SAMODZIELNY KSIĘGOWY/KSIĘGOWA Iława oferta pracy BIZNES 4U SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Stanowisko: SAMODZIELNY KSIĘGOWY/KSIĘGOWA

Wynagrodzenie: do 1 500 PLN

Zakres obowiązków: - obsługa ksiąg handlowych, książki przychodów i rozchodów- rozliczanie podatku vat- kontrola merytoryczna dokumentów oraz ich ewidencja księgowa,- sporządzanie deklaracji podatkowych,- naliczanie listy płac, sporządzanie deklaracji ZUS,- sporządzanie sprawozdań finansowych,- kontakt z klientami, pomoc klientom w rozwiązywaniu bieżących problemów- prace administracyjno-biurowe na rzecz klientów- współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, inne),

Data publikacji: 2020-11-24

Lokalizacja: Iława (warmińsko-mazurskie)

Pracodawca: BIZNES 4U SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Złota 1A, 14-200 Iława, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
- obsługa ksiąg handlowych, książki przychodów i rozchodów- rozliczanie podatku vat- kontrola merytoryczna dokumentów oraz ich ewidencja księgowa,- sporządzanie deklaracji podatkowych,- naliczanie listy płac, sporządzanie deklaracji ZUS,- sporządzanie sprawozdań finansowych,- kontakt z klientami, pomoc klientom w rozwiązywaniu bieżących problemów- prace administracyjno-biurowe na rzecz klientów- współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, inne),

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12

Wymiar etatu: 0.5

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 20

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 80

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: do 1 500 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: jw.

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska: SAMODZIELNY KSIĘGOWY/KSIĘGOWA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Iława

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 28

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: iławski

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2807

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Iława

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: księgowy

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 1 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 24.11.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: doświadczenie na samodzielnym stanowisku praktycznej znajomości przepisów podatkowych i ustawy o VAT mile widziana umiejętność prowadzenia pełnej obsługi ksiąg rachunkowych mile widziana umiejętność obsługi programów: WF Kaper, WF Fakir, WF Gang, Płatnik lub innych programów księgowo-kadrowych wykształcenie średnie lub wyższe samodzielność, zaangażowanie, sumiennośćOferujemy: zatrudnienie na umowę o pracę (lub w innej wybranej przez kandydata formie) - w początkowym okresie wymiar pracy będzie wynosił ok połowy etaty miesięcznie, docelowo pełen etat wynagrodzenie uzależnione od umiejętności i efektywności udział w szkoleniach przyjazna, wspierająca atmosfera pracyZachęcamy do złożenia CV również osoby z orzeczeniem o niepłnosprawności, na emeryturze lub uczące się.

Nazwa pracodawcy:
BIZNES 4U SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

danePracodawcy_nip: 7393937999

danePracodawcy_regon: 38565288500000

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie

Adres pracodawcy:
Towarowa 20B, 10-417 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Zgłoszenia przyjmujemy wyłącznie drogą e-mai na adres biuro(at)biznes4u.pl . Odpowiadamy tylko na wybrane zgłoszenia.Prosimy o dopisanie następującej klauzuli ,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez BIZNES 4U SP. Z O.O. dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)"

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 28

Powiat pracodawcy: m. Olsztyn

danePracodawcy_kodPowiatu: 2862

Gmina pracodawcy: Olsztyn

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Olsztyn

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0964465

Ulica pracodawcy: Towarowa

Numer budynku pracodawcy: 20B

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|331301

Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|111

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 24.11.2020

Data dodania oferty pracy: 24.11.2020

Oferta pracy ważna do: 31.12.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 24.11.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 24.11.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?0659d972b9072f8850b0f9cfce450b9e

Podobne oferty pracy

PRACOWNIK PRODUKCJI - 2 100 - 2 600 PLN

Lekka praca na linii produkcyjnej - produkcja złączy i okablowania do czujnoków, praca w systemie 3 zmianowym: 6-14, 14-22, 22-6
IFM ECOLINK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-08 - Opole (opolskie)

POMOC KUCHENNA K/M - od 1 850 PLN

jw
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Warszawa (mazowieckie)

