SAMODZIELNA REFERENTKA Wrocław oferta pracy SZKOŁA PODSTAWOWA NR 91 WE WROCŁAWIU
Stanowisko: SAMODZIELNA REFERENTKA
Wynagrodzenie: 3 095 - 4 333 PLN
Zakres obowiązków: Praca w sekretariacie szkoły, do głównych obowiązków będzie należałoL 1) prowadzenie kanclearii szkolnej w oparciu o jednolity rzeczowy wykaz akt;2) odbieranie telefonów, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji firmowej oraz przesyłek kurierskich;3) przyjmowanie i rejestrowanie pism wchodzących i wychodzących;4) rozsyłanie pism przychodzących i wychodzących zgodnie z zasadami obegu dokumentów w szkole;5) przygotowywanie pism, analiz, raportów i korespondencji dla przełożonych;6) prowadzenie kalendarza spotkań Dyrektora;7) organizacja wizyt gości dytrektora oraz ich przyjmowanie;8) obsługa urządzeń biurowych i poligraficznych;9) zabezpieczenie i przechowywanie pieczęci urzędowych. 10) dbanie o prawidłowy przepływ informacji w firmie. Praca w godz.: 7:30-15:30. Oferta dostępna w sali E, C. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 798 68 74, e-mail: sekretariat (at) sp91.wroclaw.pl
Data publikacji: 2020-06-24
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 91 WE WROCŁAWIU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sempołowskiej 54, 51-661 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Praca w sekretariacie szkoły, do głównych obowiązków będzie należałoL 1) prowadzenie kanclearii szkolnej w oparciu o jednolity rzeczowy wykaz akt;2) odbieranie telefonów, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji firmowej oraz przesyłek kurierskich;3) przyjmowanie i rejestrowanie pism wchodzących i wychodzących;4) rozsyłanie pism przychodzących i wychodzących zgodnie z zasadami obegu dokumentów w szkole;5) przygotowywanie pism, analiz, raportów i korespondencji dla przełożonych;6) prowadzenie kalendarza spotkań Dyrektora;7) organizacja wizyt gości dytrektora oraz ich przyjmowanie;8) obsługa urządzeń biurowych i poligraficznych;9) zabezpieczenie i przechowywanie pieczęci urzędowych. 10) dbanie o prawidłowy przepływ informacji w firmie. Praca w godz.: 7:30-15:30. Oferta dostępna w sali E, C. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 798 68 74, e-mail: sekretariat (at) sp91.wroclaw.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 095 - 4 333 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SAMODZIELNA REFERENTKA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0264
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sekretarka
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 095 - 4 333 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Sekretarka
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie ogólnokształcące, brak
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie: średnie lub wyższe kierunkowe (np. administracja), staż pracy: minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku,znajomość pakietu MS Office,znajomość zasad pisowni,łatwość w prowadzeniu korespndencji oraz w redagowaniu pism, wysoka kultura osobista, inicjatywa i zaangażowanie w wykonywaniu obowiązków, komunikatywność
Nazwa pracodawcy: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 91 WE WROCŁAWIU
danePracodawcy_nip: 8961032005
danePracodawcy_regon: 930585064
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Sempołowskiej 54, 51-661 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
danePracodawcy_kodPowiatu: 0264
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0986283
Ulica pracodawcy: Sempołowskiej
Numer budynku pracodawcy: 54
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|412001
Zawód wykonywany przez pracownika: sekretarka
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 25.06.2020
Oferta pracy ważna do: 15.07.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 25.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 24.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?275bc423f6c57c2e039a1c772e735627
Podobne oferty pracy
