SAMODZIELNE STANOWISKO DS. ANALIZY DANYCH ENERGETYCZNYCH I ZARZĄDZENIA ZUŻYCIEM MEDIÓW PRZEZ JEDNOSTKI URZĘDU MIASTA BYDGOSZCZY (NR 0597) Bydgoszcz oferta pracy MIASTO BYDGOSZCZ
Stanowisko: SAMODZIELNE STANOWISKO DS. ANALIZY DANYCH ENERGETYCZNYCH I ZARZĄDZENIA ZUŻYCIEM MEDIÓW PRZEZ JEDNOSTKI URZĘDU MIASTA BYDGOSZCZY (NR 0597)
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Zespół ds. Zarządzania Energią Urzędu Miasta Bydgoszczy poszukuje:Osobę do realizacji zadań przewidzianych w ramach projektu międzynarodowym CitiEnGov pn. ,,Miasta dla dobrego zarządzania energią (współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej EFRR w ramach Programu Interreg Europa Środkowa). Do głównych zadań zleceniobiorcy będzie należało:- Obsługa bazy danych w zakresie ewidencji wartości faktur za zużycie mediów przez jednostki Urzędu Miasta Bydgoszczy,- Obsługa i rozwiązywanie problemów w zakresie zarządzania mediami przez jednostki urzędu Miasta Bydgoszczy oraz wprowadzanie zmian do bazy danych, - Zbieranie oraz analiza danych od jednostek urzędu Miasta Bydgoszczy w celu wprowadzenia analityki umożliwiających przewidywać koszty jednostek uwzględniając przewidywane zmiany ceny mediów w kolejnym roku,- Sprawdzanie poprawności wprowadzanych danych do bazy danych energetycznych,- Opracowywanie nowych modułów bazy danych umożliwiających lepszą analizę danych,- Opracowywanie oraz aktualizowanie wartości i danych związanych z obsługą internetowej platformy służącej przedstawianiu rozwiązań proekologicznych obywatela.Oferujemy:- umowę zlecenie, - możliwość rozwoju osobistego,- możliwość zdobycia doświadczenia w pracy w międzynarodowym środowisku, - niezbędne narzędzia pracy,Preferowany pełen wymiar godzin, od poniedziałku do piątku w godzinach funkcjonowania Urzędu Miasta Bydgoszczy, w siedzibie Zespołu ds. Zarządzania Energią przy ul. Wojska Polskiego 65 w Bydgoszczy, możliwość pracy zdalnej poza siedzibą Urzędu Miasta po uzgodnieniu.
Data publikacji: 2019-02-01
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: MIASTO BYDGOSZCZ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wojska Polskiego 65, 85-825 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zespół ds. Zarządzania Energią Urzędu Miasta Bydgoszczy poszukuje:Osobę do realizacji zadań przewidzianych w ramach projektu międzynarodowym CitiEnGov pn. ,,Miasta dla dobrego zarządzania energią (współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej EFRR w ramach Programu Interreg Europa Środkowa). Do głównych zadań zleceniobiorcy będzie należało:- Obsługa bazy danych w zakresie ewidencji wartości faktur za zużycie mediów przez jednostki Urzędu Miasta Bydgoszczy,- Obsługa i rozwiązywanie problemów w zakresie zarządzania mediami przez jednostki urzędu Miasta Bydgoszczy oraz wprowadzanie zmian do bazy danych, - Zbieranie oraz analiza danych od jednostek urzędu Miasta Bydgoszczy w celu wprowadzenia analityki umożliwiających przewidywać koszty jednostek uwzględniając przewidywane zmiany ceny mediów w kolejnym roku,- Sprawdzanie poprawności wprowadzanych danych do bazy danych energetycznych,- Opracowywanie nowych modułów bazy danych umożliwiających lepszą analizę danych,- Opracowywanie oraz aktualizowanie wartości i danych związanych z obsługą internetowej platformy służącej przedstawianiu rozwiązań proekologicznych obywatela.Oferujemy:- umowę zlecenie, - możliwość rozwoju osobistego,- możliwość zdobycia doświadczenia w pracy w międzynarodowym środowisku, - niezbędne narzędzia pracy,Preferowany pełen wymiar godzin, od poniedziałku do piątku w godzinach funkcjonowania Urzędu Miasta Bydgoszczy, w siedzibie Zespołu ds. Zarządzania Energią przy ul. Wojska Polskiego 65 w Bydgoszczy, możliwość pracy zdalnej poza siedzibą Urzędu Miasta po uzgodnieniu.
