SAMODZIELNY REFERENT DS. ADMINISTRACJI I OBSŁUGI KLIENTA Tychy oferta pracy Centrum Usług Wspólnych Miasta Tychy
Stanowisko: SAMODZIELNY REFERENT DS. ADMINISTRACJI I OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: - przyjmowanie, rejestracja dokumentów i pism przychodzących i wychodzących,- organizacja przepływu informacji w CUW,- obsługa głównego telefonu jednostki i ogólnodostępnego adresu poczty elektronicznej,- obsługa sekretarska narad i spotkań organizowanych przez dyrektora,- odpowiedzialność za ewidencję i gospodarowanie majątkiem CUW, - prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych,- prowadzenie spraw związanych z zawieraniem umów cywilnoprawnych,- prowadzenie składnicy akt,- współpraca z innymi komórkami jednostki.
Data publikacji: 2020-03-03
Lokalizacja: Tychy (śląskie)
Pracodawca: Centrum Usług Wspólnych Miasta Tychy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Barona 30, 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- przyjmowanie, rejestracja dokumentów i pism przychodzących i wychodzących,- organizacja przepływu informacji w CUW,- obsługa głównego telefonu jednostki i ogólnodostępnego adresu poczty elektronicznej,- obsługa sekretarska narad i spotkań organizowanych przez dyrektora,- odpowiedzialność za ewidencję i gospodarowanie majątkiem CUW, - prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych,- prowadzenie spraw związanych z zawieraniem umów cywilnoprawnych,- prowadzenie składnicy akt,- współpraca z innymi komórkami jednostki.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Umowa docelowo na czas nieokreślony.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SAMODZIELNY REFERENT DS. ADMINISTRACJI I OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tychy
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Tychy
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tychy
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe: preferowane w zakresie administracji, nauk społecznych, ekonomii,zarządzania, wymagany co najmniej 2 letni staż pracy, znajomość ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o narodowym zasobie archiwalnymi archiwach, ustawy o rachunkowości, przepisów dotyczących prawa zamówień publicznych i finansów publicznych, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych, niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, umiejętność obsługi komputera (pakiet Microsoft Office w tym dobra znajomość EXCELa, obsługa poczty elektronicznej), umiejętność stosowania przepisów prawa, obsługa urządzeń biurowych (skaner, drukarka, niszczarka), dyskrecja, wysoka kultura osobista, komunikatywność i umiejętnośc redagowania pism, odpowiedzialność, terminowość, staranność w wykonywaniu zadań.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Centrum Usług Wspólnych Miasta Tychy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Adres pracodawcy: 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- podpisany list motywacyjny i CV;- dokumenty potwierdzające wykształcenie (kserokopie);- dokumenty potwierdzające staż pracy: kserokopie świadectw pracy lub/i innych dokumentów potwierdzających staż pracy,- oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;- oświadczenie wyrażające zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji;- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;- oświadczenie o tym, czy kandydat prowadzi działalność gospodarczą;- oświadczenie wyrażające zgodę na przetwarzanie danych osobowych, dobrowolnych, innych niż przewidziane w kodeksie pracy, w celu prowadzenia rekrutacji;- oświadczenie o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych przy procesie rekrutacji.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, inny - http://www.cuw.tychy.pl/art,54,2020-02-25-samodzielny-referent-ds-administracji-i-obslugi-klienta-ogloszenie-o-naborze
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Tychy
Gmina pracodawcy: Tychy
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tychy
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 03.03.2020
Data dodania oferty pracy: 03.03.2020
Oferta pracy ważna do: 20.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 03.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 03.03.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e61b368e41577c73470730fe7b276665
Podobne oferty pracy
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-08-23 - Wyszków (mazowieckie)
pomoc w przygotowywaniu potraw na ciepło i zimno; obróbka wstępna produktów; przygotowywanie półproduktów
kontakt przez PUP - 2019-06-25 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie spraw księgowości pełnej
"BEM-BUD" Sp. z o.o. - 2018-04-25 - Wrocław (dolnośląskie)
wykonywanie prac ogólnobudowlanych
Barzycki Stanisław Zakład Budowlano-Montażowy - 2016-02-01 - Kuków (małopolskie)
Prace murarskie, tynkarskie, szlunkowe, ocieplenia budynków, malowanie.
