SAMODZIELNY KSIĘGOWY Bezwola oferta pracy WELMAX PAPER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SAMODZIELNY KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: 3 000 - 4 000 PLN
Zakres obowiązków: księgowanie dokumentów, sporządzanie deklaracji, wykonywanie zestawień księgowych
Data publikacji: 2020-09-16
Lokalizacja: Bezwola (lubelskie)
Pracodawca: WELMAX PAPER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:21-310 Bezwola 2A, powiat: radzyński, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
księgowanie dokumentów, sporządzanie deklaracji, wykonywanie zestawień księgowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SAMODZIELNY KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bezwola
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: radzyński
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0615
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wohyń
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), specjalizacja: rachunkowość
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
znajomość programu finansowo-księgowego Symfonia
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: rzetelność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa programu Płatnik
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Dokładność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: sprawna obsługa programów komputerowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
umiejętność analitycznego myślenia oraz pracy pod presją czasu
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: odporność na stres
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa programów Word i Excel
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_3: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_4: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_5: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_6: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_7: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
minimum 1 rok doświadczenia zawodowego w firmie produkcyjnej w księgowości/ ogółem minimum 3 lata doświadczenia zawodowego
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3
Nazwa pracodawcy:
WELMAX PAPER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 5381789598
danePracodawcy_regon: 06016543800000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Radzyniu Podlaskim
Adres pracodawcy:
21-310 Bezwola 2A, powiat: radzyński, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: brak
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 10.30-14.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06
Powiat pracodawcy: radzyński
danePracodawcy_kodPowiatu: 0615
Gmina pracodawcy: Wohyń
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Bezwola
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0022119
Adres strony pracodawcy: www.welmax.eu
Numer budynku pracodawcy: 2A
Profil działalności pracodawcy:
Produkcja pozostałych wyrobów z papieru i tektury
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Radzyniu Podlaskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|331301
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 16.09.2020
Oferta pracy ważna do: 15.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 16.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 16.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?7a360fcb8bb86aaa6ffb3d2b389d0f75
Podobne oferty pracy
Obsługa klienta, dbanie o czystość na sali
Pizzeria "PICCOLO" Ewa Chrząszcz - 2016-04-27 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Praca na hali produkcyjnej, realizacja zleceń produkcyjnych, obsługa maszyn produkcyjnych, kontrola jakości produktu, przestrzeganie zasad BHP. Praca w godz. 8-16, w pełnym wymiarze czasu pracy.
Sanpro Interim BPO Sp.z.o.o ,Sp.K. - 2018-02-01 - Koleczkowo (pomorskie)
Praca w oborze.
GERO DAIRY SP. Z O.O. - 2016-06-08 - Borzęcin (dolnośląskie)
PROWADZENIE POJAZDU, WYPEŁNIANIE DOKUMENTÓW PRZEWOZOWYCH, NADZÓR NAD ZAŁADUNKIEM, WYKŁADANIE TOWARÓW, ZABEZPIECZENIE TOWARÓW
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
obsługa klientów i kasy fiskalnej
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE "ARMEL" Zygmunt Zaręba - 2020-06-03 - Malbork (pomorskie)
