SAMODZIELNY REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZYCH Siemianice oferta pracy Zespół Szkolno-Przedszkolny im. Czesława Miłosza w Siemianicach
Stanowisko: SAMODZIELNY REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZYCH
Wynagrodzenie: od 3 200 PLN
Zakres obowiązków: a) prowadzanie pełnej dokumentacji majątku w programie "Wyposażenie"b) prowadzenie pełnej dokumentacji dotyczącej zatrudnienia nauczycieli w Systemie Informacji Oświatowejc) prowadzenie programu "iPrzedszkole"d) prowadzenie pełnej dokumentacji prac remontowych, naprawczych, inwestycyjnych i nadzór nad ich prawidłowym wykonanieme) prowadzenie książki obiektuf) współpraca z inspektorem BHP, PPOŻ, RODOg) przygotowanie dokumentów związanych z awansem zawodowym nauczycielih) gromadzenie, przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji finansowo-księgowych i) obsługa Funduszu Socjalnego, Zdrowotnego i Doskonalenia Zawodowego Nauczycielij) inne obowiązki do uzgodnienia z dyrektoremUmowa na 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony; godziny pracy: 7.30- 15.30
Data publikacji: 2019-10-29
Lokalizacja: Siemianice (pomorskie)
Pracodawca: Zespół Szkolno-Przedszkolny im. Czesława Miłosza w Siemianicach
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Słupska 42, 76-200 Siemianice, powiat: słupski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
a) prowadzanie pełnej dokumentacji majątku w programie "Wyposażenie"b) prowadzenie pełnej dokumentacji dotyczącej zatrudnienia nauczycieli w Systemie Informacji Oświatowejc) prowadzenie programu "iPrzedszkole"d) prowadzenie pełnej dokumentacji prac remontowych, naprawczych, inwestycyjnych i nadzór nad ich prawidłowym wykonanieme) prowadzenie książki obiektuf) współpraca z inspektorem BHP, PPOŻ, RODOg) przygotowanie dokumentów związanych z awansem zawodowym nauczycielih) gromadzenie, przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji finansowo-księgowych i) obsługa Funduszu Socjalnego, Zdrowotnego i Doskonalenia Zawodowego Nauczycielij) inne obowiązki do uzgodnienia z dyrektoremUmowa na 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony; godziny pracy: 7.30- 15.30
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SAMODZIELNY REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Siemianice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: słupski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.11.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: administracja i finanse
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera MS Ofice
Nazwa pracodawcy:
Zespół Szkolno-Przedszkolny im. Czesława Miłosza w Siemianicach
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Słupska 42, 76-200 Siemianice, powiat: słupski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: słupski
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Siemianice
Ulica pracodawcy: Słupska
Numer budynku pracodawcy: 42
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 29.10.2019
Oferta pracy ważna do: 05.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 29.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 29.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a51d9b6b67983c78d5065c456fd7c984
Podobne oferty pracy
obsługa prasy wulkanizacyjnej
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Radom (mazowieckie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Zielona Góra (lubuskie)
Zakres obowiązków: dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych, dobór i sprzedaż akcesoriów, pozyskiwanie nowych klientów.
SUDER PLUS Sp. z o.o. - 2016-05-23 - Siedlce (mazowieckie)
według zawodu
Zespół Oświatowo-Sportowy "Baza" Mrągowo - 2019-01-21 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
- umawianie spotkań handlowych z klientami biznesowymi (bez sprzedaży własnej),- realizacja założonych planów,- raportowanie wyników, - praca zdalna w dogodnych godzinach
IQ ENERGETYKA - 2018-01-04 - Gdynia (pomorskie)
Emisja dokumentów warsztatowych i kwitów PW, wykonywanie kalkulacji, wycena kosztów, prowadzenie spraw pracowniczych i BHP na wydziale, redagowanie pism.
ZAKŁADY URZĄDZEŃ PRZEMYSŁOWYCH ZAM KĘTY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-03 - Kęty (małopolskie)
Prowadzenie księgowości firmy, kadr i płac. Rozliczanie dotacji celowych. Rozliczanie projektów unijnych.
