SAMODZIELNY KSIĘGOWY Kleszczów oferta pracy "SOLPARK KLESZCZÓW" SP. Z O.O.

Stanowisko: SAMODZIELNY KSIĘGOWY

Wynagrodzenie: od 3 200 PLN

Zakres obowiązków: - bieżąca analiza i księgowanie zdarzeń gospodarczych, - kontrola dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym - kontrola i rozliczanie kont rozrachunkowych oraz rejestrów, - weryfikacja transakcji magazynowych; rozliczanie inwentaryzacji, - prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia

Data publikacji: 2020-08-26

Lokalizacja: Kleszczów (łódzkie)

Pracodawca: "SOLPARK KLESZCZÓW" SP. Z O.O.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Sportowa 8, 97-410 Kleszczów, powiat: bełchatowski, woj: łódzkie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
- bieżąca analiza i księgowanie zdarzeń gospodarczych, - kontrola dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym - kontrola i rozliczanie kont rozrachunkowych oraz rejestrów, - weryfikacja transakcji magazynowych; rozliczanie inwentaryzacji, - prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 200 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Praca w godzinach: 7:30 - 15:30 (40 godzin tygodniowo). Miejsce wykonywania pracy: ul. Sportowa 8, ul. Sportowa 3, 97-410 Kleszczów.

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska: SAMODZIELNY KSIĘGOWY

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kleszczów

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 10

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bełchatowski

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1001

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kleszczów

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: księgowy

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 200 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 15.09.2020

Data zakończenia pracy: 15.12.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: wyższe, kierunek rachunkowość, finanse

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, praktyczna znajomość zagadnień finansowo-księgowych oraz podatkowych, odpowiedzialność, samodzielność, rzetelność i systematyczność w działaniu

Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2

Nazwa pracodawcy: "SOLPARK KLESZCZÓW" SP. Z O.O.

danePracodawcy_nip: 7692180239

danePracodawcy_regon: 100686253

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bełchatowie

Adres pracodawcy:
Sportowa 8, 97-410 Kleszczów, powiat: bełchatowski, woj: łódzkie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, List motywacyjny

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: łódzkie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 10

Powiat pracodawcy: bełchatowski

danePracodawcy_kodPowiatu: 1001

Gmina pracodawcy: Kleszczów

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Kleszczów

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0541486

Ulica pracodawcy: Sportowa

Numer budynku pracodawcy: 8

Profil działalności pracodawcy: Kompleks sportowo-dydaktyczny.

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bełchatowie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|331301

Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211

Data dodania oferty pracy: 26.08.2020

Oferta pracy ważna do: 08.09.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 26.08.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 26.08.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?5e8aa81549d8b4c800e10bbf7887f670

Podobne oferty pracy

OPERATOR CAD/CAM - od 2 000 PLN

obsługa maszyn sterowanych numerycznie
kontakt przez PUP - 2017-08-08 - Rąbień (łódzkie)

SAMODZIELNY REFERENT - od 2 100 PLN

Sporządznie dokumentacji kadrowej związanej z zatrudnieniem, przebiegiem oraz rozwiązaniem stosunku pracy (kompletowanie dokumentów kadrowych i związanych z awansem zawodowym nauczycieli, umowy o pracę) zmiany warunków umowy o pracę, prowadzenie teczek akt osobowych, świadectwa pracy, ewidencji, statystyki i informacji o zatrudnionych pracownikach, prowadzenie spraw kadrowych w programie Kadry Optivum, sporządzenie arkusza organizacyjnego w programie Arkusz Optivum/Arkusz Vulcan, wprowadzanie danych dotyczących Zespołu Szkól Specjalnych przy Wielospecjalistycznym Szpitalu w Miliczu do bazy danych Systemu Informacji Oświatowej i terminowe przekazywanie tych danych do systemu. Sporządzanie i przesyłanie sprawozdań do GUS, wystawianie pracownikom delegacji służbowych, prowadzenie ewidencji badań lekarskich oraz ewidencji szkoleń BHP, wystawianie skierowań. Wystawianie zaświadczen o zatrudnieniu, prowadzenie ksiąg inwentarzowych, współpraca z PUP w Miliczu, wykonywanie innych zadań zleconych przez dyrektora.
Zespół Szkół Specjalnych przy Wielospecjalistycznym Szpitalu - 2018-02-02 - Milicz (dolnośląskie)

