SAMODZIELNY KSI臉GOWY Olsztyn oferta pracy Zak艂ad Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o.

Stanowisko: SAMODZIELNY KSI臉GOWY

Wynagrodzenie: od 3聽500 PLN

Zakres obowi膮zk贸w: 1. Kontrola formalno -rachunkowa zewn臋trznych dokument贸w ksi臋gowych.2. Monitorowanie prawid艂owego obiegu dokument贸w oraz archiwizacja dokument贸w finansowo- ksi臋gowych.3. Dekretowanie i wprowadzanie do ewidencji dokument贸w ksi臋gowych- transakcji finansowych, rozlicze艅 mi臋dzyokresowych, rozlicze艅 pracowniczych, pozosta艂ych operacji wewn臋trznych.4. Wprowadzanie p艂atno艣ci do systemu bankowego.5. Sporz膮dzanie deklaracji CIT, podatku od nieruchomo艣ci oraz innych deklaracji podatkowych wymaganych przepisami prawa.6. Sporz膮dzanie i sk艂adanie sprawozda艅 finansowych GUS.7. Koordynacja dzia艂a艅 zwi膮zanych z zamkni臋ciem miesi膮ca oraz raportowania.8. Przeprowadzanie bie偶膮cej kontroli kont (analiza rozrachunk贸w z klientami, publiczno-prawnych, kosztowych).9. Optymalizacja proces贸w ksi臋gowych (np. proponowanie zmian w systemie ksi臋gowym).10. Sporz膮dzanie miesi臋cznych raport贸w finansowych, w tym ustalanie wyniku finansowego, na potrzeby Sp贸艂ki i instytucji zewn臋trznych.11. Analiza bie偶膮cych koszt贸w Sp贸艂ki pod k膮tem ich optymalizacji.12. Aktywny udzia艂 w sporz膮dzaniu sprawozda艅 finansowych.13. Aktywny udzia艂 w tworzeniu planu finansowo- rzeczowego na kolejny rok obrotowy.14. Przygotowywanie raport贸w, zestawie艅 i analiz na potrzeby Zarz膮du oraz instytucji zewn臋trznych.Godziny pracy od 7.00 do 15.00

Data publikacji: 2018-09-04

Lokalizacja: Olsztyn (warmi艅sko-mazurskie)

Pracodawca: Zak艂ad Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o.

Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.

Miejsce pracy:
Lubelska 53, 10-410 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmi艅sko-mazurskie

Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w

Zakres obowi膮zk贸w:
1. Kontrola formalno -rachunkowa zewn臋trznych dokument贸w ksi臋gowych.2. Monitorowanie prawid艂owego obiegu dokument贸w oraz archiwizacja dokument贸w finansowo- ksi臋gowych.3. Dekretowanie i wprowadzanie do ewidencji dokument贸w ksi臋gowych- transakcji finansowych, rozlicze艅 mi臋dzyokresowych, rozlicze艅 pracowniczych, pozosta艂ych operacji wewn臋trznych.4. Wprowadzanie p艂atno艣ci do systemu bankowego.5. Sporz膮dzanie deklaracji CIT, podatku od nieruchomo艣ci oraz innych deklaracji podatkowych wymaganych przepisami prawa.6. Sporz膮dzanie i sk艂adanie sprawozda艅 finansowych GUS.7. Koordynacja dzia艂a艅 zwi膮zanych z zamkni臋ciem miesi膮ca oraz raportowania.8. Przeprowadzanie bie偶膮cej kontroli kont (analiza rozrachunk贸w z klientami, publiczno-prawnych, kosztowych).9. Optymalizacja proces贸w ksi臋gowych (np. proponowanie zmian w systemie ksi臋gowym).10. Sporz膮dzanie miesi臋cznych raport贸w finansowych, w tym ustalanie wyniku finansowego, na potrzeby Sp贸艂ki i instytucji zewn臋trznych.11. Analiza bie偶膮cych koszt贸w Sp贸艂ki pod k膮tem ich optymalizacji.12. Aktywny udzia艂 w sporz膮dzaniu sprawozda艅 finansowych.13. Aktywny udzia艂 w tworzeniu planu finansowo- rzeczowego na kolejny rok obrotowy.14. Przygotowywanie raport贸w, zestawie艅 i analiz na potrzeby Zarz膮du oraz instytucji zewn臋trznych.Godziny pracy od 7.00 do 15.00

Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na okres pr贸bny

Wymiar etatu: 1

Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 3聽500 PLN

System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮

Nazwa stanowiska: SAMODZIELNY KSI臉GOWY

Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Olsztyn

Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: warmi艅sko-mazurskie

Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m. Olsztyn

Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Olsztyn

Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska

Zaw贸d: ksi臋gowy

Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋

Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 3聽500 PLN

Data rozpocz臋cia pracy: 01.10.2018

Data zako艅czenia pracy: 31.12.2018

Wymagany zawody dla kandydat贸w na to stanowisko pracy:
Pozostali specjali艣ci do spraw ksi臋gowo艣ci i rachunkowo艣ci (wymagany sta偶 - lata: 5)

Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: wy偶sze (w tym licencjat)

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydat贸w: obs艂uga pakietu MSOffice

Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
wymagane wykszta艂cenie w kierunkach: finanse, rachunkowo艣膰; wymagane 5 lat do艣wiadczenia zawodowego na podobnym stanowisku; znajomo艣膰 program贸w Raks Sql; wymagana znajomo艣膰 tematyki kadr i p艂ac

Wymagania odno艣nie sta偶u pracy: lata: 5

Nazwa pracodawcy:
Zak艂ad Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o.

Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy

Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Miejski Urz膮d Pracy w Olsztynie

Adres pracodawcy:
Lubelska 53, 10-410 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmi艅sko-mazurskie

J臋zyk aplikacji o prac臋: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: -

Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Wojew贸dztwo pracodawcy: warmi艅sko-mazurskie

Powiat pracodawcy: m. Olsztyn

Gmina pracodawcy: Olsztyn

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowo艣膰 pracodawcy: Olsztyn

Ulica pracodawcy: Lubelska

Numer budynku pracodawcy: 53

Oferta zg艂oszona przez: Miejski Urz膮d Pracy w Olsztynie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0

Zaw贸d wykonywany przez pracownika: ksi臋gowy

Data dodania oferty pracy: 05.09.2018

Oferta pracy wa偶na do: 20.09.2018

Data udost臋pnienia oferty pracy: 05.09.2018

Data przyj臋cia oferty pracy: 04.09.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

POMOC KUCHENNA - od 1聽850 PLN

Prace pomocnicze zwi膮zane z przygotowywaniem posii艂k贸w. Praca w godz. 6-14.00 i 9.30-17.30 w Bielsku-Bia艂ej wg ustalonych grafik贸w.
PPHU "POD GWIAZD膭" S.C.BIERNOT MARIA, BIERNOT BO呕ENA - 2016-01-28 - Bielsko-Bia艂a (艣l膮skie)

MALARZ-LAKIERNIK KONSTRUKCJI I WYROB脫W METALOWYCH - od 1聽850 PLN

malowanie detali metalowych farbami, malowanie natryskowe i p臋dzlem
PPUH "SAN-UST" SP. Z O.O USTRZYKI DOLNE - 2016-07-25 - Ustrzyki Dolne (podkarpackie)

SAMODZIELNY BRUKARZ - od 1聽850 PLN

przygotowanie pod艂o偶a pod kostk臋, uk艂adanie kostki, uk艂adanie kraw臋znik贸w, utwardzanie u艂o偶onej kostki
PRZEDSI臉BIORSTWO ROB脫T INSTALACYJNYCH I BUDOWLANYCH HALUX SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2016-04-20 - Krak贸w (ma艂opolskie)

PAKOWACZ - od 1聽850 PLN

Pakowanie rajstop
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Turek (wielkopolskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - 997,4 PLN

zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Pas艂臋k (warmi艅sko-mazurskie)

PRACOWNIK PRODUKCYJNY - od 11,2 PLN

Praca przy produkcji we艂ny mineralnej.
ISOROC POLSKA SP脫艁KA AKCYJNA - 2017-06-09 - Nidzica (warmi艅sko-mazurskie)

SAMODZIELNY KUCHARZ DO PRACY W RESTAURACJI DZIENNEJ - od 2聽500 PLN

- Przygotowywanie 艣niada艅, da艅 obiadowych, sur贸wek, warzyw,, pieczenie mi臋s. - Przyjmowanie surowc贸w oraz ich nale偶yta segregacja i przechowywanie.- Utrzymywanie nale偶ytej czysto艣ci i higieny.
PRZEDSI臉BIORSTWO HANDLOWO-US艁UGOWE CARINA ADAM ANDRYJENKO - 2018-06-26 - Tczew (pomorskie)