Centrum Edukacyjne Technik S.C Henryk Szyc, Bożena Musznicka - 2016-01-19 - Słupsk (pomorskie)
Pielęgnacja twarzy i pozostałe zabiego kosmetyczne.
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
SPRZEDAŻ ROŚLIN NA TARGACH I BAZARACH, ZAGOSPODAROWANIE TERENÓW ZIELENI (DOKONYWANIE NASADZEŃ, PIELĘGNACJA)
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Zwrócona (dolnośląskie)
Obsługa biurowo administracyjna, w tym związana z projektami, Prowadzenie dokumentacji, w tym uczestników projektu, wydawanie i powielanie materiałów m. in. dla uczestników projektu. Wydawanie zaświadczeń, przygotowywanie listobecności, dzienników do realizowanych działań projektowych, Uczestnictwo w monitorowaniu projektu, gromadzenie i archiwizowanie dokumentów, obsługa poczty tradycyjnej i elektronicznej, obsługa systemów związanych z obsługąprojektów w zakresie powierzonym przez przełożonych, Współpraca z jednostkami organizacyjnymi Uczelni, w tym również z pracownikami zaangażowanymi do pracy w projektach, wykonawcami usług i uczestnikami projektu, organizowaniezaplecza do zajęć, szkoleń itp. Współpraca z przełożonymi i zgłaszanie problemów występujących w realizacji projektu.
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku - 2017-07-13 - Płock (mazowieckie)
Pomoc nauczycielowi przedszkola w opiece nad dziecmi
kontakt przez PUP - 2019-05-23 - Kruszewiec (warmińsko-mazurskie)
Zgodny
RAFPOL Opakowania Foliowe Lucyna Rafińska - 2016-10-27 - Ruda (kujawsko-pomorskie)
- Bieżąca obsługa lokali mieszkalnych i biurowych w zakresie: podstawowych prac remontowych; uzupełnianie/wymiana glazury; wymiana paneli, wykładziny; malowanie ścian; naprawa stolarki okiennej i drzwiowej (wymiana ościeżnicy); wymiana oświetlenia itp. - drobne naprawy sprzętu AGD - podłączenie pralki, wymiana żarówki w lodówce, uchwytu pralki itp. - drobne prace hydrauliczne - wymiana syfonu, baterii, wężyków itp. - prace porządkowe wokół budynku - koszenie trawy, przycinanie krzewów, odśnieżanie.
FLEX FILMS EUROPA Sp. z o.o. - 2017-10-04 - Września (wielkopolskie)
naprawa, montaż i serwis urządzeń udojowych
PHU "MEGA-ROL" Piekarski Michał - 2018-02-19 - Augustów (podlaskie)
Nadzór nad budową i organizacja pracy.
"DOMAR-T" Maria Domaracka - 2018-09-28 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Zapobieganie wejścia bez biletów oraz sprzedaż biletów wstepu do ZOO, praca w WYdziale Miejski Ogród Zoologiczny
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Łódź (łódzkie)
Praca z dziećmi w szkole podstawowej.Praca według planu, w godzinach 8-18.Praca w systemie jednozmianowym.Praca w okresie - 09.2018-06.2019r.Kontakt z pracodawcą: Joanna Malska, Marlena Zalewska, tel.: 71/ 7986854Sala C
Szkoła Podstawowa nr 50 - 2018-08-24 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa kuracjuszy, rozliczanie pobytów, prowadzenie rezerwacji
UZDROWISKO WIENIEC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-12-11 - Wieniec-Zdrój (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie pełnej księgowości, spraw dot.VAT, sporządzanie deklearcji VAT, sprawozdań finansowych, ewidencji środków trwałych.WYMAGANIA: wykształcenie min.średnie kierunkowe, 2 lata doświadczenie.
