SAMODZIELNY REFERENT DO SPRAW KADR I PŁAC Kurów oferta pracy Zakład Usług Komunalnych Sp. z o. o.
Stanowisko: SAMODZIELNY REFERENT DO SPRAW KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: 3 000 - 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Zakres czynności i obowiązków: kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, sporządzanie umów o pracę, umów cywilno-prawnych, prowadzenie ewidencji czasu pracy zgodnie z wymogami kodeksowymi, urlopów, zwolnień lekarskich i innych absencji, ustalenie uprawnień do świadczeń pracowniczych, naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie listy płac, rozliczanie czasu pracy, sporządzanie rozliczeń, zestawień i sprawozdań do ZUS, US, GUS, wystawianie dokumentów RP7, ZUS Z-3 itp., prowadzenie korespondencji z instytucjami zewnętrznymi: Urzędem Pracy ,ZUS, US, PFRON, GUS komornikami, obsługa potrąceń zgodnie z postanowieniami i wyrokami sądowymi ikomorniczymi, prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem pracowników w odzież roboczą i dki ochrony indywidualnej, prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem pracowników w posiłki profilaktyczne i napoje oraz środki ochrony indywidualnej, prowadzenie spraw związanych z Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych, funduszem emerytur pomostowych, opracowywanie projektów regulaminów związanych z pracą, z ZFŚS, sporządzanie na potrzeby Zarządu zestawień, raportów i analiz z zakresu spraw kadrowo-płacowych, inne prace zlecone przez przełożonych
Data publikacji: 2020-11-19
Lokalizacja: Kurów (lubelskie)
Pracodawca: Zakład Usług Komunalnych Sp. z o. o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:GŁOWACKIEGO 43, 24-170 Kurów, powiat: puławski, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres czynności i obowiązków: kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, sporządzanie umów o pracę, umów cywilno-prawnych, prowadzenie ewidencji czasu pracy zgodnie z wymogami kodeksowymi, urlopów, zwolnień lekarskich i innych absencji, ustalenie uprawnień do świadczeń pracowniczych, naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie listy płac, rozliczanie czasu pracy, sporządzanie rozliczeń, zestawień i sprawozdań do ZUS, US, GUS, wystawianie dokumentów RP7, ZUS Z-3 itp., prowadzenie korespondencji z instytucjami zewnętrznymi: Urzędem Pracy ,ZUS, US, PFRON, GUS komornikami, obsługa potrąceń zgodnie z postanowieniami i wyrokami sądowymi ikomorniczymi, prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem pracowników w odzież roboczą i dki ochrony indywidualnej, prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem pracowników w posiłki profilaktyczne i napoje oraz środki ochrony indywidualnej, prowadzenie spraw związanych z Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych, funduszem emerytur pomostowych, opracowywanie projektów regulaminów związanych z pracą, z ZFŚS, sporządzanie na potrzeby Zarządu zestawień, raportów i analiz z zakresu spraw kadrowo-płacowych, inne prace zlecone przez przełożonych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SAMODZIELNY REFERENT DO SPRAW KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kurów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: puławski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0614
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kurów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 23.11.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3)
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe minimum 3 letnie doświadczenie na samodzielnym stanowisku w obszarze kadrowo płacowym bardzo dobra znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy, prawa podatkowego i ubezpieczeń społecznych, praktyczna znajomość obsługi programów kadrowo - płacowych, dobra znajomość programu MS Excel, umiejętność obsługi programu "Płatnik", dokładność, skrupulatność, odpowiedzialność i zaangażowanie w pracę, umiejętność pracy w zespole, bardzo dobra organizacja pracy, jedna zmiana 7-15
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3
Nazwa pracodawcy: Zakład Usług Komunalnych Sp. z o. o.