MAGAZYNIER-334 - od 3 700 PLN

wg stanowiska
MOPEX HIS SP. Z O.O. SP.K. - 2020-07-01 - Zieleniec (opolskie)

PIEKARZ - od 1 850 PLN

Przygotowywanie ciasta do wypieku. Wypiek pieczywa
Piekarnia H. Bińkowska - 2016-04-05 - Nowe Miasto nad Pilicą (mazowieckie)

SPRZĄTACZKA - od 2 250 PLN

sprzątanie terenu szkoły PSP 5 w Opolu, wykonywanie poleceń przełożonego.Zatrudnienie w ramach umowy o pracę w niepełnym wymiarze czasu pracy:1/2 etatu. Praca w godz. 08:00-12:00. Zatrudnienie od stycznia 2019r.
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 5 z Oddziałami Integracyjnymi im. Karola Musioła - 2019-01-07 - Opole (opolskie)

SPAWACZ MIG - 4 000 - 6 000 PLN

Spawanie kadłubów oraz rur.
"BEKERS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-28 - Gdańsk (pomorskie)

INŻYNIER ELEKTRONIK/KONSTRUKTOR PODZESPOŁÓW ELEKTRONICZNYCH - od 3 500 PLN

opracowanie i wdrażanie do produkcji elementów elektronicznych, nadzór technologiczny nad produkcją i modernizacją procesów technologicznych stosowanie nowych rozwiązań, programowanie i przygotowanie do produkcji maszyn i urządzeń
TELZAM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-09 - Zambrów (podlaskie)

SAMODZIELNY AUTOMATYK (AUTOMATYKA PRZEMYSŁOWA) - od 3 000 PLN

- Prefabrykacja linii produkcyjnych w zakładach przemysłowych, modernizacja maszyn i urządzeń dla branży Automotive, tworzyw sztucznych i innych, modernizacja linii produkcyjny u klientów, naprawa i konserwacja maszyn i urządzeń. Znajomość branży robotyki, automatyzacji stanowisk montażowych i ich naprawy. Wdrażanie nowych technologii u klienta. Pozyskiwanie nowych klientów (budowa efektywnej bazy klientów dla nowo powstałego działu firmy serwis, prefabrykacja). Spotkania z klientami doradztwo techniczne. Tworzenie ofert, zamówień. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na okres próbny 3 miesiące, po okresie próbnym umowa o pracę na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe: automatyka lub robotyka lub budowa maszyn. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata w branży (automatyka lub hydraulika lub pneumatyka). Wymagane umiejętności: Nadzorowanie i prowadzenie bieżących napraw i konserwacji urządzeń elektrycznych, automatyki i AKPiA. Aktywny udział w remontach i rozbudowach linii technologicznych. Przeprowadzanie prac modernizacyjnych i rozbudowy układów sterowania, oprogramowania sterowników PLC, systemów SCADA i DCS, paneli operatorskich. Obsługę i kalibrację urządzeń pomiarowych i sygnalizacyjnych, dobór nowych i zamiennych urządzeń pomiarowych. Diagnostykę inteligentnych układów sterowania, organizację napraw i regeneracji aparatury AKPiA, zarządzanie serwisami, programowanie sterowników Siemens, PLC itp. samodzielność, umiejętność myślenia analitycznego, innowacyjność w rozwiązywaniu problemów, otwartość na pracę zespołową, możliwość kierowania projektami, znajomość rysunku technicznego i doświadczenie w tworzeniu dokumentacji technicznej, umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów oraz kreatywność, umiejętność pracy w zespole. Wymagana dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie). Pasjonat dążący do osiągnięcia wyznaczonego przez siebie celu. Mile widziana znajomość budowy maszyn oraz linii produkcyjnych w praktyce. Mile widziana umiejętność diagnozowania - robotów np. ABB oraz pras w systemie Siemens. Kontakt telefoniczny (8:00-16:00 - Pn-Pt) (Tel. 509-840-812) lub e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2017-05-04 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH - od 2 250 PLN

