SAMODZIELNE STANOWISKO DS. PROMOCJI ORAZ OBSŁUGI PLATFORMY INFORMACYJNEJ DOTYCZĄCEJ ZUŻYCIA MEDIÓW PRZEZ JEDNOSTKI URZĘDU MIASTA BYDGOSZCZY (NR 0600) Bydgoszcz oferta pracy MIASTO BYDGOSZCZ


Największy wybór odzieży

Stanowisko: SAMODZIELNE STANOWISKO DS. PROMOCJI ORAZ OBSŁUGI PLATFORMY INFORMACYJNEJ DOTYCZĄCEJ ZUŻYCIA MEDIÓW PRZEZ JEDNOSTKI URZĘDU MIASTA BYDGOSZCZY (NR 0600)

Wynagrodzenie: od 2 250 PLN

Zakres obowiązków: Zespół ds. Zarządzania Energią Urzędu Miasta Bydgoszczy poszukuje:Osobę do realizacji działań przewidzianych w ramach projektu międzynarodowym CitiEnGov pn. ,,Miasta dla dobrego zarządzania energią (współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej EFRR w ramach Programu Interreg Europa Środkowa).Do głównych zadań zleceniobiorcy będzie należało:- Organizacja spotkań promujących Projektu CitiEnGov z wykorzystywaniem sprzętu demonstracyjnego wyposażenia zakupionego w ramach projektu (system czujników do pomiaru PM10, kamera termowizyjna, rowery elektryczne, ławka solarna), - przygotowanie materiałów promocyjnych z zachowaniem wytycznych Interreg Europa Środkowa, - Sporządzanie raportów (w tym dokumentacji zdjęciowej) z działań promocyjnych w języku polskim mile widziane również (angielskim),- Obsługa i edycja platformy informacyjnej do wyświetlania informacji,- Opracowanie materiałów informacyjnych oraz umieszczenie ich na platformie odnośnie możliwościach finansowania projektów wytwarzających energię z odnawialnych źródeł oraz finansowanie projektów i działań, mających na celu ograniczenie emisji zanieczyszczeń (informacje o programach niskoemisyjnych).- Redagowanie materiałów na stronę internetową oraz media społecznościowe w języku polskim oraz języku angielskim,- Redagowanie materiałów prasowych, broszur promocyjnych oraz newsletterów,- Kontakt z partnerami zagranicznymi podczas opracowywania materiałów materiałów Oferujemy:- umowę zlecenie, - możliwość rozwoju osobistego,- możliwość zdobycia doświadczenia w pracy w międzynarodowym środowisku, - niezbędne narzędzia pracy,Preferowany pełen wymiar godzin, od poniedziałku do piątku w godzinach funkcjonowania Urzędu Miasta Bydgoszczy, w siedzibie Zespołu ds. Zarządzania Energią przy ul. Wojska Polskiego 65 w Bydgoszczy, możliwość pracy zdalnej poza siedzibą Urzędu Miasta po uzgodnieniu.

Data publikacji: 2019-02-01

Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: MIASTO BYDGOSZCZ

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Wojska Polskiego 65, 85-825 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zespół ds. Zarządzania Energią Urzędu Miasta Bydgoszczy poszukuje:Osobę do realizacji działań przewidzianych w ramach projektu międzynarodowym CitiEnGov pn. ,,Miasta dla dobrego zarządzania energią (współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej EFRR w ramach Programu Interreg Europa Środkowa).Do głównych zadań zleceniobiorcy będzie należało:- Organizacja spotkań promujących Projektu CitiEnGov z wykorzystywaniem sprzętu demonstracyjnego wyposażenia zakupionego w ramach projektu (system czujników do pomiaru PM10, kamera termowizyjna, rowery elektryczne, ławka solarna), - przygotowanie materiałów promocyjnych z zachowaniem wytycznych Interreg Europa Środkowa, - Sporządzanie raportów (w tym dokumentacji zdjęciowej) z działań promocyjnych w języku polskim mile widziane również (angielskim),- Obsługa i edycja platformy informacyjnej do wyświetlania informacji,- Opracowanie materiałów informacyjnych oraz umieszczenie ich na platformie odnośnie możliwościach finansowania projektów wytwarzających energię z odnawialnych źródeł oraz finansowanie projektów i działań, mających na celu ograniczenie emisji zanieczyszczeń (informacje o programach niskoemisyjnych).- Redagowanie materiałów na stronę internetową oraz media społecznościowe w języku polskim oraz języku angielskim,- Redagowanie materiałów prasowych, broszur promocyjnych oraz newsletterów,- Kontakt z partnerami zagranicznymi podczas opracowywania materiałów materiałów Oferujemy:- umowę zlecenie, - możliwość rozwoju osobistego,- możliwość zdobycia doświadczenia w pracy w międzynarodowym środowisku, - niezbędne narzędzia pracy,Preferowany pełen wymiar godzin, od poniedziałku do piątku w godzinach funkcjonowania Urzędu Miasta Bydgoszczy, w siedzibie Zespołu ds. Zarządzania Energią przy ul. Wojska Polskiego 65 w Bydgoszczy, możliwość pracy zdalnej poza siedzibą Urzędu Miasta po uzgodnieniu.

Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie/Umowa o świadczenie usług

Zmianowość pracy: nie dotyczy

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 2250

Nazwa stanowiska:
SAMODZIELNE STANOWISKO DS. PROMOCJI ORAZ OBSŁUGI PLATFORMY INFORMACYJNEJ DOTYCZĄCEJ ZUŻYCIA MEDIÓW PRZEZ JEDNOSTKI URZĘDU MIASTA BYDGOSZCZY (NR 0600)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 10.02.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania:- wykształcenie wyższe lub średnie;- mile widziane doświadczenie prowadzeniu kampanii promocyjnych, prowadzeniu storn internetowych, stron w mediach społecznościowych lub równoważne,- osoba charakteryzująca się wysoką kulturą osobistą oraz umiejętnościami interpersonalnymi,- Obsługi komputera (Word, Excel, Outlook, PowerPoint), - mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację w mowie i piśmie,- gotowość do pracy w niestandardowych godzinach, dostosowanych do potrzeb realizacji powierzonych zadań, - wysoki poziom motywacji, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność,- zdolności analityczne, odporność na stres.

Nazwa pracodawcy: MIASTO BYDGOSZCZ

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Adres pracodawcy:
Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Prosimy o przesłanie podpisanego CV wraz ze wskazaniem satysfakcjonującego Państwa wynagrodzenia miesięcznego brutto, na adres mailowy: zze (at) um.bydgoszcz.pl lub osobiście do Biura Zespołu ds. Zarządzania Energią Urzędu Miasta Bydgoszczy ul. Wojska Polskiego 65 w Bydgoszczy, do dnia 10 lutego 2019 r. Zamawiający zastrzega sobie kontakt z wybranymi kandydatami.Do dokumentów rekrutacyjnych proszę dopisać zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz

Gmina pracodawcy: Bydgoszcz

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz

Ulica pracodawcy: Jezuicka

Numer budynku pracodawcy: 1

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Data dodania oferty pracy: 01.02.2019

Oferta pracy ważna do: 10.02.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 01.02.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 01.02.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SAMODZIELNY KONSULTANT DS. UMAWIANIA SPOTKAŃ B2B - od 2 400 PLN

umawiane spotkań handlowych z klientami biznesowymi (bez sprzedaży własnej) realizacja założonych planów, raportowanie wyników, praca zdalna w dogodnych godzinach na terenie powiatu białostockiego
I. IQ ENERGETYKA DARIUSZ MIKRUT II. DM NEGOTIUM DARIUSZ MIKRUT - 2018-01-05 - Gdynia (pomorskie)

POMOCNIK ELEKTRYKA - od 13 PLN

Pomocnik elektryka - prace elektryczne.
kontakt przez PUP - 2017-03-30 - Kraków (małopolskie)

SAMODZIELNY REFERENT DO SPRAW: OBSŁUGI LOGISTYCZNEJ I ORGANIZACYJNEJ (OFERTA KONKURSOWA) - od 2 800 PLN

Planowanie oraz realizacja zadań zabezpieczenia logistycznego i medycznego WKU.Prowadzenie gospodarki materiałowej w działach zaopatrzenia, planowanie oraz podejmowanie działań profilaktycznych w zakresie zapobiegania powstawania szkód i strat w mieniu wojskowym, rotowanie i uzupełnianie środków materiałowych znajdujących się w WKU.Prowadzenie analizy wykorzystania środków finansowych przydzielonych z budżetu lub środków pozabudżetowych będących w dyspozycji WKU, nadzorowanie przestrzegania obowiązujących limitów finansowych, dostarczanie do Oddziału Gospodarczego dokumentów stanowiących podstawę wypłaty świadczeń pieniężnych za podróże służbowe.Kontrola utrzymania porządku oraz nadzorowanie wykonania zadań stawianych firmie utrzymania porządku.Prowadzenie gospodarki sprzętem służby OPBMR oraz zabezpieczenie wyposażenia WKU w tym zakresie.Sprawowanie nadzoru nad sprzętem wojskowym występującym na wyposażeniu WKU.
4 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2019-01-10 - Będzin (śląskie)

