SAMODZIELNY PRACOWNIK OGÓLNOBUDOWLANY (NR 2945) Inowrocław oferta pracy P.P.H.U. JARAS Jarosław Mucha
Stanowisko: SAMODZIELNY PRACOWNIK OGÓLNOBUDOWLANY (NR 2945)
Wynagrodzenie: 3 000 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: prace ogólnobudowlane w Inowrocławiu i na terenie kraju
Data publikacji: 2017-07-24
Lokalizacja: Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: P.P.H.U. JARAS Jarosław Mucha
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Poznańska 218A, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prace ogólnobudowlane w Inowrocławiu i na terenie kraju
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SAMODZIELNY PRACOWNIK OGÓLNOBUDOWLANY (NR 2945)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Inowrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: inowrocławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Inowrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pomocniczy robotnik budowlany
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 31.12.2017
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: zasadnicze zawodowe, inne
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
min. 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: P.P.H.U. JARAS Jarosław Mucha
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Adres pracodawcy:
Poznańska 218A, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
kontakt z pracodawcą pod nr tel. 602 181 779 lub na e-mail: jarasbiuro (at) poczta.onet.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: inowrocławski
Gmina pracodawcy: Inowrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Inowrocław
Ulica pracodawcy: Poznańska
Numer budynku pracodawcy: 218A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pomocniczy robotnik budowlany
Data dodania oferty pracy: 24.07.2017
Oferta pracy ważna do: 24.08.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 24.07.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 24.07.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Księgowanie, dokonywanie przelewów bankowych, księgowa obsługa transakcji zagranicznych.
Aco Engineering Sp. z o.o. - 2017-06-28 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
PROWADZENIE KSIĘGOWOŚCI PRZEDSIĘBIORSTWA ZGODNIE Z ZASADAMI RACHUNKOWOŚCI, DEKRETACJA I KSIĘGOWANIE RÓŻNORODNYCH OPERACJI GOSPODARCZYCH, FAKTUROWANIE, KONTROLA GOSPODARKI MAGAZYNOWEJ: PRZYJĘĆ I ROZCHODÓW MAGAZYNOWYCH.
TORSYSTEM BUTZBACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-07 - Kamieniec Ząbkowicki (dolnośląskie)
Prowadzenie pełnej księgowości, obsługa kadrowa, doradztwo podatkowe
OPTIMUM CONSULTING GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-08 - Rzeszów (podkarpackie)
sprzedaż wędlin
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Wiązownica Duża (świętokrzyskie)
Sprzedaż sprzętu komputerowego.
ELTECHBIUR WIESŁAW GRABIŃSKI - 2018-02-14 - Suwałki (podlaskie)
Księgowanie faktur, przelewów i innych dokumentów księgowych(program Symfonia). Prowadzenie spraw kadrowo-płacowych i ZUS. Praca w godz. 08:00-16:00.
PPHU Lamgi Michał Gibowski - 2018-01-31 - Nowa Sól (lubuskie)
Wystawianie faktur transportowych
Przedsiębiorstwo Koordynacji Spedycji Torm Sp.z o.o. - 2018-04-18 - Gdańsk (pomorskie)
przygotowywanie posiłków
RESTAURACJA "KASIEŃKA" w HRUBIESZOWIE - 2017-10-18 - Hrubieszów (lubelskie)
pomoc w gabinecie dentystycznym, dezynfekcja, sterylizacja itp.
