SAMODZIELNY KONSULTANT DS. UMAWIANIA SPOTKAŃ B2B Nakło nad Notecią oferta pracy I. IQ ENERGETYKA DARIUSZ MIKRUT II. DM NEGOTIUM DARIUSZ MIKRUT
Stanowisko: SAMODZIELNY KONSULTANT DS. UMAWIANIA SPOTKAŃ B2B
Wynagrodzenie: od 2 400 PLN
Zakres obowiązków: Umawianie spotkań handlowych z klientami biznesowymi (bez sprzedaży własnej), realizacja założonych planów, raportowanie wyników, praca zdalna w dogodnych godzinach.
Data publikacji: 2018-01-05
Lokalizacja: Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: I. IQ ENERGETYKA DARIUSZ MIKRUT II. DM NEGOTIUM DARIUSZ MIKRUT
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:89-100 Nakło nad Notecią, powiat: nakielski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Umawianie spotkań handlowych z klientami biznesowymi (bez sprzedaży własnej), realizacja założonych planów, raportowanie wyników, praca zdalna w dogodnych godzinach.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SAMODZIELNY KONSULTANT DS. UMAWIANIA SPOTKAŃ B2B
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nakło nad Notecią
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nakielski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nakło nad Notecią
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: telemarketer
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta, dobra dykcja, rozwinięte umiejętności komunikacyjne, znajomość obsługi komputera
Nazwa pracodawcy:
I. IQ ENERGETYKA DARIUSZ MIKRUT II. DM NEGOTIUM DARIUSZ MIKRUT
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nakle nad Notecią
Adres pracodawcy:
Olimpijska 2/135, 81-538 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdynia
Gmina pracodawcy: Gdynia
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdynia
Ulica pracodawcy: Olimpijska
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nakle nad Notecią
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: telemarketer
Data dodania oferty pracy: 05.01.2018
Oferta pracy ważna do: 04.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 05.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 05.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Praca na maszynach CNC (frezarki lub tokarki), dbałość o wykonywane elementy, dbałość o stanowisko pracy.
kontakt przez OHP - 2017-12-07 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Pomoc przy obsłudze pacjentów.
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Lublin (lubelskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowanie elementów konstrukcji stalowej do montażu: prostowanie, wiercenie elementów, rozwiercanie, demontaż budowlanych konstrukcji stalowych
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Białobrzegi (mazowieckie)
utrzymanie porządku w ambulatorium i pomieszczeniach biurowych
SZPITAL SKAWINA Sp.Z O.O. - 2017-03-21 - Skawina (małopolskie)
reprezentowanie firmy w kontaktach bezpośrednich z klientami pochodzenia wietnamskiego, budowanie i utrzymywanie długofalowej współpracy i relacji z klientami z Wietnamu, pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów
kontakt przez PUP - 2017-08-31 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
ABARI HOME SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-23 - Warszawa (mazowieckie)
prace budowlane
Działalnośc Gospodarcza Stanisław Szpigiel "STAN BUD" - 2016-04-13 - Tocznabiel (mazowieckie)
Sprzątanie powierzonych obiektów (przychodnie, biura, klatki schodowe)