SAMODZIELNY REFERENT DS. KADR I PŁAC - od 2 600 PLN

- obsługa kadrowo – płacowa pracowników - przygotowywanie list płac , naliczanie wynagrodzeń ze stosunku pracy - sporządzanie deklaracji do ZUS i Urzędu Skarbowego zgodnie z obowiązującymi przepisami - obsługa programu Płatnik i Symfonia - naliczanie zasiłków chorobowych
Wielkopolskie Samorządowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Rawiczu - 2020-07-27 - Rawicz (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 3 000 PLN

Nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami, pozyskiwanie kontrahentów na terenie kraju i za granicą. Analizowanie działania konkurencji oraz wdrażanie przyjętej strategii marketingowej. Realizacja planów sprzedażowych.
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Kraków (małopolskie)

OPERATOR WÓZKA WIDŁOWEGO 299 - od 2 140 PLN

wykonywanie operacji magazynowych: kompletacja zamówień, składowanie, rozładunek, załadunek towarów, praca ze skanerem
FM POLSKA - 2016-12-01 - Mszczonów (mazowieckie)

POMOCNIK ELEKTROMONTERA - od 2 600 PLN

Wykonywanie wszelkiego typu instalacji elektrycznych, instalacji oświetleniowych i siłowych, dobieranie odpowiednich przewodów, osprzetu instalacyjnego, elektrycznego lub remontowanie, konserwacja instalacji istniejącej.
kontakt przez PUP - 2020-06-03 - Biskupice (łódzkie)

PRACOWNIK FIZYCZNY(NR 2644) - od 8 PLN

sprzątanie chodników, przejść i ścieżek rowerowychum. zlecenie lub um. o dzieło
GROT SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

MECHANIK 101 - od 2 600 PLN

NAPRAWA SAMOCHODÓW
kontakt przez PUP - 2020-06-30 - Żyrardów (mazowieckie)

EKSPEDIENTKA-SPRZEDAWCA NA STOISKU MIĘSNYM - od 1 914 PLN

Praca w sklepie na stoisku mięsnym praca zmianowa:poniedziałek-piątek 2 zmiany w godz.: 6:00-20:00;sobota 1 zmiana w godz. 7:00-17:00;Umowa o pracę, wynagrodzenie 1400 zł netto (1914 zł brutto).Kontakt z pracodawcą telefoniczny: tel. 509-183-531, 792-882-588.Informacja o ofercie w sali G
SKLEP OGÓLNOSPOŻYWCZY Ewa Olender - 2015-12-15 - Wrocław (dolnośląskie)

KIEROWCA SAMOCHODU DOSTAWCZEGO - do 2 200 PLN

Transport towarów
kontakt przez PUP - 2018-10-29 - Kraków (małopolskie)

OPERATOR LINII DO PRODUKCJI SZYB ZESPOLONYCH - od 2 600 PLN

praca przy produkcji stolarki budowlanej
kontakt przez PUP - 2020-02-06 - Bytów (pomorskie)

FREZER - od 3 000 PLN

Obsługa frezarek manualnych lub CNC. Praca od pn do pt, godziny pracy do ustalenia (6-14.00 lub 7-15.00).
ZAKŁAD PRODUKCYJNY ZDZISŁAW KORZEŃ - 2017-03-09 - Bielsko-Biała (śląskie)

OPERATOR PILAREK DO POZYSKIWANIA TARCICY - od 2 250 PLN

obsługa traka ramowego pionowego, wycinanie drewna na różne wymiary w zależności od zamowień.
kontakt przez PUP - 2019-08-07 - Majdan Sieniawski (podkarpackie)

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

sprzedaż art. ogólnospożywczych
kontakt przez PUP - 2016-08-02 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)

DEKARZ - od 4 000 PLN

KRYCIE DACHÓW PAPĄ, BLACHĄ, WYKONYWANIE OBRÓBEK BLACHARSKICH+MONTAŻ;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, DOBRA ZNAJOMOŚĆ ZAWODU, 2 LATA DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO,ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ ZAKWATEROWANIA,
ZAKŁAD PRODUKCYJNO-USŁUGOWY ARBET SPÓŁKA Z O.O. - 2017-10-24 - Szczecin (zachodniopomorskie)

