SAMODZIELNY REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO- KADROWYCH Głubczyce oferta pracy Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia
Stanowisko: SAMODZIELNY REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO- KADROWYCH
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: praca biurowa
Data publikacji: 2018-12-05
Lokalizacja: Głubczyce (opolskie)
Pracodawca: Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Warszawska 18, 48-100 Głubczyce, powiat: głubczycki, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: praca biurowa
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.875
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 35
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 140
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SAMODZIELNY REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO- KADROWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Głubczyce
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: głubczycki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Głubczyce
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Nazwa pracodawcy: Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Głubczycach
Adres pracodawcy:
Warszawska 18, 48-100 Głubczyce, powiat: głubczycki, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: głubczycki
Gmina pracodawcy: Głubczyce
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Głubczyce
Ulica pracodawcy: Warszawska
Numer budynku pracodawcy: 18
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Głubczycach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 06.12.2018
Oferta pracy ważna do: 14.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 06.12.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 05.12.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prowadzenie ksiąg rachunkowych, wykonywanie wszystkich czynności związanych z zamknięciem miesiąca, roku. Kontrola prawidłowości dokumentacji księgowej. Sporządzanie sprawozdań finansowych, deklaracji VAT, CIT i PT. Stały kontakt z klientami firmy, zapewnienie terminowych i kompleksowych odpowiedzi na wszystkie pytania z ich strony. Rozliczanie zaliczek, delegacji itp., dekretowanie i księgowanie dokumentów.
BIURO RACHUNKOWE S.C.ALICJA ZABŁOCKA-KWIECIEŃ, ALEKSANDRA SZANIAWSKA - 2016-03-11 - Lublin (lubelskie)
prowadzenie zajęć plastycznych, projektowanie plakatów, wykonywanie dekoracji
GMINNE CENTRUM KULTURY I KULTURY FIZYCZNEJ W JEDLIŃSKU - 2018-10-12 - Jedlińsk (mazowieckie)
znajomość agrotechniki
INFO-ART Dębowski Grzegorz - 2016-04-21 - Smarglin (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż art. ogrodniczych i przemysłowychobsługa kasy fiskalnej i terminalaaktywna obsługa klientapomoc klientom w załadunku towaru ze sklepu do auta
kontakt przez PUP - 2016-01-18 - Koronowo (kujawsko-pomorskie)
samodzielne stanowisko produkcji rolet
kontakt przez PUP - 2016-05-24 - Brzeg (opolskie)
Wykształcenie: wyższe ekonomiczne, specjalność: księgowość - finanse; min. 2 lata doświadczenia zawodowego; mile widziana komunikatywna znajomość j. angielskiego; znajomość i obsługa programu OPTIMA-warunek konieczny; księgowanie dokumentów magazynowych, uzgadnianie magazynów i kont księgowych, sporządzanie sprawozdań do GUS i PFRON, sporządzanie kalkulacji wyrobów, księgowanie i rozliczanie zaliczek, księgowanie faktur sprzedaży; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
FABRYKA DRUTU GLIWICE SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-04-05 - Gliwice (śląskie)
wykonywanie prac związanych z dociepleniem budynków, prace wykończeniowe wnętrz, montaż płyt g-k, układanie glazury i terakoty, wszystkie inne prace zlecone przez pracodawcę
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Łódź (łódzkie)
Nauczanie edukacji dla bezpieczeństwa w klasie VIII szkoły podstawowej, obowiązki wychowawcy klasy
Leśniowskie Stowarzyszenie Oświatowo-Samorządowe (szkoły w: Leśniowicach,Teresinie,Rakołupach,Sielcu) - 2018-08-13 - Rakołupy (lubelskie)
Zgodnie z dołączonym programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-03-01 - Żywiec (śląskie)
- samodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych oraz KPIR wraz z terminowym zamknięciem miesiąca;- rozliczanie transakcji zagranicznych oraz operacji walutowych;- miesięczna kontrola sald kont księgowych;- nadzorowanie aspektów rachunkowo-podatkowych prowadzonych firm;- kontakt i współpraca z klientami biura oraz z instytucjami zewnętrznymi (ZUS, US);- sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych;
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Kraków (małopolskie)
wykonywanie prac konserwacyjnych sprzętu, znajomośc zasad obsługi, przechowywania i konserwacji sprzętu. Prowadzenieprac obsługowych, konserwacyjnych sprzętu i innych materiałów zgodnie z obowiązującymi przepisamii wytyczny,i. Zabezpieczenie sprzętu, materiałów przed kradzieżą i włamaniem. Zgłaszanie potrzeb materiałowych i częśći w celu właściwego wykonywania obsługi sprzętu.