FIRMA SPRZĄTAJĄCA "WIKI" GRZEGORZ MYSZK - 2018-03-14 - Gdańsk (pomorskie)
1. Inicjowanie i organizowaniu działań związanych z organizacją staży, w tym:- udzielanie informacji i wyjaśnień w zakresie organizacji miejsc odbywania stażu,- inicjowanie i organizowanie miejsc odbywania stażu dla osób bezrobotnych,- wydawanie i przyjmowanie wniosków o organizację miejsc stażu,- sprawdzanie wniosków pod względem merytorycznym i formalnym, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,- przygotowywanie wniosków o organizację miejsc stażu do rozpatrzenia przez Dyrektora PUP,- prowadzenie z pracodawcami rozmów i negocjacji dotyczących warunków odbywania stażu, kwalifikacji zawodowych i innych wymagań w stosunku do bezrobotnych odbywających staż organizowany przez PUP,- przygotowywanie umów w sprawie organizacji miejsc odbywania stażu,- prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych zakładów pracy, w których zostały zorganizowane miejsca stażu oraz wymaganych rejestrów,- prowadzenie bieżącego monitoringu zawartych umów,- przygotowywanie dokumentacji dla osób bezrobotnych dotyczących rozpoczęcia stażu,- przekazywanie dokumentacji dotyczącej osób bezrobotnych rozpoczynających staż do Działu Rejestracji, Ewidencji i Świadczeń,- wystawianie zaświadczeń o odbyciu stażu,- przekazywanie ofert odbywania stażu do Działu Pośrednictwa Pracy i Usług EURES,- sporządzanie list wypłat dot. zwrotu kosztów badań lekarskich wykonanych przez osoby bezrobotne przed odbyciem stażu,- systematyczne przekazywanie Kierownikowi Działu danych i informacji dotyczących organizacji miejsc stażu,- przekazywanie do Działu Finansowo - Księgowego informacji na temat podpisywanych umów stażowych, liczby osób podejmujących staż, okresu stażu,- bieżąca analiza zobowiązań finansowych PUP, wynikających z zakresu zawartych umów cywilnoprawnych,- wprowadzanie danych dotyczących organizacji miejsc stażu do systemu komputerowego SYRIUSZ,- kontrola pod względem merytorycznym i formalnym faktur dotyczących płatności za badania lekarskie osób bezrobotnych kierowanych do odbycia stażu, przekazywanie faktury do Działu Finansowo Księgowego (wprowadzenie faktur do systemu informatycznego SYRIUSZ),- przygotowywanie okresowych danych statystycznych miesięcznych, kwartalnych i rocznych dotyczących zajmowanego stanowiska pracy,- inicjowanie i organizowanie działań związanych z przyznawaniem bonów stażowych oraz wypłacaniem premii dla pracodawcy, który zatrudni bezrobotnego przez deklarowany okres 6 miesięcy, realizacja zadań wynikających z ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych i aktów wykonawczych w zakresie: organizacji staży, przyznania bonów stażowych oraz wypłaty premii dla pracodawcy, który zatrudni bezrobotnego przez deklarowany okres 6 miesięcy.2. Obsługa zadań związanych z realizacją projektów finansowanych lub współfinansowanych ze środków Funduszu Pracy, Funduszy Strukturalnych Unii Europejskiej i innych funduszy celowych.
Powiatowy Urząd Pracy w Płocku - 2016-06-28 - Płock (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Warszawa (mazowieckie)
Odbieranie poczty w formie elektronicznej w językach rosyjskim oraz ukraińskim. Zastępowanie pracowników w czasie ich nieobecności. Budowanie odpowiedniego wizerunku firmy podczas kontaktu z klientami w wyżej wymienionych językach. Dbanie a schludny wygląd podczas pracy i spotkań z klientami cudzoziemcami. Praca na pół etatu.