POMOC KUCHENNA - od 2聽100 PLN

prace kuchenne; zmywanie naczy艅; sprz膮tanie pomieszcze艅 kuchennych; pomoc w przygotowywaniu jedzenia
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Olsztyn (warmi艅sko-mazurskie)

NAUCZYCIEL PRZEDSZKOLA-WYCHOWAWCA - do 2聽000 PLN

opieka nad dzie膰mi w wieku 1-6 lat
Przedszkole MINI Dorota Wawrocka - 2016-02-23 - Olsztyn (warmi艅sko-mazurskie)

SAMODZIELNY REFERENT DS. WYDAWANIA ZAPAS脫W - od 2聽425 PLN

udzia艂 w opracowaniu i prowadzenie dokumentacji planistycznej w zakresie wydawania 艣rodk贸w materia艂贸wych, prowadzenie obowi膮zuj膮cej sprawozdawczo艣ci zgodnie z kompetencjami, 艣cis艂a wsp贸艂praca z kierownikami podleg艂ych sk艂ad贸w materia艂owych w zakresie organizacji wydawania 艣rodk贸w materia艂owych, wsp贸艂praca w jednostkmi wojskowymi i instytucjami w zakresie wydawania 艣rodk贸w materia艂owych, sta艂y monitoring nad utrzymaniem 艣rodk贸w materia艂owych w podleg艂ych sk艂adach materia艂owychpraca na umow臋 na okres pr贸bny, praca jednozmianowaoferta dost臋pna w sali E
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2018-04-04 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)

MECHANIK POJAZD脫W SAMOCHODOWYCH - od 1聽860 PLN

diagnoza i naprawa pojazd贸w samochodowych, obs艂uga urz膮dze艅 diagnostycznych i mechanicznych, utrzymanie czysto艣ci miejsca pracy
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Ostr贸w (podkarpackie)

SAMODZIELNY PRACOWNIK DS O艢WIATY ZDROWOTNEJ - od 1聽850 PLN

promocja zdrowia, organizacja program贸w o艣wiaty zdrowotnej
Powiatowa Stacja Sanitarno -Epidemiologiczna - 2016-02-11 - Jaworzno (艣l膮skie)

SAMODZIELNY/A KSI臉GOWY/A - od 4聽000 PLN

samodzielny kontakt z klientami biura (osoby fizyczne i prawne), sporz膮dzanie sprawozda艅 finansowych i zezna艅 rocznych, list p艂ac, dokument贸w towarzysz膮cych (sprawozdawczo艣膰 GUS, NBP, US), znajomo艣c programy SAGE Symfonia, P艂atnik, KPiR
Stabil Future Sp. z o.o. - 2017-08-10 - Warszawa (mazowieckie)

PIEKARZ - 2聽100 - 3聽000 PLN

Wypieki gruzi艅skie: chaczapuri, lobiani, kubdari. Wypiek chleba gruzi艅skiego w piecu tone.
AIM Barbara Rompa - 2017-12-08 - Gda艅sk (pomorskie)

POMOCNIK MALARZA - do 13 PLN

Pomocnik malarzaJedna zmiana:od 7.00-15.00
Prometal Mielec Sp贸艂ka z ograniczon膮 odpowiedzialno艣ci膮 - 2016-04-07 - Mielec (podkarpackie)

SAMODZIELNY KSI臉GOWY/SAMODZIELNA KSI臉GOWA - 1聽800 - 2聽200 PLN

pe艂na ksi臋gowo艣膰, program Subiekt, ksi膮偶ka przychod贸w i rozchod贸w
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Siemianowice 艢l膮skie (艣l膮skie)

MONTER POJAZD脫W I URZ膭DZE艃 TRANSPORTOWYCH - od 2聽000 PLN

sk艂adanie przyczep
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Wielu艅 (艂贸dzkie)