Jednostka Wojskowa 3444 - 2018-01-25 - Głogów (dolnośląskie)
pomoc w organizacji zajęc dla dzieci, sprzątanie
kontakt przez PUP - 2019-02-27 - Lubartów (lubelskie)
Wykaszanie traw
FIRMA USŁUGOWA ''MELKOP'' BASIŃSKI HENRYK - 2016-10-10 - Baby (śląskie)
Przygotowywanie posiłków, dbanie o dom. Pracodawca oferuje zamieszkanie i utrzymanie.
FUNDACJA Apostolstwa Eucharystycznego Dla Dzieci Niepełnosprawnych Dzieci - Dzieciom - 2018-09-26 - Strachów (mazowieckie)
- Praca na granicy miast Katowice i Siemianowice Śląskie. Kontrola jakości surowców i wyrobów w przypisanym obszarze oraz przeprowadzanie korekt w procesie produkcyjnym. Prowadzenie wymaganych zapisów w zakresie kontroli jakości. Przestrzeganie reżimu technologicznego zgodnie z instrukcjami technologicznymi. Zaangażowanie w doskonalenie procesów. Przestrzeganie wymagań funkcjonującego w zakładzie certyfikowanego Systemu Zarządzania Jakością. Pomoc w prowadzeniu prac rozwojowych w zakresie tematów ujętych w Celach Działu Technicznego oraz bieżących modyfikacji istniejących wyrobów. Przygotowanie partii próbnych wyrobów oraz próbek dla celów marketingowych, certyfikacyjnych i badawczych. Pomoc w przeprowadzaniu prób technicznych wykonywanych na terenie zakładu i u klienta. Organizację pracy, mienie, ład, porządek i bezpieczeństwo w przypisanych pomieszczeniach. Prawidłowe postępowanie z odpadami wytworzonymi w związku z prowadzonym procesem kontroli jakości oraz ich ewidencjonowanie. Dbanie o stan techniczny sprzętu i wyposażenia na stanowisku pracy. Zgłaszanie usterek i wszelkich nieprawidłowości w podległym obszarze przełożonemu. Wykonywanie poleceń osoby pełniącej funkcję nadzoru. Ważenie surowców w ilościach laboratoryjnych oraz półtechnicznych.- Firma oferuje: Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę; atrakcyjne warunki zatrudnienia (premia miesięczna, premia roczna); dofinansowanie do wypoczynku pracownika, dofinansowanie do wyjazdów dla dzieci pracowników; pracę w firmie o stabilnej pozycji rynkowej; prywatną opiekę medyczną; praca od poniedziałku do piątku w systemie 3-zmianowym, 6:00-14:00, 14:00-22:00, 22:00-6:00.- Wynagrodzenie: od 3000 zł/brutto - do negocjacji. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca na trzy zmiany w godzinach: 6:00-14:00, 14:00-22:00, 22:00-6:00. Wymagane wykształcenie średnie kierunkowe techniczne: Technik chemik. Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane. Umiejętność pracy w zespole. Wysoka motywacja do pracy. Gotowość do pracy w systemie zmianowym. Kontakt telefoniczny (8:00-14:00) (Tel. 32-750-38-48) lub e-mail: magdalena.urzon (at) minovaglobal.com
MINOVA EKOCHEM SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-03-23 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Wykształcenie min. średnie; co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego; zaawansowana obsługa komputera, w tym programy księgowe i MS Office; pełna obsługa klientów biura rachunkowego; wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu komputerowego; umiejętność prowadzenia ewidencji przychodów, KPiR, rejestrów VAT, ksiąg handlowych; wyliczanie zobowiązań podatkowych klienta; rozliczanie transakcji wewnątrzwspólnotowych; naliczanie płac, prowadzenie akt osobowych, rozliczanie ZUS; jedna zmiana; miejsce pracy: Zabrze; wynagrodzenie zależne od posiadanych kwalifikacji
SANTAX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-18 - Zabrze (śląskie)
Prowadzenie pełnej księgowości, sporządzanie deklaracji podatkowych, raportowanie do ZUS i GUS, sporządzanie sprawozdań finansowych, naliczanie wynagrodzeń. Praca na umowę o pracę w godz. 8-16 w Ustroniu Morskim.
"P B" Dariusz Stegienta (Stacja Paliw PB) - 2017-05-23 - Ustronie Morskie (zachodniopomorskie)
produkcja, szlifowanie, obróbka skrawaniem w tworzywie, produkcja nadkoli samochodowych oraz osłon i innych elementów;
Mix-Plast Piotr Siudziński - 2016-08-23 - Borzęcin Duży (mazowieckie)
1) Wyszukiwanie, gromadzenie, tłumaczenie i analizowanie materiałów prasowych i internetowych w zakresie polityki wewnętrznej i zagranicznej Federacji Rosyjskiej2) Sporządzanie notatek i sprawozdań z udziału w konferencjach, seminariach, briefingach nt. polityki zagranicznej Rosji3) Udział i pomoc przy organizacji przedsięwzięć organizowanych przez placówkę
MINISTERSTWO SPRAW ZAGRANICZNYCH - 2015-10-27 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie powtarzalnych czynności związanychz procesem naprawy urządzeń pod nadzorem i zgodnie z instrukcją, wykonywanie wszelkich dodatkowych poleceń przełożonego. Praca 30-45 godz./tyg.; od poniedziałku do soboty w godzinach 6-22.
