SAMODZIELNY REFERENT - ASYSTENT DOWÓDCY(NR 3426) Bydgoszcz oferta pracy ODDZIAŁ ZABEZPIECZENIA CENTRUM SZKOLENIA SIŁ POŁĄCZONYCH ORGANIZACJI TRAKTATU PÓŁNOCNOATLANTYCKIEGO W BYDGOSZCZY
Stanowisko: SAMODZIELNY REFERENT - ASYSTENT DOWÓDCY(NR 3426)
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: - wsparcie organizacyjne pracy dowódcy i zastępcy dowódcy,- kompleksowe prowadzenie sekretariatu,- przygotowywanie i prezentacja na odprawie,- prowadzenie ewidencji i gospodarki w zakresie środków z Funduszu Reprezentacyjnego Dowódcy OZJFTC,- praca w systemie 24g/RON- wykonywanie pism, prezentacjiwynagrodzenie 3500zł + dodatek stażowy
Data publikacji: 2020-11-24
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: ODDZIAŁ ZABEZPIECZENIA CENTRUM SZKOLENIA SIŁ POŁĄCZONYCH ORGANIZACJI TRAKTATU PÓŁNOCNOATLANTYCKIEGO W BYDGOSZCZY
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Szubińska 2, 85-915 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- wsparcie organizacyjne pracy dowódcy i zastępcy dowódcy,- kompleksowe prowadzenie sekretariatu,- przygotowywanie i prezentacja na odprawie,- prowadzenie ewidencji i gospodarki w zakresie środków z Funduszu Reprezentacyjnego Dowódcy OZJFTC,- praca w systemie 24g/RON- wykonywanie pism, prezentacjiwynagrodzenie 3500zł + dodatek stażowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SAMODZIELNY REFERENT - ASYSTENT DOWÓDCY(NR 3426)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 04
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0461
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagana znajomość j. obcego, wymagane doświadczenie w pracy na stanowisku asystenta, sekretarki, znajomość pakietu Microsoft Office (szczególnie Power Point, Excel, Word), komunikatywność, dokładność, odpowiedzialność, mile widziane również osoby posiadające stopień niepełnosprawności
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1
Nazwa pracodawcy:
ODDZIAŁ ZABEZPIECZENIA CENTRUM SZKOLENIA SIŁ POŁĄCZONYCH ORGANIZACJI TRAKTATU PÓŁNOCNOATLANTYCKIEGO W BYDGOSZCZY
danePracodawcy_nip: 5542603039
danePracodawcy_regon: 093208662
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Szubińska 2, 85-915 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty należy przesłać na adrese-mail: ozjftc.kadry (at) ron.mil.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 04
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
danePracodawcy_kodPowiatu: 0461
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0928363
Ulica pracodawcy: Szubińska
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|441990
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 25.11.2020
Oferta pracy ważna do: 24.12.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 25.11.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 24.11.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?13f79caad3a5cc0699e2bd685dc17f94
Podobne oferty pracy
Organizacja pracy działu księgowości, nadzór i odpowiedzialność za prawidłowe rozliczenia podatkowe, sporządzanie sprawozdań finansowych i raportów na potrzeby zarządu, banków oraz instytucji zewnętrznych, współpraca z kancelariami podatkowymi i prawnymi, współpraca z biegłym rewidentem, tworzenie procedur i instrukcji.
MAJAMI Sp. z o.o. Sp.k. - 2019-06-12 - Bełchatów (łódzkie)
dowóz pracowników do pracy, konieczność komunikacji z pracownikami - pracownicy obywatelstwa ukraińskiego
Dominik Szawerdak PPHU SZAWER - 2016-06-21 - Śmigiel (wielkopolskie)
doświadczenie na ww. stanowisku, osoba sprawna fizycznie. Praca na terenie budowy. Kontakt osobisty oraz telefoniczny z pracodawcą.
INSTAL-DAR. CHOJNOWSKI ABRACHAMCZYK DANUTA - 2016-04-08 - Rybnik (śląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-02-01 - Sierpc (mazowieckie)
- wystawianie faktur;- redagowanie pism firmowych;- obsługa sekretariatu;- obsługa korespondencji firmowej
kontakt przez PUP - 2019-05-06 - Starogard Gdański (pomorskie)
pomocnicze prace budowlane
Przedsiębiorstwo Inwestycyjne "BUD-TECH" Sp. z o.o. - 2019-02-11 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie pełnej księgowości, kadry
BPC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-22 - Bytom (śląskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: pomoc przy produkcji różnych rodzajów pieczywa; WYMAGANIA: aktualna książeczka zdrowia: oferta pracy na dofinansowanie wynagrodzenia dla osoby - wiek 50+
Gminna Spółdzielnia "Samopomoc Chłopska" Woźniki - 2018-06-15 - Woźniki (śląskie)
Obsługa klientów sklepu spożywczego., prace porządkowe, obsługa kasy fiskalnej.