SAMODZIELNY REFERENT W WYDZIALE KOORDYNACJI I KONTROLI(NR 1364) - od 2聽711 PLN

Zakres obowi膮zk贸w:1. Opracowywanie projekt贸w decyzji administracyjnych dla kadry Inspektoratu oraz dow贸dc贸w (zast臋pc贸w) jednostek wojskowych (instytucji) bezpo艣rednio podleg艂ych Szefowi Inspektoratu Wsparcia SZ.2. Wystawianie polece艅 wyjazd贸w s艂u偶bowych na terenie kraju dla kadry Inspektoratu,3. Naliczanie zwrotu koszt贸w przejazdu 偶o艂nierzy zawodowych do miejsca zamieszkania cz艂onk贸w rodzin, a tak偶e prowadzenie ewidencji w tym zakresie.4. Prowadzenie planu urlop贸w kadry Inspektoratu oraz dow贸dc贸w jednostek (instytucji) bezpo艣rednio podleg艂ych Szefowi Inspektoratu.5. Prowadzenie i uaktualnianie rozliczenia nieobecno艣ci kadry Inspektoratu w sieciowym systemie ewidencji wojskowej SEW on-line oraz w elektronicznym systemie obiegu dokument贸w SI ARCUS.6. Opracowywanie propozycji planu rzeczowo-finansowego wydatk贸w bie偶膮cych Inspektoratu na materia艂y biurowe i eksploatacyjne sprz臋tu poligraficznego.7. Przygotowywanie materia艂贸w szkoleniowych dotycz膮cych przepis贸w, zasad i norm dotycz膮cych s艂u偶by wojskowej 偶o艂nierzy zawodowych, w zakresie swoich kompetencji, prowadzenie szkole艅 dla jednostek organizacyjnych Inspektoratu Wsparcia Si艂 Zbrojnych.Rodzaj umowy: umowa o prac臋 na okres pr贸bny (docelowo umowa o prac臋 na czas nieokre艣lony, w pe艂nym wymiarze czasu pracy).
Inspektorat Wsparcia Si艂 Zbrojnych - 2018-03-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK WYKO艃CZENIA WN臉TRZ - 997,4 PLN

Zapoznanie si臋 z rodzajami prac budowlanych - wyko艅czeniowych
kontakt przez PUP - 2016-11-22 - Polna (ma艂opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAM脫WIE艃 PUBLICZNYCH - 997,4 PLN

- koordynacja codziennej pracy biura,- odbieranie poczty tradycyjnej i elektronicznej,- archiwizacja dokument贸w,- obs艂uga sprz臋tu biurowego,- poszukiwanie i analiza biuletynu zamowie艅 publicznych,- przygotowanie ofert o specyfice zam贸wien publicznych,- monitorowanie rozstrzygni臋tych przetarg贸w,-wsp贸艂praca z asystentami projektanta drogowego.
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Rzesz贸w (podkarpackie)

SAMODZIELNA KSI臉GOWA - od 500 PLN

Dobra znajomo艣膰 ksi臋gowo艣ci podatkowej przychod贸w i rozchod贸w, podatek VAT.
ADET Firma Audytorsko-Ksi臋gowa Eugeniusz Adamski - 2017-05-24 - Szczecinek (zachodniopomorskie)

