SAMODZIELNY KSIĘGOWY Skarżysko-Kamienna oferta pracy STANISŁAWA SENDECKA PROFESJONALNE BIURO RACHUNKOWE "KORYFEUSZ"
Stanowisko: SAMODZIELNY KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Poszukujemy pracownika na stanowisku Samodzielny Księgowy do pracy w Profesjonalnym Biurze Rachunkowym KORYFEUSZ Stanisława Sendecka. Wymagana dobra znajomość przepisów podatkowych. Obsługa Podatkowej Księgi Przychodów i Rozchodów. Rejestrów VAT. Ksiąg Rachunkowych. Umiejętność obsługi pakietu Office.
Data publikacji: 2020-07-30
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
Pracodawca: STANISŁAWA SENDECKA PROFESJONALNE BIURO RACHUNKOWE "KORYFEUSZ"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Armii Krajowej 6/8, 26-110 Skarżysko-Kamienna, powiat: skarżyski, woj: świętokrzyskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Poszukujemy pracownika na stanowisku Samodzielny Księgowy do pracy w Profesjonalnym Biurze Rachunkowym KORYFEUSZ Stanisława Sendecka. Wymagana dobra znajomość przepisów podatkowych. Obsługa Podatkowej Księgi Przychodów i Rozchodów. Rejestrów VAT. Ksiąg Rachunkowych. Umiejętność obsługi pakietu Office.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|2
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SAMODZIELNY KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Skarżysko-Kamienna
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 26
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: skarżyski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2610
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Skarżysko-Kamienna
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: księgowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
warunkiPracyIPlacy_nrLokalu: 8
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: "Specjalista ds. rachunkowości"
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2
Nazwa pracodawcy:
STANISŁAWA SENDECKA PROFESJONALNE BIURO RACHUNKOWE "KORYFEUSZ"
danePracodawcy_nip: 6631182315
danePracodawcy_regon: 292797495
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Skarżysku-Kamiennej
Adres pracodawcy:
Armii Krajowej 6/8, 26-110 Skarżysko-Kamienna, powiat: skarżyski, woj: świętokrzyskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: świętokrzyskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 26
Powiat pracodawcy: skarżyski
danePracodawcy_kodPowiatu: 2610
Gmina pracodawcy: Skarżysko-Kamienna
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Skarżysko-Kamienna
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0947716
Ulica pracodawcy: Armii Krajowej
Numer budynku pracodawcy: 6
danePracodawcy_nrLokalu: 8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Skarżysku-Kamiennej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|331301
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|251
Data dodania oferty pracy: 30.07.2020
Oferta pracy ważna do: 03.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 30.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 30.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3c9f6f3c58f54a0746f0be9a0f96954f
Podobne oferty pracy
x
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
obsługa klienta, kasy fiskalnej, przyjmowanie reklamacji, sporzadzanie raportu dobowego i miesięcznego, utrzymanie porządku, wystawianie faktur, doradztwo klientowi, zamawianie i przyjmowanie towaru
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Krośniewice (łódzkie)
wg stanowiska
BORDON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-07 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
Wykształcenie: wyższe; doświadczenie zawodowe: 2 lata; znajomość programów Optima oraz Rewizor, znajomość zasad prowadzenia pełnej księgowości, przepisów prawa podatkowego oraz ustawy o rachunkowości; zakres obowiązków: prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa podatkowego, rachunkowości oraz wew. procedurami; sporządzanie deklaracji podatkowych i sprawozdań finansowych, ewidencja i weryfikacja dok. księgowych, monitorowanie i nadzorowanie rozrachunków, współpraca z instytucjami zew., obsługa kadrowa; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice; oferta także dla osób z orzeczonym st. niepełnosprawności (stanowisko nie jest dostosowane do pracy dla osoby na wózku inw.);
PROMETEUSZ EURO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-08 - Gliwice (śląskie)
montaż i demontaż maszyn i urządzeń przemysłowuch, naprawa i konserwacja maszyn
kontakt przez PUP - 2019-10-29 - Chorzów (śląskie)
Prowadzenie pełnej księgowości, spraw dot.VAT, sporządzanie deklearcji VAT, sprawozdań finansowych, ewidencji środków trwałych.WYMAGANIA: wykształcenie min.średnie kierunkowe, 2 lata doświadczenie.