ROZWOŻENIE TOWARU, ZAŁADUNEK I ROZŁADUNEK SAMOCHODU, MYCIE, DEZYNFEKCJA OBIEKTÓW INWENTARSKICH ITPMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY: ZAWADA,WOJ. PODKARPACKIE, MAŁOPOLSKIE, LUBELSKIE
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "HORTUS" WĄSIK KRZYSZTOF - 2017-10-31 - Zawada (podkarpackie)
- odbieranie detali z maszyn- czyszczenie kształtekOkres zatrudnienie w przypadku pracy na podstawie umowy: Umowa o pracę tymczasową 2-tygodnie , kolejna 1 m-cMiejsce wykonywania pracy: łaziska GórnePraca w godzinach: 6-14, 14-22, 22-6 pn-pt
Interim M.Jaworska & M.Raczak Sp.j. - 2017-05-22 - Łaziska Górne (śląskie)
opieka nad osobami starszymi
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W LISÓWKACH - 2017-12-06 - Lisówki (wielkopolskie)
Obsługa maszyn o produkcji wyrobów z tworzyw sztucznych
FPHU Artech Arkadiusz Borowicz - 2020-07-31 - Poznań (wielkopolskie)
Sprzątanie biur
Probet Sp.z o.o. - 2016-05-11 - Gdynia (pomorskie)
- Prowadzenie sekretariatu Głównego Księgowego, w tym w szczególności: prowadzenie kalendarza spotkań, łączenie rozmów telefonicznych, przyjmowanie i przekazywanie korespondencji komórkom organizacyjnym Wydziału Finansowo-Ksiegowego do dalszej realizacji, weryfikacja poprawności formalnej dokumentów przedkładanych do podpisu Głównego Księgowego (pieczęcie, daty, podpisy), obsługa urządzeń biurowych (faksu , kserokopiarki), redagowanie, przepisywanie i przygotowywanie wysyłki pism na zlecenie Głównego Księgowego, przekazywanie pism Wydziału Finansowo-Księgowego do obsługiwanych jednostek oswiatowych, dbanie o estetykę I stan wyposażenia pomieszczenia sekretariatu i pomieszczenia Głównego Księgowego, prowadzenie na potrzeby Głównego Księgowego dokumentacji Wydziału Finansowego, archiwizacja dokumentacji prowadzonej przez Sekretariat.- Wynagrodzenie: od 2200-2800 zł/brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na okres 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od czerwca 2016r.- Praca: 7:30-15:30. Poziom wykształcenia: wykształcenie średnie lub wyższe o profilu humanistycznym. Doświadczenie zawodowe przy wykształceniu średnim: 4 lata pracy (umowa o pracę), w tym 2 lata pracy o charakterze administracyjno-biurowym. Doświadczenie zawodowe przy wykształceniu wyższym: 2 lata pracy (umowa o pracę), w tym 1 rok pracy o charakterze biurowym. Umiejętności: umiejętność obsługi urządzeń biurowych, obsługi komputera (pakiet Office + Internet), umiejętność prowadzenia korespondencji w języku ojczystym, umiejętność asertywnego prowadzenia rozmów telefonicznych, umiejętność organizacji pracy sekretariatu, umiejętność ustalania priorytetów spraw. Znajomość ustawy o samorządzie. Znajomość podstaw obiegu dokumentów w systemie kancelaryjnym. Dodatkowo: mile widziane szkolenie z obsługi sekretariatu.- - Dostarczyć w opisanej kopercie do kancelarii w godz. od 7.30-15.30 lub wysłać pocztą następujące dokumenty: list motywacyjny, CV, ksero dyplomu potwierdzającego kwalifikacje, kserokopie świadectw pracy i dyplomów potwierdzających posiadane uprawnienia, kwestionariusz osobowy, oświadczenie że kandydat nie był karany za przestępstwa umyślne oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne, korzysta z pełni praw publicznych termin składania dokumentów do 23.05.2016 do 15.30- Bliższe informacje na zojokatowice.bip.gov.pl
ZESPÓŁ OBSŁUGI JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH - 2016-05-06 - Katowice (śląskie)
-wulkanizacja-wyważanie i zakładanie kół-drobna mechanika
SKM- Specjalistyczne Usługi Budowlane - 2016-06-21 - Bierutów (dolnośląskie)
- Księgowość komputerowa małych i średnich firm z elementami kadr i płac,- Kontakt: 601-411-329
BIURO RACHUNKOWE ALICJA JANKOWSKA - 2016-08-17 - Tczew (pomorskie)
Realizowanie zadań związanych z procesem pakowania zgodnie z zakładanym poziomem efektywności. Odpowiedzialność za jakość wykonywanej pracy zgodnie z wymaganiami firmy. Transport bliski materiałów produkcyjnych, ręcznie i przy pomocy wózka widłowego.
kontakt przez OHP - 2017-05-08 - Stryków (łódzkie)
-Praca na wysokościach, prace dekarskie, budowlane,-Kontakt telefoniczny 506 022 602, e-mail: tomasz.mueller (at) op.pl-Praca na terenie powiatu tczewskiego, malborskiego i gdańskiego.