kontakt przez PUP - 2016-07-25 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa klienta , wystawianie dokumentów sprzedaży , wydawanie towaruwykształcenie średnie lub zawodowe każde
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE "PETROBUD" GRAŻYNA KUROPKA - 2018-07-04 - Syców (dolnośląskie)
prace budowlane przy stanach surowych i elewacji na budynkach mieszkalnychi niemieszkalnych, obsługa elektronarzędzi
Zakład Usługowo - Budowlany Lech Grzelak - 2017-08-29 - Stargard (zachodniopomorskie)
- Montaż urządzeń sanitarnych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych,- Wykonywanie drobnych robót budowlanych,- Miejsce pracy: Polska (Pracodawca pokrywa koszty: zakwaterowania i transportu)Kontakt: telefon: 516-130-905; e-mail: office (at) tasair.pl
TASAIR TECHNICAL AIR SOLUTION SP. Z O.O. - 2017-09-21 - Gdańsk (pomorskie)
sprzedaż i nalewanie paliwa
PHU Stacja Paliw "DUET" M. Anaczkowski K. Filarski s.j. - 2018-06-22 - Iława (warmińsko-mazurskie)
obsługa maszyn do produkcji szkła, obsługa pionowych ciągarek, nadzór nad procesem formowania szkła, nanoszenie na szkło powłok refleksyjcyh, hartowanie i laminowanie szyb
LENEXPO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-02-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Brak danych
"ROBERT SCHRÖDER POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Warszawa (mazowieckie)
Praca w sklepie firmowym cukierni Pączek-Bis.
"Cukiernia Pączek -Bis" Monika Kotuła - Piłat - 2017-02-03 - Rudnik nad Sanem (podkarpackie)
zbieranie i analizowanie potrzeb remontowych sprzętu czołgowo-samochodowego z jednostek wojskowych będących w obszarze odpowiedzialności 4RBLog, zbieranie i informatyczne opracowanie na podstawie zgłoszonych potrzeb propozycji rocznych i wieloletnich planów remontów sprzętu czołgowo-samochodowego Rodzajów Sił Zbrojnych na obszarze odpowiedzialnośći 4RBLog, opracowanie propozycji planu zadań obsługowo-naprawczych sprzętu dla podległych jednostek: 55brem, 11brem, RWT Jastrzębie Śląskie, WT Krosno Odrzańskie i WT Oleśnica, opracowywanie propozycji harmonogramu dostaw sprzętu czołgowo-samochodowego z jednostek wojskowych będących w obszarze odpowiedzialności 4RBLog do remontów zakładowych i wojskowych, sporządzanie sprawozdań z zakresu działalności produkcyjnej i obsługowo naprawczej podległych RWT/WT i brem, proponowanie decyzji na protokołach stanu technicznego w zakresie planowego i nieplanowanego wykonania napraw sprzętu służby czołgowo-samochodowej w podległych ogniwach obsługowo naprawczych, udział w opracowywaniu propozycji w zakresie organizacji kursów i szkolenia specjalistycznego związanych z systemem obsługowo-naprawczym sprzętu służby czołgowo-samochodowej, inicjowanie procesu obsługowo naprawczego, modernizacji do realizacji zadań obsługowo-naprawczych w zakresie nowoprowadzonego sprzętu służby czołgowo-samochodowej, udział w nadzorach służbowych prowadzonych w podległych ogniwach obsługowo-naprawczychpraca na umowę na okres próbny, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali E
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2018-03-02 - Wrocław (dolnośląskie)
wykonywanie płytkich odwiertów systemem udarowym i ręcznym.Praca w ramach umowy zlecenie na okres miesiąca z możliwością przedłużenia, na terenie woj. śląskiego, małopolskiego oraz sporodycznie teren Ostrawy (pracodawca zapewnia dowóz).Praca w dniach od pn. do pt., godziny pracy uzależnione od pory roku.W miesiącu pracownik wykonuję pracę ok 10 dni, w okresie zimowym ok. 6-8 dni.Wynagrodzenie 1000 zł netto (nawet w sytuacji braku zleceń), powyżej przepracowanych 80 godzin, każda kolejna godzina 20 zł brutto.