KONIK EDYTA PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE - 2019-09-20 - Jarosław (podkarpackie)
rozwożenie pieczywa po terenie gminy Rewal
PIEKARNIA - CUKIERNIA " WYBRZEŻE" KRZYSZTOF MAJCHRZAK - 2020-05-19 - Niechorze (zachodniopomorskie)
Pełny zakres naprawy samochodów osobowy. Przygotowywanie stanowiska pracy zgodnie z przepisami BHP, przyjmowanie i przygotowywanie samochodów osobowych do diagnostyki, wykonywanie pomiarów i badań diagnostycznych samochodów osobowych oraz lokalizowanie usterek, interpretowanie wyników i ocenianie stanu technicznego samochodów osobowych, dobieranie zakresu oraz metod naprawy samochodów osobowych; wykonywanie demontażu, przeprowadzanie weryfikacji oraz dobieranie części zamiennych do wymiany, wymienianie uszkodzonych zespołów i podzespołów samochodów osobowych, wykonywanie konserwacji zespołów i podzespołów samochodów osobowych, ocenianie jakości wykonanej naprawy i jej wycena.
Sylwester GOŁDA SG-AUTO - 2020-09-01 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
reprezentowanie firmy w kontaktach bezpośrednich z klientami z Indii, budowanie i utrzymywanie długofalowej współpracy i relacji z klientami indyjskimi, pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów
kontakt przez PUP - 2016-12-15 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
-przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,-wprowadzanie danych do programu komputerowego,-prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków,świadczeniobiorców),-przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,-współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeniawychowawczego,-przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawy o świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,-sporządzanie sprawozdań,-tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,-prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2018-02-01 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Realizacja wysyłek towaru, współpraca z magazynem wyrobów gotowych oraz prowadzenie spraw administracyjnych.
Animak-Kopcza sp.j. - 2019-07-11 - Legnica (dolnośląskie)
Usługi księgowe- prowadzenie obsługi księgowej i kadrowo płacowej podmiotów.
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Łódź (łódzkie)
do uzgodnienia
FIRMA BUDOWLANA FIRBUD SP. Z O.O, SP.K. - 2018-11-26 - Trzebownisko (podkarpackie)
-
Kujawsko-Pomorska Izba Rzemiosła i Przedsiębiorczości w Bydgoszczy - 2017-03-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie zajęć w oparciu o podstawę programową, opracowanie indywidualnego toku nauczania
"MISTRZOWIE ZABAWY" Kazimierz Popiel - 2018-06-29 - Chrzanów (małopolskie)
Prowadzenie wszystkich etapów procesu kadrowego, prowadzenie spraw pracowniczych, naliczanie wynagrodzeń, zasiłków i innych świadczeń, rozliczanie z ZUS, PFRON, OHP, organizowanie szkoleń. Wymagane: wykształcenie wyższe (ekonomiczne,administracyjne), umiejętność stosowania przepisów kodeksu pracy, cywilnego, obsługa programów kadrowo-płacowych, min. roczne doświadczenie zawodowe. Tel.: 95 783 61 00 Katarzyna Hass.
SPOŁEM SULĘCIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-07 - Sulęcin (lubuskie)
Liczenie towarów w sklepach sieci handlowych, obsługa urządzeń do skanowania towaru
INVENT Sp. z o.o. - 2015-12-11 - Koszalin (zachodniopomorskie)
dbałość o czystość i porządek w wyznaczonym rejonie sprzątania, zamiatanie podłóg oraz schodów, odkurzanie ścian, podlewanie kwiatów, mycie okien, mycie lamp, przyjmowanie i wydawanie odzieży,
kontakt przez PUP - 2017-01-23 - Czernina (dolnośląskie)
Zgodne ze stanowiskiem.