kontakt przez PUP - 2018-07-16 - Białystok (podlaskie)
obsługa klienta
"STAŚ-POL" s.c Bożena i Zbigniew Staszewscy - 2018-01-15 - Brzeziny (łódzkie)
kompleksowe sprzątanie obiektu
Agencja Inicjatyw Gospodarczych - 2017-04-21 - Tarnowskie Góry (śląskie)
prowadzenie KRPIR,prowadzenie pełnych ksiąg handlowych,rozliczanie projektów unijnych,naliczanie płac,sporzadzanie deklaracji VAT i PIT,kontakt z jednostkami: ZUS,US,GUS
GRUPA OSB S.C. Bożena Ziomek i Adam Ziomek - 2016-05-25 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
wykonywanie czynności zleconych przez dyrektora szkoły wynikających z potrzeb placówkiobsługa sekretariatu szkoły
Zespół Szkół Gastronomiczno-Hotelarskich - 2017-12-18 - Wisła (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Warszawa (mazowieckie)
- Roboty posadzkowe. Montaż ścian GK. Gipsowanie. Malowanie. Tapetowanie. Gładzie dekoracyjne. Podstawowe prace instalacyjne WOD. KAN. i elektryka (montaż opraw oświetleniowych osprzętu elektr., gniazd i przełączników).- Miejsce wykonywania pracy: Teren całej Polski według zleceń. Praca również za granicą na terenie Niemiec.- Istnieje możliwość zapewnienia zakwaterowania na terenie Niemiec oraz na terenie Polski podczas wyjazdów.- Wynagrodzenie: 13 zł/brutto/godzina (około 2000 do 4000/miesięcznie). Praca na umowę zlecenie na czas nieokreślony.- Wymagane wykształcenie min. zawodowe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata w wykończeniach wnętrz komercyjnych (sklepy, biura). Kontakt telefoniczny (9:00-17:00) (Tel. 662-846-676) lub e-mail: idsgroupe (at) gmail.com
IDS-GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-17 - Katowice (śląskie)
j.w.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2015-11-27 - Warszawa (mazowieckie)
wg stanowiska
Republic of Expo Sp. z o.o. - 2017-02-24 - Kielce (świętokrzyskie)
Praca na stanowisku pracownik obsługi klienta - sprzedawca, obsługa klienta, przygotowanie opracowywanie umów kredytowych, ubezpieczeń samochodów w salonie samochodowym. Wymagania: wykształcenie średnie, wyższe, komunikatywność, zdolność organizacji pracy, praca w zespole. Pracodawca dodatkowo do wynagrodzenia oferuje prowizję. Pracodawca prosi zainteresowane osoby o przesyłanie CV na adres e-mail: mwojtanowicz (at) multidealer.eu
PHU K&K KRZYSZTOF WOJTANOWICZ - 2016-06-15 - Wejherowo (pomorskie)
praca w restauracji McDonald's - praca na kuchni, kasie, porządki bieżące
P. H. U. "NIKE" DARIUSZ WOJTASIAK - 2016-12-13 - Luboń (wielkopolskie)
ps
kontakt przez PUP - 2018-09-24 - Radomsko (łódzkie)
prowadzenie i uzgadnianie ewidencji, wprowadzanie danych do systemów informatycznych, opracowywanie zestawień i sprawozdań; umowa na 3 miesiące okres próbny z możliwością przedłużenia; godziny pracy: 7.30- 15.30
6 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2018-09-04 - Lędowo-Osiedle (pomorskie)
- Nadzór nad eksploatacją urządzeń i instalacji elektrowni w/z przydzielonych obiektów: SASIZ (Systemy Automatyki, Sterowania i Zabezpieczeń) wraz z podzespołami SASIZ przydzielonymi operacyjnie i czasowo. - Prowadzenie nadzoru nad całością dokumentacji technicznej SASiZ (udostępnianie i powielanie). - Nadzór nad całością majątku obiektowego branży automatyki, wydziału TMA oraz utrzymanie przydzielonych urządzeń i instalacji w pełnej zdolności eksploatacyjnej i ruchowej. - Przygotowanie i nadzór nad realizacją remontów przydzielonych urządzeń i instalacji, a także prowadzenie odbiorów urządzeń po remontach i przeglądach.- Przygotowywanie instrukcji eksploatacyjnych dla eksploatowanych urządzeń i instalacji. - Planowanie rozliczeń i monitorowanie prac eksploatacyjno-remontowych, modernizacyjno - odtworzeniowych oraz inwestycyjnych związanych z majątkiem ELT zgodnie z instrukcjami systemu SAP AM. - Identyfikacja obszarów poprawy efektywności w/z nadzorowanych urządzeń.- Opiniowanie dokumentacji projektowej i technicznej w/z nadzorowanych urządzeń/obiektów.- Kwalifikacja zadań na remontowe i inwestycyjne. - Klasyfikacja środków trwałych przyjmowanych z inwestycji do eksploatacji, a także realizacja likwidacji, zbycia i rozliczania środków majątkowych.- Opracowanie zadań do planów i programów: modernizacji, poprawy eksploatacji, bhp, p.poż., mechanizacji itp. oraz sporządzanie sprawozdań z ich realizacji. - Nadzór i kontrola stanu bezpieczeństwa systemów Operational Technology (OT).
PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna S.A Oddział Elektrownia Turów - 2017-11-22 - Bogatynia (dolnośląskie)
Odbieranie telefonów od klientow w języku angielskim. Roziwązywanie problemów klienta w języku ukraińskim.
kontakt przez PUP - 2017-01-09 - Łódź (łódzkie)
Obsługa klienta: strzyżenie męskie, damskie, koloryzacja, praca od pon. do pt. 10.00-18.00
kontakt przez PUP - 2018-11-13 - Opole (opolskie)
Szczegóły naboru na stronie http://kariera.polsl.pl/, Wykształcenie wyższe preferowane magisterskie na kierunku: zarządzanie, prawo, doradztwo zawodowe, z obszaru ekonomii; co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w zakresie doradztwa z przedsiębiorczości (w ostatnich 5 latach), poświadczone dokumentami; aktualna wiedza z zakesu przepisów prawa normujących prowadzenie działalności gospodarczej oraz podstaw ochrony własności intelektualnej; umiejętności trenerskie; zakes obowiązków: diagnoza uczestników projektu (studentów); usługi poradnictwa w zakresie zakładania działalności gospodarczej; przygotowywanie i prowadzenie warsztatów kształtujących podstawy przedsiębiorcze; konsultowanie planów biznesu; wspieranie uczestników projektu w przygotowaniu dokumentów potrzebnych do założenia działalności gospodarczej; obsługa platformy internetowej; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
POLITECHNIKA ŚLĄSKA - 2018-07-30 - Gliwice (śląskie)
Obsługa gości
Spółdzielnia Turystyczno-Handlowa Pilsko - 2015-11-25 - Jeleśnia (śląskie)
obsługa klientów na sali sprzedazobsługa kasy fiskalnej dbanie o wygląd i ekspozycję towaruweryfikacja terminów ważności
STOKROTKA Sp. z o.o. - 2017-01-02 - Koluszki (łódzkie)
prowadzenie- Podatkowej Księgi Przychodów i Rozchodów,– Ewidencję przychodów – dekretowanie oraz księgowanie dokumentów,– prowadzenie ewidencji przychodów i kosztów podatkowych,– rozliczanie podatku VAT,– wystawianie oraz księgowanie faktur– rozliczanie i odprowadzanie składek ubezpieczeniowych dla pracowników do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych,– naliczanie płac
kontakt przez PUP - 2018-01-09 - Darłowo (zachodniopomorskie)
według stanowiska - praca w Restauracji Lenartówka
MACIEJ WŁODARCZAK FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA WIATRAK - 2017-10-09 - Rudawa (małopolskie)
- Prefabrykacja linii produkcyjnych w zakładach przemysłowych, modernizacja maszyn i urządzeń dla branży Automotive, tworzyw sztucznych i innych, modernizacja linii produkcyjny u klientów, naprawa i konserwacja maszyn i urządzeń. Znajomość branży robotyki, automatyzacji stanowisk montażowych i ich naprawy. Wdrażanie nowych technologii u klienta. Pozyskiwanie nowych klientów (budowa efektywnej bazy klientów dla nowo powstałego działu firmy serwis, prefabrykacja). Spotkania z klientami doradztwo techniczne. Tworzenie ofert, zamówień. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na okres próbny 3 miesiące, po okresie próbnym umowa o pracę na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe: automatyka lub robotyka lub budowa maszyn. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata w branży (automatyka lub hydraulika lub pneumatyka). Wymagane umiejętności: Nadzorowanie i prowadzenie bieżących napraw i konserwacji urządzeń elektrycznych, automatyki i AKPiA. Aktywny udział w remontach i rozbudowach linii technologicznych. Przeprowadzanie prac modernizacyjnych i rozbudowy układów sterowania, oprogramowania sterowników PLC, systemów SCADA i DCS, paneli operatorskich. Obsługę i kalibrację urządzeń pomiarowych i sygnalizacyjnych, dobór nowych i zamiennych urządzeń pomiarowych. Diagnostykę inteligentnych układów sterowania, organizację napraw i regeneracji aparatury AKPiA, zarządzanie serwisami, programowanie sterowników Siemens, PLC itp. samodzielność, umiejętność myślenia analitycznego, innowacyjność w rozwiązywaniu problemów, otwartość na pracę zespołową, możliwość kierowania projektami, znajomość rysunku technicznego i doświadczenie w tworzeniu dokumentacji technicznej, umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów oraz kreatywność, umiejętność pracy w zespole. Wymagana dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie). Pasjonat dążący do osiągnięcia wyznaczonego przez siebie celu. Mile widziana znajomość budowy maszyn oraz linii produkcyjnych w praktyce. Mile widziana umiejętność diagnozowania - robotów np. ABB oraz pras w systemie Siemens. Kontakt telefoniczny (8:00-16:00 - Pn-Pt) (Tel. 509-840-812) lub e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-14 - Katowice (śląskie)