SAMODZIELNY KUCHARZ - od 2 500 PLN

Planowanie, przygotowywanie posiłków wg ustalonego jadłospisu, przestrzeganie procedur HACCPpodczas przygotowywania posiłków, porcjowanie, wydawanie posiłków, dbanie o porządek i czystość w pomieszczeniach kuchni
Prywatne Przedszkole "Tęczowa Kraina" - 2018-07-06 - Kraków (małopolskie)

KONSULTANT/KA - od 10 PLN

sprzedaż bezpośrednia kosmetyków.
kontakt przez OHP - 2016-06-08 - Bielawa (dolnośląskie)

SAMODZIELNA KSIĘGOWA - od 3 500 PLN

Dekretacja, kontrola i ewidencja dokumentów księgowych, sporządzanie sprawozdań, raportów i analiz finansowych dotyczących bieżących wyników. Kontrola poprawności wprowadzonych danych, sporządzanie deklaracji podatkowych, sprawozdawczość : GUS, PFRON. Sporządzanie wniosków od dofinansowanie wynagrodzeń z PFRON i pozyskiwanie środków z UP. Sporządzanie rocznych sprawozdań z ochrony środowiska w tym do KOBiZE;umowa na czas określony 3 miesiące z możliwością przedłużenia;
"DAGLEZJA I" Anna Kowalska - 2018-05-14 - Słupsk (pomorskie)

SAMODZIELNY REFERENT PRACOWNIK BIUROWY - od 1 750 PLN

prowadzenie dokumentacji związanej z zapytaniem ofertowym (zakupy i prace) dokumentacji związanej z ochroną danych osobowych, dokunentacji związanej z inwentaryzacją. Inne prace biurowe, pomoc w sekretariacie szkolnym, kadrach, w sprawach bieżących
Zespół Szkół im. Prezydenta Ignacego Mościckiego - 2018-11-14 - Zielonka (mazowieckie)

ASYSTENT KSIĘGOWEGO - 997,4 PLN

SEGREGOWANIE DOKUMENTÓW POD WZGLĘDEM ICH RODZAJU, SPRAWDZANIE DOKUMENTÓW POD WZGLĘDEM FORMALNO-RACHUNKOWYM, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW DO ZAPŁATY ZA DOSTAWY I USŁUGI WYNIKAJĄCE Z ZATWIERDZONYCH DOWODÓW KSIĘGOWYCH, SPRAWDZANIE ZAPISÓW KONT ROZRACHUNKOWYCH ORAZ UZGADNIANIE SALD Z DOSTAWCAMI I ODBIORCAMI, WPROWADZANIE DO SYSTEMU FINANSOWO-KSIĘGOWEGO ZADEKRETOWANYCH DOKUMENTÓW, KOMPLETOWANIE DOWODÓW KSIĘGOWYCH STANOWIĄCYCH PODSTAWĘ WYSTAWIANIA DOKUMENTÓW KORYGUJĄCYCH, PRZYGOTOWYWANIE KORESPONDENCJI Z KONTRAHENTAMI, URZĘDAMI I BANKAMI, WYPEŁNIANIE FORMULARZY PODATKOWYCH I SPORZĄDZANIE ZESTAWIEŃ FINANSOWYCH NA PODSTAWIE ZAPISÓW KSIĘGOWYCH, ARCHIWIZOWANIE DOWODÓW KSIĘGOWYCH, ORGANIZOWANIE STANOWISKA PRACY Z UWZGLĘDNIENIEM ZASAD BHP I OCHRONY PPOŻ., OCHRONY ŚRODOWISKA I ERGONOMII
kontakt przez PUP - 2017-02-20 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

LAKIERNIK PROSZKOWY - od 2 100 PLN

osługa lakierni proszkowej, roboty ślusarskie
kontakt przez PUP - 2018-07-26 - Wielbrandowo (pomorskie)

