ASYSTENT WSPARCIA SPRZEDAŻY Wrocław oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT WSPARCIA SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: do 3 493,2 PLN
Zakres obowiązków: • Pozyskiwanie nowych klientów, • Przygotowywanie ofert handlowych,• Bieżący kontakt z klientami, obsługa zapytań telefonicznych i korespondencyjnych,• Obsługa zamówień,• Udział w projektach prowadzonych przez dział handlowy,• Realizacja wyznaczonych ilościowych celów sprzedaży,• Udział w wyjazdach służbowych i targach branżowych, spotkania z klientami,• Egzekwowanie należności i windykacja, • Raportowanie do przełożonego (realizacja wyznaczonych celów sprzedaży, informacje z rynku), • Realizowanie zadań związanych z obsługą klienta, we współpracy z pozostałymi działami firmy (m.in. księgowość, serwis techniczny, magazyn, dział marketingu), • Dbanie o dobry wizerunek firmy. Praca w godz.: 8:00-16:00.
Data publikacji: 2019-02-12
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
• Pozyskiwanie nowych klientów, • Przygotowywanie ofert handlowych,• Bieżący kontakt z klientami, obsługa zapytań telefonicznych i korespondencyjnych,• Obsługa zamówień,• Udział w projektach prowadzonych przez dział handlowy,• Realizacja wyznaczonych ilościowych celów sprzedaży,• Udział w wyjazdach służbowych i targach branżowych, spotkania z klientami,• Egzekwowanie należności i windykacja, • Raportowanie do przełożonego (realizacja wyznaczonych celów sprzedaży, informacje z rynku), • Realizowanie zadań związanych z obsługą klienta, we współpracy z pozostałymi działami firmy (m.in. księgowość, serwis techniczny, magazyn, dział marketingu), • Dbanie o dobry wizerunek firmy. Praca w godz.: 8:00-16:00.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 3 493,2 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT WSPARCIA SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 3 493,2 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2019
Data zakończenia pracy: 24.05.2021
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw sprzedaży (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
rosyjski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_2:
portugalski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. "B"
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: DOŚWIADCZENIE NA STANOWISKU HANDLOWCA
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe - preferowany profil ekonomiczny, staż pracy: rok na podobnym stanowisku, praktyczna znajomość technik sprzedaży oraz wiedza z zakresu sprzedaży, doświadczenie na stanowisku handlowca, doświadczenie w sprzedaży w środowisku międzynarodowym , a szczególnie portugalskim,znajomość systemu ERP,znajomość podstaw marketingu B2B,nastawienie na realizację celów,umiejętność pracy pod presją czasu, prawo jazdy kat. B, biegła znajomość języka angielskiego i rosyjskiego, średnio zaawansowana znajomość języka portugalskiego
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Gliniana 20/22, 50-525 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Gliniana
Numer budynku pracodawcy: 20/22
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 14.02.2019
Oferta pracy ważna do: 06.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 14.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 12.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prace pomocnicze przy zabiegach stomatologicznych
kontakt przez PUP - 2019-01-15 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
jw.
SZKOŁA PODSTAWOWA Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI NR 330 IM. NAUCZYCIELI TAJNEGO NAUCZANIA - 2016-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta, kasy fiskalnej, kart płatniczych, systamu operacyjnego sklepu, prasowanie żelazkiem parowym, klipsowanie odzieży, wprowadzanie przecen
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
Sporządzanie projektów pism procesowych, postępowań administracyjnych oraz opinni prawnych
KANCELARIA PRAWNA SOKRATES JANUSZ KACZMAREK - 2018-09-10 - Łódź (łódzkie)
jw.
ALANTA MIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-25 - Warszawa (mazowieckie)
pierwszy kontakt z klientem, wsparcie działań firmy, pozyskiwanie i budowanie bazy klientów
Artur CZECH - CZECH RECYKLING - 2017-10-13 - Zgierz (łódzkie)
Nawiązywanie kontaktów handlowych, przygotowywnie ofert, pozyskiwanie nowych klientów, obsługa klientów i zleceń, przygotowywanie kalkulacji, analiz sprzedaży, przygotowywanie prezentacji i matriałów reklamowych.
"Marcin Szpądrowski" Szpądrowski Marcin - 2015-11-09 - Częstochowa (śląskie)
Asystowanie uczniowi podczas zajęć, pomoc i wspieranie nauczyciela.Wymiar czasu pracy 1/2 etatu.
