SAMODZIELNY LEKARZ WETERYNARII Zielona Góra oferta pracy MACIEJ KOLIŃSKI LECZNICA DLA ZWIERZĄT "HELP"
Stanowisko: SAMODZIELNY LEKARZ WETERYNARII
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: wg zawodu
Data publikacji: 2017-02-08
Lokalizacja: Zielona Góra (lubuskie)
Pracodawca: MACIEJ KOLIŃSKI LECZNICA DLA ZWIERZĄT "HELP"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Węgierska 44, 65-001 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: wg zawodu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SAMODZIELNY LEKARZ WETERYNARII
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zielona Góra
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zielona Góra
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zielona Góra
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: lekarz weterynarii
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.02.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), weterynaryjne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe weterynaryjne, mile widziane doświadczenie zawodowe, podstawowa znajomość języka obcego
Nazwa pracodawcy: MACIEJ KOLIŃSKI LECZNICA DLA ZWIERZĄT "HELP"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Adres pracodawcy:
Węgierska 44, 65-001 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: m. Zielona Góra
Gmina pracodawcy: Zielona Góra
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zielona Góra
Ulica pracodawcy: Węgierska
Numer budynku pracodawcy: 44
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: lekarz weterynarii
Data dodania oferty pracy: 08.02.2017
Oferta pracy ważna do: 09.05.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 08.02.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 08.02.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Informacja z dnia 19.10.2016 roku. Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze. Ogłoszenie Nr 4/2016 z dnia 2016-10-19. Dyrektor Domu Dziecka Zakątek w Katowicach, ul. Brynowska 70a, 40-857 Katowice, Dom Dziecka Zakątek poszukuje kandydatów na stanowisko urzędnicze samodzielny referent w wymiarze pełnego etatu.- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: załatwiała wszystkie sprawy związane z pracą sekretariatu, sprawowała funkcję dyspozytora samochodu służbowego, załatwiała sprawy związane z ubezpieczeniami, zgłaszała usunięcie awarii użytkowanego sprzętu biurowego, kupowała znaczki, bilety jednorazowe oraz miesięczne dla wychowanków, prowadziła archiwum dokumentacji administracyjnej, prowadziła dokumentację Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.- Warunki pracy: pełny wymiar czasu pracy, miejsce pracy Katowice, ul. Brynowska 70a., zatrudnienie od 01.01.2017r. - Wynagrodzenie: 2150 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na czas określony 3 lub 6 miesięcy, z możliwością podpisania kolejnej umowy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30.- Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe - staż pracy 2 lata; wykształcenie średnie - staż pracy 4 lata, obywatelstwo polskie, posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, zgoda na przetwarzanie danych osobowych, znajomość obsługi sekretariatu z obsługą urządzeń biurowych, umiejętność redagowania pism urzędowych, znajomość programów: Exel, Word.- Wymagania dodatkowe: umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność współpracy z ludźmi, umiejętność samodzielnego wykonywania zadań.