FHC - 2 Sp. z o.o. - 2019-09-18 - Jordanów (małopolskie)
Obsługa telefonów, przedkładanie pism i korespondencji do aprobaty kierownictwa, przygotowanie korespondencji do wysyłki, obsługa komputera i posługiwanie się różnymi edytorami tekstu, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2018-08-10 - Bochnia (małopolskie)
przygotowywanie i sporządzanie potraw wg kuchni orientalnej (tureckiej)
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Chełm (lubelskie)
wykonywanie prac montażowych, remontowych, ciesielskich itp.; znajomość przepisów BHP
Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego PEDBUD Sp. z o.o - 2017-12-29 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie dań, nadzór nad jakoscią, zamawianie żywności, organizacja pracy w kuchni, ustalanie menu.
kontakt przez PUP - 2020-02-07 - Zamość (lubelskie)
Pozostali stolarze meblowi i pokrewni
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Choszczno (zachodniopomorskie)
Praca na budowie w terenie, w miejscu prowadzonych robót, roboty drogowe, budowa kanalizacji, sieci wodociągowych.
Zakład Budownictwa Ogólnego i Inżynieryjnego Edward Kucułyma Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2016-01-29 - Oleśnica (dolnośląskie)
praca na budowach, montaż szalunków systemowych, roboty żelbetowe
BIBOR SPÓŁKA Z O.O. - 2020-05-05 - Lublin (lubelskie)
wyrabianie ciast-parzonego,drożdzowego,składanie i dekoracja tortów.kontakt tel.41 311 40 20
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Morawica (świętokrzyskie)
ochrona w drogerii
EUROPEAN SECURITY AGENCY Sp. z o.o. - 2018-06-26 - Żory (śląskie)
Opis stanowiska: Powadzenie pełnej księgowości, Weryfikacja dokumentów i księgowanie operacji gospodarczych, Sporządzanie deklaracji podatkowych, Przygotowywanie raportów okresowych oraz sprawozdań finansowych, Miesięczne i kwartalne uzgodnienie rachunków bankowych i rozliczeń, Usprawnianie procesów księgowych, uczestnictwo w procesach standaryzacyjnych, Opracowywanie raportów na potrzeby Zarządu, Współpraca z innymi działami firmy oraz z podmiotami zewnętrznymi (GUS, Urząd Skarbowy, banki itp.).
CASS CONSTRUCTION AND STEEL STRUCTURES - 2017-11-21 - Staszów (świętokrzyskie)
Staż organizowany przez GUP.Pomoc przy archiwizowaniu dokumentów księgowych, przyjmowanie, gromadzenie, segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju, nauka wprowadzania dokumentów kosztowych do systemu, weryfikowanie poprawności wystawianych dokumentów, udział przy przygotowywaniu dokumentacji niezbędnej do prowadzenia korespondencji z kontrahentami w zakresie czynności administracyjnych, obsługa komputera.
kontakt przez PUP - 2019-02-06 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Księgowanie faktur, przelewów i innych dokumentów księgowych(program Symfonia). Prowadzenie spraw kadrowo-płacowych i ZUS. Praca w godz. 08:00-16:00.
