ASYSTENT BIURA ZARZĄDU Chróścice oferta pracy PROTEC SP. Z O.O.
Stanowisko: ASYSTENT BIURA ZARZĄDU
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: telefoniczna i dokumentowa obsługa oraz administrowanie sekretariatufirmy - sporządzanie pism, przygotowywanie raportów, zestawień, analizoraz prezentacji - organizacja pracy zarządu spółki - szeroko pojętawewnętrzna- i zewnętrzna komunikacja ustna i pisemna, równieżobcojęzyczna (tworzenie maili, rozmowy, przekazywanie/zdobywanieinformacji, tłumaczenia językowe, nadzór nad wewnętrznymi danymikontaktowymi) - wykonywanie podstawowych czynności biurowych(segregowanie dokumentów, wprowadzanie danych do systemu) -budowa pozytywnego wizerunku firmy - realizacja innych zadańwyznaczonych przez kierownictwo firmy - ścisła współpraca z działami:finansowym, księgowym i personalnym oraz kooperacja z pozostałymidziałami firmy, praca w godz. 7-15. = Wysokość wynagrodzenia do indywidualnego uzgodnienia =
Data publikacji: 2016-11-25
Lokalizacja: Chróścice (opolskie)
Pracodawca: PROTEC SP. Z O.O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Korfantego 43, 46-080 Chróścice, powiat: opolski, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
telefoniczna i dokumentowa obsługa oraz administrowanie sekretariatufirmy - sporządzanie pism, przygotowywanie raportów, zestawień, analizoraz prezentacji - organizacja pracy zarządu spółki - szeroko pojętawewnętrzna- i zewnętrzna komunikacja ustna i pisemna, równieżobcojęzyczna (tworzenie maili, rozmowy, przekazywanie/zdobywanieinformacji, tłumaczenia językowe, nadzór nad wewnętrznymi danymikontaktowymi) - wykonywanie podstawowych czynności biurowych(segregowanie dokumentów, wprowadzanie danych do systemu) -budowa pozytywnego wizerunku firmy - realizacja innych zadańwyznaczonych przez kierownictwo firmy - ścisła współpraca z działami:finansowym, księgowym i personalnym oraz kooperacja z pozostałymidziałami firmy, praca w godz. 7-15. = Wysokość wynagrodzenia do indywidualnego uzgodnienia =
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT BIURA ZARZĄDU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chróścice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: opolski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Dobrzeń Wielki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent zarządu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: niemiecki, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość języka niemieckiego oraz angielskiego przynajmniej jednego w stopniu bardzodobrym (preferowany niemiecki) - dobra obsługa/wykorzystanie komputera (MS Office) - umiejętność redagowania pism -wykształcenie wyższe - komunikatywność i inicjatywa, miła aparycja i kultura osobista - osoba godna zaufania -dokładność i terminowość w wykonywaniu powierzonych obowiązków - zdolności organizacyjne i umiejętność szybkiejreakcji - chęć do pracy i nauki - ponadto dodatkowo mile widziana znajomość przepisów prawa oraz zdolnościnegocjacyjne Zapewniamy: - umowę o pracę - stabilne warunki zatrudnienia - ubezpieczenie grupowe oraz pakietmedyczny. telefoniczna i dokumentowa obsługa oraz administrowanie sekretariatufirmy - sporządzanie pism, przygotowywanie raportów, zestawień, analizoraz prezentacji - organizacja pracy zarządu spółki - szeroko pojętawewnętrzna- i zewnętrzna komunikacja ustna i pisemna, równieżobcojęzyczna (tworzenie maili, rozmowy, przekazywanie/zdobywanieinformacji, tłumaczenia językowe, nadzór nad wewnętrznymi danymikontaktowymi) - wykonywanie podstawowych czynności biurowych(segregowanie dokumentów, wprowadzanie danych do systemu) -budowa pozytywnego wizerunku firmy - realizacja innych zadańwyznaczonych przez kierownictwo firmy - ścisła współpraca z działami:finansowym, księgowym i personalnym oraz kooperacja z pozostałymidziałami firmy, praca w godz. 7-15. = Wysokość wynagrodzenia do indywidualnego uzgodnienia =