DOM DZIECKA "ZAKĄTEK" - 2016-11-04 - Katowice (śląskie)
pomoc przy żniwach, praca polowa
Gospodarstwo Rolno-Hodowlane S. Bielecki Dobki 7 - 2017-08-03 - Dobki (warmińsko-mazurskie)
Sprzedawca
"HOLKAP" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-07-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: pieczętowała, opisywała dokumenty, przeprowadzała kontrolę formalno-rachunkową dowodów księgowych, dekretowała dokumenty księgowe, wprowadzała dokumenty księgowe do programu FK, wykonywała przelewy, rozliczała podatek VAT naliczony i należny, uzgadniała dane do sprawozdań, księgowała wyciągi bankowe, raporty kasowe. - Wynagrodzenie: od 2750 do 3300 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na czas określony do sześciu miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru: 1 stanowisko od 01.01.2018r., 2 stanowiska od 01.02.2018r.- Praca w godzinach: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne (rachunkowość, finanse, księgowość). Doświadczenie zawodowe przy średnim 4 lata pracy w tym minimum pół roku w jednostce budżetowej, przy wyższym 2 lata pracy w tym minimum pół roku w jednostce budżetowej. Znajomość klasyfikacji budżetowej, znajomość zasad księgowości i programów księgowych, znajomość programów Word i Excel w zakresie podstawowym, umiejętność obsługi urządzeń biurowych. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-11-13 - Katowice (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-10-25 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista do spraw komercjalizacji innowacyjnych technologii odpowiedzialny będzie głownie za kompleksową współpracę z klientami z rynku azjatyckiego. Do zakresu obowiązków pracownika na tym stanowisku należy między innymi: kontakty z klientami, organizacja spotkań, konferencji, telekonferencji, tłumaczenia z j.tajskiego na j. angielski oraz z j.angielskiego na j.tajski, tworzenie ofert oraz promocja produktów.WYMAGANIAWykształcenie WyższeUmiejętności: - min 5 lat doświadczenia w branży gier,- koordynacja w zespole,- praca w zespole, - b.dobra znajomość j.angielskiego oraz j.tajskiego,- znajomość azjatyckiego rynku gier,- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.Doświadczenie zawodowe:- min 5 lat doświadczenia w branży gier.Znajomość języków obcych, z uwzględnieniem poziomu ich znajomości (podstawowy ,słaby ,dobry, bardzo dobry, biegły,) j. angielski b.dobry , j.tajski b.dobry
kontakt przez PUP - 2016-09-02 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Prowadzenie ksiąg handlowych oraz podatkowej książki przychodów i rozchodów, sporządzanie deklaracji podatkowych. Jedna zmiana 8:00-16:00, umowa o pracę.Kontakt z pracodawcą e-mail: biuro (at) cenzus.comInformacja o ofercie w sali E, A.
CENZUS Iwona Sługocka - 2015-12-08 - Wrocław (dolnośląskie)
- Samodzielne prowadzenie księgowości klientów biura (KPIR, KH). Sporządzanie sprawozdań finansowych. Sporządzanie zeznań rocznych. Sporządzanie list płac. Sporządzanie dokumentacji do GUS, ZUS. - Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie, mile widziane wykształcenie średnie ekonomiczne lub wyższe ekonomiczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata na podobnym stanowisku. Mile widziane doświadczenie zawodowe w biurze rachunkowym. Wymagana znajomość programu OPTIMA. Wymagana znajomość zagadnień prawa podatkowego i prawa pracy. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) e-fresz.com.pl
USŁUGI KSIĘGOWE FRESZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-01 - Katowice (śląskie)
obsługa klienta, zawieranie umów o pożyczkę
kontakt przez OHP - 2018-04-25 - Chorzów (śląskie)
Obsługa klienta, podawanie dan, wystawianie rachunków
Karczma Młyn S.R.O Sp. z o.o. - 2017-02-17 - Kluszkowce (małopolskie)
j.w
Grupa Profas Sp. z o.o. - 2016-04-15 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem; godz. pracy 7-15; okres próbny 3 miesiące następnie umowa na czas okreslony; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 12-14
MMI Sp. z o.o. - 2018-02-15 - Słupsk (pomorskie)
rejestracja dokumentów zakupowych i sprzedażowychw systemie księgowym, księgowanie wyciągów bankowych, uzgadnienia kont, współudział
KANCELARIA RACHUNKOWA "eMKa" Katarzyna Malinowska - 2017-01-04 - Rogierówko (wielkopolskie)
Ppet grooming oraz grooming wystawowy psów ras: yorkshire terrier, shih-tzu, lhasa apso, maltańczyk, bolończyk, szpic miniaturowy, spaniel angielski
ABEC Bartosz Kędra - 2018-02-15 - Gdańsk (pomorskie)
praca w sklepie spożywczym
SKLEP SPOŻYWCZY "POD BANKIEM" S.C. - 2017-09-14 - Konin (wielkopolskie)
sprzątanie budynków komunalnych wraz z otoczeniem wCzarnowąsach,praca w godz. 6:00-9:00
Opolskie Centrum Usługowe OMEGA Sp. J. A. Krasnopolski i Spółka - 2016-09-13 - Opole (opolskie)
naprawa mechaniki i elektromechaniki samochodowej
"Unitrans" sp z o.o. - 2015-12-14 - Rogowiec (łódzkie)
Praca na stanowisku murarz-pomocnik murarza. Wymagania: umiejętności murarskie, mile widziane doświadczenie, chęć do pracy. Miejsce pracy: powiat wejherowski, woj. pomorskie. Pracodawca zapewnia dojazd do pracy: Wyszecino -> Gdynia -> Gdańsk. Forma kontaktu z Pracodawcą: tel. 601-419-226.