PPHU Lamgi Michał Gibowski - 2018-01-31 - Nowa Sól (lubuskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2019-01-11 - Brzeg (opolskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1. Prowadzenie ewidencji księgowej Funduszu Pomocy Materialnej dla Studentów.2. Uzgadnianie płac i składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne, Fundusz Pracy z sekcją płac.3. Naliczanie amortyzacji środków trwałych i przetransportowanie danych do programu finansowo-księgowego celem obciążenia kosztów.4. Sporządzanie kwartalnych sprawozdań z wynagrodzeń RB-70, Z-03, sprawozdań z należności i zobowiązań Uczelni RB-Z, RB-N.5. Analiza kosztów i działalności dydaktycznej, pomocniczej i kosztów ogólnych.6. Sporządzanie deklaracji podatkowych i rozliczenie z Urzędem Skarbowym należności podatkowych związanych z obsługą podatku dochodowego od osób prawnych, podatku VAT (informacja JPK).7. Sporządzanie rocznej sprawozdawczości finansowej.8. Bieżąca analiza należności i zobowiązań Uczelni.9. Kontrolowanie pod względem formalnym i rachunkowym dokumentów finansowych, w tym rozliczanie delegacji służbowych.10. Współudział w opracowywaniu planów finansowych Uczelni.11. Sprawdzanie i rozliczanie inwentaryzacji odnośnie środków trwałych, wyliczanie różnic inwentaryzacyjnych.12. Sporządzanie sprawozdania ze stanu i ruchu środków trwałych.13. Prowadzenie obsługi kasowej Uczelni polegającej na:a. pobieraniu gotówki z banku na podstawie wystawionych czeków, b. wpłaty gotówki z banku do kasy PWSZ,c. sporządzaniu raportów kasowych,d. wypłaty bieżących rachunków, delegacji służbowych (sprawdzonych i zatwierdzonych do wypłaty),e. przyjmowaniu drobnych wpłat gotówkowych na kwitariusz,f. wystawianiu dowodów kasowych: Kasa Przyjmie, Kasa Wypłaci,g. uzgadnianiu stanu kasy,h. wypłaty wynagrodzeń pracowniczych na podstawie list płac, rachunków umów zleceń uprzednio sprawdzonych i zatwierdzonych do wypłaty.14. Sporządzanie przelewów bankowych za pomocą bankowości elektronicznej dotyczących: a. zapłaty wszelkich zobowiązań podatkowych i rozliczeń związanych z pracownikami,b. wypłaty wszystkich stypendiów dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych,c. regulowania zobowiązań za dostarczone materiały i wykonane usługi.15. Przygotowanie list stypendiów studenckich i zapomóg losowych dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych.16. Wystawianie dokumentów wewnętrznych.17. Dokonywanie kontroli pod względem formalno-rachunkowym dokumentów finansowych wpływających do Kwestury i przygotowania ich do zatwierdzenia do wypłaty.18. Wystawianie faktur VAT za wynajem pomieszczeń na sklepiki, dystrybutory i innych składników majątkowych, studentom za opłaty czesnego (na żądanie) oraz podmiotom gospodarczym za usługi edukacyjne i inne.19. Sporządzanie obciążeniowych not księgowych za zużycie energii elektrycznej, wody, konserwacje węzła dla placówek korzystających z powierzchni użytkowej w budynkach Uczelni.20. Sporządzanie PIT-8B z umów zleceń obcych pracowników.21. Prowadzenie rejestrów, ewidencji wszelkich druków ścisłego zarachowania w PWSZ.
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku - 2017-10-16 - Płock (mazowieckie)
umiejętność obsługi kasy fiskalnej oraz komputera ( wystawianie faktur) .
IREMAX FIRMA HANDLOWA IRENEUSZ WOSKOWICZ - 2017-06-13 - Sanok (podkarpackie)
przygotowywanie pism, obsługa klientów kancelarii
kontakt przez PUP - 2015-11-18 - Kraśnik (lubelskie)
Wprowadzanie danych do systemu, księgowanie dokumentów obrotu magazynowego,wprowadzanie faktur i not korygujących do systemu księgowego, monitorowanie wpłat i rozliczeń, prowadzenie i czuwanie nad prawidłowym obiegiem dokumentacji, współpraca z księgowością zewnętrzną, wsparcie działu handlowego (zamykanie miesiąca), archiwizacja dokumentów.Praca w systemie jednozmianowym w godz. 7.00-15.00 od pon. do pt.Umowa o pracę na okres próbny z możliwością przedłużenia.
RYTEX Sp. z o. o. - 2020-11-30 - Bielsko-Biała (śląskie)
organizacja monitoringu i nadzór nad jego realizacją, przyjmowanie zgłoszeń o chorobach zakażonych zwierząt i prowadzenie dochodzenia epizodycznego, potwierdzenie czynności związanych ze zwalczaniem ogniska choroby zakaźnej w tym wydawanie nakazów i zakazów mających na celu zwalczanie choroby, badanie zwierząt w obrocie i wystawianie świadectw zdrowia oraz innych dokumentów
Powiatowy Inspektorat Weterynarii - 2020-01-14 - Zielona Góra (lubuskie)
Przygotowywanie potraw do restauracji
KRZYSZTOF KASPRZYK 1)KRZYSZTOF KASPRZYK 2)LOFTHOUSE S.C. - 2018-07-24 - Karpacz (dolnośląskie)
Prace blacharsko-lakiernicze
AUTO PIT-STOP - 2016-04-18 - Bolesławiec (dolnośląskie)