SAMODZIELNY REFERENT ADMINISTRACYJNY Płock oferta pracy Mazowiecka Uczelnia Publiczna w Płocku
Stanowisko: SAMODZIELNY REFERENT ADMINISTRACYJNY
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1. Odpowiedzialność merytoryczna przy przeprowadzaniu postępowań przetargowych.2. Nadzór nad prowadzeniem postępowań w zakresie zamówień publicznych realizowanych przez Uczelnię dotyczących dostaw, usług i robót budowlanych.3. Potwierdzenie prawidłowości ustalenia szacunkowej wartości zamówienia.4. Przyjmowanie wniosków o udzielenie zamówienia publicznego w celu realizacji zamówienia, do którego mają zastosowanie przepisy o zamówieniach publicznych.5. Organizowanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.6. Przygotowywanie decyzji w sprawie powołania Komisji Przetargowej.7. Sporządzanie projektów umów SIWZ dotyczących zamówień publicznych.8. Współpraca z Komisjami Przetargowymi w zakresie stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych.9. Wykonywanie czynności należących do członków Komisji Przetargowych, określonych w Regulaminie udzielania zamówień publicznych w Mazowieckiej Uczelni Publicznej w Płocku.10. Prowadzenie Rejestru Zawieranych Umów.11. Przechowywanie dokumentacji związanej z prowadzonymi przez Uczelnię przetargami i zawieranymi umowami.12. Prawidłowe przygotowanie akt spraw postępowań ostatecznie zakończonych do Archiwum.13. Nadzór funkcjonalny w stosunku do jednostek organizacyjnych Uczelni w zakresie prawidłowego realizowania postępowań ustawy Prawo zamówień publicznych oraz zamówień poniżej 30 000 euro.14. Dokonywanie zakupów na potrzeby Uczelni.15. Przygotowanie zleceń, projektów umów oraz nadzór nad realizacją zamówień poniżej 30 000 euro.16. Przyjmowanie od jednostek Uczelni informacji niezbędnych do przygotowania rocznego planu zamówień publicznych (w tym wstępnego planu zam. pub.). Sporządzanie planu zamówień publicznych oraz dokonywanie jego bieżącej aktualizacji.17. Przygotowywanie rocznych sprawozdań z przeprowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.18. Opracowywanie i uaktualnianie wewnętrznych regulacji prawnych w zakresie realizacji zamówień publicznych.19. Gromadzenie i udostępnianie literatury z zakresu zamówień publicznych, udzielanie informacji i porad pracownikom Uczelni z zakresu stosowania ustawy o zamówieniach publicznych.20. Wykonywanie innych czynności zleconych przez Kierownika Działu Administracyjnego i Kanclerza.
Data publikacji: 2020-06-08
Lokalizacja: Płock (mazowieckie)
Pracodawca: Mazowiecka Uczelnia Publiczna w Płocku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:09-402 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1. Odpowiedzialność merytoryczna przy przeprowadzaniu postępowań przetargowych.2. Nadzór nad prowadzeniem postępowań w zakresie zamówień publicznych realizowanych przez Uczelnię dotyczących dostaw, usług i robót budowlanych.3. Potwierdzenie prawidłowości ustalenia szacunkowej wartości zamówienia.4. Przyjmowanie wniosków o udzielenie zamówienia publicznego w celu realizacji zamówienia, do którego mają zastosowanie przepisy o zamówieniach publicznych.5. Organizowanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.6. Przygotowywanie decyzji w sprawie powołania Komisji Przetargowej.7. Sporządzanie projektów umów SIWZ dotyczących zamówień publicznych.8. Współpraca z Komisjami Przetargowymi w zakresie stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych.9. Wykonywanie czynności należących do członków Komisji Przetargowych, określonych w Regulaminie udzielania zamówień publicznych w Mazowieckiej Uczelni Publicznej w Płocku.10. Prowadzenie Rejestru Zawieranych Umów.11. Przechowywanie dokumentacji związanej z prowadzonymi przez Uczelnię