danePracodawcy_nip: 7162814972
danePracodawcy_regon: 061641562
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Puławach
Adres pracodawcy:
GŁOWACKIEGO 43, 24-170 Kurów, powiat: puławski, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Termin , miejsce i sposób składania aplikacji: Osoby zainteresowane prosimy o składanie CV drogą mailową na adres: mzywarska (at) zuk-kurow.pl, za pośrednictwem poczty na adres: ZUK Sp. z o.o. w Kurowie, ul. Głowackiego 43; 24-170 Kurów lub osobiście w siedzibie Spółki w sekretariacie. CV wraz z klauzulą o ochronie danych osobowych prosimy składać do dnia 23.11.2020 r. Prosimy o zamieszczenie w CV następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o., ul. Głowackiego 43, 24-170 Kurów, moich danych osobowych zawartych w dokumentacji aplikacyjnej w celu i zakresie niezbędnym do uczestnictwa w bieżącym procesie rekrutacji. W przypadku zainteresowania udziałem również w przyszłych procesach rekrutacyjnych, prosimy o zamieszczenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o., ul. Głowackiego 43, 24-170 Kurów, moich danych osobowych zawartych w dokumentacji aplikacyjnej w celu i zakresie niezbędnym do uczestnictwa w bieżącym procesie rekrutacji oraz na potrzeby przyszłych rekrutacji. Pracodawca skontaktuje się tylko z wybranymi osobami.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06
Powiat pracodawcy: puławski
danePracodawcy_kodPowiatu: 0614
Gmina pracodawcy: Kurów
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Kurów
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0384443
Ulica pracodawcy: GŁOWACKIEGO
Numer budynku pracodawcy: 43
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Puławach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242307
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 19.11.2020
Oferta pracy ważna do: 23.11.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 19.11.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 19.11.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?0864b09b7325a2bb8acce1becabeb471
Podobne oferty pracy
prowadzenie ksiąg rachunkowych, rozliczanie podatków
Pronet sp. z o.o. - 2021-03-19 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
praca manualna w obszarze produkcji, koordynowanie pracy w obszarze produkcji poprzez przekazywanie instrukcji pracownikom zaangażowanym w proces produkcyjny w jezykach: rosyjskim lub ukraińskim, komunikowanie zadań pomiędzy kierownictwem i pracownikami rosyjskojęzycznymi oraz przekazywanie instrukcji w jaki spsoób wykonać powierzone im zadania
kontakt przez PUP - 2019-02-18 - Mieścisko (wielkopolskie)
Obsługa toalet na terenie ogrodu zoologicznego. Umowa o pracę, praca na dwie zmiany, praca również w soboty, niedziele i święta.Informacja o ofercie w sali B.
JUSTYNA KRAWCZYK PPHU "JUSTPOL" - 2016-04-27 - Wrocław (dolnośląskie)
Pomoc przy montażu instalacji sanitarnych
Teresa Budziaszek FUH INSTAL-TECH - 2015-12-21 - Radomsko (łódzkie)
Wykształcenie zawodowe kierunkowe; doświadczenie zawodowe min. 5 lat; mile widziane prawo jazdy kat. B; jedna zmiana; praca na terenie woj. śląskiego
HYDROSTAL Stanisław Czernik - 2017-03-07 - Gliwice (śląskie)
Stolarz budowlany
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Stargard (zachodniopomorskie)
Prowadzenie zajęć w wymiarze 2 godz. w tygodniu
kontakt przez PUP - 2018-08-03 - Zegrze Pomorskie (zachodniopomorskie)
Paletowanie towaru, pomoc przy załadunku i rozładunku
P.P.H EŁPOL ŁUKASZ ŁUŹNIAK - 2016-09-27 - Osina Mała (łódzkie)
wykształcenie min. średnie, 2 letnie doświadczenie, prawo jazdy kat. B, umiejętność obsługi komputera - praca w edytorze tekstu i arkuszu kalkulacyjnym, mile widziana znajomość j. angielskiego, konieczne doświadczenie w pracy na stanowisku przedstawiciela handlowego w branży: automatyka, hydraulika, pneumatyka min. 2 lata. Informacje: Systematyczne pozyskiwanie nowych klientów z wyznaczonego terenu. Od nowego kandydata oczekujemy, że będzie samodzielnie potrafił organizować sobie pracę, umiejętnie zarządzał sobą w czasie i realizował wyznaczone cele.Praca w charakterze przedstawiciela handlowego na miasto KrotoszynSiedziba firmy Katowice.PRO AUTOMATIC Sp. z o.o.ul. Kościuszki 22740-600 Katowice-zarządzanie oddziałem firmy (biura handlowego)-po okresie próbnym utworzenie biura handlowego w mieście Krotoszyn-możliwość pracy w swoim miejscu zamieszkania.-pozyskiwanie nowych klientów, spotkania z klientami-raportowanie sprzedaży-dbanie o dobre kontakty z klientami-praca w programie pakiecie Office (Word, Excel)-tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów-dbanie o dobry wizerunek firmyInformacje dodatkowe:Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacjiWynagrodzenie podstawowe + premia za wyniki.Z naszej strony oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie, szkolenia,