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie/Umowa o świadczenie usług
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 2250
Nazwa stanowiska:
SAMODZIELNE STANOWISKO DS. ANALIZY DANYCH ENERGETYCZNYCH I ZARZĄDZENIA ZUŻYCIEM MEDIÓW PRZEZ JEDNOSTKI URZĘDU MIASTA BYDGOSZCZY (NR 0597)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.02.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie ogólnokształcące, kierunek: Informatyka lub pokrewne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: Informatyka lub pokrewne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania:- wykształcenie wyższe lub średnie, dużym atutem jest wykształcenie w kierunku informatycznym lub pochodnym,- mile widziane doświadczenie w analiz danych,- obsługa komputera (Word, Excel, Outlook, PowerPoint), - mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację w mowie i piśmie,- gotowość do pracy w niestandardowych godzinach, dostosowanych do potrzeb realizacji powierzonych zadań, - wysoki poziom motywacji, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność,- zdolności analityczne, odporność na stres.
Nazwa pracodawcy: MIASTO BYDGOSZCZ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Prosimy o przesłanie podpisanego CV wraz ze wskazaniem satysfakcjonującego Państwa wynagrodzenia miesięcznego brutto, na adres mailowy: zze (at) um.bydgoszcz.pl lub osobiście do Biura Zespołu ds. Zarządzania Energią Urzędu Miasta Bydgoszczy ul. Wojska Polskiego 65 w Bydgoszczy, do dnia 10 lutego 2019 r. Zamawiający zastrzega sobie kontakt z wybranymi kandydatami.Do dokumentów rekrutacyjnych proszę dopisać zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Jezuicka
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 01.02.2019
Oferta pracy ważna do: 10.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 01.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 01.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obowiązki:• dekretowanie i ewidencja dokumentów źródłowych w systemie księgowym, (pełna księgowość, KPiR),• sporządzanie sprawozdań finansowych oraz zestawień podatkowych,• przygotowywanie sprawozdań do instytucji zewnętrznych (m.in. US, GUS, ZUS, NBP)• współpraca z instytucjami zewnętrznymi (m.in. US, GUS, ZUS, NBP)• rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych,• prowadzenie rejestru środków trwałych,• raporty finansowo-księgowe
kontakt przez PUP - 2017-06-02 - Warszawa (mazowieckie)
Praca na stanowisku samodzielnej księgowej, obsługa klientów firmy, księgowość komputerowa.
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Kraków (małopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowanie materiałów do zainstalowania nap: rury, zaworu. Szlifowanie, cięcie.
TECH MORS ZAKŁAD TECHNIKI CHŁODNICZEJ Dariusz Żuk - 2015-11-16 - Kalisz (wielkopolskie)
umawianie spotkań handlowych z klientami biznesowymi i indywidualnymi (bez sprzedaży własnej), realizacja założonych planów, raportowanie wyników pracy
I.IQ Energetyka II.DM Negotium III.Forest Legend IV.Stophouse Dariusz Mikrut - 2018-04-25 - Żory (śląskie)
Pełna księgowość Sp.z.o.o. wykształcenie min. średnie, min. 1 rok doświadczenia, znajomość j.angielskiego, 1/2 etatu, wynagrodzenie: 2000 zł,
TSL INVEST Sp.z.o.o. - 2016-06-22 - Karski (wielkopolskie)
Czynności biurowe