Inter-Team sp. z o.o. - 2017-09-22 - Gdańsk (pomorskie)
- Przyjmowanie, układanie i wydawanie towaru. Monitorowanie stanów magazynowych, kontrolowanie zgodności stanu magazynowego i dokumentacji magazynowej.- Praca na terenie Sosnowca. - Wynagrodzenie: od 2500 zł/brutto + premia do 50% wynagrodzenia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie średnie (dowolne). Znajomość komputera (Excel, Word). Czynne prawo jazdy kat. B. Dobra organizacja pracy, dokładność, zaangazowanie, uczciwość, dbałość o powierzone mienie. Mile widziane uprawnienia do obsługi wózka widlowego. Kontakt wyłącznie e-mail: jacek.staron (at) prt.pl
KATOWICKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT TELEKOMUNIKACYJNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-23 - Sosnowiec (śląskie)
obsługa listów przewozowych i wykazów przewozowych w komunikacji SMGS i CIM, przyjmowanie, wysyłanie awizacji przesyłek, prowadzenie korespondencji z klientem (godziny : I zm. 8:00-16:00, II zm. 12:00-20:00)
kontakt przez PUP - 2019-07-01 - Małaszewicze Duże (lubelskie)
1. Zakładanie i prowadzenie kart wynagrodzeń oraz kart podatkowych dla pracowników,2. Dokonywanie zmian po otrzymaniu odpowiedniej dokumentacji w zakresie wysokości wynagrodzeń, wyplat jednorazowych, naliczania potrąceń, zasiłków płatnych z ZUS.3. Sporządzanie list płac dla pracowników oraz potrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.4. Sporządzanie i przekazywanie dokumentów zgłoszeniowych rozliczeniowych i innych, z przepisów o ubezpieczeniach społecznych.5. Naliczanie w ustalonym terminie dodatkowego wynagrodzenia rocznego (13-stka) i innych.6. Prowadzenie dokumentacji z rozliczeniami z Urzędem Skarbowym.7. wykonywanie czynności związanych z przeprowadzeniem regulacji płac pracowników,8. Sporządzanie sprawozdań statystycznych w zakresie zatrudniania, analiz i informacji dotyczących spraw pracowniczych.9. Przygotowywanie danych sprawozdawczych do SIO.10. Wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobków dla pracowników 11. prowadzenie i przechowywanie dokumentacji związanej z zakresem obowiązków, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zasadami ustalonymi przez jednostkę.12. ustalanie wysokości potrąceń komorniczych, prowadzenie ewidencji potrąceń oraz prowadzenie korespondencji z Urzędem Skarbowym, Zakładem Ubezpieczeń Społecznych innymi podmiotami - wynikające z zakresu obowiązków.13. Bieżąca analiza zmian przepisów prawa dotyczących zasad wynagradzania, podatków oraz zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym i zdrowotnym14. Informowanie Głównego księgowego Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi o zauważonych nieprawidłowościach w obszarze wykonywanych obowiązków oraz innych czynności mogących negatywnie wpłynąć na działalność jednostek obsługiwanych.15. Wykonywanie innych zadań wynikających z poleceń bezpośredniego obowiązujących przepisów prawa, statutu i aktów normatywnych pracodawcy.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2018-10-23 - Łódź (łódzkie)
Wykonywanie obróbki skrawaniem walców , armatury przemysłowej /zawory, zasuwy, osprzęt walcowniczy i innych detali na maszynach doobróbki wiórowej CNC HOESCH, PSF 60 GEORG, TCF 160, DMU 80P,FVC400, 1516F3, ADS 110. Prace porządkowe i transportowe na stanowiskupracy związane z obsługą stanowiska - transport ręczny i mechanicznyprzy pomocy suwnicy / mocowanie i zdejmowanie detali z maszyn /,wykonywanie obowiązków hakowego.