SAMODZIELNY KSIĘGOWY - 2 300 - 3 000 PLN

Prowadzenie pełnej rachunkowości zgodnie z obowiązującymi przepisami w systemie ERP. Prawidłowe i terminowe sporządzanie deklaracji PIT, CIT i VAT. Przygotowywanie raportów i analiz dla potrzeb sprawozdawczości podatkowej i finansowej. Księgowanie dokumentów, wyciągów bankowych. Rozliczanie kosztów i przychodów międzyokresowych. Kontrola dokumentów źródłowych pod względem rachunkowym i formalnym.
SOLVECO SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-12-20 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

SAMODZIELNY KSIĘGOWY - 3 500 - 5 000 PLN

Kompleksowe prowadzenie firm z zakresu ksiąg rachunkowych wraz z zamknięciem i sporządzeniem bilansów w programie SYMFONIA FK
OREA Sp. z o.o. - 2018-11-30 - Gdynia (pomorskie)

SAMODZIELNY SPECJALISTA DS ZAOPATRZENIA, PROJEKTOWANIA I LOGISTYKI OPAKOWAŃ - od 3 200 PLN

Projektowanie opakowań, etykiet i kartonów zbiorczych, współpraca z firmami graficznymi, zamawianie opakowań niezbędnych do produkcji i pozyskiwanie nowych dostawców, negocjowanie cen
CLOVIN SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-06-21 - Czyżew (podlaskie)

ASYSTENT BIURA ZARZĄDU - od 3 000 PLN

telefoniczna i dokumentowa obsługa oraz administrowanie sekretariatufirmy - sporządzanie pism, przygotowywanie raportów, zestawień, analizoraz prezentacji - organizacja pracy zarządu spółki - szeroko pojętawewnętrzna- i zewnętrzna komunikacja ustna i pisemna, równieżobcojęzyczna (tworzenie maili, rozmowy, przekazywanie/zdobywanieinformacji, tłumaczenia językowe, nadzór nad wewnętrznymi danymikontaktowymi) - wykonywanie podstawowych czynności biurowych(segregowanie dokumentów, wprowadzanie danych do systemu) -budowa pozytywnego wizerunku firmy - realizacja innych zadańwyznaczonych przez kierownictwo firmy - ścisła współpraca z działami:finansowym, księgowym i personalnym oraz kooperacja z pozostałymidziałami firmy, praca w godz. 7-15. = Wysokość wynagrodzenia do indywidualnego uzgodnienia =
PROTEC SP. Z O.O. - 2016-11-25 - Chróścice (opolskie)

RECEPCJONISTA - DOZORCA - do 1 850 PLN

nadzór nad schroniskiem młodzieżowym i internatem, utrzymywanie ładu i porządku
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)

OPERATOR MYJNI - od 2 100 PLN

prace interwencyjne
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Białogard (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK MAGAZYNOWY - od 2 200 PLN

utrzymywanie porządku w magazynie, wydawanie towaru, oklejanie towaru etykietami, sprawdzanie stanów magazynowych, składanie zamówień na brakujący asortyment, kontakt telefoniczny i mailowy z dostawcami w Chinach i chińskimi firmami na terenie kraju, wykonywanie innych poleceń przełożonych
kontakt przez PUP - 2018-07-03 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

MONTER WYROBÓW Z TWORZYW SZTUCZNYCH - od 13 PLN

Osoby będą montowali wyroby z tworzyw sztucznych oraz wykonywali kontrolę ich jakości
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Łódź (łódzkie)

SAMODZIELNY KONSULTANT D/S UMAWIANIA SPOTKAŃ - do 2 400 PLN

Umawianie spotkań handlowych z klientami biznesowymi i indywidualnymi (bez sprzedaży własnej), realizacja założonych planów, raportowanie wyników pracy
I.IQ Energetyka II.DM Negotium III.Forest Legend IV.Stophouse Dariusz Mikrut - 2018-04-27 - Legnica (dolnośląskie)

SAMODZIELNY REFERENT ADMINISTRACYJNY W CENTRUM NAUKOWO-DYDAKTYCZNYM TRANSPORTU KOLEJOWEGO - od 2 384 PLN

KONKURS; szczegóły na stronie www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy".Wykształcenie wyższe, pref. administracyjne lub zarządzanie; doświadczenie w pracy w administracji publicznej; umiejętność redagowania pism; znajomość j. angielskiego na poziomie B1; miejsce pracy: Gliwice
POLITECHNIKA ŚLĄSKA - 2016-07-18 - Gliwice (śląskie)

