SAMODZIELNY KSIEGOWY Olsztyn oferta pracy Olsztyńska Spółdzielnia Mieszkaniowa
Stanowisko: SAMODZIELNY KSIEGOWY
Wynagrodzenie: do 4 500 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie pełnej księgowosci i spraw podatkowych, sporządzanie deklaracji VAT i CIT, sporządzanie sprawozdań finansowych wg. standardów rachunkowości oraz raportów i bilansów, umiejętność analitycznego myślenia, biegła znajomość Exela, znajomość analizy ekonomicznej Godziny pracy: 7-15
Data publikacji: 2019-12-02
Lokalizacja: Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Olsztyńska Spółdzielnia Mieszkaniowa
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Szarych Szeregów 5, 10-072 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie pełnej księgowosci i spraw podatkowych, sporządzanie deklaracji VAT i CIT, sporządzanie sprawozdań finansowych wg. standardów rachunkowości oraz raportów i bilansów, umiejętność analitycznego myślenia, biegła znajomość Exela, znajomość analizy ekonomicznej Godziny pracy: 7-15
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 4 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SAMODZIELNY KSIEGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Olsztyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Olsztyn
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Olsztyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.12.2019
Data zakończenia pracy: 28.02.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Księgowy (wymagany staż - lata: 5)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe ekonomia, rachunkowość, finanse. Umiejętność pracy w zespole.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: Olsztyńska Spółdzielnia Mieszkaniowa
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Adres pracodawcy:
Szarych Szeregów 5, 10-072 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: m. Olsztyn
Gmina pracodawcy: Olsztyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Olsztyn
Ulica pracodawcy: Szarych Szeregów
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 02.12.2019
Data dodania oferty pracy: 02.12.2019
Oferta pracy ważna do: 31.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 02.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 02.12.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?5e99c50c6aff2facb6b545b7cb922472
Podobne oferty pracy
Praca fizyczna.
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
1)Tworzenie aplikacji w systemie Application Lead Mgmt System dla działu CS Private Banking. Projektowanie nowych systemów lub części składowych systemów m.in. Loyality based Mgmt. Doradzanie zespołowi Project Management w kwestiach technicznych związanych z użytkowaniem aplikacji. Specyfikacja detali technicznych aplikacji projektowanych dla potrzeb konkretnych obszarów. Szkolenie i wdrażanie nowych członków zespołu w zakresie obsługi aplikacji.
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Wrocław (dolnośląskie)
wykonywanie podbudowy pod ułożenie nawierzchni brukowej, wykonywanie naprawy lub rozbiórki nawierzchni brukowej, wykonywanie nawierzchni brukowej
kontakt przez PUP - 2020-01-10 - Stare Zadybie (lubelskie)
Inwentaryzacja wnętrz blokowych pod kątem zlokalizowanych obiwktów jak place zabaw, chodniki i tp..Kontakt kandydatów z pracodawcą telefoniczny, w celu umówienia się na spotkanie z pracodawcą. Oferta znajduje się w sali: D, E,
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
P.P.H.U. WAWMAR Marek Wawrzonowski - 2018-04-09 - Warszawa (mazowieckie)
przewóz osób
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
wsparcie asystenckie, obsługa posprzedażowa klientów, nadzorowanie reklamacji gwarancyjnych i pogwarancyjnych, analiza przyczyny reklamacji i poszukiwanie rozwiązań w celu poprawy jakości produktów, monitorowanie procesu napraw
kontakt przez PUP - 2017-11-15 - Żyrardów (mazowieckie)
montaż stolarki i mebli
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Olkusz (małopolskie)
Zakres obowiązków:1. Współudział w opiniowaniu dokumentacji dotyczącej budowy, rozbudowy i modernizacji specjalistycznych systemów do ochrony obiektów.2. Prowadzenie baz danych dotyczących zadań inwestycyjnych związanych z budową i modernizacją technicznych środków wspomagających ochronę fizyczną obiektów wojskowych.3. Udział w planowaniu środków finansowych, koordynacji i nadzorze nad realizacją wydatków na zadania dotyczące zapewnienia ochrony fizycznej i technicznej obiektów wojskowych.4. Udział w kontrolach prowadzonych przez Wydział Ochrony i Obrony Obiektów.5. Udział w wykonywaniu sprawozdań, informacji, analiz oraz ocen stanu zabezpieczenia w systemy i urządzenia specjalistyczne do ochrony obiektów przedstawianie wniosków i propozycji w tym zakresie.Rodzaj umowy: umowa o pracę na okres próbny (docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony, w pełnym wymiarze czasu pracy).
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2018-01-31 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Realizacja procesu wychowawczego - nadzór nad kształceniem młodziezy - współpraca z placówkami oświatowymi i prcodawcami, rekrutacja młodzieży do Hufca, aktywizacja uczestników do udziału w życiu kulturalnym.