Praca z komputerem, przygotowanie danych do przetargów
kontakt przez PUP - 2019-04-18 - Pisz (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - od 2 000 PLN

praca z dziećmi w wieku 3-6 lat
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Łęki Dukielskie (podkarpackie)

SAMODZIELNY KSIĘGOWY - do 1 550

prowadzenie spraw księgowości pełnej
"BEM-BUD" Sp. z o.o. - 2018-04-25 - Wrocław (dolnośląskie)

SAMODZIELNA KSIĘGOWA - od 3 000 PLN

Prowadzenie ewidencji przychodów i kosztów podatkowych, wypełnianie i wysyłanie deklaracji podatkowych i informacji podatkowych przedsiębiorcy, rozliczanie VAT, wystawianie i księgowanie faktury VAT, ewidencjonowanie zdarzeń gospodarczych, wyliczanie składki ubezpieczeniowej za przedsiębiorcę i zatrudnianych przez niego pracowników. Okres zatrudnienia 1 rok. Godz. pracy 7-15. Kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 7-15.
~HANKA~-KANCELARIA DORADCY PODATKOWEGO MGR WIESŁAW TOMASZ SERAFIN - 2019-01-24 - Ustka (pomorskie)

ELEKTRYK - od 4 200 PLN

mobilny serwis urządzeń do recyklingu
KNYCHTECH sp. z o.o. - 2020-09-21 - Międzyrzecz (lubuskie)

MECHANIK SAMOCHODOWY - od 1 900 PLN

wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Warszawa (mazowieckie)

PRACOWNIK RESTAURACJI OPŁACANY STAWKĄ GODZINOWĄ - od 13,7 PLN

Obszar produkcji: praca przy grilu, frytownicach, tosterach oraz garnirowanie, uzupełnianie zapasów, przygotowywanie produktów (np. kanapek, sałatek, deserów), i półproduktów, utrzymywanie w czystości pomieszczeń , urządzeń , sprzętów, narzędzi i naczyń, obszar sprzedaży: przygotowywanie deserów oraz napojów zimnych i gorących, obsługa kasy związana z odpowiedzialnością za mienie powierzone na tym stnowisku z obowiązkiem zwrotu albo wyliczenia się , przyjmowanie, zestawienie i wydawanie zamówień, uzupełnianie zapasów, utzrymawanie zapasów, utzrymywanie czystości pomiesczeń, urządzeń, sprzętów i narzędzi, prace magazynowe oraz prace przygotowawcze przed otwarciem i po zamknięciu restauracji oraz dostawy na obszar kuchni i serwisu, sala restauracyjna: prace porządkowe, utrzymywanie w czystości pomieszczeń, sprzętów i częsci sanitarnej, prace porządkowe w restauracji i na terenie zewnętrznym wokół restauracji zgodnie z dyspozycjami pracodawcy, wypełnianie wszystkich zleconych przez pracodawcę zadań w zakresie objętym rodzajem powierzonej pracy.
kontakt przez PUP - 2017-12-08 - Kraków (małopolskie)

OPERATOR PRODUKCJI - od 2 100 PLN

prace produkcyjne, magazynowe
kontakt przez OHP - 2017-03-01 - Pabianice (łódzkie)

SAMODZIELNA KSIĘGOWA - 3 500 - 4 200 PLN

Wystawianie, dekretacja i księgowanie faktur sprzedaży, dekretacja i księgowanie faktur zakupu dekretacja i księgowanie innych dokumentów księgowych, przygotowanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych, ewidencja i rozlicznie środków trwałych, uzgadnianie kont i potwierdzenie sald z kontrahentami oraz windykacja należności, prowadzenie PKPiR, aktywny udział w przygotowaniu deklaracji podatkowych oraz sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne oraz instytucje zewnętrzne.
PROBIER LEASING SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-08-20 - Gdańsk (pomorskie)