przetargami i zawieranymi umowami.12. Prawidłowe przygotowanie akt spraw postępowań ostatecznie zakończonych do Archiwum.13. Nadzór funkcjonalny w stosunku do jednostek organizacyjnych Uczelni w zakresie prawidłowego realizowania postępowań ustawy Prawo zamówień publicznych oraz zamówień poniżej 30 000 euro.14. Dokonywanie zakupów na potrzeby Uczelni.15. Przygotowanie zleceń, projektów umów oraz nadzór nad realizacją zamówień poniżej 30 000 euro.16. Przyjmowanie od jednostek Uczelni informacji niezbędnych do przygotowania rocznego planu zamówień publicznych (w tym wstępnego planu zam. pub.). Sporządzanie planu zamówień publicznych oraz dokonywanie jego bieżącej aktualizacji.17. Przygotowywanie rocznych sprawozdań z przeprowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.18. Opracowywanie i uaktualnianie wewnętrznych regulacji prawnych w zakresie realizacji zamówień publicznych.19. Gromadzenie i udostępnianie literatury z zakresu zamówień publicznych, udzielanie informacji i porad pracownikom Uczelni z zakresu stosowania ustawy o zamówieniach publicznych.20. Wykonywanie innych czynności zleconych przez Kierownika Działu Administracyjnego i Kanclerza.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|22
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: do uzgodnienia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SAMODZIELNY REFERENT ADMINISTRACYJNY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1462
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2020
Data zakończenia pracy: 30.09.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Niezbędne wymagania:1) Wykształcenie - wyższe.2) Wymagana specjalność brak3) Doświadczenie zawodowe minimum 1 rok na stanowisku dot. prawa zamówień publicznych.4) Umiejętności zawodowe: brakWymagania dodatkoweUmiejętność pracy w zespole, rzetelność, odpowiedzialność, obowiązkowość, sumienność, zdolności organizacyjne i zarządcze. Gotowość do stałego podnoszenia swoich kwalifikacji.
Nazwa pracodawcy: Mazowiecka Uczelnia Publiczna w Płocku
danePracodawcy_nip: 7742472620
danePracodawcy_regon: 611038403
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
09-402 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:1) List motywacyjny;2) Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (dostępny na stronie internetowej Uczelni: http://mazowiecka.edu.pl/dla-pracownikow-2/- pkt 3. Dokumenty osobowe (Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie);3) Zgoda na przetwarzanie danych osobowych (dostępna na stronie internetowej Uczelni: http://mazowiecka.edu.pl/dla-pracownikow-2/- pkt 4. Konkurs/Rekrutacja Zgoda na przetwarzanie danych osobowych). 4) Klauzula informacyjna (RODO) (dostępna na stronie internetowej Uczelni: http://mazowiecka.edu.pl/dla-pracownikow-2/ - pkt 4.Konkurs/Rekrutacja-Klauzula informacyjna.Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem Samodzielny referent administracyjny na adres Mazowiecka Uczelnia Publiczna w Płocku, Plac Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock, Kancelaria Ogólna, pok. B202 (II piętro) w godzinach 7:30-15:30, e-mail: kadry (at) mazowiecka.edu.pl , mazowiecka (at) mazowiecka.edu.pl w terminie do dnia 19.06.2020 r.Zastrzega się możliwość unieważnienia naboru bez podania przyczyny.Kandydaci, których oferty spełniały wymogi formalne, będą informowani o wynikach naboru. Aplikacje nie będą rozpatrywane w przypadku braku zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: m. Płock
danePracodawcy_kodPowiatu: 1462
Gmina pracodawcy: Płock
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Płock
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0968687
Profil działalności pracodawcy: szkolnictwo wyższe, kształcenie studentów.