Szkoła Podstawowa im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Marcinkowicach - 2017-09-07 - Marcinkowice (dolnośląskie)
Praca jako asystent kierownika robót elektrycznych, umożliwiająca zdobycie doświadczenia do pełnienia samodzielnej funkcji kierownika robót elektrycznych
Zakład Instalatorstwa Elektrycznego Cz. Wieleba - - 2016-05-20 - Ruda (lubelskie)
- Obsługa klieta. Obsługa kasy fiskalnej. Wprowadzanie danych do programu komputerowego. Recepcja salonu.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 11:00-19:00 + soboty (według grafiku). Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok na podobnym stanowisku. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: praca (at) autograf.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE MARIA ŚLIWKA - 2016-06-16 - Sosnowiec (śląskie)
- Rejestrowanie pacjentów, czynna asysta lekarzom stomatologom, porządkowanie dokumentacji medycznej, rozliczanie świadczeń w systemie komputerowym, sporządzanie zamówień środków medycznych, obsługa kasy fiskalnej, zapoznawanie się z obowiązującymi przepisami i wymogami odnośnie świadczeń medycznych w stomatologii. - Wynagrodzenie: 2500 zł brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Dla osób zainteresowanych istnieje możliwość pracy w niepełnym wymiarze czasu pracy. - Praca w godz.: 8:00-18:00. Wymagane wykształcenie: policealne uzyskany dyplom asystentki stomatologicznej lub higienistki stomatologicznej. Mile widziane doświadczenie w rozliczaniu procedur NFZ, mile widziane doświadczenia na stanowisku asystentki stomatologicznej. Mile widziane umiejętność przy asystowaniu lekarzom stomatologom. Kontakt telefoniczny (tel.: 509-845-291) w godz.: 9:00-14:00 lub e-mail: kadry (at) olk.katowice.pl
OLK-MED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-12-14 - Katowice (śląskie)
Realizacja czynności związanych z obsługą zamówienia publicznego. Oferta dostępna w sali C, E. Kontakt z pracodawcą - e-mail: agnieszka.pacholak (at) urtica.pl
PGF URTICA Sp. z o.o. - 2018-06-20 - Wrocław (dolnośląskie)
Asysta przy zabiegach stomatologicznych, sterylizacja i czyszczenie narzędzi, przygotowywanie stanowiska do zabiegu
AGATA BIL-MIECHÓWKA - 2015-12-15 - Węgrzce (małopolskie)
prace pomocnicze przy prowadzeniu księgowości,płac,kadr i ZUS,obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Częstochowa (śląskie)
wykształcenie wyższe inżynierskie (budownictwo, architektura, gospodarka przestrzenna, pokrewne), doświadczenie mile widziane na podobnym stanowisku, znajomość obsługi programu CAD. Mile widziani tegoroczni absolwenci. Pracodawca gwarantuję pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji, udział w ciekawych projektach, możliwość rozwoju zawodowego.Zakres obowiązków: wykonywanie projektów zagospodarowania przestrzennego, prowadzenie postępowań w sprawie wydawania decyzji o warunkach zabudowy, analiza mpzp pod kątem zgodności z planami spółki, formułowanie wniosków i uwag do mpzp, wspomaganie pracy biura projektowego w zagadnieniach urbanistycznych, wsparcie w bieżących pracach ww. działów w zakresie prowadzonych inwestycji
DINO POLSKA S. A. - 2016-02-03 - Krotoszyn (wielkopolskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Radom (mazowieckie)
Zapoznanie się ze strukturą funkcjonowania przedsiębiorstwaKontrolowanie przestrzegania przepisów ppoż., w obiektach, podczas procesów technologicznych, a także rozpoznawanie innych miejscowych zagrożeńPosługiwanie się dokumentacją zagrożonych obiektów, przepisami i instrukcjami dot. bezpieczeństwa ppoż. Oraz funkcjonowania jednostek ratowniczo-gaśniczychAnalizowanie sprawności działania automatycznych zabezpieczeń ppoż., alarmowych, oraz wykrywających inne lokalne zagrożenieObsługa sprzętu biurowegoProwadzenie rozmów telefonicznych oraz prowadzenie korespondencji z drogą mailowa z klientemTworzenie dokumentacji instrukcji przeciwpożarowych budynków użyteczności publicznejArchiwizacja dokumentów biurowychDbanie o rozwój firmy- aktywne pozyskiwanie klienta z zakresu usługi przeciwpożarowej i bhpWyjazdy w teren: gromadzenie dokumentacji niezbędnej do tworzenia instrukcji p.poż.