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-22 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Szczegółowe inf. www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy"; Wykształcenie: wyższe z zakresu chemii lub technologii chemicznej; dośwaidczenie w pracy lub staż z zakresu biokatalizy, praktyczna wiedza z zakresu chemii analitycznej; znajmość technik analitycznych; miejsce pracy: Gliwice;
POLITECHNIKA ŚLĄSKA - 2018-09-04 - Gliwice (śląskie)
Zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie za:•Prace ziemne przy układaniu kabli energetycznych, studni kablowych,•Montaż słupów trakcyjnych i oświetleniowych,•Montaż urządzeń rozdzielczych – złącz kablowych, •Montaż aparatury stacyjnej, •Montaż głowic kablowych i muf kablowych, •Prace ziemne przy wykonywaniu kanalizacji teletechnicznych, •Prace montażowe elementów torowiska, •Prace ziemne przy odbudowie torowiska.
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
obsługa i utrzymanie sprzętu informatycznego, prowadzenie gospodarki sprzętu, odpowiedzialność materialna za powierzony sprzęt
Jednostka Wojskowa 1156/ Jednostka Wojskowa 2823 / 31 BAZA LOTNICTWA TAKTYCZNEGO W POZNANIU-KRZESINACH - 2017-02-13 - Babki (wielkopolskie)
rozliczenia grantów, projektów, dotacji
INSTYTUT OCHRONY ROŚLIN - Państwowy Instytut Badawczy - 2018-11-26 - Poznań (wielkopolskie)
jw.
Przedszkole NR 157 PRZEDSZKOLE Z SERDUSZKIEM - 2018-08-24 - Warszawa (mazowieckie)
preferowane wykształcenie ekonomiczne,doświadczenie na stanowisku samodzielnego księgowego,znajomość przepisów z zakresu rachunkowości, podatków oraz kodeksu spółek handlowych,znajomość programu Optima mile widziane,operatywność i zaangażowanie,umiejętność pracy w zespole, zdolności analityczne, dobra organizacja pracy
BIURO PRAWNO RACHUNKOWE CERTYFIKAT - 2018-11-27 - Gdańsk (pomorskie)
Sprzedaż produktów na wyznaczonym terenie (sprzedaż z samochodu dostawczego). Dbanie o ekspozycję produktów w sklepach. Budowanie długoterminowych relacji z klientami.
PIEKARNIA GALICYJSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-20 - Kraków (małopolskie)
- obsługa klubowiczów, kontrola wejść do klubu, - sprzedaż usług i towarów dostępnych na recepcji, - obsługa telefoniczna i udzielanie informacji o klubie
VIVA SPORT KLUB Spółka cywilna - 2017-10-13 - Michałowice (małopolskie)
Dbanie o ekspozycje towarów Obsługa klienta Wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z klientami Dbanie o porządek na sali sprzedaży
DINO POLSKA SA - 2017-03-27 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Prawidłowe i terminowe opracowanie planu finansowego wydatków budźetowych, prawidłowe planowanie i weryfikowanie potrzeb w procesie planowania potrzeb rzeczowo-finansowych budżetu, opracowywanie dokumentów wewnętrznych batalionu regulujących zasady gospodarowania finansami i rachunkowości, zapewnienie zgodności uregulowań przyjętych w dokumentach wewnętrznych batalionu z obszarem finansowym i przepisami, prowadzenie kontroli zgodności operacji gospodarczych z planami finansowymi, kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dot. operacji gospodarczych i finansowych oraz prawidłowości wydatkowania środków, prowadzenie ewidencji i rozliczeń funduszu reprezentacyjnego i okolicznościowego, przekazywanie wyciągów do WOG, dokonywanie naliczeń finansowych niezbędnych do sporządzenia przez organy kadrowe decyzji administracyjnych dla żołnierzy zawodowych, uzgadnianie decyzji dot. spraw finansowych żołnierzy i pracowników resortu, przygotowywanie informacji na odprawy rozliczeniowo-zadaniowe, współuczestniczenie w sporządzaniu sprawozdań, meldunków, organizowanie i prowadzenie posiedzeń zespołu budżetowego batalionu.