kontakt przez PUP - 2016-10-31 - Olesno (opolskie)
pracownik malarni
Firma ARKAN Kazimierz Białas - 2020-02-04 - Śmigno (małopolskie)
Zadaniem zatrudnionej osoby będzie fachowa pomoc i kompleksowa obsługa klienta.
Merkury Market SP ZOO SP K - 2020-01-07 - Szaflary (małopolskie)
a) zapewnienie warunków pracy pracownikom obsługib) realizacja zakupów, a także kontrola ich rozchodowaniac) współpraca z księgową w zakresie realizacji zakupów, szczegółowe opisywanie faktur zakupowychd) realizacja procedur oraz gromadzenie dokumentacji związanej z realizacją zadań wynikających z prawa zamówień publicznych, przesyłanie i sporządzanie sprawozdań dotyczących zamówień publicznyche) sporządzanie umów z Usługodawcamif) organizowanie okresowych przeglądów placówkig) obsługa sekretariatu szkolnego oraz uczniowskiegoh) obsługa poczty elektroniczneji) przygotowywanie i rozliczanie egzaminów zawodowych oraz egzaminów maturalnychj) wystawianie skierowań na badania do medycyny pracy dla uczniówk) wprowadzanie danych i ich aktualizacja w Biuletynie Informacji Publicznej
Zespół Szkół Techniczno - Usługowych w Trzebini - 2019-12-09 - Trzebinia (małopolskie)
Księgowanie faktur kosztowych, sprzedażowych, wyciągów bankowych, list płac . Uzgadnianie rozrachunków do deklaracji i sprawozdań.
PLATINUM KING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-21 - Legnica (dolnośląskie)
1. Dekretacja i księgowanie dowodów księgowych. 2. Wystawianie faktur sprzedaży. 3. Prowadzenie rejestrów sprzedaży VAT.4. Prowadzenie rejestru zakupu VAT.5. Sporządzanie zestawień zbiorczych sprzedaży do deklaracji VAT.6. Sporządzenie dobowych i miesięcznych raportów fiskalnych do rozliczenia VAT. 7. Obsługa programu Płatnik.8. Rozliczanie umów zleceń i umów o dzieło.
OŚRODEK KULTURY W BRZESZCZACH - 2018-02-27 - Brzeszcze (małopolskie)
przygotowanie podłoża pod kostkę, układanie kostki, układanie krawęzników, utwardzanie ułożonej kostki
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Kraków (małopolskie)
utrzymywanie stałych relacji z klientem zagranicznym. obsługa poczty elektronicznej, skype.
P.H.U.MAXIMUS Krzysztof Kuszak - 2017-06-01 - Łubowo (wielkopolskie)
przygotowywanie ciasta, prace porządkowe, wypiek pizzy. Praca na 24 miesiące.
kontakt przez PUP - 2019-01-28 - Pabianice (łódzkie)
sporządzanie list płac i dokumentacji związnej z wynagodzeniem pracowników (sfera bużdżetowa)
MŁODZIEŻOWY OŚRODEK WYCHOWAWCZY - 2018-01-10 - Podgłębokie (lubelskie)
- Księgowanie dokumentów. Obliczanie podatków. Rozliczanie gospodarki magazynowej. Sporządzanie deklaracji Intrastat oraz deklaracji podatkowych. Wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego. Sporządzanie sprawozdań statystycznych dla GUS. Weryfikacja poprawności dokumentów księgowych. Praca w pełnej księgowości (Księgi Handlowe). Sporządzanie zestawień rozrachunków oraz rejestrów VAT.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata w pracy w księgowości. Wymagana umiejętność obsługi programu SYMFONIA SAGE. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: grazyna.nelip (at) doradztwo.tax-net.pl
TAX-NET SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-01-19 - Katowice (śląskie)
Obsługa koparko-ładowarki.
