SAMODZIELNY/A KSIĘGOWY/A Świnoujście oferta pracy Pronet sp. z o.o.
Stanowisko: SAMODZIELNY/A KSIĘGOWY/A
Wynagrodzenie: od 4 500 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie ksiąg rachunkowych, rozliczanie podatków
Data publikacji: 2020-09-28
Lokalizacja: Świnoujście (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Pronet sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wyspiańskiego 34B, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie ksiąg rachunkowych, rozliczanie podatków
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SAMODZIELNY/A KSIĘGOWY/A
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świnoujście
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 32
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Świnoujście
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3263
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świnoujście
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw rachunkowości
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 28.09.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie w prowadzeniu ksiąg rachunkowych, rozliczanie podatków
Nazwa pracodawcy: Pronet sp. z o.o.
danePracodawcy_nip: 8550003692
danePracodawcy_regon: 001349390
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Adres pracodawcy:
Wyspiańskiego 34B, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 32
Powiat pracodawcy: m. Świnoujście
danePracodawcy_kodPowiatu: 3263
Gmina pracodawcy: Świnoujście
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Świnoujście
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0979722
Ulica pracodawcy: Wyspiańskiego
Numer budynku pracodawcy: 34B
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|241103
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rachunkowości
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 29.09.2020
Oferta pracy ważna do: 31.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 29.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 28.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6d67ccb696b691f0904f48a83256eeca
Podobne oferty pracy
pozyskiwanie danych ze źródeł informacji na rynku indyjskim, obsługa relacji z obecnymi i potencjalnymi klientami z Indi
kontakt przez PUP - 2017-07-25 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-01-28 - Goleniów (zachodniopomorskie)
Zarządzanie grupą osób
Zakład Robót Inżynieryjno Hydrotechnicznych s.j. Pol Gar Wąg - 2016-06-09 - Wągrowiec (wielkopolskie)
Prowadzenie pełnej księgowości, kontrola formalna i rachunkowa otrzymanych dokumentów księgowych, dekretacja i ewidencja dokumentów księgowych, analiza, weryfikacja, uzgadnianie oraz monitorowanie sald kont bilansowych, prowadzenie ewidencji środków trwałych, sporządzanie deklaracji podatkowych, odpowiedzialność za terminowe i prawidłowe przygotowanie wynagrodzeń, deklaracji podatkowych, ZUS i innych wymaganych przepisami, sporządzanie rocznych i okresowych sprawozdań finansowych zgodnie z polskimi standardami rachunkowości, monitorowanie należności i zobowiązań oraz windykacja, prowadzenie spraw kadrowych, naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie listy płac.
PHU Transport Międzynarodowy Jarosław Maćkowiak - 2017-05-04 - Paproć (wielkopolskie)
zbieranie wiśni
kontakt przez OHP - 2016-07-18 - Karski (wielkopolskie)
budowanie relacji z klientami, motywowanie klientów do spłaty należności
Pośrednictwo Finansowe KREDYTY-Chwilówki - 2017-04-10 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
naprawa i obsługa mechaniczna pojazdów samochodowych
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Zabrze (śląskie)
Wykonanie konstrukcji zbrojenia ze stali zbrojeniowej
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Rabka-Zdrój (małopolskie)
- Osoba ta będzie odpowiedzialna za weryfikacje danych osób ubiegających się o prace w firmie Naszych klientów. Praca na oferowanym przez nas stanowisku polega na kontakcie telefonicznym i mailowym z instytucjami oraz firmami na całym świecie i weryfikowaniu informacji dotyczących osób aplikujących o prace w firmach Naszych klientów. Tworzenie raportów na podstawie zebranych informacji. Znajomość języka portugalskiego jest wymagana do weryfikacji informacji w krajach, w których mówi się po portugalsku.- Wynagrodzenie: 3875 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Godziny pracy: Trzy tygodnie: 9:00-17:00, Jeden tydzień: 10:00-18:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku.