1. Zakładanie i prowadzenie kart wynagrodzeń oraz kart podatkowych dla pracowników,2. Dokonywanie zmian po otrzymaniu odpowiedniej dokumentacji w zakresie wysokości wynagrodzeń, wyplat jednorazowych, naliczania potrąceń, zasiłków płatnych z ZUS.3. Sporządzanie list płac dla pracowników oraz potrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.4. Sporządzanie i przekazywanie dokumentów zgłoszeniowych rozliczeniowych i innych, z przepisów o ubezpieczeniach społecznych.5. Naliczanie w ustalonym terminie dodatkowego wynagrodzenia rocznego (13-stka) i innych.6. Prowadzenie dokumentacji z rozliczeniami z Urzędem Skarbowym.7. wykonywanie czynności związanych z przeprowadzeniem regulacji płac pracowników,8. Sporządzanie sprawozdań statystycznych w zakresie zatrudniania, analiz i informacji dotyczących spraw pracowniczych.9. Przygotowywanie danych sprawozdawczych do SIO.10. Wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobków dla pracowników 11. prowadzenie i przechowywanie dokumentacji związanej z zakresem obowiązków, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zasadami ustalonymi przez jednostkę.12. ustalanie wysokości potrąceń komorniczych, prowadzenie ewidencji potrąceń oraz prowadzenie korespondencji z Urzędem Skarbowym, Zakładem Ubezpieczeń Społecznych innymi podmiotami - wynikające z zakresu obowiązków.13. Bieżąca analiza zmian przepisów prawa dotyczących zasad wynagradzania, podatków oraz zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym i zdrowotnym14. Informowanie Głównego księgowego Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi o zauważonych nieprawidłowościach w obszarze wykonywanych obowiązków oraz innych czynności mogących negatywnie wpłynąć na działalność jednostek obsługiwanych.15. Wykonywanie innych zadań wynikających z poleceń bezpośredniego obowiązujących przepisów prawa, statutu i aktów normatywnych pracodawcy.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2018-10-23 - Łódź (łódzkie)
wykonywanie masażu twarzy, przedłużanie i zagęszczanie rzęs, wykonywanie makijażu, manicure, pedicure, dezynfekcja narzędzi
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Strzyżewice (wielkopolskie)
profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych, doręczanie przesyłek, przekazów pocztowych i telegramów, prowadzenie aktywnej sprzedaży wybranych usług i towarów, znieranie i aktualizacja danych dotyczących rejonu doręczeń oraz bazy adresowej firm, prowadzenie dokumentacji eksplotacyjnej, monitorowanie estetyki i stanu technicznego nadawczych i oddawczych skrzynek pocztowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Poczty Polskiej S.A.
POCZTA POLSKA S.A. - 2016-08-02 - Turek (wielkopolskie)
Przygotowanie kanapek, koktajli, sałatek. Przygotowanie past warzywnych. Pieczenie ciasta i kruchych ciasteczek. Robienie batonów daktylowych. Utrzymanie porządku w kuchni. Inwentaryzacja stanu zapotrzebowania kuchni i zapasów.
Monika Banachowska Kromka - 2019-06-21 - Gdańsk (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-11-26 - Warszawa (mazowieckie)
ścinka drzew
Zakład Usług Leśnych "DRWAL" s.c. Jurki - 2017-03-24 - Miłomłyn (warmińsko-mazurskie)
obsługa klientów w sklepie spożywczym; praca na dwie zmiany w godzinach od 05:00 do 13:00 oraz od 13:00 do 21:00
MOSKAL GRAŻYNA PIEKARNIA ''DROŻDŻYK'' - 2019-04-24 - Chociwel (zachodniopomorskie)
- weryfikacja dokumentów źródłowych pod względem rachunkowym i formalnym zgodnie z obowiązującymi regulacjami prawnymi i podatkowymi,- dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych,- uzgadnianie sald kont księgi głównej,- prowadzenie KPiR,- przygotowywanie przelewów bankowych,- analiza i weryfikacja rozrachunków, uzgadnianie sald z kontrahentami,- sporządzanie deklaracji podatkowych, - sporządzanie sprawozdań,- przygotowanie raportów na potrzeby wewnętrzne.
CECH RZEMIEŚLNIKÓW I PRZEDSIĘBIORCÓW W RADOMSKU - 2019-08-27 - Radomsko (łódzkie)
przewóz płodów rolnych, miejsce pracy Stawiec
AGRO ARTIM Sp.zo.o - 2016-11-18 - Stawiec (pomorskie)