SAMODZIELNY REFERENT (NR 5220) - od 2聽100 PLN

Zakres wykonywanych zada艅 na stanowisku:1) Bie偶膮ca obs艂uga sekretariatu, w tym: przyjmowanie sk艂adanych przez klient贸w poradni pism, wniosk贸w, skarg i innych dokument贸w oraz potwierdzanie ich z艂o偶enia na kopiach, udzielanie informacji klientom poradni oraz kierowanie ich do w艂a艣ciwych merytorycznie pracownik贸w, awizowanie go艣ci do dyrektora i wicedyrektora poradni, obs艂uga centrali telefonicznej i faksu, czuwanie nad sprawnym obiegiem informacji miedzy sekretariatem a pracownikami poradni, tworzenie dobrej atmosfery i pozytywnego wizerunku poradni. 2) Rejestracja dzieci zg艂oszonych do poradni z wykorzystaniem programu Progman Poradnia PP,3) Zak艂adanie Kart Indywidualnych dzieci,4) Dokumentowanie w programie Progman Poradnia PP form udzielanej pomocy przez poszczeg贸lnych pracownik贸w,5) Przygotowanie protoko艂贸w przekazania dokumentacji z archiwum poradni do innych plac贸wek,6) Prowadzenie w programie Progman Poradnia PP rejestru kart indywidualnych wydanych z archiwum pracownikom Poradni oraz kart indywidualnych przekazanych do innych plac贸wek.7) Prowadzenie w programie Inwentarz Optivum ewidencji wyposa偶enia i ewidencji 艣rodk贸w trwa艂ych (wg Klasyfikacji 艢rodk贸w Trwa艂ych) z podzia艂em na osoby i pomieszczenia.8) Prowadzenie strony internetowej Poradni.9) Przygotowywanie i obs艂uga um贸w cywilnoprawnych: um贸w zlece艅, um贸w o dzie艂o.10) Prowadzenie rejestru um贸w zawartych przez Poradni臋 oraz prowadzenie zestawie艅 faktur Poradni wystawionych przez Bydgoskie Biuro Finans贸w O艣wiaty (BBFO).11) Zg艂aszanie awarii sprz臋tu biurowego firmom serwisuj膮cym.12) Sporz膮dzanie wykazu potr膮ce艅, kt贸re maj膮 si臋 znale藕膰 na listach p艂ac i przekazywanie ich do BBFO.13) Sporz膮dzanie dokumentacji ubezpieczeniowej w celu umo偶liwienia zg艂oszenia i wyrejestrowania z ubezpiecze艅 spo艂ecznych i zdrowotnych pracownik贸w oraz cz艂onk贸w ich rodzin.14) Wydawanie sprz臋tu elektronicznego pracownikom Poradni, prowadzenie rejestru sprz臋tu wydanego, sprawdzanie zwracanego sprz臋tu pod wzgl臋dem uszkodze艅 i kompletno艣ci.15) Obs艂uga elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP oraz platformy Elektroniczny Obieg Dokument贸w.16) Wsp贸艂praca z Bydgoskim Biurem Finans贸w O艣wiaty w obr臋bie zada艅 wynikaj膮cych z zakresu obowi膮zk贸w.17) Zast臋powanie pracownik贸w administracji podczas ich nieobecno艣ci w pracy w zakresie:a) bie偶膮ce przekazywanie danych w ramach Systemu Informacji O艣wiatowej, zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami, oraz przygotowanie danych do okresowych sprawozda艅 w ramach Systemu Informacji O艣wiatowej,b) sporz膮dzanie list obecno艣ci pracownik贸w oraz dokonywanie odpowiednich bie偶膮cych wpis贸w,c) prowadzenie ewidencji obowi膮zkowych bada艅 lekarskich wst臋pnych, okresowych, kontrolnych, kierowanie pracownik贸w na ww. badania,d) prowadzenie ewidencji obowi膮zkowych szkole艅 bhp i ppo偶., kierowanie pracownik贸w na ww. szkolenia,e) przechowywanie kompletu zapasowych kluczy w kasie oraz ewidencjonowanie przedmiot贸w znajduj膮cych si臋 w kasie.f) odpowiedzialno艣膰 za prawid艂owe funkcjonowanie archiwum poradni, w tym przechowywanie i zabezpieczanie przej臋tej dokumentacji oraz prowadzenie jej pe艂nej ewidencji, wycofywanie akt z ewidencji archiwum zak艂adowego w przypadku wznowienia sprawy, udost臋pnianie dokumentacji, przygotowanie do przekazania i przekazanie materia艂贸w archiwalnych do w艂a艣ciwego miejscowo archiwum pa艅stwowego, inicjowanie brakowania dokumentacji niearchiwalnej i udzia艂 w jej komisyjnym brakowaniu oraz przekazywanie po uzyskaniu zgody Archiwum Pa艅stwowego wybrakowanej dokumentacji na makulatur臋, uzupe艂nianie dokumentacji ucznia o wcze艣niejsze wyniki bada艅 z archiwum poradni oraz z innych poradni psychologiczno pedagogicznych i pozosta艂ych plac贸wek, wydawanie pracownikom Poradni dokumentacji z archiwum poradni, zgodnie z instrukcj膮 kancelaryjn膮 i instrukcj膮 archiwaln膮 obowi膮zuj膮c膮 w Poradni,g) wystawianie, ewidencjonowanie i rozliczanie delegacji s艂u偶bowych pracownik贸w Poradni,h) prowadzenie spraw dotycz膮cych wynajmu pomieszcze艅 Poradni, w tym przygotowywanie um贸w najmu, przedk艂adanie ich do akceptacji,i) przygotowanie danych, monitorowanie sytuacji i sporz膮dzanie deklaracji oraz korekt deklaracji: o wysoko艣ci op艂aty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, na podatek od nieruchomo艣ci, op艂at abonamentowych za u偶ywanie odbiornik贸w RTV itp.Warunki pracy na danym stanowisku:1) praca w przeci臋tnie pi臋ciodniowym tygodniu pracy (od poniedzia艂ku do pi膮tku) po 8 godzin dziennie wg harmonogramu (godziny pracy 7.30-15.30; 10.00-18.00; 8.00-16.00),2) obowi膮zki wykonywane w budynku poradni: pomieszczenia i gabinety na parterze oraz pierwszym pi臋trze, budynek cz臋艣ciowo przystosowany do potrzeb os贸b niepe艂nosprawnych,3) przejazdy komunikacj膮 miejsk膮 do Urz臋du Miasta Bydgoszczy, Bydgoskiego Biura Finans贸w O艣wiaty lub innych instytucji na terenie Bydgoszczy, 4) wykorzystanie w pracy komputera stacjonarnego i laptopa oraz urz膮dze艅 peryferyjnych: drukarka, skaner, a tak偶e urz膮dze艅 biurowych: telefon, faks, kserokopiarka,5) kontakt bezpo艣redni z klientem oraz wsp贸艂praca z innymi instytucjami.W miesi膮cu poprzedzaj膮cym dat臋 upublicznienia og艂oszenia wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych w Poradni Psychologiczno Pedagogicznej nr 2 w Bydgoszczy, w rozumieniu przepis贸w o rehabilitacji zawodowej i spo艂ecznej oraz zatrudnianiu os贸b niepe艂nosprawnych, nie wyni贸s艂 6%.
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna Nr 2 w Bydgoszczy - 2018-08-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

