PRAKTYKANT W WYDZIALE POLITYCZNYM W AMBASADZIE RP W MOSKWIE Warszawa oferta pracy MINISTERSTWO SPRAW ZAGRANICZNYCH
Stanowisko: PRAKTYKANT W WYDZIALE POLITYCZNYM W AMBASADZIE RP W MOSKWIE
Wynagrodzenie: nieodpłatny
Zakres obowiązków: 1) Wyszukiwanie, gromadzenie, tłumaczenie i analizowanie materiałów prasowych i internetowych w zakresie polityki wewnętrznej i zagranicznej Federacji Rosyjskiej2) Sporządzanie notatek i sprawozdań z udziału w konferencjach, seminariach, briefingach nt. polityki zagranicznej Rosji3) Udział i pomoc przy organizacji przedsięwzięć organizowanych przez placówkę
Data publikacji: 2015-10-27
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: MINISTERSTWO SPRAW ZAGRANICZNYCH
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:AL. SZUCHA 23, 00-580 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1) Wyszukiwanie, gromadzenie, tłumaczenie i analizowanie materiałów prasowych i internetowych w zakresie polityki wewnętrznej i zagranicznej Federacji Rosyjskiej2) Sporządzanie notatek i sprawozdań z udziału w konferencjach, seminariach, briefingach nt. polityki zagranicznej Rosji3) Udział i pomoc przy organizacji przedsięwzięć organizowanych przez placówkę
Forma zatrudnienia: Praktyka studencka
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: nieodpłatny
Nazwa stanowiska:
PRAKTYKANT W WYDZIALE POLITYCZNYM W AMBASADZIE RP W MOSKWIE
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: bez zawodu
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: nieodpłatny
Data rozpoczęcia pracy: 02.05.2016
Data zakończenia pracy: 31.05.2016
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
rosyjski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Preferowany okres odbywania praktyki: 2-3 miesiące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Mile widziane biegła znajomość jęz. angielskiego
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Kultura osobista, komunikatywność, koleżeńskość, entuzjazm
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Znajomość MS Word i MS Outlook
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Biegła umiejętność wyszukiwania informacji w Internecie
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1) Należy bezpośrednio skontaktować się z placówką:Ambasada RP w MoskwieKlimaszkina 4, 115127 MoskwaTel.: +7495 2311500 Tel. dyżurny: +7916 6989941 Faks: +7495 2311515 moskwa.amb.sekretariat (at) msz.gov.pl http://www.moskwa.msz.gov.pl/pl/2) Praktyka dotyczy studentów co najmniej III roku studiów3) Dokumenty dostępne na stronie: http://www.msz.gov.pl/pl/ministerstwo/praca_i_kariera/praktyki/formularze_dokumenty/
Nazwa pracodawcy: MINISTERSTWO SPRAW ZAGRANICZNYCH
Sposób aplikowania: poprzez uczelnię
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Ministerstwo Spraw Zagranicznych
Adres pracodawcy:
AL. SZUCHA 23, 00-580 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Nie dotyczy. Oferta praktyki studenckiej.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
• inny: UCZELNIA POWINNA SKONTAKTOWAĆ SIĘ Z WYBRANĄ PLACÓWKĄ ZAGRANICZNĄ
Typ podmiotu pracodawcy: JAP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Adres strony pracodawcy: HTTP://WWW.MOSKWA.MSZ.GOV.PL/PL/
Ulica pracodawcy: AL. SZUCHA
Numer budynku pracodawcy: 23
Oferta zgłoszona przez: Ministerstwo Spraw Zagranicznych
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: bez zawodu
Typ oferowanej pracy: (praktyka studencka)
pozostaleDane_celeEdukacyjne:
1) Umiejętność sporządzania materiałów informacyjnych wg praktyk przyjętych w MSZ2) Poszerzenie wiedzy w zakresie polityki zagranicznej i wewnętrznej Federacji Rosyjskiej3) Zapoznanie się z zasadami funkcjonowania placówki dyplomatycznej i pracą dyplomaty
Data dodania oferty pracy: 27.10.2015
Oferta pracy ważna do: 17.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 27.10.2015
Typ oferowanej pracy: Praktyka studencka
Podobne oferty pracy
- opieka nad sprzętem komputerowym- instalacja i aktualizacja oprogramowania,- udzielanie wsparcia informatycznego pracownikom Sądu,- zarządzanie konsolą systemu antywirusowego,- wykonywanie wybranych czynności w systemie bazodanowym MS SQL, Active Directory Windows Serwer 2012 oraz w serwerze poczty Zimbra,- wykonywanie czynności zleconych przez opiekuna praktyki
Sąd Rejonowy w Zabrzu - 2018-01-17 - Zabrze (śląskie)
Hydraulika, centralne ogrzewanie, wod-kan
DANIEL HOJAN KRONOS - 2018-07-09 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
- opieka na d sprzętem komputerowym,- instalacja i aktualizacjia oprogramowania,- udzielanie wsparcia informatycznego pracownikom Sądu,- zarządzanie konsolą systemu antywirusowego,- wykonywanie wybranych czynności w systemie bazodanowym MS SQL,Active Directory Windows Serwer 2012 oraz w serwerze poczty Zimbra,- wykonywanie czynności zleconych przez opiekuna praktyki
SĄD REJONOWY W ZABRZU - 2017-05-04 - Zabrze (śląskie)
Pomoc w realizacji bieżących zadań Departamentu Prawno-Traktatowego, w tym analiza i tworzenie dokumentów prawnych.