Geologia Radosław Michoń - 2018-03-02 - Kozy (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-05-02 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie pełnej księgowości
BIURO PODATKOWO - RACHUNKOWE S.C. ILONA SEBASTYJAŃCZYK DANUTA MARYAN - 2016-04-28 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
kierowca międzynarodowy samochodu dostawczego do 3,5 t
Usługi Transportowe Robert Gliwa - 2016-02-15 - Złotoryja (dolnośląskie)
Opracowywanie propozycji do planów rzeczowo finansowych, koordynowanie celowego i zgodnego z obowiązującymi przepisami wydatkowania środków finansowych przeznaczonych na działalność programową Klubu, koordynowanie prac wszystkich pracowników Klubu; opracowywanie projektów wniosków finansowych dla dysponenta wewnętrznego oraz przygotowywanie projektów umów i zamówień; prowadzenie dokumentacji pracowniczej, opracowywanie harmonogramów pracy pracowników Klubu (listy obecności, pomocnicze karty ewidencji czasu pracy), rozliczanie czasu pracy pracowników Klubu, przekazywanie bieżących informacji w tym zakresie do Kadr; zastępowanie Kierownika Klubu w czasie jego nieobecności; opracowywanie pism i dokumentacji realizowanych przedsięwzięć wynikających z bieżącej działalności Klubu; współudział w aktualizacji pracowniczych przydziałów mobilizacyjnych pracowników Klubu; prowadzenie Rejestru udostępnionych/użyczonych pomieszczeń w Klubie 4 RBLog, opracowywanie wstawki do planu zasadniczych przedsięwzięć za Klubu, koordynowanie prac wszystkich pracowników Klubu w tym zakresie; opracowywanie przy współudziale pozostałych osób funkcyjnych Klubu sprawozdań rocznych oraz innych sprawozdań i analiz z działalności Klubu; przygotowywanie bieżących informacji dotyczących działalności Klubu; właściwe i terminowe przygotowywanie projektów dokumentów przedstawianych do akceptacji przełożonym; współpracowanie ze starszym operatorem w zakresie ochrony fizycznej Klubu. prowadzenie pomocniczych ewidencji pododdziału i przygotowywanie dokumentów do zmian w ewidencji oraz prowadzenie dokumentów powyższym zakresie; przygotowywanie dokumentacji oraz koordynowanie przedsięwzięć w zakresie prowadzenia gospodarki materiałowej, przygotowywanie zapotrzebowań na dodatkowy sprzęt kwaterunkowy i k-o według potrzeb wynikających z działalności Klubu oraz Wymagań Eksploatacyjno Technicznych sprzętu K-O planowanego do zakupu; okresowe porównywanie stanów ewidencyjnych z odpowiednimi służbami Komendy Bazy; przygotowywanie dokumentacji w zakresie klasyfikacji i wybrakowania sprzętu kulturalnooświatowego zgodnie z planem zasadniczych przedsięwzięć; dokonywanie zamówień środków materiałowych i rzeczowych na potrzeby Klubu zgodnie z przyjętymi procedurami; przygotowywanie dokumentacji w zakresie konieczności przeprowadzania remontów i gospodarowania pomieszczeniami Klubu oraz udział w uzgodnieniach z RZI w powyższym zakresie; współudział w akcjach promujących działalność Klubu w Garnizonie Wrocław poprzez przygotowywanie informacji zapewniających efektywną komunikację wewnętrzną (jednostki i instytucje wojskowe garnizonu) oraz zewnętrznej (organizacje pozarządowe, partnerzy społeczni itp.); wykonywanie prac pomocniczych przy organizacji odpraw, festynów, pikników, koncertów i innych zamierzeń organizowanych przez Klub; uczestniczenie w odprawach i szkoleniach specjalistycznych organizowanych na szczeblach centralnych IWsp SZ i MON. Kontakt z pracodawcą: 261 651 055.
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA WROCŁAW - 2016-04-11 - Wrocław (dolnośląskie)
fryzjer
kontakt przez PUP - 2017-09-15 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie ksiąg przychodów i rozchodów oraz pełnych ksiąg handlowych, sporządzanie deklaracji podatkowych, weryfikacja dokumentów pod względem rachunkowym i formalnym
Ewa Buzo-Dziedzic - 2018-04-12 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
sprzedaż artykułów, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Opoczno (łódzkie)