SAMODZIELNY/A KSIĘGOWY/A - od 2 500 PLN

- prowadzenie pełnej księgowości podmiotu gospodarczego zgodnie z ustawą o rachunkowości;- dekretowanie i księgowanie operacji gospodarczych;-prowadzenie pełnej ewidencji księgowej;- przygotowywanie deklaracji podatkowych CIT, VAT, PIT, ZUS oraz innych sprawozdań dla instytucji zewnętrznych;- sporządzanie sprawozdań finansowych jednostki;- współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US,ZUS, GUS, NBP)- sporządzanie miesięcznych, kwartalnych i rocznych sprawozdań finansowych, w tym bilanse, rachunek zysków i strat;- wystawianie i rozliczanie faktur sprzedażowo-zakupowych- rozliczanie i księgowanie wydatków służbowych, delegacji, zaliczek, sporządzanie listy płac, wynagrodzeń pracowników stałych i tymczasowych; wystawianie rachunków dla zleceniobiorców- znajomość zagadnień kadrowo-płacowych, rozliczeń pracowników tymczasowych;- wystawianie zaświadczeń i dokumentów związanych z wynagrodzeniem oraz innych dokumentów rozliczeniowych;- obsługiwanie programu Płatnik w zakresie rozliczeń z ZUS;- zapewnienie poprawności ewidencji księgowej;- kontrola formalna, merytoryczna i rachunkowa dowodów księgowych,- wykonywanie przelewów bankowych,- współudział w tworzeniu działu księgowości i polityki rachunkowości,- dbanie o prawidłowy obieg informacji i dokumentów w firmiePraca w Kołobrzegu w godz. 8-16.
Studzinski & Co Sp. z o. o. - 2019-01-14 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

MONTER MASZYN I URZĄDZEŃ OKRĘTOWYCH - 3 000 - 5 500 PLN

ZNAJOMOŚĆ RYS. TECHNICZNEGO(UMIEJĘTNOŚĆ CZYTANIA DOK. DTR I RYSUNKÓW ZŁOŻENIOWYCH, PRZEKROJÓW) UMIEJĘTNOŚCI MANUALNE W ZAKRESIE MECHANIKI, UMIEJĘTNOŚĆ POSŁUGIWANIA SIĘ SPECJALISTYCZNYMI NARZĘDZIAMI DO OBSŁUGI I NAPRAW SILNIKÓW GŁÓWNYCH, POMOCNICZYCH ORAZ URZĄDZEŃ POMOCNICZYCH, UMIEJĘTNOŚĆ POSŁUGIWANIA SIĘ NARZĘDZIAMI POMIAROWYMI, DOŚWIADCZENIE W BRANŻY STOCZNIOWEJ
POLTRAMP YARD SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-06-18 - Szczecin (zachodniopomorskie)

OPERATOR MASZYNY - od 2 800 PLN

-ustawienie odpowiednich parametrów maszyny-systematyczne czyszczenie i mycie maszyny-kontrola znakowania produktów odpowiednią data przydatności-czuwanie nad prawidłową pracą maszyny, zgłaszanie awarii-kontrola jakości produktów;okres próbny 3 m-ce z możliwością przedłużenia; godz. pracy 6-14, 14-22
Perla Polska Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2018-07-30 - Głobino (pomorskie)

TRENER PIŁKI NOŻNEJ - od 600 PLN

-Praca w godzinach popołudniowych - do ustalenia,-Trenowanie dwóch grup piłkarzy juniorów,-Wynagrodzenie 500-600 zł netto-Kontakt z pracodawcą 885-821-269.
KLUB SPORTOWY "SOBIESKI GNIEW" - 2017-08-21 - Gniew (pomorskie)

POMOCNIK DO ZAŁADUNKU/ROZŁADUNKU MEBLI - od 173,37 PLN

Rozładunek mebli, pomoc kierowcy w przygotowaniu zestawu do rozładunku (rozpinanie, zapinanie plandeki, rozczepianie zestawu), pomoc w prowadzeniu kierowcy podczas utrudnionego manewrowania autem - wyjście z samochodu i wykonywanie czynności umożliwiających kierowcy bezpieczny podjazd/wyjazd (praca: Świdnica - wyjazdy do Niemiec, Beneluź, Austrii oraz innych państw strefy Schengen)
Transport - Spedycja Grabowski - 2016-01-08 - Świdnica (lubuskie)

ROBOTNIK GÓRNICZY DOŁOWY - od 1 850 PLN

praca fizyczna pod ziemią w zależności od potrzeb
LIDER & PARTNERS Sp. z o.o. - 2016-06-02 - Łęczna (lubelskie)


Wybierz powiat