SEB-BUD Usługi Remontowo-Budowlane - 2017-07-21 - Wyszecino (pomorskie)
Praca w dziale wycinania przy obsłudze pras hydraulicznych. Wynagrodzenie 1600-2500 zł NETTO.
Custo Pol S.A. - 2016-08-18 - Wykroty (dolnośląskie)
KONTROLA OPERACJI GOSPODARCZYCH MAJĄTKU OBROTOWEGO Z DOKUMENTAMI ŹRÓDŁOWYMI, KONTROLA OPEARACJI GOSPODARCZYCH ZWIĄZANYCH Z ZARZĄDZANIEM PLANEM FINANSOWYM, SPRAWDZANIE DOKUMENTÓW LOGISTYCZNYCH STANOWIĄCYCH ZAANGAŻOWANIE WYDATKÓW BUDŻETOWYCH, SPRAWDZANIE DOKUMENTÓW ZOBOWIĄZAŃ TWORZĄCYCH WARTOŚĆ OBLOGO NASTĘPNEGO ROKU BUDŻETOWEGO, KONTROLA DOKUMENTÓW ŹRÓDŁOWYCH POWODUJĄCYCH ZMIANY W MAJĄTKU TRWAŁYM, KONTROLA REALIZACJI PLANU AMORTYZACJI MAJĄTKU TRWAŁEGO, UCZESTNICTWO W OPRACOWYWANIU PROJEKTÓW WEWNĘTRZNYCH DOKUMENTÓWWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE O KIERUNKU EKONOMICZNYM, POŻĄDANE WYŻSZE EKONOM., ZNAJOMOŚĆ ZAGADNIEŃ Z ZAKRESU EWIDENCJI ILOŚCIOWO-WARTOŚCIOWEJ MAJĄTKU TRWAŁEGO I OBROTOWEGO ORAZ ZARZĄDZANIE PLANEM BUDŻETOWYM JEDNOSTKI BUDŻETOWEJ, OBSŁUGA SYSTEMU SAP ZE WSKAZANIEM NA ZINTEGROWANY WIELOSZCZEBLOWY SYSTEM INFORMATYCZNY RESORTU OBRONY NARODOWEJ, OGÓLNA ZNAJOMOŚĆ ZASAD PROWADZENIA GOSPODARKI FINANSOWEJ JEDNOSTEK SEKTORA FINANSÓW PUBLICZNYCH, ZNAJOMOŚĆ USTAWY O RACHUNKOWOŚCI I USTAWY O FINANSACH PUBLICZNYCH, ZNAJOMOŚĆ PAKIETU MS OFFICE, PEŁNA ZDOLNOŚĆ DO CZYNNOŚCI PRAWNYCH ORAZ KORZYSTANIE W PEŁNI Z PRAW PUBLICZNYCH, MINIMUM 5 LAT PRACY W KOMÓRCE KSIĘGOWOŚCI
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2018-02-08 - Szczecin (zachodniopomorskie)
1.Nabywanie i doskonalenie umiejętności w zakresie:-zapoznanie z asortymentem towaru w magazynie,-nauka przyjmowania towaru, sprawdzanie pod względem ilościowym i jakościowym -nauka składania rozdzielaczy hydraulicznych z gotowych elementów , nadawanie, wysyłanie paczek,-nauka rozmieszczania towaru w magazynie,-nauka pakowania paczek,-nauka sporządzania dokumentacji,-nauka obsługi programu komputerowego SUBIEKT GT,-nauka przyjmowania zamówień telefonicznie,-nauka obsługi programu CRM-MAXI.