Nazwa pracodawcy: PROTEC SP. Z O.O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Adres pracodawcy:
Korfantego 43, 46-080 Chróścice, powiat: opolski, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty aplikacyjne w języku obcym (niemiecki lubangielski) prosimy wysyłać na adres: katarzyna.cossbau (at) protec.p
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Termin: osobiście w godzinach 7-15; osobiście po uprzednim kontakcie telefonicznym, telefonicznie: 7-15, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: opolski
Gmina pracodawcy: Dobrzeń Wielki
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chróścice
Ulica pracodawcy: Korfantego
Numer budynku pracodawcy: 43
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent zarządu
Data dodania oferty pracy: 25.11.2016
Oferta pracy ważna do: 31.01.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 25.11.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 25.11.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
praca w zawodzie fryzjera, obsługa klienta profil damsko-męski
EWELINA RĄCZKOWSKA SALON FRYZUR - 2015-12-16 - Stawiguda (warmińsko-mazurskie)
asystowanie przy zabiegach stomatologicznych
ARCHITEKCI STOMATOLOGII Sp.z.o.o - 2016-11-16 - Strzegom (dolnośląskie)
Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych oraz e-maili od klientów zagranicznych dotyczących problemów ze sprzętem komputerowym, oprogramowaniem oraz siecią; zapewnienie profesjonalnego i rzetelnego wsparcia dla klientów; rejestrowanie oraz klasyfikacja nadchodzących zgłoszeń;określanie priorytetów nadchodzących zgłoszeń; analizowanie i rozwiązywanie problemów związanych z codzienną obsługą komputera zgodnie z dostarczonymi procedurami i wypracowanymi rozwiązaniami; przekazywanie bardziej złożonych zapytań do odpowiednich zespołów wsparcia IT
CAPGEMINI POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-31 - Opole (opolskie)
Dotrzymywanie towarzystwa osobie starszej, gotowanie, dbanie o dom, opieka nad osobą starszą.
kontakt przez OHP - 2017-07-10 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Praca z rodziną przeżywającą trudności opiekuńczo-wychowawcze
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Wąbrzeźno (kujawsko-pomorskie)
obijanie mebli tapicerowanych. Pracodawca zapewnia dojazd z Sycowa i okolic ( pracodawca zwraca w 50 % kosztów) w przypadku zatr. min. 10 osób.
kontakt przez PUP - 2016-08-30 - Mroczeń (wielkopolskie)
segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju; sprawdzanie dokumentów pod wzhlędem formalno-rachunkowym
kontakt przez PUP - 2017-11-30 - Moryń (zachodniopomorskie)
Księgowanie dokumentów do PKPiR oraz ewidencji VAT, przygotowywanie zestawień raportów, sporządzanie list płac i dokumentó kadrowo-płacowych.
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Grabów nad Prosną (wielkopolskie)
•KONTAKT Z INSTYTUCJAMI ZAGRANICZNYMI W J. HISZPAŃSKIM•PROWADZENIE SPRAW ADMINISTRACYJNYCH BIURA W J. HISZPAŃSKIM•TŁUMACZENIA KORESPONDENCJI BIUROWEJ
SYNERTE SP. Z O.O. - 2018-01-16 - Rzeszów (podkarpackie)
utrzymanie maszyn i urzadzeń produkcyjnych w ruchu, montaż i naprawa instalacji elektrycznej
ZMUW ENGINEERING Sp. z o.o. - 2016-08-05 - Sosnowiec (śląskie)
prace asystenckie, rysowanie rysunków w programie CAD wykonywanie zadań związanych z bieżącymi potrzebami pracowni projektowej
ADESI Sp. z o. o. - 2017-07-05 - Zielona Góra (lubuskie)
Pomoc nauczycielowi przedszkola w przygotowaniu zajęć, pomoc dzieciom w czynnościach samoobsługowych. Opieka i dbanie o bezpieczeństwo dzieci podczas pobytu w sali i poza nią.
kontakt przez PUP - 2017-08-11 - Siemkowice (łódzkie)
wykonywanie prac administracyjno-biurowych, obsługa sekretariatu Zarządu firmy, obsługa klientów firmy oraz konsulatu Austrii.
