SAMODZIELNY REFERENT ADMINISTRACYJNY Płock oferta pracy Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku
Stanowisko: SAMODZIELNY REFERENT ADMINISTRACYJNY
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: 1) Przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji praktyk zawodowych studentów.2) Współpraca ze studentami i opiekunami praktyki w zakresie działań związanych z praktyką zawodową.3) Przygotowywanie umów i porozumień o współpracy z zakładami pracy, w których studenci odbywają praktyki.4) Przygotowywanie dokumentacji praktyk dla opiekunów w zakładach pracy oraz opiekunów praktyk i koordynatorów z ramienia uczelni.5) Obsługa interesantów studentów i opiekunów praktyk w zakresie działań związanych z praktyką zawodową.6) Przygotowywanie umów cywilno-prawnych dotyczących praktyk zawodowych.7) Prowadzenie ewidencji umów cywilno-prawnych.8) Opracowywanie sprawozdań z realizacji praktyk.9) Prowadzenie korespondencji z zakładami pracy i opiekunami praktyk.10) Sporządzanie skierowań na praktykę.11) Wydawanie zaświadczeń dotyczących praktyk studenckich.12) Przygotowywanie i podsumowanie ewaluacji praktyk.13) Umieszczanie aktualnych informacji na stronie internetowej Uczelni w zakładce Biura Studenckich Praktyk Zawodowych i Karier oraz na tablicach informacyjnych w budynkach Uczelni.14) Obsługa administracyjna spotkań dotyczących praktyk zawodowych.15) Wykonywanie zadań związanych z działalnością promocyjną Uczelni.
Data publikacji: 2017-09-29
Lokalizacja: Płock (mazowieckie)
Pracodawca: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Pl. gen. Jarosława Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1) Przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji praktyk zawodowych studentów.2) Współpraca ze studentami i opiekunami praktyki w zakresie działań związanych z praktyką zawodową.3) Przygotowywanie umów i porozumień o współpracy z zakładami pracy, w których studenci odbywają praktyki.4) Przygotowywanie dokumentacji praktyk dla opiekunów w zakładach pracy oraz opiekunów praktyk i koordynatorów z ramienia uczelni.5) Obsługa interesantów studentów i opiekunów praktyk w zakresie działań związanych z praktyką zawodową.6) Przygotowywanie umów cywilno-prawnych dotyczących praktyk zawodowych.7) Prowadzenie ewidencji umów cywilno-prawnych.8) Opracowywanie sprawozdań z realizacji praktyk.9) Prowadzenie korespondencji z zakładami pracy i opiekunami praktyk.10) Sporządzanie skierowań na praktykę.11) Wydawanie zaświadczeń dotyczących praktyk studenckich.12) Przygotowywanie i podsumowanie ewaluacji praktyk.13) Umieszczanie aktualnych informacji na stronie internetowej Uczelni w zakładce Biura Studenckich Praktyk Zawodowych i Karier oraz na tablicach informacyjnych w budynkach Uczelni.14) Obsługa administracyjna spotkań dotyczących praktyk zawodowych.15) Wykonywanie zadań związanych z działalnością promocyjną Uczelni.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: do uzgodnienia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SAMODZIELNY REFERENT ADMINISTRACYJNY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2017
Data zakończenia pracy: 31.01.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Niezbędne wymagania:1) Wykształcenie - wyższe.2) Wymagana specjalność administracja.3) Doświadczenie zawodowe minimum 2-letnie doświadczenie na stanowisku o podobnym zakresie wykonywanych zadań.4) Umiejętności zawodowe: bardzo dobra obsługa komputera (MS Office), Internetu oraz urządzeń biurowych, praktyczna umiejętność tworzenia dokumentów, pism, zestawień, prowadzenia dokumentacji, znajomość aktualnych przepisów dotyczących umów cywilno-prawnych. Dodatkowe wymagania:1) Komunikatywność, rzetelność i terminowość w działaniu.2) Umiejętność pracy w grupie, a także samodzielność w działaniu i umiejętność planowania czasu pracy.3) Umiejętności organizacyjne.
Nazwa pracodawcy: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
Pl. gen. Jarosława Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:1) List motywacyjny.2) Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (w załączeniu).Wymagane dokumenty należy składać osobiście w Kancelarii Kanclerza i Kwestora Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku, Plac Dąbrowskiego 2, pok. B 202, na e-mail: kadry (at) pwszplock.pl lub pocztą na adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa Płocku, Plac Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock w kopercie z dopiskiem dotyczy naboru na stanowisko samodzielny referent administracyjny do dnia 6 października 2017 r.Nabór może być nierozstrzygnięty bez podania przyczyny.Kandydaci, których oferty spełniały wymogi formalne, będą informowani o wynikach naboru.Prosimy o dołączenie podpisanej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz. 922).