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Pieńsk (dolnośląskie)
- bezpośrednia obsługa klientów w zakresie sprzedaży- pozyskiwanie dystrybutorów i utrzymywanie relacji w obszarze sprzedaży i szkoleń produktowych- nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi kontrahentami w celu podjęcia współpracy biznesowej- realizacja planów sprzedaży wiodących produktów- doradztwo techniczno-handloweMiejsce pracy: teren całego kraju
TRAIDENIS-POL Spółka z o.o. - 2018-07-04 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
Samodzielna księgowość, rozliczanie mediów, obsługa mieszkańców.
ARETE Zarządzanie Nieruchomościami - 2017-04-07 - Gdynia (pomorskie)
praca na produkcji przy wyrobach gumowych , nadruk na produktach
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Tczew (pomorskie)
sporządzanie list płac ; naliczanie i rozliczanie ibciążeń z tytułu podatku dochodowego os osób fizycznych i ubezpieczeń społecznych; prowadzenie spraw związanych z rozliczaniem pracowników w ZUS; przygotowywanie danych do sprawozdań: GUS, ZUS, SIO i do Urzędu Gminy Goleszów; sporządzanie informacji podatkowej PIT 11, 40, 8C, 4R
Centrum Usług Wspólnych w Goleszowie - 2016-09-12 - Goleszów (śląskie)
obsługa przepompowni i tłoczni ścieków bezobsługowych
kontakt przez PUP - 2017-08-08 - Białystok (podlaskie)
Szczegółowe informacje dostępne na stronie www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy"; Wykształcenie: wyższe chemiczne, doświadczenie w pracy w galwanizerni; znajomość technik wytwarzania powłok konwersyjnych, powłok galwanicznych w tym z metali szlachetnych; znajomość norm dotyczących badań korozyjnych; umiejętność obsługi Pakietu Office; zakres obowiązków: organizacja i pomoc techniczna przy realizacji zajęć dydaktycznych oraz badań związanych z procesami technologii nieorganicznej i elektrochemii; nadzór nad aparaturą laboratoryjną, w tym sporządzanie dokumentacji laboratoryjnej; miejsce pracy: Gliwice
POLITECHNIKA ŚLĄSKA - 2016-06-22 - Gliwice (śląskie)
Zakres obowiązków:1. Nadzór nad działalnością komórek kadrowych w podległych jednostkach organizacyjnych.2. Udział w kontrolach podległych jednostek organizacyjnych w zakresie przestrzegania przepisów prawa pracy.3. Wypracowywanie propozycji rozwiązań problemów wynikających ze stosunku pracy, zgłaszanych w skargach i pismach z podległych jednostek.4. Interpretacja przepisów i sporządzanie opinii z zakresu prawa pracy.5. Współudział w prowadzeniu bieżącej dokumentacji w zakresie spraw pracowniczych. Rodzaj umowy: umowa na czas określony w celu zastępstwa (w pełnym wymiarze czasu pracy).
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2017-02-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
przygotowywanie sprawozdań na potrzeby zarządu, współpraca z instytucjami zewnętrznymi, nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych, kontrola merytoryczna dokumentów źródłowych, poziom wykształcenia wyższe ekonomiczne lub rachunkowość i finanse, doświadczenie zawodowe min. 3 lata, umiejętność sporządzania MSR i PSR
HOLLYWOOD S.A. - 2017-06-13 - Sierpc (mazowieckie)
Zgodne z zawodem
Elektro-Kier Krzysztof Kierzkowski - 2017-07-18 - Teresin (mazowieckie)