Jednostka Wojskowa nr 2771 / 35 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2018-01-25 - Rząska (małopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Sierpc (mazowieckie)
przygotowanie i sprzedaż części samochodowych
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Żagań (lubuskie)
Prace przy obsłudze maszyn produkcyjnych.
kontakt przez OHP - 2016-05-19 - Bieruń (śląskie)
1) Przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji praktyk zawodowych studentów.2) Współpraca ze studentami i opiekunami praktyki w zakresie działań związanych z praktyką zawodową.3) Przygotowywanie umów i porozumień o współpracy z zakładami pracy, w których studenci odbywają praktyki.4) Przygotowywanie dokumentacji praktyk dla opiekunów w zakładach pracy oraz opiekunów praktyk i koordynatorów z ramienia uczelni.5) Obsługa interesantów studentów i opiekunów praktyk w zakresie działań związanych z praktyką zawodową.6) Przygotowywanie umów cywilno-prawnych dotyczących praktyk zawodowych.7) Prowadzenie ewidencji umów cywilno-prawnych.8) Opracowywanie sprawozdań z realizacji praktyk.9) Prowadzenie korespondencji z zakładami pracy i opiekunami praktyk.10) Sporządzanie skierowań na praktykę.11) Wydawanie zaświadczeń dotyczących praktyk studenckich.12) Przygotowywanie i podsumowanie ewaluacji praktyk.13) Umieszczanie aktualnych informacji na stronie internetowej Uczelni w zakładce Biura Studenckich Praktyk Zawodowych i Karier oraz na tablicach informacyjnych w budynkach Uczelni.14) Obsługa administracyjna spotkań dotyczących praktyk zawodowych.15) Wykonywanie zadań związanych z działalnością promocyjną Uczelni.
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku - 2017-09-29 - Płock (mazowieckie)
zgodnie z profesją
ETHOMM MARIUSZ GRUSZKA - 2018-06-27 - Żory (śląskie)
Przestrzeganie zasad hacap w tym bhp, samodzielna praca na wyznaczonym stanowisku, dbanie o czystość powierzony sprzęt i towar, punktualność, czystość,kreatyaność, przygotowywanie, wykonywanie potraw, sprzątanie stanowiska pracy, dbałość o czystość i wygląd osobisty.
ANDRZEJ MENDRA A.M. GASTRO - 2019-04-25 - Warszawa (mazowieckie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-08-30 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
-montaż i demontaż rusztowań.-prace pomocnicze przy rozładunku.
Multiserwis sp. z o.o. oddział Plettac Rusztowania - 2020-08-12 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Firma zajmuje się szyciem tapicerki meblowej - sofy, narożniki, kanapy. Samodzielna krawcowa będzie miała za zadanie uszycie kompletu (ilość kompletów do ustalenia - na dzień lub na godzinę). Dostępne maszyny w szwalni : jedno igłowe,dwu igłowe, owerlok - nowoczesny park maszynowy. Kontakt telefoniczny z pracodawcą.
LIVINGROOMDESIGN - 2017-12-19 - Ornontowice (śląskie)
obsługa kasy fikskalnej ,wykładanie towaru
Chata Walichnowska Sp z o.o - 2016-06-15 - Prusak (łódzkie)
prowadzenie ewidencji księgowe, przygotowywanie sprawozdań finansowych, współpraca z instytucjami zewnętrznymi US, GUS, ZUS
Algeo Sp. z o.o. - 2019-01-10 - Grabownica Starzeńska (podkarpackie)