Huta Małapanew Sp. z o. o. - 2018-03-15 - Ozimek (opolskie)
/ Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl / - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: terminowo sporządzała listy płac pracowników i zleceniobiorców wg przydzielonych jednostek, obliczała należny podatek, składki na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i sporządzała niezbędną dokumentację w tym zakresie, naliczała wynagrodzenia z tytułu przebywania na zwolnieniu lekarskim zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadziła karty wynagrodzeń i karty zasiłkowe pracowników w obsługiwanych jednostkach. - Wynagrodzenie: 2750-3300 zł brutto - płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracęna czas określony do 6 miesięcy. Docelowo na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od listopada 2017r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne, inne umożliwiające wykonywanie zadań. Wymagane doświadczenie zawodowe: przy wykształceniu średnim - 4 lata pracy oraz doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych lub kadrowych, a przy wykształceniu wyższym wymagane 2 lata pracy oraz doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych lub kadrowych (umowa o pracę , umowy cywilno-prawne). Wymagana znajomość ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, Kodeks Pracy. Wymagana znajomość obsługi programów płacowych oraz programu Płatnik. Wymagania dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw płacowych w oświacie.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-10-18 - Katowice (śląskie)
Sprzedaz towarów
kontakt przez PUP - 2020-07-20 - Sieradz (łódzkie)
SORTOWANIE I MIELENIE ODPADÓW
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Skierniewice (łódzkie)
Do obowiązków na stanowisku Kasjer-Sprzedawca należą: obsługa klienta, obsługa kasy, informacja o promocjach, prace porządkowe, uzupełnianie towaru.
Rossmann SDP Sp. z o.o. - 2016-04-26 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
1. - Poszukujemy specjalistów do naszej firmy w zawodach związanych z:- automatyką przemysłową- pneumatyką- hydrauliką siłowąDla potrzeb:- montażu i uruchamiania linii produkcyjnych- uruchamiania i serwisu maszyn według specyfikacji klienta- prefabrykacji szaf sterowniczych- montażu i uruchamiania systemów sterowania- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na okres próbny 3 miesiące, po okresie próbnym umowa o pracę na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Oczekiwania:- dwuletnie doświadczenie w serwisowaniu lub montażu urządzeń- wykształcenie średnie lub wyższe w specjalnościach elektryk, automatyk- samodzielność w zakresie prowadzonych prac serwisowychWymagania:- prawo jazdy kat. B- aktualne uprawnienia SEP- umiejętność czytania rysunków technicznych i schematów elektrycznych- ogólna wiedza na temat budowy maszyn i urządzeń- umiejętność diagnostyki usterek- umiejętność naprawy urządzeń na podstawie dokumentacji technicznej- podstawowa znajomość zagadnień z zakresu elektryki- podstawowa znajomość zagadnień z zakresu pneumatykiMile widziane:- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.- znajomość języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym.Dodatkowe informacje:- możliwość uczestnictwa w szkoleniach firm współpracujących,- możliwość szybkiego rozwoju i awansu.Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-12 - Katowice (śląskie)
- analiza planu przydziałów gospodarczych,- sporządzanie i aktualizowanie planu pobierania sprzętu i materiałów poza jednostką mobilizującą, - rejestrowanie asygnat,- współpraca z oddziałami gospodarczymi w zakresie gromadzenia i utrzymania normatywnych zapasów środków bojowych i materiałowych,- sporządzanie i aktualizacja zestawień należności zabezpieczenia materiałowych potrzeb mobilizacyjnych, - opracowywanie sprawozdań o stanie zabezpieczonych potrzeb,Co możemy Ci zaoferować:- regularne i terminowe wynagrodzenie,- wynagrodzenie roczne i dodatki stażowe,- stabilne warunki zatrudnienia / umowa o pracę- elastyczne godziny pracy,- system motywacyjny, dodatkowe premie, dodatkowe urlopy wypoczynkowe,- pakiet socjalny, dofinansowanie do wypoczynku, bony świąteczne, zapomogi,- telefon komórkowy,- pracę w miłej i przyjaznej atmosferze,- pracę w dynamicznym zespole.system czasu pracy: podstawowy - 8 godzin dziennie / 40 godzin w tygodniu od poniedziałku do piątku
kontakt przez PUP - 2020-08-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
naprawa samochodów osobowych
AUTO SERWIS TOMASZ NOWAK - 2018-09-26 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)