dbanie o czystość na salach kuchennych.
kontakt przez PUP - 2019-11-15 - Suwałki (podlaskie)
Pomoc w przygotowywaniu i wydawanie posiłków, utrzymanie czystości na stanowisku pracy. Obsługa podstawowych narzędzi kuchennych.
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Zakrzewo (wielkopolskie)
nAKŁADANIE POWŁOK METALOWYCH NA PODŁOŻA METALOWE ORAZ NIEMETALOWE W CELACH DEKORACYJNYCH I OCHRONNYCH. prZYUCZENIE ORAZ WSPÓŁPRACA ODBYWA SIĘ W JĘZYKU UKRAIŃSKIM, PONIEWAŻ SZKOLENIA PROWADZI OBYWATEL UKRAINY
kontakt przez PUP - 2019-08-13 - Pietrzaki (śląskie)
Działania doradcze dla studentów i absolwentów, organizowanie warsztatów i szkoleń z zakresu aktywizacji zawodowej, organizaowanie spotkań z pracodwcami, organizacja targów pracy, organizacja praktyk studenckich,
Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie - 2018-02-14 - Częstochowa (śląskie)
STANOWISKO: KUCHARZ KUCHNI TAJSKIEJPRZYGOTOWYWANIE MIEJSCA PRACY PRZED ROZPOCZĘCIEM WYDAWANIA POTRAW, PRZYGOTOWYWANIE I SERWOWANIE POTRAWWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE PODSTAWOWE, UMIEJĘTNOŚĆ PRZYGOTOWYWANIA I SERWOWANIA POTRAW, KSIĄŻECZKA DO CELÓW SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNYCH, PODSTAWOWA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGOPRACA W GODZINACH: 07:00-22:00
XO BURGER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-11-28 - Szczecin (zachodniopomorskie)
wykonywanie stolarki okiennej i drzwiowej.Wynagrodzenie od 2.000 ,-do 3500,- brutto
Zakład Ogólnobudowlany Ryszard Piasecki - 2017-01-03 - Oleśnica (dolnośląskie)
KONSULTACJE TELEFONICZNE Z KLIENTAMI
kontakt przez OHP - 2016-01-07 - Gdańsk (pomorskie)