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Specjalistyczny nadzór nad właściwym przetwarzaniem, przechowywaniem i przesyłaniem danych w istniejących systemach i sieciach teleinformatycznych w celu zapewnienia realizacji zadań przez Archiwum.Diagnozowanie rozwiązywanie i usuwanie problemów zwiazanych z eksploatacją zaawansowanych systemów (operacyjnych, archiwizacji, zabezpieczeń, backupu) oraz urządzeń teleinformatycznych w Archiwum.Prowadzenie polityki bezpieczeństwa systemów informatycznych i zasobów cyfrowych (zapewnienie bezpieczeństwa danych, w tym wykonywanie i ewidencjonowanie kopii bezpieczeństwa systemów, aplikacji, baz danych, itp).Konfigurowanie i testowanie systemów, sprzętu teleinformatycznego i oprogramowania komputerowego (w tym oprogramowania antywirusowego i uaktualnień, poczty elektronicznej, serwisu WWW, oprogramowania i sprzętu teleinformatycznego) w celu usprawnienia pracy pracowników Archiwum, dbanie o system licencji oraz przeprowadzanie okresowych kontroli legalności użytkowych programów komputerowych.Działanie w zakresie zarządzania systemem informatycznym Archiwum (administrowanie serwerem, zapewnienie bezpieczeństwa, administrowanie i modernizacja sieci komputerowych, sprawdzanie i konfigurowanie urządzeń i elementów sieci, zapewnienie prawidłowego funkcjonowania urządzeń sieciowych itp).Nadzór nad prawidłowym działaniem sprzętu komputerowego i oprogramowania, który jest wykorzystywany do przetwarzania informacji niejawnych celem zapewnienia bezpieczeństwa przetwarzania dokumentacji i danych.Wsparcie techniczne użytkowników sieci informatycznych-konfiguracja ich stacji roboczych, kontrola przestrzegania przepisów.Planowanie potrzeb rzeczowych w zakresie zakupów sprzętu, oprogramowania i materiałów eksploatacyjnych oraz współudział w realizacji zakupów sprzętu komputerowego, oprogramowania i podzespołów niezbędnych do zapewnienia ciągłości pracy systemów teleinformatycznych Archiwum.Prowadzenie spraw związanych z serwisowaniem sprzętu (planowanie i prowadzenie przeglądów oraz konserwacji sprzętu informatycznego, nadzorowanie terminów napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych sprzętu komputerowego).Kompleksowa opieka nad serwerownią - kontrola środowiska pracy serwerów i macierzy - klimatyzacja, ups itp.Obsługa techniczna stanowisk komputerowych, konserwacja sprzętu komputerowego oraz utrzymanie w stałej sprawności technicznej sprzętu informatycznego.
Archiwum Wojskowe w Gdyni - 2017-03-22 - Gdynia (pomorskie)
załadunek, rozładunek i przewóz towarów
kontakt przez PUP - 2019-01-16 - Piekary Śląskie (śląskie)
- PRZYGOTOWYWANIE DEKLARACJI PODATKOWYCH- ZAPEWNIENIE KOMPLETNOŚCI I POPRAWNOŚCI KSIĘGOWAŃ.Jedna zmiana, umowa na czas określony.Kontakt kandydatów z pracodawcą: TELEFONICZNY POD NUMEREM: 500-355-369 lub kadry (at) marche.com.pl
AMERICAN TRADING COMPANY Sp. z o.o - 2016-12-05 - Wrocław (dolnośląskie)
PRACE ZWIĄZANE ZE STANOWISKIEM MAGAZYNIERA
Renata Poniatowska-Zielonka - KACPER K - 2016-06-06 - Kaźmierzów (dolnośląskie)
kierowanie zestawem z cysterną, transport międzynarodowy substancji chemicznych, obsługa cysterny, dbałość o narzędzia pracy
ALPINUS CHEMIA Sp. z o.o. - 2016-06-08 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)
Przyjmowanie dostaw towarów. Kompletacja oraz realizacja zamówień internetowych (branża IT). Mile widziani studenci. Okres próbny do 2 tyg - umowa zlecenie, następnie umowa o pracę.