kontakt przez PUP - 2018-10-17 - Katowice (śląskie)
Prace stolarskie ogólno - przygotowawcze do realizacji zlecenia. ( cięcie, struganie, klejenie materiału ) oraz precyzyjne dopracowanie materiału pod katem jego grubości i gładkości powierzchni - szlifowanie. Praca na 1 zmianę 7-15
Marian Karasiewicz "STOLMAR" Produkcja Wyrobów Drzewnych, Usługi Stolarskie - 2018-04-27 - Zawada (opolskie)
obsługa urządzeń elektronicznych i ich naprawy
TIOMAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-07-27 - Ostaszewo (kujawsko-pomorskie)
praca z powierzonymi materiałami,sumienna realizacja zadań,nadzór nad pomocnikami budowlanymi
kontakt przez PUP - 2016-09-19 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
obsługi zgłoszeń e-mail platformy VINTEDgodziny pracy 7-15; 10-18; 13-21; 15-23
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o. - 2020-02-07 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1. Prowadzenie ewidencji księgowej Funduszu Pomocy Materialnej dla Studentów.2. Uzgadnianie płac i składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne, Fundusz Pracy z sekcją płac.3. Naliczanie amortyzacji środków trwałych i przetransportowanie danych do programu finansowo-księgowego celem obciążenia kosztów.4. Sporządzanie kwartalnych sprawozdań z wynagrodzeń RB-70, Z-03, sprawozdań z należności i zobowiązań Uczelni RB-Z, RB-N.5. Analiza kosztów i działalności dydaktycznej, pomocniczej i kosztów ogólnych.6. Sporządzanie deklaracji podatkowych i rozliczenie z Urzędem Skarbowym należności podatkowych związanych z obsługą podatku dochodowego od osób prawnych, podatku VAT (informacja JPK).7. Sporządzanie rocznej sprawozdawczości finansowej.8. Bieżąca analiza należności i zobowiązań Uczelni.9. Kontrolowanie pod względem formalnym i rachunkowym dokumentów finansowych, w tym rozliczanie delegacji służbowych.10. Współudział w opracowywaniu planów finansowych Uczelni.11. Sprawdzanie i rozliczanie inwentaryzacji odnośnie środków trwałych, wyliczanie różnic inwentaryzacyjnych.12. Sporządzanie sprawozdania ze stanu i ruchu środków trwałych.13. Prowadzenie obsługi kasowej Uczelni polegającej na:a. pobieraniu gotówki z banku na podstawie wystawionych czeków, b. wpłaty gotówki z banku do kasy PWSZ,c. sporządzaniu raportów kasowych,d. wypłaty bieżących rachunków, delegacji służbowych (sprawdzonych i zatwierdzonych do wypłaty),e. przyjmowaniu drobnych wpłat gotówkowych na kwitariusz,f. wystawianiu dowodów kasowych: Kasa Przyjmie, Kasa Wypłaci,g. uzgadnianiu stanu kasy,h. wypłaty wynagrodzeń pracowniczych na podstawie list płac, rachunków umów zleceń uprzednio sprawdzonych i zatwierdzonych do wypłaty.14. Sporządzanie przelewów bankowych za pomocą bankowości elektronicznej dotyczących: a. zapłaty wszelkich zobowiązań podatkowych i rozliczeń związanych z pracownikami,b. wypłaty wszystkich stypendiów dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych,c. regulowania zobowiązań za dostarczone materiały i wykonane usługi.15. Przygotowanie list stypendiów studenckich i zapomóg losowych dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych.16. Wystawianie dokumentów wewnętrznych.17. Dokonywanie kontroli pod względem formalno-rachunkowym dokumentów finansowych wpływających do Kwestury i przygotowania ich do zatwierdzenia do wypłaty.18. Wystawianie faktur VAT za wynajem pomieszczeń na sklepiki, dystrybutory i innych składników majątkowych, studentom za opłaty czesnego (na żądanie) oraz podmiotom gospodarczym za usługi edukacyjne i inne.19. Sporządzanie obciążeniowych not księgowych za zużycie energii elektrycznej, wody, konserwacje węzła dla placówek korzystających z powierzchni użytkowej w budynkach Uczelni.20. Sporządzanie PIT-8B z umów zleceń obcych pracowników.21. Prowadzenie rejestrów, ewidencji wszelkich druków ścisłego zarachowania w PWSZ.