艢LUSARZ - od 2聽500 PLN

Wykonywanie prac 艣lusarskich oraz innych prac zleconych.
Zak艂ad Us艂ug Technicznych "COLECTOR" W.Adamczyk, A.Mazur, K.G贸rka - 2018-06-22 - Krak贸w (ma艂opolskie)

POMOC KUCHENNA - 997,4 PLN

m.in. zapoznanie si臋 ze sprz臋tem oraz narz臋dziami obs艂ugiwanymi na stanowisku pracy,- utrzymanie czysto艣ci naczy艅, narz臋dzi oraz sprz臋tu u偶ywanego w kuchni,- utrzymanie czysto艣ci pomieszcze艅 kuchennych i zaplecza,- przygotowanie p贸艂produkt贸w
kontakt przez PUP - 2015-11-24 - 呕ywiec (艣l膮skie)

SAMODZIELNY KSI臉GOWY / SAMODZIELNA KSI臉GOWA - od 1聽850 PLN

- Prowadzenie ksi臋gowo艣ci firmy. Prowadzenie kadr i p艂ac. Prowadzenie korespondecji z urz臋dami i rozliczanie z urz臋dami.- Wynagrodzenie: 1850 z艂/brutto. Praca na umow臋 o prac臋 na pocz膮tek na okres pr贸bny do trzech miesi臋cy. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykszta艂cenie min. 艣rednie kierunkowe. Wymagane do艣wiadczenie zawodowe min. 2 lata na podobnym stanowisku w dziele ksi臋gowo艣ci. Wymagana umiej臋tno艣膰 tworzenia korespondencji adekwatnej do stanowiska. Kontakt KONIECZNIE wst臋pnie telefoniczny (10:00-16:00) (Tel. 668-330-964) celem ustalenia spotkania z pracodawc膮 (OSOBI艢CIE: 艢roda - 10:00-14:00) (ul. 1 Maja 2, 40-284 Katowice) lub e-mail: k.bednarek (at) awos.com.pl
AWOS AIRPORT-FACILITY S.C. PALAK BO呕ENA, PALAK-LATUSI艃SKA NADIA - 2016-03-30 - Katowice (艣l膮skie)

SPRZEDAWCA NA TARGOWISKU - od 1聽100 PLN

Samodzielna praca w zakresie aktywnej sprzeda偶y towar贸w, ustalaniu cen, przygotowywaniu towar贸w do sprzeda偶y(za艂adunek, roz艂adunek), prowadzenia kontakt贸w handlowych z podmiotami z Polski oraz Ukrainy.
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Wyszk贸w (mazowieckie)

NAUCZYCIEL WSPOMAGAJ膭CY W PRZEDSZKOLU - od 2聽100 PLN

pomoc nauczyciela
kontakt przez PUP - 2016-10-11 - 艢wiebodzin (lubuskie)