KONIK EDYTA PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE - 2019-09-20 - Jarosław (podkarpackie)
transport międzynarodowy
A.S.O.-TRANSPORT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-09-14 - Milicz (dolnośląskie)
Praca wg stanowiska. Pracodawca zapewnia dowóz - praca na terenie woj. małopolskiego, umowa na 3 m-ce na okres próbny z możliwością przedłużenia. Kontakt osobisty poprzedzony kontaktem telefonicznym: 506395632
Marcin Kożuch KOMITECH - 2019-07-09 - Rzyki (małopolskie)
kompleksowe prowadzenie ksiąg rachunkowych, spraw kadrowo-płacowych, rozliczanie zobowiązań publiczno-prawnych
Dominus Grupa Doradcza Sp. z o.o. - 2017-06-24 - Oborniki (wielkopolskie)
PRZYGOTOWYWANIE PIZZY;WYMAGANIA: WYKSZTŁCENIE ZAWODOWE, UMIEJĘTNOŚĆ PRZYGOTOWYWANIA PIZZY 30CM I 50CM, DOŚWIADCZENIE NA STANOWISKU
EXITO SYLWIA JARDZEWSKA-BACHANEK - 2016-05-13 - Szczecin (zachodniopomorskie)
znajomość unormowań prawnych, a w szczególności Ustawy z dnia 29 września 1994 o rachunkowości z późniejszymi zmianami, Ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 o finansach publicznych w późniejszymi zmianami, Ustawy z dnia 17 grudnia 2004 o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych ze zmianami, monitorowanie obiegu dokumentów w zakresie zdarzeń gospodarczych w stosunku do obowiązujących regulacji prawnych i unormowań wewnętrznych, realizowanie czynności kontrolnych pod względem poprawności ujęcia w ewidencji rzeczowych składników majątkowych w tym klasyfikacji środków trwałych, prawidłowość klasyfikacji kosztów, znajomość zagadnień związanych z ujęciem i rozliczeniem różnic inwentaryzacyjnychpraca na umowę na okres próbny, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali E
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2019-09-03 - Wrocław (dolnośląskie)
sporządzanie oraz prowadzenie korespondencji biurowej, m.in. sporządzanie różnego rodzaju pism (w tym pism urzędowych) z zastosowaniem techniki komputerowej i oprogramowania do edycji tekstu; obsługiwanie programów oraz urządzeń biurowych (faksu, kserokopiarki, skanera itp.); porządkowanie i przechowywanie akt; wykonywanie czynności kancelaryjnych, w tym przyjmowanie i znakowanie korespondencji, rozdzielanie pism itp.;przygotowywanie korespondencji do wysłania pocztą tradycyjną i pocztą elektroniczną; udzielanie informacji telefonicznych; stosowanie przepisów prawa dotyczących tajemnicy służbowej oraz ochrony danych osobowych; przestrzeganie zasad etyki, ergonomii, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz stosowanie przepisów prawa dotyczące ochrony przeciwpożarowej i ochrony środowiska.
Komornik Sądowy przy Sądzie Rejonowym w Grójcu Anna Stępniewska - 2019-07-23 - Grójec (mazowieckie)
Obsługa klientaDbanie o ekspozyję towarówDbanie o porządek na sali sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-08-24 - Czarny Bór (dolnośląskie)
prace przy produkcji wędlin
Mirosław Grzywaczewski Zakład Wędliniarski - 2018-05-14 - Ostoje (wielkopolskie)
Wykonywanie prac instalacyjnych dot. sieci wod-kan, co, gaz. i wentylacji. Praca na terenie Bileska-Białej i okolic., od pn do sb. Firma zapenia dowóz.
WOD BUD GRZEGORZ ŚWIDERSKI - 2016-03-10 - Bielsko-Biała (śląskie)
pełna księgowość i kadry
Przedsiębiorstwo "Elektrosystem" - 2017-01-04 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Dbanie o ekspozycje towarów, obsługa klienta, dbanie o porządek na sali sprzedaży.
DINO POLSKA S A - 2019-04-04 - Kudowa-Zdrój (dolnośląskie)