POMOCNIK MURARZA - 1 017,4 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-03-14 - Grudna (wielkopolskie)

SAMODZIELNY REFERENT W BIURZE GOSPODARKI MAJĄTKIEM [OGŁOSZENIE NR 12/MGM/2019] - od 2 300 PLN

- Zakres obowiązków:1. Obsługa procesu realizacji faktur zakupowych wpływających do biura w terminie pozwalającym na ich terminową zapłatę:- przeprowadzanie wstępnej kontroli formalnej i merytorycznej, - wpisywanie kosztów wynikających z faktur do prowadzonych zestawień z podziałem na źródło finansowania i miejsce ich powstania,- dla faktur związanych ze zużyciem mediów, podział kosztów na budynki oraz najemców zgodnie z zawartymi umowami najmu,- wprowadzanie danych wynikających z faktury do prowadzonego rejestru zamówień publicznych,- wprowadzanie danych wynikających z faktury do Zintegrowanego Systemu Informatycznego - SIMPLE.ERP z podziałem na rodzaje kosztów i źródła finansowania,- przekazywanie faktury do płatności zgodnie z ustalonym obiegiem dokumentów.2. Prowadzenie rejestru zamówień publicznych biura.3. Prowadzenie rejestru zużycia mediów z podziałem na budynki (energia elektryczna - dystrybucja i sprzedaż, woda i ścieki, gaz, energia cieplna) zgodnie z fakturami zakupowymi oraz rejestru stanów liczników zgodnie z cyklicznie przekazywanymi przez kierowników obiektów danymi. Bieżąca analiza zgodności danych.4. Prowadzenie rejestrów umów opiniowanych przez i zawieranych z inicjatywy biura (dostawy, usługi, darowizny, najmu, dzierżawy, współpracy, sponsorskie). 5. Prowadzenie i bieżąca aktualizacja tabel podziału kosztów mediów na najemców zgodnie z zawartymi umowami najmu.6. Obsługa procesu realizacji umów i zamówień zlecanych przez biuro zgodnie z Instrukcją udzielania zamówień publicznych.7. Obsługa procesu realizacji umów najmu długoterminowego.8. Obsługa procesu realizacji najmów krótkoterminowych, w tym:- ofertowanie najmu powierzchni,- sporządzanie kalkulacji potencjalnego najmu zgodnie z wewnętrznymi regulacjami,- bieżąca korespondencja z potencjalnym najemcą, w tym negocjowanie warunków udostępnienia,- poszukiwanie rozwiązań odpowiadających zapotrzebowaniu potencjalnego najemcy,- dokonywanie wstępnej rezerwacji przedmiotu najmu we współpracy z Działem Planowania Dydaktyki,- bieżące informowanie kierowników obiektów o planowanym najmie, konieczności modyfikacji wyposażenia przedmiotu najmu,- prowadzenie dokumentacji najmu,- bieżące przygotowywanie obciążeń za najem oraz prowadzenie ewidencji opłat. 9. Obsługa procesu udostępnień powierzchni dla organizacji studenckich, kół naukowych oraz jednostek uczelnianych.10. Pomoc w przygotowywaniu pomieszczeń na konferencje, zjazdy i inne uroczystości organizowanie przez Uniwersytet.11. Sporządzanie projektów umów, pism, zleceń, zamówień, zapytań ofertowych, protokołów, wniosków itp. wynikających z działalności biura.12. Prowadzenie i bieżąca aktualizacja zestawień powierzchni wynajętych i wydzierżawionych na potrzeby podatku od nieruchomości.13. Prowadzenie ewidencji oraz dokumentacji własnościowej gruntów, nieruchomości i budynków, sporządzanie zestawień dla potrzeb prawno-ewidencyjnych i bieżących.14. Prowadzenie ewidencji gruntów, nieruchomości i budynków, sporządzanie zestawień dla potrzeb prawno ewidencyjnych i bieżących, współpraca w zakresie kompletowania dokumentacji posiadanych przez Uniwersytet nieruchomości.15. Opracowywanie założeń do projektów planów rzeczowo finansowych oraz planów zamówień publicznych.16. Opracowywanie danych do kalkulacji kosztów eksploatacyjnych poszczególnych obiektów (pomieszczeń). 17. Zlecanie bieżących napraw firmom zewnętrznym. 18. Prowadzenie spraw związanych ze szkodami.19. Przygotowywanie analiz i zestawień na potrzeby kierownika biura i kierowników innych jednostek.20. Przygotowywanie i redagowanie pism, projektów umów oraz prowadzenie archiwizacji dokumentacji.21. Administrowanie wysyłanych maili oraz umieszczanie informacji na stronie internetowej.- Wynagrodzenie: 2300 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe oraz możliwość rozwoju zawodowego. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca będzie wykonywana od poniedziałku do piątku w godzinach: 7:30-15:30. Niezbędne wymagania:1. Wykształcenie wyższe lub średnie (preferowane z zakresu prawa, ekonomii, finansów lub administracji), 2. W przypadku wykształcenia średniego staż pracy na podobnym stanowisku przynajmniej 3 lata,3. Umiejętność obsługi narzędzi pakietu MS Office,4. Biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie (w przypadku obcokrajowców),5. Kompetencje komunikacyjne, kultura osobista i umiejętność współpracy z ludźmi,6. Dobra organizacja pracy,7. Umiejętność interpretacji przepisów i analitycznego myślenia.Wymagania dodatkowe:1. Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,2. Podstawowa znajomość przepisów prawa ze szczególnym uwzględnieniem: kodeksu cywilnego, kodeksu handlowego, ustawy o finansach publicznych.
UNIWERSYTET EKONOMICZNY W KATOWICACH - 2019-02-12 - Katowice (śląskie)