Dolnośląska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy we Wrocławiu - 2019-02-22 - Legnica (dolnośląskie)
naprawa aut osobowych oraz ciężarowych
Zakład Produkcji Odzieży "EXELLENT" Kowalski Jan - 2019-07-19 - Szałkowo (warmińsko-mazurskie)
staż z FP
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Łask (łódzkie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Prowadziła całokształt spraw zwiazanych z udzielaniem zamówień publicznych zgodnie z ustawa z dnia 29.01.2004 Prawo Zamówień Publicznych oraz z wewnetrznymi przepisami CUW- Wynagrodzenie: od 2600 do 3120 zł/brutto, płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od marca 2018.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie umożliwiające wykonywanie zadań lub wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe: zawodowe przy średnim 4 lat pracy w tym minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe w obszarze związanym z realizacja zamówień publicznych, a przy wyższym 2 lata pracy w tym minimum roczne doświadczenie zawodowe w obszarze związanym z realizacja zamówień publicznych. Wymagana znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych, kodeksu cywilnego oraz ustawy o samorządzie gminnym, znajomość programów Word i Excel w zakresie podstawowym, doświadczenie z zakresu realizacji oraz rozliczania projektów dofinansowanych ze środków UE, umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu, zdolność analitycznego myślenia.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2018-02-28 - Katowice (śląskie)
Opieka nad małym dzieckiem
Klub Dziecięcy Chatka Puchatka - 2017-11-14 - Klucze (małopolskie)
pomoc przy produkcji mebli
MEBLODEX-BIS PIOTR KWIATKOWSKI - 2016-09-23 - Suchedniów (świętokrzyskie)
- WIĘCEJ INFORMACJI NA STRONIE: https://www.asp.katowice.pl/wspolpraca/oferty-pracy-asp/pracownicy-administracji/nabor-na-stanowisko-samodzielnego-referenta-w-dziale-finansowo-ksiegowym-na-czas-zastepstwa.html- Lista zadań realizowanych na stanowisku: Prowadzenie rozliczeń i księgowań dokumentów księgowych dotyczących: działalności statusowej (utrzymanie potencjału badawczego i rozwój młodych naukowców), studiów niestacjonarnych. Rozliczanie kosztów podróży służbowych krajowych i zagranicznych. Gospodarki środków trwałych. Windykcacja należności.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto - do uzgodnienia na rozmowowie kwalifikacyjnej. Praca na umowę o pracę na na zastępstwo na czas określony w związku z usprawiedliwioną nieobecnością pracownika. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 7:00-15:00. Wymagania niezbędne: Wykształcenie wyższe ekonomiczne. Wymagane doświadczenie w pracy w służbach finansowo-księgowych. Wymagana wiedza z zakresu ustawy o rachunkowości, ustawy o podatkach VAT, finansowaniu nauki, środków trwałych, podatku dochodowym od osób prawnych. Znajomość obsługi komputera (Excel). Umiejętność dokonywania księgowań, wyliczania delegacji krajowych i zagranicznych, interpretacji przepisów i praktycznego ich stosowania, obsługi programu księgowego. Wymagania dodatkowe: Szkolenie z zakresu podatków VAT, podatku dochodowego od osób prawnych, środków trwałych. Wiedza z ustawy o szkolnictwie wyższym oraz z ustawy o finansach publicznych. Doświadczenie w zakresie księgowości. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: kadry (at) asp.katowice.pl
AKADEMIA SZTUK PIĘKNYCH W KATOWICACH - 2017-03-08 - Katowice (śląskie)
Zgodnie ze stanowiskiem
HMB PEWNY DACH- WYKONAWSTWO SP. Z O.O. - 2017-03-29 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Obsługa malarni proszkowej z użyciem pistoletu
kontakt przez PUP - 2019-06-17 - Praszka (opolskie)
Przygotowanie warzyw i owoców- obróbka wstępna, rozbiór mięsa, wykonywanie potraw zgodnie z poleceniem kucharza. Utrzymywanie porządku, zmywanie naczyń, czyszczenie sprzętu. Godziny pracy 5-13, 11-19
Horticare sp. z o.o. - 2020-08-13 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
1. Obsługa klienta2. Obsługa kasy fiskalnej3. Znajomość handlu w kierunku bielizny4. Składanie zamówień na towar5. Rozliczanie dostaw.
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Koronowo (kujawsko-pomorskie)
obsługa klientów, sprzedaż maszyn rolniczych, wynagrodzenie zasadnicze + premia
FAGROS Spółka z z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k. - 2019-12-06 - Stara Dąbrowa (wielkopolskie)
obsługa podatnika
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Łódź (łódzkie)
Obsługa administracyjna spraw studenckich ( studentów polskojęzycznych i anglojęzycznych)
Gdański Uniwersytet Medyczny - 2017-04-07 - Gdańsk (pomorskie)
prace w gospodarstwie
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Konopki (mazowieckie)
Szczegóły naboru na stronie www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy".Wykształcenie wyższe; znajomość języka rosyjskiego na poziomie B1, znajomość języka angielskiego na poziomie B2; umiejętność obsługi komputera - pakiet Ms Office; zakres obowiązków: promocja Uczelni za granicą, w tym udział w targach rekrutacyjnych; obsługa administracyjna programów i projektów międzynarodowych; udział w organizacji wydarzeń ogólnouczelnianych, m.in. konferencji, seminariów, warsztatów, szkoleń i konkursów o wymiarze międzynarodowym, pobytów delegacji zagranicznych odwiedzających Uczelnię; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
POLITECHNIKA ŚLĄSKA - 2018-07-27 - Gliwice (śląskie)
Samodzielne prowadzenie księgi rachunkowej. Umiejętność wyliczania różnic kursowych. Umiejętość zakładania planu kont.
Biuro Rachunkowe APORT Krystyna Bojkowska - 2015-12-30 - Lubin (dolnośląskie)
samodzielne przygotowywanie posiłków-śniasdań, obiadów, kolacji dla gości ośrodka, tworzenie jadłospisów i menu
kontakt przez PUP - 2018-09-19 - Istebna (śląskie)
Obsługa korespondencji firmy, fakturowanie, wprowadzanie faktur do systemu, prowadzenie dokumentacji księgowo-finansowej.
kontakt przez PUP - 2020-11-23 - Zabrze (śląskie)
Dbanie o ekpozycje towarów, obsługa klienta, wsparcie oraz nawiązanie pozytywnej relacji z klientami, dbanie o porządek na sali sprzedaży.
DINO POLSKA Sp. z o.o. - 2018-06-27 - Oborniki Śląskie (dolnośląskie)
zakres obowiązków
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Zduńska Wola (łódzkie)