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242217
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 08.06.2020
Oferta pracy ważna do: 19.06.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 08.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 08.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?0894aa8f228aa7dd6d6b1ad5545c4783
Podobne oferty pracy
obsługa recepcji
Przedsiębiorstwo Turystyczno Hotelarskie "M i A" s.c. - 2016-05-09 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Naprawa bloków i agregatów sprzętu techniki lotniczej.
3 Regionalna Baza Logistyczna - 2020-05-22 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
wykonywanie różnego rodzaju potraw (samodzielnie lub pod nadzorem szefa kuchni) w oparciu o sprawdzone receptury
kontakt przez OHP - 2020-01-16 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
Naprawa samochodów, dokonywanie przeglądów
P.H.U. "MDM" Dorota Procyk - 2019-02-05 - Stanówko (pomorskie)
praca na dziale rozbierania,trybowania mięsa drobiowego ,pakowanie ,ważenie, wstawianie na palety
CEDROB SA w Ciechanowie - 2019-02-06 - Ciechanów (mazowieckie)
Przygotowanie matriałów i pomieszczeń do produkcji, przygotowanie instalacji produkcyjnych
DRWALEWSKIE ZAKŁADY PRZEMYSŁU BIOWETERYNARYJNEGO S.A - 2017-07-18 - Drwalew (mazowieckie)
Montaż złączy elektrycznych
"TOTAL JOBS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-24 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
Spawanie rur, spawanie instalacji CO, gazowej i CTMożliwość wyjazdów w delegacje na teren woj. podkarpackiego, świętokrzyskiego.Pracodawca zapewnia zakwaterowanie, samochód służbowy + dietę
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe INWEST L. Kaczmarczyk spółka jawna - 2020-02-12 - Mielec (podkarpackie)
rozliczenia z NFZ, wprowadzanie danych do komputera
Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej "Multimed" Sp. z o. o. - 2017-10-17 - Oświęcim (małopolskie)
Nauka:- obsługi klienta- obsługi kasy fiskalnej- obsługi komputera- eksponowania towaru- utrzymywania miejsca pracy w czystości- współpracy z resztą personelu
kontakt przez PUP - 2019-02-21 - Konin (wielkopolskie)
Przyjmowanie, rejestrowanie, przekazywanie oraz wysyłanie otrzymanych dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami w oparciu o system informatyczny. Wydawanie i przyjmowanie dokumentów dot. działalności poszczególnych komórek organizacyjnych. Przekazywanie zadekretowanej korespondencji wychodzącej w wersji papierowej wykonawcom. Kontowanie pism w odpowiednich urządzeniach ewidencyjnych oraz systemie informatycznym. Kompletowanie pism w przedmiotowych teczkach akt. Godziny pracy: 7-15.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Olsztynie - 2019-06-04 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
jw.
ZAKŁADY ELEKTROMECHANICZNE "ELEKTRA" SPÓŁDZIELNIA INWALIDÓW - 2018-06-20 - Warszawa (mazowieckie)
• Pozyskiwanie nowych klientów, • Przygotowywanie ofert handlowych,• Bieżący kontakt z klientami, obsługa zapytań telefonicznych i korespondencyjnych,• Obsługa zamówień,• Udział w projektach prowadzonych przez dział handlowy,• Realizacja wyznaczonych ilościowych celów sprzedaży,• Udział w wyjazdach służbowych i targach branżowych, spotkania z klientami,• Egzekwowanie należności i windykacja, • Raportowanie do przełożonego (realizacja wyznaczonych celów sprzedaży, informacje z rynku), • Realizowanie zadań związanych z obsługą klienta, we współpracy z pozostałymi działami firmy (m.in. księgowość, serwis techniczny, magazyn, dział marketingu), • Dbanie o dobry wizerunek firmy. Praca w godz.: 8:00-16:00.
kontakt przez PUP - 2019-02-12 - Wrocław (dolnośląskie)
samodzielne przygotowanie posiłków
BURSA SZKOLNA W KOŃSKICH - 2017-06-21 - Końskie (świętokrzyskie)
Utrzymanie czystości pomieszczeń biurowych, hal i magazynów oraz sprzątanie terenów zewnętrznych.
kontakt przez PUP - 2019-09-23 - Bełchatów (łódzkie)
Prowadzenie ksiąg rachunkowych, rozliczanie projektów.Przewidywana data zatrudnienia: czerwiec/lipiec 2017.
