SAMODZIELNY KSIĘGOWY Kraków oferta pracy BIURO USŁUG KSIĘGOWYCH "KRYSTAN" S.C. K.TWARDOWSKA,ST.GŁADYSZ,M.GŁADYSZ
Stanowisko: SAMODZIELNY KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Samodzielne prowadzenie ksiąg handlowych wraz z dokumentacją płacową i ZUS. Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
Data publikacji: 2016-01-15
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: BIURO USŁUG KSIĘGOWYCH "KRYSTAN" S.C. K.TWARDOWSKA,ST.GŁADYSZ,M.GŁADYSZ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:30-430 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Samodzielne prowadzenie ksiąg handlowych wraz z dokumentacją płacową i ZUS. Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SAMODZIELNY KSIĘGOWY
Data rozpoczęcia pracy: 18.01.2016
Data zakończenia pracy: 18.02.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wyksztalcenie wyższe, mile widziany kierunek ekonomiczny. Umiejętność: sporządania list płac, znajomość systemu ENOVA, prowadzenie ksiąg handlowych
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 15.01.2016
Oferta pracy ważna do: 15.02.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 15.01.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 15.01.2016
Podobne oferty pracy
sprzedaż usług finansowych, obsługa klienta, sporządzanie umów kredytowych, realicacja planów sprzedażowych, ekspozycja materiałów reklamowych
"CARREFOUR POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-12 - Kłodzko (dolnośląskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-10-30 - Sanok (podkarpackie)
naprawa pojazdów ciężarowych i naczep
Krzysztof Guszpit KMG - 2016-07-12 - Zielona Góra (lubuskie)
praca biurowa, zadania związane z realizacją przedsięwzięć zapewniających utrzymanie i obsługę techniczną obiektów 14 WOG
Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych/ 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2016-05-16 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa sekretariatu: prowadzenie korespondencji, udzielanie informacji telefonicznych, archiwizowanie dokumentów.
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Poznań (wielkopolskie)
Kelner - recepcjonista
Firma "Sun - Set" Artur Żuraw - 2016-10-26 - Leżajsk (podkarpackie)
Obsługa urządzeń odlewniczych.
"Iwamet" Sp. z o.o. - 2017-07-17 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Sprzątaczka biurowa
kontakt przez OHP - 2016-10-19 - Sanok (podkarpackie)
zabawa z dziećmi, przeprowadzanie gier i zabaw z dziećmi, malowanie buziek
kontakt przez OHP - 2017-06-20 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-03-20 - Warszawa (mazowieckie)
Praca na stanowisku samodzielnego referenta.
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Częstkowo (pomorskie)
Przygotowywanie posiłków, utrzymywanie czystości w kuchni.
"LESKOWIEC" Schronisko Górskie PTTK Lizak Jan ,Lizak Halina - 2017-03-24 - Krzeszów (małopolskie)
wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Częstochowa (śląskie)
Prowadzenie sparw księgowych Klientów biura;Kontakt z Kientem biura oraz odpowiednimi urzędami;Ksiegowanie i dekretowanie dokumentów księgowych zgodnie z obowiazującymi przepisami:Obsługiwanie Klientów w zakresie prowadzenie Księgi Przychodów i Rozchodów oraz Ryczałtu;Przygotowywanie i rozliczanie odpowiednich deklaracji PIT i VAT;Dbanie o prawidłową archiwizację dokumentacji księgowej;Miejsce wykonywani a pracy: Wrocław, ul. Oskara Kolberga 6, Kontakt kandydatów z pracodawcą : Bartosz Palczewski tel. 782 290 263 lub kariera (at) fintaxis.plSala E
Fintaxis Finanse Sp. z O.O. - 2017-02-01 - Wrocław (dolnośląskie)
pielęgnacja chorego, przygotowywanie posiłków, utrzymanie higieny osobistej mieszkania
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Opinogórze Górnej - 2017-01-05 - Opinogóra Górna (mazowieckie)
Szczegóły naboru na stronie www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy".Wykształcenie: wyższe, preferowane w zakresie filologii angielskiej; znajomość języka angielskiego na poziomie min. C1- potwierdzona certyfikatem lub dyplomem studiów wyższych; umiejętność obsługi komputera - pakiet Ms Office; zakres obowiązków: tłumaczenia treści pomiędzy j.polskim i j.angielskim w zakresie wyznaczonych obowiązków; prowadzenie witryny internetowej Uczelni w języku angielskim; promocja Uczelni za granicą, w tym udział w targach rekrutacyjnych; obsługa programów i projektów międzynarodowych; udział w organizacji wydarzeń ogólnouczelnianych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
POLITECHNIKA ŚLĄSKA - 2018-07-27 - Gliwice (śląskie)
Kontakty telefoniczne z klientami, wystawiane faktur.
BAMAX POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-09 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Selekcjonowanie oraz przygotowanie tworzyw do procesu produkcji, nadzór oraz obsługa ciągów technologicznych do recyklingu tworzyw sztucznych.