SAMODZIELNY KSIĘGOWY - od 5 000 PLN

przygotowywanie sprawozdań na potrzeby zarządu, współpraca z instytucjami zewnętrznymi, nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych, kontrola merytoryczna dokumentów źródłowych, poziom wykształcenia wyższe ekonomiczne lub rachunkowość i finanse, doświadczenie zawodowe min. 3 lata, umiejętność sporządzania MSR i PSR
HOLLYWOOD S.A. - 2017-06-13 - Sierpc (mazowieckie)

ANKIETER - od 1 850 PLN

prowadzenie badań ankietowych m.in.badanie budżetów gospodarstw domowych , badanie aktywności ekonomicznej ludności
kontakt przez PUP - 2016-05-24 - Białystok (podlaskie)

MECHANIK SAMOCHODOWY - od 3 500 PLN

wymiana, montaż haków, tłumików, mechanika samochodowa
E-KAMA KAMILA ŁUNIEWSKA - 2018-08-28 - Zielonka (mazowieckie)

MAGAZYNIER - od 13 PLN

kompletowanie zamówień, przyjęcie towaru, bieżące prace magazynowe
kontakt przez OHP - 2016-09-20 - Wolbórz (łódzkie)

MAGAZYNIER-STAŻ - 997,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-10-26 - Siemiatycze (podlaskie)

SAMODZIELNA/Y KSIĘGOWA/Y - od 3 050 PLN

Księgowanie dokumentów związanych z obrotem magazynowym, zakupem i sprzedażą, raportów kasowych oraz kontrolowanie prawidłowości w ich wystawianiu, wyciągów bankowych, rozliczanie kas fiskalnych, potwierdzanie i uzgadnianie rozrachunków z kontrahentami, docelowo rozliczanie punktu sprzedaży, delegacje. Rozliczanie sprzedaży detalicznej, kas fiskalnych.
Nomos spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. - 2019-10-09 - Straszyn (pomorskie)

SAMODZIELNY KSIĘGOWY - od 1 200 PLN

Dekretowanie i księgowanie dokumentów, księgowanie wyciągów bankowych, księgowanie i wyliczenie rezerw, wycen walutowych, podatku odroczonego, rozliczeń międzyokresowych, kosztów itp., prowadzenie pomocnuczych ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej, wykonywanie czynności związanych z zamknięciem miesiąca i roku, potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami, sporządzanie sprawozdań finansowych według standardów polskiej ustawy o rachunkowości, przygotowywanie deklaracji podatkowych, przygotowywanie sprawozdań i raportów dla instytucji zewnętrznych (US,ZUS,GUS,NBP),współpraca z instytucjami zewnętrznymi, przygotowywanie danych na potrzeby raportów zarządczych. Wymagania: wykształcenie: średnie zawodowe -- ekonomiczne, doświadczenie 2 letnie, obsługa programu Rewizora i pakietu Office, podstawowa znajomość języka angielskiego.
ASESORE Aleksander Lewandowski - 2016-11-03 - Wejherowo (pomorskie)

WYCHOWAWCA - od 2 887 PLN

organizowanie i prowadzenie pracy resocjalizacyjnej, wychowawczej i opiekuńczej w powierzonej grupie, prowadzenie dokumentacji wychowanków
Zespół Placówek Socjoterapeutycznych - 2018-10-10 - Kłodzko (dolnośląskie)

PRACOWNIK CALL CENTER - od 2 700 PLN

telefoniczny kontakt z klientami indywidualnymi i biznesowymi;
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Opole (opolskie)

SAMODZIELNY REFERENT W DZIALE WSPIERANIA KLIENTA - 2 700 - 3 000 PLN

przygotowywanie analiz, trndów wadliwości (excel), przygotowywanie prezentacji raportów (power point), bezpośredni kontakt z biurami sprzedaży lub serwisami w Europie (e-mail, telefon), praca z dokumentacją papierową (listy przewozowe, faktury)
LG ELECTRONICS MŁAWA SP. Z O.O. - 2020-01-21 - Mława (mazowieckie)