FIRMA HANDLOWO-PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-TRANSPORTOWA "STAN-MAR" S.C. ST. PRENETA, M.PRENETA - 2017-04-26 - Kupno (podkarpackie)
OPIS STANOWISKA:-samodzielne prowadzenie PKPiR, ewidencji ryczałtowej,-sporządzanie deklaracji VAT, PIT,-kompleksowa obsługa klientów,-kontrola merytoryczna i rachunkowa otrzymanych dokumentów księgowych,-nadzór nad obiegiem dokumentów księgowych,-odpowiedzialność za poprawność dokumentacji finansowej i księgowej
IWONA MAZUR BIURO RACHUNKOWE - 2020-02-21 - Dębica (podkarpackie)
Lakierowanie mebli, szlifowanie frontów
"TELMA" Telęga Józef - 2018-06-29 - Panki (śląskie)
konstruowanie urządzeń elektronicznych N.N., nadzór konstruktora nad produkcją
Zakład Montażu Urządzeń Elektronicznych "OLKO" - 2017-03-30 - Maszewo (zachodniopomorskie)
jw.
OLES PRODJEKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-16 - Warszawa (mazowieckie)
1. weryfikacja dokumentów księgowych pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym,2. dekretowanie i księgowanie operacji gospodarczych 3. kontrola i rozliczanie kont rozrachunkowych, uzgadnianie sald,4. rozliczanie podatku VAT i podatku CIT,5. sporządzanie deklaracji VAT-7 i raportów na potrzeby zarządu;6. współpraca z instytucjami zewnętrznymi tj., US, NBP, GUS7. prowadzenie ewidencji środków trwałych8. analiza wprowadzonych przez siebie danych,
IMCG sp z o.o. - 2019-07-24 - Warszawa (mazowieckie)
- sporządzanie oraz prowadzenie korespondencji biurowej, m.in. sporządzanie różnego rodzaju pism (w tym pism urzędowych) z zastosowaniem techniki komputerowej i oprogramowania do edycji tekstu- wykonywanie obliczeń oraz tworzenie baz danych- obsługiwanie programów oraz urządzeń biurowych (faksu, kserokopiarki, skanera itp)- sporządzanie rzeczowego wyrazu akt, porządkowanie i przechowywanie akt- organizowanie pracy biura lub sekretariatu, w tym kompletowanie materiałów i aktów prawnych niezbędnych do pracy- wykonywanie czynności kancelaryjnych, w tym przyjmowanie i znakowanie korespondencji, rozliczanie pism itp.- przygotowywanie korespondencji do wysłania pocztą tradycyjną i pocztą elektroniczną- udzielanie informacji telefonicznych- przygotowywanie zebrań, narad, konferencji itp- stosowanie przepisów prawa dotyczących tajemnicy służbowej oraz ochrony danych osobowych- przestrzeganie zasad etyki, ergonimii, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz stosowanie przepisów prawa dotyczące ochrony przciwpożarowej i ochrony środowiska
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Kartuzy (pomorskie)
malowanie mebli
FIRMA WIELOBRANŻOWA "DREWDOM" Marcin Świercz - 2017-06-21 - Gatniki (świętokrzyskie)
- Wprowadzanie dokumentów do programu księgowego, sporządzanie deklaracji rozliczeń podatkowych,. praca na księgach handlowych oraz KPiR- Wynagrodzenie od 2500 do 3000 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godz. 09:00-17:00. Wymagania: wykształcenie min. średnie kierunkowe. Wymagane min. 2 lata doświadczenia w księgowości, chęć do pracy. Wymagana znajomość programu Symfonia. Wymagana umiejętność pracy na samodzielnym stanowisku oraz pracy w zespole. Wymagana znajomość zasad rachunkowości, umiejętność obsługi programów MS Office, biegła obsługa komputera. Mile widziana znajomość kadr i płac. Wymagana umiejętność pracy pod presją. Na ofertę mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (Tel. 668-788-648) w godzinach 10:00-15:00 celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Wojewódzka 34 m. 2, 40-026 Katowice) lub e-mail: krpprestige (at) gmail.com