MINISTERSTWO SPRAW ZAGRANICZNYCH - 2015-11-13 - Warszawa (mazowieckie)
kontakt z klientem w sytuacjach kryzysowych
OŚRODEK INTERWENCJI KRYZYSOWEJ W RUDZIE ŚLĄSKIEJ - 2016-10-11 - Ruda Śląska (śląskie)
Przygotowywanie korespondencji oddziałowej; Zapoznanie się z procedurą: wydawania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego i warunków zabudowy na terenach zamkniętych , uchwalania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmin; Przygotowywanie projektów rozstrzygnięć administracyjnych; Analiza aktów prawnych oraz orzecznictwa sądowego; Pomoc w archiwizacji dokumentów.
PODLASKI URZĄD WOJEWÓDZKI W BIAŁYMSTOKU - 2018-03-20 - Białystok (podlaskie)
organizowanie zaopatrzenia i przyjmowanie dostaw towarów, sprawdzanie towarów pod wzędem ilościowym i jakościowym, uiiszczanie nalezności za produkty, przygotowywanie towaru do sprzedaży oraz kontakt i obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Bługowo (wielkopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-11-16 - Wrocław (dolnośląskie)
Pomoc przy montazu drzwi
Adelante FHU Wojciech Przybylski - 2017-04-06 - Wola Czarnyska (łódzkie)
-zarządzanie oddziałem firmy (biura handlowego)-po okresie próbnym utworzenie biura handlowego w mieście Wałcz-możliwość pracy w swoim miejscu zamieszkania.-pozyskiwanie nowych klientów, spotkania z klientami-raportowanie sprzedaży-dbanie o dobre kontakty z klientami-praca w programie pakiecie Office (Word, Excel)-tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów-dbanie o dobry wizerunek firmyInformacje dodatkowe:Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacjiWynagrodzenie podstawowe + premia za wyniki.Z naszej strony oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie, szkolenia, niezbędne narzędzia pracy.
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Wałcz (zachodniopomorskie)
Oferta Robót Publicznych dla osób bezrobotnych w szczególnej sytuacji na rynku pracy- ścieżka dostępu: http://www.pupgliwice.intracom.pl/bezrobotni_poszukujacy_pracy/roboty_publiczne.html i jednocześnie zakwalifikowanych bądź kwalifikujących się do II profilu pomocy. Wykształcenie podstawowe, zawodowe, średnie; doświadczenie zawodowe: 2 lata; zakres obowiązków:sprzątanie korytarzy, sal lekcyjnych, toalet itp., prace porządkowe wokół budynku szkolnego (odśnieżanie, grabienie liści itp.), obsługa szatni uczniowskich; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Gliwice (śląskie)
1.Zapoznanie się z regulacjami prawnymi, organizacją i strukturą sądu.2.Naliczanie list płac związanych z postępowaniem sądowych w systemie SAP.3.Dekretowanie oraz księgowanie dochodów budżetowych.4.Analiza dokumentów księgowych.5.Uzgadnianie kont księgi głównej oraz ksiąg pomocniczych.
SĄD REJONOWY W ZĄBKOWICE ŚL. - 2015-09-28 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-01-07 - Jodłownik (małopolskie)
Oznaczanie pH i przewodności. Poznanie metod wagowych stosowanych w analizie próbek środowiskowych.Zapoznanie się z: analizami wykonywanymi metodami miareczkowymi, zasadami wykonywania oznaczeń spektrofotometrycznych (różne formy azotu i fosforu) z zastosowaniem krzywej wzorcowej, oznaczaniem metali (metoda emisji w plazmie wzbudzonej ICP-OES), oraz sposobem oznaczania rtęci (AAS z amalgamacją),z analizami wykonywanymi techniką chromatografii gazowej i cieczowej.
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT OCHRONY ŚRODOWISKA W BIAŁYMSTOKU - 2016-02-08 - Białystok (podlaskie)
Załadunek palet na samochód, przebieranie ręczne palet, naprawa palet. Wynagrodzenie w granicach 1850-2000 zł (około 1700 zł netto na początek). Praca w przedziale czasowym 08:00-18:00, z zachowaniem 8-godzinnego czasu pracy.