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku - 2017-10-16 - Płock (mazowieckie)
Dekretacja dokumentów księgowych, umowanie operacji gospodarczych w księgach rachunkowym, sporządzanie sprawozdań finansowych i budżetowych
JEDNOSTKA WOJSKOWA 1155 (8 BAZA LOTNICTWA TRANSPORTOWEGO W KRAKOWIE-BALICACH) - 2019-07-12 - Balice (małopolskie)
ważenie, formowanie i wypiek pieczywa, obsługa maszyn i urządzeń piekarni
GMINNA SPÓŁDZIELNIA SAMOPOMOC CHŁOPSKA - 2017-03-14 - Międzyrzec Podlaski (lubelskie)
w/g stanowiska
Niepubliczna Szkoła Podstawowa " Droga do sukcesu" - 2017-11-17 - Kielce (świętokrzyskie)
Umawianie spotkań handlowych z klientami biznesowymi (bez sprzedazy własnej), realizacja założonych planów, raportowanie wyników, praca zdalna w dogodnych godzinach.
IQ ENERGETYKA DARIUSZ MIKRUT - 2018-01-03 - Działdowo (warmińsko-mazurskie)
- Wprowadzanie dokumentów do programu księgowego, sporządzanie deklaracji rozliczeń podatkowych, praca na księgach handlowych oraz KPiR.- Wynagrodzenie: od 2250 do 2700 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie ekonomiczne kierunkowe: rachunkowość, księgowość, finanse. Mile widziane doświadczenie zawodowe na stanowisku: samodzielny księgowy. Wymagana dobra znajomość obsługi komputera. Wymagana znajomość programu Symfonia. Wymagana bardzo dobrej organizacji pracy własnej, samodzielność, sumienność, dokładność i terminowość, umiejętność pracy w zespole. Na ofertę mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: sekretariat (at) grosch.pl
GROSCH KSIĘGOWI I PRAWNICY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-31 - Katowice (śląskie)
praca w magazynie, przyjmowanie i wydawanie towaru
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Słupsk (pomorskie)
Osoba zatrudniona na stanowisku będzie odpowiedzialna za: -Kontrolę dokumentów źródłowych pod względem rachunkowym i formalnym zgodnie z obowiązującymi regulacjami prawnymi; -Wprowadzanie dokumentów do systemu finansowo-księgowego; -Dokonywanie rozliczeń operacji księgowych, weryfikację i uzgadnianie sald; -Kalkulację zobowiązań podatkowych i sporządzanie deklaracji podatkowych; -Przygotowywanie informacji i składanie wymaganych sprawozdań; -Roczne zamykanie ksiąg rachunkowych i sporządzanie sprawozdań finansowych.
Ogólnokształcące Liceum Programów Indywidualnych - 2015-12-22 - Gdańsk (pomorskie)
mechanik, slusarz, spawacz
KOMPANIA GÓRNICZA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-19 - Piława Górna (dolnośląskie)
Wykonywanie prac ogólnobudowlanych,związanych z budową,dociepleniem,wykończenia domów.
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Panieńszczyzna (lubelskie)
Obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej
F.H.U. "U BARTKA" Bartosz Biegański - 2017-09-22 - Wojciechowo (wielkopolskie)
Prowadzenie księgowości.
DOROTA CZERNIC BIURO RACHUNKOWE * BIURO RACHUNKOWE ANDO - 2015-12-07 - Kalisz (wielkopolskie)
Obsługa zgrzewarki punktowej. Mocowanie zgrzewanych elementów. Ustawianie parametrów o dozorowanie pracy urządzenia.
TARET Sp. z o.o. Sp. komandytowa - 2016-11-25 - Milanówek (mazowieckie)
określono we wniosku
kontakt przez PUP - 2019-02-15 - Łobez (zachodniopomorskie)
kuchnia orientalna- przygotowywanie dań zgodnie z recepturami, dbanie o porządek w miejscu pracy, gotowanie zup i sosów zgodnie z zaleceniami szefa kuchni, sporządzanie listy braków magazynowych.
kontakt przez PUP - 2019-04-28 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie zajęć dydaktycznych, realizacja podstawy programowej, czynności opiekuńczo wychowawcze
NIEPUBLICZNE PRZEDSZKOLE ISKIERKI SC - 2017-08-24 - Krzeszowice (małopolskie)
praca na kuchni
Firma Handlowo Usługowo Produkcyjna WOJTEK - 2016-01-05 - Jędrzejów (świętokrzyskie)