Instytut Chemicznej Przeróbki Węgla - 2017-06-09 - Zabrze (śląskie)
tapicerowanie mebli wypoczynkowych (kanapy, sofy, fotele)
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "AEK" - 2016-01-07 - Wawrów (lubuskie)
księgowanie dokumentów, sporządzanie dokumentacji podatkowych,udział w sprządzaniu sprawozdań finansowych.
Grupa Sadownicza"Owoc Sandomierski" Sp. z o.o. - 2017-02-09 - Bilcza (świętokrzyskie)
lekka produkcja szwalnicza
Łukaszewicz Grzegorz SAFETY - 2017-10-04 - Łobez (zachodniopomorskie)
Realizacja planów sprzedaży, tworzenie ofert handlowych, negocjowanie umów.
kontakt przez PUP - 2019-10-28 - Chęciny (świętokrzyskie)
Obsługa klientów w zakresie prowadzenia pełnej księgowości, w tym samodzielne przygotowywanie rozliczeń podatkowych w zakresie PIT/CIT, VAT. Bieżący kontakt z Klientami (w tym w języku angielskim), weryfikacja dokumentów pod względem księgowym i merytorycznym, dekretowanie i księgowanie dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami, sporządzanie sprawozdań finansowych oraz sprawozdań do US, ZUS, GUS, NBP. Praca od poniedziałku do piątku w godzinach: 8-16
REWIT KIBR Sp. z o.o. - 2020-09-22 - Gdańsk (pomorskie)
Bezpośredni kontakt z zespołem informatyki w Indiach, tworzenie projektów, monitorowanie procesów, ocena ryzyk finansowych
kontakt przez PUP - 2016-01-07 - Łódź (łódzkie)
praca przy komputerowym rejestrze obiektów, prowadzenie dokumentacji, uaktualnianie danych w rejestrach, archiwizacja dokumentów, uczestnictwo w kontrolach objętych nadzorem, obsługa interesantów pod nadzorem, obsługa poczty elektronicznej
kontakt przez PUP - 2019-08-01 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Warszawa (mazowieckie)
Przyszły pracownik odpowiedzialny będzie za montaż, załadunek i transport mebli na wymiar do finalnego Klienta.
HVAC Projekt - 2017-07-27 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
umawianie spotkań handlowych z klientami biznesowymi i indywidualnymi (bez sprzedaży własnej), realizacja założonych planów, raportowanie wyników pracy.
Forest Legend - 2018-04-26 - Bytom (śląskie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Puławy (lubelskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Białystok (podlaskie)
Oferta stażu dla osób w szczególnej sytuacji na rynku pracy oraz zakwalifikowanych do II profilu pomocy- ścieżka dostępu:http://www.pup.gliwice.pl/bezrobotni_poszukujacy_pracy/staze.htmlWykształcenie: średnie lub wyższe, doświadczenie: mile widziane; znajomość prawa pracy; obsługa komputera, czynne prawo jazdy kat. B; gotowość do pracy po presją czasu; zakres obowiązków: prowadzenie procesów rekrutacji, czynne poszukiwanie pracowników, współpraca z uczestnikami szkoleń, organizacja szkoleń dla pracowników; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Gliwice (śląskie)
Transport środków spożywczych
Zakłady Mięsne Niebieszczańscy Sp.j. - 2018-04-12 - Proszówka (dolnośląskie)