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Płock
Gmina pracodawcy: Płock
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Płock
Ulica pracodawcy: Pl. gen. Jarosława Dąbrowskiego
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy: szkolnictwo wyższe, kształcenie studentów.
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 29.09.2017
Oferta pracy ważna do: 06.10.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 29.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 29.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Stolarz
"DREXPOL" sc STOLARSTWO I TOKARSTWO W DREWNIE S. BIAŁOŃCZYK - 2016-05-04 - Białka (małopolskie)
Kierowca samochodu ciezarowego CEPolska / UE
Transport Międzynarodowy "SIEDLISKO" s.c. Elżbieta Piwińska - 2016-05-06 - Wałcz (zachodniopomorskie)
Sprzątanie klatek schodowych oraz terenów wokół budynków.
EKO-RAM Sp. z o.o. - 2018-06-25 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Prace techniczne, usuwanie usterek na terenie obiektu, koszenie trawników, dbanie o czystość.
Park Sp. z o.o. - 2016-08-18 - Sitaniec (lubelskie)
odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe sklepu, zarządzanie zespołem sprzedawców, zarządzanie asortymentem, zapewnienie jak najwyższych standartów obsługi klienta, budowanie pozytywnego wizerunku firmy, dbanie o wystrój sklepu zgodnie z założenami firmy
"Euro-net" Sp. z o.o. - 2017-10-10 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
Sprzedaż wyrobów mięsnych.
Masarnia "Frankfurterka" Nerkowska Barbara - 2016-08-23 - Łomża (podlaskie)
Obsługa urządzeń pralniczych, rozładunek i załadunek urządzeń,sortwanie,obsługa taśmociągu
UNIPRAL Sp. z o.o. - 2016-08-10 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
- Prowadzenie księgowości spółki zgodnie z obowiązującymi przepisami. Przygotowanie miesięcznego rozliczenia kont włączając konta wewnętrzne. Analizowanie rachunków zysków i strat oraz bilansu pod kątem poprawności zapisów zgodnie z zasadami księgowości. Prowadzanie ewidencji środków trwałych. Kontrola dokumentów pod względem rachunkowym i formalnym zgodnie z obowiązującymi regulacjami prawnymi. Sporządzanie dokumentacji księgowej oraz podatkowej. Weryfikacja i uzgadnianie sald.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Dolelowo praca na stałe.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe z zakresu rachunkowości, finansów i ekonomii. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata w księgowości na samodzielnym stanowisku pracy (pełna księgowość). Dobra znajomość programu Ms Excel. Znajomość zagadnień podatkowych VAT, CIP i PIT.
"CROBIS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-04 - Mysłowice (śląskie)
1. Prowadzenie akt osobowych pracowników szkoły;2. Przygotowywanie decyzji kadrowych: umów o pracę, zmiany uposażeń wynikających z regulacji wynagrodzenia zasadniczego czy dodatku: motywacyjnego, funkcyjnego, za wysługę lat lub wymiaru czasu pracy, świadectw pracy;3. Prowadzenie spraw związanych z ruchem służbowym nauczycieli.4. Prowadzenie spraw związanych z dokształcaniem i doskonaleniem zawodowym nauczycieli.5. Załatwiania spraw związanych z przechodzeniem pracowników szkoły na renty i emerytury.6. Sporządzania sprawozdawczości z zakresu spraw kadrowych i płacowych.7. Naliczania wynagrodzeń- zgodnie z przepisami.8. Prowadzenia pełnej dokumentacji dotyczącej wynagrodzeń.9. Naliczania zasiłków chorobowych, opiekuńczych, macierzyńskich, porodowych, pogrzebowych, wyrównawczych, rodzinnych i pielęgnacyjnych- zgodnie z przepisami ZUS.10. Naliczania i potrącenie podatku dochodowego z wynagrodzeń i zasiłków.11. Sporządzania deklaracji ZUS i prowadzenia pełnej dokumentacji dotyczącej ZUS.Praca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu.Więcej informacji nt. oferty znajduje się na stronie internetowej: http://umkolobrzeg.esp.parseta.pl/
Gimnazjum Nr 3 im. Zjednoczonej Europy w Kołobrzegu - 2017-06-27 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Drukowanie z dbałością o jakość, obsługa maszyn drukających metodą tampodruku, dopasowywanie kolorów, przygotowywanie farb do nadruku.