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Brzesko (małopolskie)
Zgodnie z wnioskiem o refundację części kosztó poniesionych na wynagrodzenia, nagrody oraz składkji na ubezpieczenia społeczne skierowanego bezrobotnego
kontakt przez PUP - 2018-06-01 - Kraśnik (lubelskie)
prace pomocnicze na budowie
Usługi Ogólnobudowlane MARIBUD Paweł Brzeski - 2016-09-29 - Iława (warmińsko-mazurskie)
- Prefabrykacja linii produkcyjnych w zakładach przemysłowych, modernizacja maszyn i urządzeń dla branży Automotive, tworzyw sztucznych i innych, modernizacja linii produkcyjny u klientów, naprawa i konserwacja maszyn i urządzeń. Znajomość branży robotyki, automatyzacji stanowisk montażowych i ich naprawy. Wdrażanie nowych technologii u klienta. Pozyskiwanie nowych klientów (budowa efektywnej bazy klientów dla nowo powstałego działu firmy serwis, prefabrykacja). Spotkania z klientami doradztwo techniczne. Tworzenie ofert, zamówień. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na okres próbny 3 miesiące, po okresie próbnym umowa o pracę na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe: automatyka lub robotyka lub budowa maszyn. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata w branży (automatyka lub hydraulika lub pneumatyka). Wymagane umiejętności: Nadzorowanie i prowadzenie bieżących napraw i konserwacji urządzeń elektrycznych, automatyki i AKPiA. Aktywny udział w remontach i rozbudowach linii technologicznych. Przeprowadzanie prac modernizacyjnych i rozbudowy układów sterowania, oprogramowania sterowników PLC, systemów SCADA i DCS, paneli operatorskich. Obsługę i kalibrację urządzeń pomiarowych i sygnalizacyjnych, dobór nowych i zamiennych urządzeń pomiarowych. Diagnostykę inteligentnych układów sterowania, organizację napraw i regeneracji aparatury AKPiA, zarządzanie serwisami, programowanie sterowników Siemens, PLC itp. samodzielność, umiejętność myślenia analitycznego, innowacyjność w rozwiązywaniu problemów, otwartość na pracę zespołową, możliwość kierowania projektami, znajomość rysunku technicznego i doświadczenie w tworzeniu dokumentacji technicznej, umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów oraz kreatywność, umiejętność pracy w zespole. Wymagana dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie). Pasjonat dążący do osiągnięcia wyznaczonego przez siebie celu. Mile widziana znajomość budowy maszyn oraz linii produkcyjnych w praktyce. Mile widziana umiejętność diagnozowania - robotów np. ABB oraz pras w systemie Siemens. Kontakt telefoniczny (8:00-16:00 - Pn-Pt) (Tel. 509-840-812) lub e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2017-05-04 - Katowice (śląskie)
-wprowadzanie dokumentów do programu- analiza dokumentów księgowych-sporządzanie sprawozdań okresowych
FLEVO SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-01-02 - Duraczewo (lubuskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie ofert handlowych, kontaky z klientami, w tym z wietnamskimi
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
PROWADZENIE KSIĄG RACHUNKOWYCH ZGODNIE Z ZAKŁADOWYM PLANEM KONT PZD, PROWADZENIE EWIDENCJI DLA WYODRĘBNIONYCH FUNDUSZY; SPORZĄDZANIE ROCZNYCH SPRAWOZDAŃ FINANSOWYCH (BILANS, RZS); PRELIMINARZY FINANSOWYCH; LIST PŁAC; WYPŁAT ŚWIADCZEŃ, OBLICZANIE PODATKU DOCHODOWEGO OD OS. FIZYCZNYCH; ROZLICZANIE SKŁADEK ZUS
POLSKI ZWIĄZEK DZIAŁKOWCÓWSTOWARZYSZENIE OGRODOWE W WARSZAWIEOKRĘG ŁÓDZKI W ŁODZI - 2015-12-29 - Łódź (łódzkie)
Prowadzenie zajęć z zakresu logopedii z dziećmi.
SZKOŁA PODSTAWOWA IMIENIA MARII KONOPNICKIEJ W DROSZEWIE - 2018-07-26 - Droszew (wielkopolskie)
prace montazowe przy budowie kanalizacji i wodociągów
PBI EKO Inżynieria Sp. z o.o. Ostrów Wlkp - 2016-06-21 - Jeżopole (łódzkie)
Przygotowywanie dokumentacji i wypłat wynagrodzeń z tytułu umów zleceń, umów o dzieło; prowadzenie obsługi kadrowej ZSP; sporządzanie sprawozdań w Systemie Informacji Oświatowej i innych; prowadzenie teczek akt osobowych, a w nich dokumentów związanych z przebiegiem zatrudnienia pracownika; prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania; prowadzenie kancelarii ZSP; prowadzenie ksiąg, ewidencji uczniów; sporządzanie projektów regulaminów Dyrektora ZSP; wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora ZSP i Głównego Księgowego. Data rozpoczęcia zatrudnienia 01.09.2018 .
Zespół Szkolno Przedszkolny w Kraśniku Dolnym - 2018-06-29 - Kraśnik Dolny (dolnośląskie)
Obróbka elementów stalowych
kontakt przez PUP - 2018-08-06 - Lidzbark (warmińsko-mazurskie)