"EKO-SYSTEM" P.W. ŁUKASZ MADEJ - 2016-09-05 - Łódź (łódzkie)
1.Zapoznawanie się z przebiegiem spraw w postępowaniu wykonawczym w ramach pracy zespołu.2.Zapoznanie się z rejonem pracy kuratora – opiekuna oraz zadaniami wynikającymi z jego zakresu czynności, - wyjścia w teren z kuratorem.3.Zapoznawanie się z zasadami prowadzenia dokumentacji kuratorskiej.4.Nawiązanie kontaktu z instytucjami zajmującymi się wychowaniem, profilaktyką i resocjalizacją.5.Udział w rozprawach sądowych i posiedzeniach sądu.6.Realizacja zadań resocjalizacyjnych.
SĄD REJONOWY W ZABRZU - 2018-05-02 - Zabrze (śląskie)
kierowanie wózkiem jezdniowym
kontakt przez PUP - 2017-07-05 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
1) Sporządzanie notatek i materiałów informacyjnych2) Opracowywanie komunikatów na stronę internetową3) Udział w spotkaniach koordynacyjnych Unii Europejskiej4) Bieżąca pomoc podczas uroczystości organizowanych w Ambasadzie5) Sporządzanie notatek i sprawozdań z udziału w konferencjach, seminariach, briefingach nt. polityki zagranicznej Finlandii6) Pomoc w realizacji przedsięwzięć z zakresu dyplomacji publicznej oraz wydarzeń kulturalnych7) Wsparcie Wydziału Konsularnego w pracach bieżących
MINISTERSTWO SPRAW ZAGRANICZNYCH - 2015-10-30 - Warszawa (mazowieckie)
1) Zapoznanie się z pracą Departamentu Dyplomacji Publicznej i Kulturalnej (priorytety, strategie, kierunki działania) oraz działalnością Wydziału Dotacji2) Wsparcie organizacyjne w działaniach prowadzonych przez Wydział Dotacji3) Przygotowywanie notatek i sprawozdań ze spotkań 4) Praca analityczna nad zleconymi dokumentami i zagadnieniami
MINISTERSTWO SPRAW ZAGRANICZNYCH - 2015-11-26 - Warszawa (mazowieckie)
1) Przygotowywanie informacji nt. bieżących wydarzeń politycznych i gospodarczych w Danii, na podstawie doniesień medialnych, konferencji, raportów ośrodków analitycznych. 2) Przygotowywanie projektów notatek nt. polityki zagranicznej, europejskiej i wewnętrznej Danii (wizyty zagraniczne, misje gospodarcze, reakcje medialne dot. spraw unijnych).3) Aktualizowanie danych kontaktowych partnerów Ambasady. 4) Zbieranie i agregowanie informacji nt. duńskiej gospodarki.
MINISTERSTWO SPRAW ZAGRANICZNYCH - 2015-10-22 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa maszyn stolarskich (produkcja schodów i mebli); po 3 miesięcznym okresie próbnym umowa o pracę na 3 lata;
BUDOWA SCHODÓW SULIKÓW SP. Z O.O. - 2016-10-26 - Sulików (dolnośląskie)
Kucharz
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Rudniki (śląskie)
Samodzielne prowadzenie zmiany w markecie.
"FELIPA" Spółka z o.o. - 2015-12-02 - Działdowo (warmińsko-mazurskie)
praca w sklepie w branży spożywczej
FROMAGO Jakub Maziarczyk - 2016-04-01 - Pszczyna (śląskie)
praca w bezpośrednim kontakcie z osobami pozbawionymi wolności.
Zakład Karny Iława - 2017-02-13 - Iława (warmińsko-mazurskie)
- zapoznanie z obiegiem dokumentów zgodnie z wewnętrznymi procedurami ARR - prowadzenie akt spraw, segregowanie i porządkowanie dokumentów gromadzonych w Sekcji - przygotowanie dokumentów do archiwizacji - obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną
Agencja Rynku Rolnego - 2017-06-27 - Łódź (łódzkie)
1. Zapoznanie sie z regulacjami prawnymi, organizacją i strukturą sądu. 2. Poznanie organizacji i zakresu działania sekretariatów sądowych. 3. Sporządzanie projektów pism wychodzących oraz przygotowywanie korespondencji do wysyłki. 4. Archiwizacjia akt sądowych. 5. Praktyczne wykorzystanie narzędzi informatycznych. 6. Obsluga urządzeń biuowych. 7. Obsługa klienta - praktyczne sposoby budowania techniki obsługi klienta.
SĄD REJONOWY W ZĄBKOWICE ŚL. - 2016-02-09 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
Bieżąca pomoc sprzedawcom, zatowarowanie sklepu, dbanie o ekspozycję
NEONET S.A - 2017-10-04 - Świdwin (zachodniopomorskie)
Obsługa klienta w sklepie
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowo-Transportowe "AS" Adam Spierewka - 2016-10-25 - Skarszewy (pomorskie)
przygotowanie potraw kuchni gruzińskiej i współpraca z szefem kuchni
Usługi Gastronomiczne i Hotelowe Jolanta Hantszel - 2015-12-28 - Karpacz (dolnośląskie)