KANCELARIA KSIĘGOWO PODATKOWA EWA SIEWIERSKA - 2019-05-20 - Katowice (śląskie)
Zalewanie ciekłym aluminium, przy użyciu maszyn odlewniczych, wirników do silników elektrycznych.Praca w Bielsku-Białej (Komorowice) od pn do pt w godz. 5.45-13.45 i 13.45-21.45.Umowa o pracę na okres próbny 3 m-cy z możliwością przedłużenia
CELMA INDUKTA S.A. - 2018-06-19 - Bielsko-Biała (śląskie)
projektowanie migracji różnych systemów biznesowych do wspólnej bazy, - dostarczanie kodu wysokiej jakości (przyczynianie się do niezawodności i efektywności) oraz bycie przykładem dla innych współpracowników, - prowadzenie innych programistów pracujących w zespole do utrzymania stałej jakości i tempa dostaw, - tłumaczenie wymagań nowego biznesu na opartego na rozwiązaniach platformy sprzedażowej, - współpraca z właścicielami produktu i zespołem dla zapewnienia by historie użytkowników były dokładne, jasne i dobrze ocenione, - wychwytywanie problemów, zapewnianie rozwiązań usuwających korzenie specyficznych problemów.
kontakt przez PUP - 2016-12-21 - Kraków (małopolskie)
/ Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl / - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: terminowo sporządzała listy płac pracowników i zleceniobiorców wg przydzielonych jednostek, obliczała należny podatek, składki na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i sporządzała niezbędną dokumentację w tym zakresie, naliczała wynagrodzenia z tytułu przebywania na zwolnieniu lekarskim zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadziła karty wynagrodzeń i karty zasiłkowe pracowników w obsługiwanych jednostkach. - Wynagrodzenie: 2750-3300 zł brutto - płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracęna czas określony do 6 miesięcy. Docelowo na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od listopada 2017r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne, inne umożliwiające wykonywanie zadań. Wymagane doświadczenie zawodowe: przy wykształceniu średnim - 4 lata pracy oraz doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych lub kadrowych, a przy wykształceniu wyższym wymagane 2 lata pracy oraz doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych lub kadrowych (umowa o pracę , umowy cywilno-prawne). Wymagana znajomość ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, Kodeks Pracy. Wymagana znajomość obsługi programów płacowych oraz programu Płatnik. Wymagania dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw płacowych w oświacie.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-10-18 - Katowice (śląskie)
prace murarskie,tynkowanie i murowanie, ustawianie rusztowań
kontakt przez OHP - 2016-04-15 - Bogacica (opolskie)
Prowadzenie wszystkich etapów procesu kadrowego, prowadzenie spraw pracowniczych, naliczanie wynagrodzeń, zasiłków i innych świadczeń, rozliczanie z ZUS, PFRON, OHP, organizowanie szkoleń. Wymagane: wykształcenie wyższe (ekonomiczne,administracyjne), umiejętność stosowania przepisów kodeksu pracy, cywilnego, obsługa programów kadrowo-płacowych, min. roczne doświadczenie zawodowe. Tel.: 95 783 61 00 Katarzyna Hass.
SPOŁEM SULĘCIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-07 - Sulęcin (lubuskie)
przygotowanie paczek do wysyłki, zapakowanie towaru, wysyłka towaru, kontakt z klientem internetowym, uzupełnienie towaru w magazynie
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Jelenia Góra (dolnośląskie)