KUFIETA Sp. J. - 2017-04-27 - Czyżowice (śląskie)
pozyskanie drzewa, czyszczenie lasu, sadzenie i hodowla lasu, opryski drzew
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Tarnowa Łąka (wielkopolskie)
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-03-10 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie pełnej księgowości węgierskiego podmiotu spółki (GL, AP, AR, bank, amortyzacja itd.), przygotowanie deklaracji VAT i CIT we współpracy z firmą zewnętrzną, sprawozdawczość zewnętrzna oraz na potrzeby wewnętrzne, udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych, zapewnienie terminowego zamknięcia ksiąg rachunkowych, dbanie o prawidłowy przepływ informacji.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-05-25 - Warszawa (mazowieckie)
Szczegóły na www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy".Wykształcenie wyższe chemiczne; doświadczenie w pracy laboratoryjnej chemicznej; umiejętność obsługi komputera, w tym MS Office; dobra organizacja pracy własnej; Zakres obowiązków to m. in.: opieka nad pracowniami dydaktycznymi, w tym przyg. szkła laboratoryjnego, odczynników, prowadzenie magazynu odczynników, sprawowanie nadzoru BHP w laboratoriach; miejsce pracy: Gliwice
POLITECHNIKA ŚLĄSKA - 2016-04-25 - Gliwice (śląskie)
Samodzielne prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów w wielu branżach, kontakt z klientem, wsparcie pracy biura w zakresie podstaw ksiąg handlowych.
BIURO USŁUG KSIĘGOWYCH KRYSTAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-10-31 - Kraków (małopolskie)
Samodzielny stolarz meblowy - produkcja mebli kuchennych
IWOMEBLE IWONA SPRINGER - 2015-12-30 - Szamotuły (wielkopolskie)
Wykonywanie prac kamieniarskich. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 od poniedziałku do soboty w Bielsku-Białej.
CENTRUM KAMIENIARSKIE Grażyna Wójciga - 2016-09-01 - Bielsko-Biała (śląskie)
prowadzenie księgi przychodów i rozchodów oraz spraw kadrowych
Zakład Usługowo-Handlowy Karmonik Henryk - 2018-02-01 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
produkcja i wypiek pieczywa
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe Chałoński - 2017-03-14 - Podmaleniec (świętokrzyskie)
Praca na linii produkcyjnej w przetwórstwie drzewnym.
Instal-Czudec Fąfara Spółka Jawna - 2016-07-19 - Czudec (podkarpackie)
do uzgodnienia z pracodawcą
WOJEWÓDZKI ZWIĄZEK PSZCZELARZY W RZESZOWIE - 2016-01-29 - Rzeszów (podkarpackie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Miłomłyn (warmińsko-mazurskie)
Sprzedawca - sklep z artykułami spożywczo-przemysłowymi. Oferta w ramach dofinansowania do wynagrodzenia osób do 30 roku życia.
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Nowy Sącz (małopolskie)
Wykonywanie zabiegów fizjoterapeutycznych dla dzieci i dorosłych osób z niepełnosprawnością
OŚRODEK REHABILITACYJNO EDUKACYJNO WYCHOWAWCZY W JEZIERNIKU - 2016-10-21 - Jeziernik (pomorskie)
Obsługa klienta, wykonywanie kosztorysów, wykonywanie drobnych projektów
P.H.U. "BRAM - TUR" DARIUSZ GRZESZNIK - 2018-02-06 - Cisew (wielkopolskie)
przygotowanie części do sprzedaży, wyczyszczenie ich, zrobienie zdjęć tych części, wystawienie aukcji internetowej
Fijak Piotr Piomar PPHU - 2016-02-29 - Bielawa (dolnośląskie)
pełna ewidencja księgowa zdarzeń gospodarczych, przygotowywanie comiesięcznych i rocznych sprawozdań finansowych
Grabinex Sp.Z.O.O Strzegom - 2017-03-06 - Strzegom (dolnośląskie)
prace spawalnicze elementów konstrukcyjnych, bariery, ogrodzenia; I umowa na okres próbny kolejna na 1 rok;
ABM ZGORZELEC I SP. Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SP.K. - 2017-06-28 - Zgorzelec (dolnośląskie)
jw
ZAKŁADY USŁUGOWE "CENTRUM - USŁUGA"SP.Z.O.O - 2017-03-09 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie spraw administracyjnych związanych ze współpracą krajową i zagraniczną Uczelni, w szczególności obsługa programu Erasmus+.
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku - 2017-10-03 - Płock (mazowieckie)