Agencja Zatrudnienia Partner Temps Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2017-02-02 - Janki (mazowieckie)
odczytywanie rysunków w środowisku CAD, scisła współpraca z kierownikiem budowy, nadzór nad pracownikami, umiejętność wykonywania dachów płaskich w technologii wg projektu, obsługa palnika do papy termozgrzewalnej, obsługa maszyn do membrany dachowej, wykonywanie obróbek blacharskich.
FORMIGA Agnieszka Sobota - 2016-09-05 - Garwolin (mazowieckie)
Prace ogólnobudowlane- dekarskie
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Koszalin (zachodniopomorskie)
-Stanowisko samodzielne,-Praca w godzinach 8-16,-Praca na terenie Tczewa,-Wynagrodzenie po okresie próbnym do uzgodnienia,-Osoby zainteresowane prosimy o wysłanie cv na adres e-mail: terra47_2008 (at) wp.pl
BIURO RACHUNKOWE TERRA - TERESA GOLEC - 2015-12-21 - Tczew (pomorskie)
- Wykonywanie sprawozdań i analiz w zakresie ewidencji nieruchomości- Aktualizacja danychw zakresie realizacji obowiązków podatkowych- Aktualizacja dokumentów kartograficznych, opisowych, formalno-prawnych
43 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Świętoszowie - 2016-05-17 - Świętoszów (dolnośląskie)
OBSŁUGA KLIENTA SPRZEDAŻ TOWARÓW OBSŁUGA KASY FISKALNEJ
kontakt przez PUP - 2018-04-07 - Starogard Gdański (pomorskie)
- prowadzenie i nadzór spraw rachunkowych i bieżącej księgowości podmiotów gospodarczych o różnym profilu,- prowadzenie i weryfikacja rozliczeń podatkowych klientów (CIT, VAT i innych), przygotowywanie deklaracji podatkowych,- tworzenie i weryfikacja raportów dla klientów,- zapewnienie zgodności ksiąg rachunkowych oraz rozliczeń podatkowych z wymogami ustawy o rachunkowości, ustaw podatkowych oraz pozostałej obowiązkowej sprawozdawczości,- Kontakt i współpraca z klientami oraz współpracownikami, - Należyte przechowywanie i zabezpieczanie dokumentacji finansowo-księgowej,
WISE WAY BUSINESS SERVICES SP. Z O.O. - 2018-03-29 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Ewidencja obrotu kasowego, ewidencja wyciągów bankowych, ewidencja zakupów materiałów, współudział w rozliczaniu podatku VAT z Urzędem Skarbowym, ewidencja zakupu towarów do bufetu, ewidencja rozliczeń z pracownikami. Windykacja należności i zobowiązań w zakresie powierzonych obowiązków. roliczanie kosztów przerobu. Wycena, kwalifikowanie i księgowanie dowodów PW dot. wykonanej produkcji wg kosztu planowanego. Zamykanie zadań dowodami księgowymi PW produkcji na sprzedaż i na własne potrzeby.Oferujemy:- możliwość rozwoju zawodowego- ciekawe wyzwania zawodowe- pakiet socjalny: talony, dofinansowanie do wypoczynku, kolonii, obozów dla dzieci- korzystanie, na preferencyjnych warunkach, z zakładowego kompleksu turystycznego w Świeradowie ZdrójJedna zmiana, umowa na czas nieokreślony.Kontakt z pracodawcą: 71 381 01 42, 71 318 01 86 wew. 226, ek (at) wzl2.pl, e.skladzien (at) wzl2.pl, www.wzl2.pl - zakładka "praca"
Wojskowe Zakłady Łączności nr 2 S.A. - 2017-05-24 - Czernica (dolnośląskie)
rozwożenie towaru do klientówKontakt: Tomasz Pawłowski 600 387 044
"Polska Dystrybucja Alkoholi" Sp. z o.o. - 2018-09-20 - Sędziszów (świętokrzyskie)
Produkcja wyrobów cukierniczych, dekoracja ciast i tortów, utrzymanie czystości na stanowisku pracy
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "MLEKS" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-08-14 - Wyszków (mazowieckie)
Ochrona osób i mienia.
"Ekotrade" Sp. z o.o. (Przedsiębiorstwo "Ekotrade") - 2016-09-01 - Wałbrzych (dolnośląskie)