"MUELLER" TOMASZ MUELLER - 2019-12-16 - Tczew (pomorskie)
praca w biurze rachunkowym
"KONTRAKT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-17 - Białystok (podlaskie)
wykonywanie zabiegów kosmetycznych
kontakt przez PUP - 2018-07-16 - Nowa Wieś Malborska (pomorskie)
prowadzenie i obśługa sekretariatuopieka nad korespondencją firmyodbieranie telefonoów i łoczenie rozmówobsługa urządzeń biurowychobsługa spotkań i szkoleńdrobne prace porządkowe
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Udział w przygotowywaniu posiłków dla słuchaczy szkoleń, obsługa urządzeń kuchni, pomoc przy wydawaniu posiłków.
CENTRALNY OŚRODEK SZKOLENIA SŁUŻBY WIĘZIENNEJ - 2016-04-05 - Kalisz (wielkopolskie)
Wykształcenie: brak wymagań; uprawnienia na ww. stanowisko; doświadczenie zawodowe; prawo jazdy kat. B - z praktyką; jedna zmiana; miejsce pracy: teren Gliwic
P.P.H.U. ELGIT KUCHARCZYK KRZYSZTOF - 2020-03-13 - Gliwice (śląskie)
Rozwożenie towaru na terenie województwa
Skup i Ubój Zwierząt KĄSEK B. i Z. Kwiatkowscy - 2017-11-27 - Kisielice (warmińsko-mazurskie)
kompletowanie części do maszyn rolniczych, wydawanie części z magazynu pracownikom zajmującym się produkcją maszyn rolniczych, przyjmowanie towaru, odbiór towaru od kurierów.
Machines-Pióro Artur Pióro - 2018-09-10 - Żębocin (małopolskie)
Kierowca - dostawca mebli na terenie Trójmiasta.
Usługi Transportowe Łukasz Lejkowski - 2017-09-14 - Wielkie Gowino (pomorskie)
Demontowanie, naprawa i montaż nadwozi i kabin samochodowych
AUTO SERWIS A.J.M. WIESŁAW BANASIK,MAGDALENA BANASIK-PAWLIK - 2019-05-21 - Kraków (małopolskie)
- przygotowanie materiałów dydaktycznych z języka japońskiego; - opracowanie scenariuszy zajęć z języka japońskiego;- przygotowanie testów poziomujących z języka japońskiego.
kontakt przez PUP - 2019-07-17 - Łódź (łódzkie)
prace administracyjne
21. BAZA LOTNICTWA TAKTYCZNEGO - 2020-07-02 - Mrzeżyno (zachodniopomorskie)
Samodzielne stanowisko cukiernika, praca z czekoladą, ciasta, desery, torty.
kontakt przez PUP - 2018-11-29 - Kraków (małopolskie)
praca w bibliotece
kontakt przez PUP - 2020-07-03 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
PROWADZENIE DOKUMENTACJI KSIĘGOWEJ ORAZ NADZÓR NAD PRAWIDŁOWOŚCIĄ ROZLICZEŃ PODATKOWYCH FIRMY ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYMI PRZEPISAMI,WERYFIKACJA FAKTUR POD WZGLĘDEM FORMALNYM, MERYTORYCZNYM I RACHUNKOWYM, DEKRETACJA ORAZ KSIĘGOWANIE,WYSTAWIANIE DOKUMENTÓW SPRZEDAŻOWYCH (FAKTUR, FAKTUR KORYGUJĄCYCH, NOT ITD.),KONTROLA PŁATNOŚCI WEDŁUG OTRZYMANYCH FAKTUR,SPORZĄDZANIE SPRAWOZDAŃ ORAZ ANALIZ FINANSOWYCH,SPORZĄDZANIE DEKLARACJI ROZLICZEŃ Z TYTUŁU VAT, VAT-UE,KALKULACJA PODATKU CIT, SPORZĄDZANIE ZEZNANIA PODATKOWEGO.OFERUJEMY: WYNAGRODZENIE ADEKWATNE DO UMIEJĘTNOŚCI, DOŚWIADCZENIA I STOPNIA SAMODZIELNOŚCI,PRACĘ W RENOMOWANEJ FIRMIE O UGRUNTOWANEJ POZYCJI NA RYNKU,STABILNE ZATRUDNIENIE,MOŻLIWOŚĆ ROZWOJU ZAWODOWEGO,•KOMFORTOWE WARUNKI PRACY
KARPAT-BUD SP. Z O.O. - 2018-08-22 - Rogoźnica (podkarpackie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
kontakt przez PUP - 2018-12-21 - Gdańsk (pomorskie)