ASYSTENT DS SPRZEDAŻY - od 2 100 PLN

wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami chińskimi, przygotowanie ofert handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Jabłonowo (mazowieckie)

POMOCNICZY ROBOTNIK W HODOWLI ZWIERZĄT - od 2 100 PLN

Obsługa linii technologicznej podawania paszy, obsluga linii podawania wody, obsługa silosów paszowych, obsługa innych urządzeń znajdujących się w budynkach hodowlanych, obsluga maszyn rolniczych, praca w zespole osób porozumiewających się językiem ukraińskim
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Piołunka (świętokrzyskie)

SAMODZIELNY KSIĘGOWY - od 4 200 PLN

Prowadzenie ksiąg handlowych.[Godzina zakończenia pracy] : 16:00
MW Finance & Accountancy sp. zo.o - 2020-08-05 - Kraków (małopolskie)

SAMODZIELNY KSIĘGOWY - od 3 000 PLN

Raportowanie finansowe na potrzeby głównego księgowego oraz zarządu, sprawowanie nadzoru nad poprawnością generowanych dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami
AXAN Sp. z o.o. - 2016-12-19 - Bielany-Żyłaki (mazowieckie)

SAMODZIELNY KSIĘGOWY/A - od 3 500 PLN

samodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych podmiotów prawa handlowego, organizowanie pracy tak, aby w sposób terminowy dostarczyć informacji o wysokości zobowiązań podatkowych klientowi, prowadzenie KPiR, rozliczanie ryczałtu i innych form opodatkowania,
AUDIT AND TAX GROUP SP. Z O.O. - 2018-11-28 - Białystok (podlaskie)

MAGAZYNIER - od 14,7 PLN

Obsługa klienta, przyjmowanie rozkładanie towaru, obsługa kasy fiskalnej, wypiek pieczywa
kontakt przez OHP - 2019-06-05 - Zakliczyn (małopolskie)

SAMODZIELNY REFERENT W KSIĘGOWOŚCI - 2 300 - 2 500 PLN

Księgowanie dokumentów, opanowanie programu ZSZO
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Kraków (małopolskie)

PALACZ - od 2 000 PLN

Palenie w piecach centralnego ogrzewania
Zespół Szkół Agrotechnicznych i Ogólnokształcących - 2017-11-10 - Żywiec (śląskie)

NAUCZYCIEL PRZEDMIOTÓW ZAWODOWYCH - BEZPIECZEŃSTWO I HIGIENA PRACY - 1 854,67 - 2 544,67 PLN

praca w charakterze nauczyciela.
kontakt przez PUP - 2019-08-05 - Radocza (małopolskie)


Wybierz powiat