kontakt przez PUP - 2018-09-10 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie biura projektu (obsługa bezpośrednia i pośrednia kandydatów na uczestników), organizacja i prowadzenie działań promocyjno-informacyjnych Projektu zgodnie z jego założeniami, prowadzenie rekrutacji do Projektu, organizacja wsparcia merytorycznego dla uczestników Projektu (m.in. opracowywanie dokumentów związanych z realizacją wsparcia, przygotowywanie zaplecza technicznego i lokalowego, organizacja sal do szkoleń i cateringu, współpraca z trenerami i wykładowcami szkoleniowymi), prawdiłowe prowadzenie i przechowywanie dokumentacji Projektu, monitoring wskaźników Projektu oraz przygotowywanie zbiorczych informacji związanych z prowadzonymi działaniami rekrutacyjnymi i doradczo-szkoleniowymi, bieżąca współpraca z doradcą zawodowym i psychologiem
COMPETENCE - TRAINING & COACHING BARBARA JAŚKIEWICZ - 2017-05-04 - Zielona Góra (lubuskie)
wspomaganie pracy uzbeckich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami z Uzbekistanu, przygotowywanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wprowadzanie zleceń do systemu, planowanie środków transportu, nawiązywanie i utrzymywanie długoterminowej relacji ze zleceniobiorcami, negocjowanie stawek i ustalanie warunków transportu;
Usługi Transportowe Ryszard Sobański - 2016-02-12 - Wielka Wieś (pomorskie)
Prowadzenie rozmów handlowych z klientami z rynku wschodniego oraz aktywny udział podczas negocjacji
Karton-Druk Tomasz Mazurek - 2016-02-15 - Jawczyce (mazowieckie)
Asystent nauczyciela przedszkola - oferta stażu dla zarejestrowanych osób bezrobotnych do 29 roku życia w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER)
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Nowy Sącz (małopolskie)
obsługa klientów, obsługa kasy fiskalnej, rozliczanie ze sprzedaży
ZAKŁAD MIĘSNY KAWSCY SPÓŁKA JAWNA - 2017-04-26 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Żnin (kujawsko-pomorskie)
Nadzór nad obiegiem dokumentów, rejestracja korespondencji, obsługa urządzeń biurowych, obsługa sekretariatu.
Noris sp z o.o. sp.k. - 2018-06-29 - Drawski Młyn (wielkopolskie)
Pomoc głównemu księgowemu
POLSTAL Z.P.M.B - Dudek Wojciech - 2018-07-24 - Zamość (lubelskie)
asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Zgorzelec (dolnośląskie)
praca w dziale handlowym,zamaianie towarów, współpraca z kontrahentami, pozyskiwanie nowych kontrahentów
Agro Grupa Bonako sp. z o.o. - 2018-08-29 - Posądza (małopolskie)
1. Kompleksowa obsługa biura oraz sekretariatu Kancelarii.2. Prowadzenie kalendarza spotkań. 3. Kontakt z klientami, sądami, prokuraturą oraz komornikami.4. Sporządzanie projektów prostych pism procesowych.
kontakt przez PUP - 2018-04-30 - Tarnów (małopolskie)
Pośrednictwo między kontrahentem, tłumaczenie dokumentów, wystawianie faktur.
3D CONTROL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-25 - Gliwice (śląskie)
Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Krasocin (świętokrzyskie)
pomoc w organizowaniu i prowadzeniu pracy opiekuńczo-wychowawczej
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Komorów (łódzkie)
1. Prowadzenie terminarza, organizowanie i uzgadnianie czasu pracydyrektora; 2. Przygotowywanie zestawień, sprawozdań, prezentacji,raportów i analiz na potrzeby dyrektora; 3. Organizowanie iobsługiwanie spotkań i konferencji 4. Sporządzanie projektów pism iprzygotowywanie korespondencji wychodzącej; 5. Zapewnianie obiegudokumentów zgodnego z procedurami i dekretacją; 6. Przyjmowanie,segregowanie, rozdzielanie, powielanie i archiwizowaniekorespondencji przychodzącej; 7. Przyjmowanie i przekierowywanierozmów oraz przyjmowanie wiadomości telefonicznych;
ASKMED Sp. z o.o.- Sanatorium Polanica - 2017-01-31 - Polanica-Zdrój (dolnośląskie)
Obsługa klienta, sprzedaż aparatów słuchowych, prowadzenie rejestru wizyt, wystawianie faktur, organizacja obsługi biura, asystowanie protetykowi
ACS SŁUCHMED Sp. z o. o. - 2016-03-11 - Łosice (mazowieckie)