Delkom 2000 Sp. z o.o. Wejherowo - 2017-08-22 - Wejherowo (pomorskie)
załadunek i rozładunek różnych surowców, półfabrykatów i towaru
SKUP I SPRZEDAŻ ZWIERZĄT RZEŹNYCH I HODOWLANYCH SYLWESTER WOŹNIECKI - 2017-03-24 - Szczeglin (kujawsko-pomorskie)
WG STANOWISKA
JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 3811 - 2018-10-16 - Rząska (małopolskie)
Sprzątanie biur i hali
Ochroniarska Omega Now Kolt - 2017-03-16 - Niepołomice (małopolskie)
obsługa klienta w lokalu gastronomicznym
FIRMA HANDLOWA Mariola Ignatowicz - 2018-03-14 - Lubin (dolnośląskie)
Brak danych
Piekarnia Cukiernia Jarosław Gajda - 2016-08-01 - Radom (mazowieckie)
Planowanie, przygotowywanie posiłków wg ustalonego jadłospisu, przestrzeganie procedur HACCP podczas przygotowywania posiłków, porcjowanie, wydawanie posiłków, dbanie o porządek i czystość w pomieszczeniach kuchni
Prywatne Przedszkole "Tęczowa Kraina" - 2018-10-05 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie sparw księgowych Klientów biura;Kontakt z Kientem biura oraz odpowiednimi urzędami;Ksiegowanie i dekretowanie dokumentów księgowych zgodnie z obowiazującymi przepisami:Obsługiwanie Klientów w zakresie prowadzenie Księgi Przychodów i Rozchodów oraz Ryczałtu;Przygotowywanie i rozliczanie odpowiednich deklaracji PIT i VAT;Dbanie o prawidłową archiwizację dokumentacji księgowej;Miejsce wykonywani a pracy: Wrocław, ul. Oskara Kolberga 6, Kontakt kandydatów z pracodawcą : Bartosz Palczewski tel. 782 290 263 lub kariera (at) fintaxis.plSala E
Fintaxis Finanse Sp. z O.O. - 2017-02-01 - Wrocław (dolnośląskie)
Sprzątanie pokoi hotelowych oraz strefy SPA
SYMPOZJUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-12-04 - Kraków (małopolskie)
dokonywanie zapisow w systemie finansowo-ksiegowym,pełna księgowośc,sporzadaznie deklaracji CIT,PIT VAT ,GUS i innej,sporządzanie sprawozdań finansowych
Firma Frankiewicz Anna Frankiewicz - 2017-05-15 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
samodzielne prowadzenie ksiąg(pełna księgowość), sporządzaniedeklaracji podatkowych i sprawozdań finansowych, dbanie o prawidłowyobieg dokumentów,bieżąca analiza rozrachunków
KNYCHTECH Sp.z o.o. - 2018-10-17 - Opole (opolskie)
prowadzenie księgi przychodów i rozchodów oraz spraw kadrowych
Zakład Usługowo-Handlowy Karmonik Henryk - 2018-02-01 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Kontakty telefoniczne z klientami, wystawiane faktur.
BAMAX POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-09 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Samodzielna Księgowa
Stacja Paliw Szarkowicz Silo-Trans Szarkowicz Paweł Szarkowicz - 2018-03-07 - Koszyce Małe (małopolskie)
naprawa pojazdów samochodowych
AUTO SERWIS ANDRZEJ PAŁKA - 2017-05-09 - Chróstnik (dolnośląskie)
Przygotowywanie dokumentacji i wypłat wynagrodzeń z tytułu umów zleceń, umów o dzieło; prowadzenie obsługi kadrowej ZSP; sporządzanie sprawozdań w Systemie Informacji Oświatowej i innych; prowadzenie teczek akt osobowych, a w nich dokumentów związanych z przebiegiem zatrudnienia pracownika; prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania; prowadzenie kancelarii ZSP; prowadzenie ksiąg, ewidencji uczniów; sporządzanie projektów regulaminów Dyrektora ZSP; wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora ZSP i Głównego Księgowego. Data rozpoczęcia zatrudnienia 01.09.2018 .
Zespół Szkolno Przedszkolny w Kraśniku Dolnym - 2018-06-29 - Kraśnik Dolny (dolnośląskie)
Prowadzenie działań edukacyjnych wspólnie z innymi nauczycielami uczennicy kl. V z diagnozą Zespołu Aspergera.
Szkoła Podstawowa Nr 4 - 2016-04-14 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
zgodnie ze stanowiskiem; 1/4 etatu; godz. pracy 8.15-15.35; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 8-15
Zespół Szkół w Stowięcinie - 2017-08-16 - Stowięcino (pomorskie)