kontakt przez PUP - 2017-05-16 - Żukowo (pomorskie)
- Obsługa pacjenta. Rejestracja osobista i telefoniczna pacjenta. Obsługa poczty elektronicznej i tradycyjnej.- Wynagrodzenie: 2200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny jednego miesiąca. Kolejna umowa o pracę na czas określony sześciu miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w systemie 12 - godzinnym w godzinach: 8:00-20:00 + 1 lub 2 soboty w miesiącu: 8:00-16:00 (dzień pracy/dzień wolnego). Wymagane wykształcenie min. średnie. Doświadczenie NIE jest wymagane. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: info (at) centrumincorpore.pl
Centrum Diagnostyki i Terapii In Corpore Iwona Sosnowska-Wieczorek - 2017-01-13 - Katowice (śląskie)
Wg. stanowiska. Praca na dwie z miany w godz.: 07:00-15:00, 10:00-18:00. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko asystenta rodziny w Ośrodku Pomocy Społecznej w Andrychowie", w terminie do dnia 27.10.2017r. do godz.: 15:00 - osobiście w Ośrodku Pomocy Społecznej w Andrychowie, ul. Starowiejska 22b, pok. 12, lub pocztą na adres: Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Starowiejska 22b, 34-120 Andrychów, (decyduje data doręczenia dokumentów do Ośrodka).
Ośrodek Pomocy Społecznej w Andrychowie - 2017-10-19 - Andrychów (małopolskie)
Wymagane wykształcenie średnie/wyższe, znajomość w stopniu komunikatywnym j. angielskiego lub j. niemieckiego, znajomość programu Comarch, ERP Optima, zaangażowanie, umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista. Charakterystyka parcy: przyjmowanie kontrahentów oraz współpraacowników, asystowanie w przygotowaniu ofert, zamówień, raportów, danych i wniosków, organizacja pracy - przeglądanie oraz wprowadzanie w obieg korespondencji, informacji. Wynagrodzenie do uzgodnienia. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
USŁUGI FREZARSKO-TOKARSKIE DANIEL BULENDA SPÓŁKA JAWNA - 2018-02-23 - Świerklany Dolne (śląskie)
Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Częstochowa (śląskie)
prowadzenie pojazdu na trasach krajowych i / lub ewentualnie na tarsach międzynarodowych (Europa)
kontakt przez PUP - 2017-01-16 - Chorzów (podkarpackie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-01-11 - Lublin (lubelskie)
murowanie scian i innych konstrukcji budowlanych, wykonywanie tynków, REGIPSÓWPRACA NA TERENIE CAŁEJ POLSKI
kontakt przez PUP - 2017-05-11 - Rzeszów (podkarpackie)
- pomaganie dzieciom w spożywaniu posiłków- pomaganie dzieciom w czynnościach higienicznych- pomaganie dzieciom w ubieraniu i rozbieraniu się- nadzorowanie dzieci podczas odpoczynku- porządkowanie zabawek i pomocy dydaktycznych- opiekowanie się dziećmi podczas zabaw, spacerów, i wycieczek- organizowanie miejsca pracy zgodnie z przepisami BHP i ochrony PPOŻ
kontakt przez PUP - 2017-10-11 - Kwiatonowice (małopolskie)
wystawianie faktur, prowadzenie terminarza płatności, obsługa korespondencji handlowej, kontakt telefoniczny i mailowy z kontrahentami w Chinach, spotkania z klientami w kraju, wykonywanie prac zleconych przez przełożonych
kontakt przez PUP - 2017-06-13 - Jabłonowo (mazowieckie)
praca biurowa, obsługa komputera
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE "OPTIMA" Adam Stefański - 2017-08-18 - Latkowo (kujawsko-pomorskie)
osoby zarejestrowane do 30 roku życia z ustalonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Zabrze (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-04-16 - Poznań (wielkopolskie)
opieka nad dziećmi
kontakt przez PUP - 2016-08-03 - Chełm (lubelskie)