Bieżąca kontrola dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym.Dekretowanie i księgowanie dokumentów oraz wyciągów bankowych.Analiza i rozliczanie kont księgowych.Weryfikacja zapisów kont pod kontem JPK (sprawdzanie faktur zakupu i sprzedaży z rejestrami vat).Sporządzanie zestawień pomocniczych w programie Exel.Przygotowanie dokumentów kompensat i ich rozliczenie.Bieżące rozliczanie należności i zobowiązań.Praca w godz. 8:16Kontakt z pracodawcą: 668 998 165
TRANS-DAN SP. Z O.O. - 2018-08-09 - Błonie (dolnośląskie)
SPRZEDAŻ ASORTYMENTU ZNAJDUJĄCEGO SIĘ W OFERCIE FIRMY, PROWADZENIE ROZMÓW Z KLIENTAMI, PROWADZENIE DOKUMENTACJI (MM+, MM-, WZ-, FAKTURY, PARAGONY), OBSŁUGA PROGRAMU SPRZEDAŻOWEGO, PREZENTACJA PRODUKTÓW DLA KLIENTÓW, WYCENA ASORTYMENTU DLA ODBIORCÓW, BUDOWANIE BAZY DANYCH KLIENTÓW, WYSZUKIWANIE I PRZEKAZYWANIE INFORMACJI OFERTOWYCH PRODUCENTÓW WEDŁUG ZLECEŃ PRZEŁOŻONEGO
kontakt przez PUP - 2018-08-31 - Przemków (dolnośląskie)
PROWADZENIE KSIĄG RACHUNKOWYCH ZGODNIE Z ZAKŁADOWYM PLANEM KONT PZD, PROWADZENIE EWIDENCJI DLA WYODRĘBNIONYCH FUNDUSZY; SPORZĄDZANIE ROCZNYCH SPRAWOZDAŃ FINANSOWYCH (BILANS, RZS); PRELIMINARZY FINANSOWYCH; LIST PŁAC; WYPŁAT ŚWIADCZEŃ, OBLICZANIE PODATKU DOCHODOWEGO OD OS. FIZYCZNYCH; ROZLICZANIE SKŁADEK ZUS
POLSKI ZWIĄZEK DZIAŁKOWCÓWSTOWARZYSZENIE OGRODOWE W WARSZAWIEOKRĘG ŁÓDZKI W ŁODZI - 2015-12-29 - Łódź (łódzkie)
UTRZYMYWANIE CZYSTOŚCI NA STANOWISKU PRACY, ZNAJOMOŚĆ KOLORYZACJI, STRZYŻENIE DAMSKIE I MĘSKIE W STOPNIU BARDZO DOBRYM
VERITAS Oriana Dąbrowska - 2020-04-23 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- dyżury w recepcji zgodnie z harmonogramem- prowadzenie rezerwacji w komputerowej bazie danych- fakturowanie- kompleksowa obsługa klienta - bezpośrednia, telefoniczna, internetowa- prowadzenie korespondencji z przedstawicielami grup oraz osobami indywidualnymi w zakresie rezerwacji noclegów- udzielanie informacji turystycznych ( obiekty kulturalne i zabytkowe miasta Łodzi, komunikacja miejska, gastronomia itp. )- praca w Łodzi, ul. Legionów 27 ( siedziba główna ) / ul. Zamenhofa 13
Szkolne Schronisko Młodzieżowe w Łodzi - 2019-06-14 - Łódź (łódzkie)
Montaż i demontaż rusztowań
DORT-POL SP. Z O.O. - 2017-02-22 - Gdynia (pomorskie)
zgodnie z umową o pracę
kontakt przez PUP - 2019-11-20 - Łączki Kucharskie (podkarpackie)
praca przy linii produkującej wyroby ciastkarskiepakowanie wyrobów gotowychoklejanie opakowań i foliowaniekontrola jakościpraca również w warunkach chłodniczych
kontakt przez OHP - 2018-07-04 - Piekary Śląskie (śląskie)
samodzielna i kompleksowa obsługa klientów w zakresie pełnych ksiąg lub/i ewidencji uproszczonejuzgadnianie kont bilansowych i wynikowych,sporządzenie deklaracji bezpośredni kontakt z klientami.Praca w godz. 8:00 - 16:00Praca na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas nieokreślonyKwota wynagrodzenia jest uzależniona od umiejętności kandydata. Po okresie próbnym możliwość podwyżki.Kontakt z pracodawcą: rekrutacja (at) mksservice.pl
MK-S SERVICE Przemysław Stępeiń - 2018-07-19 - Wrocław (dolnośląskie)
praca na maszynach szwalniczych, overlock, stebnówka lub dwuigłowa
RAFAŁ LIS ,,PETTINO'' - 2020-01-10 - Barcin (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie gospodarki magazynowej materiałów, prowadzenie negocjacji z dostawcami, zarządzanie procesem zakupu materiałów i surowców, nadzór nad sprawami dotyczącymi REACH i CLP, przygotowywanie raportów, zestawień i analizy kosztów zakupowych, nawiązywanie i utrzymywanie współpracy z rzetelnymi i konkurencyjnymi dostawcami, prowadzenie gospodarki opakowaniowej
GT POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-19 - Skoczów (śląskie)
Do podstawowych obowiązków na stanowisku samodzielnego referenta ds. IT należy w szczególności realizacja zadań w obszarze informatycznym Związku Gmin Regionu Płockiego, w tym w szczególności administrowanie i realizacja całokształtu zadań wynikających z eksploatacji sprzętu komputerowego i systemów informatycznych, zadań związanych z systemami informatycznymi funkcjonującymi w biurze, w tym realizacja całokształtu zadań związanych z systemem identyfikacji pojemników za pomocą kodów kreskowych oraz: 1) realizacja całokształtu zadań wynikających z eksploatacji sprzętu komputerowego i systemów informatycznych w tym w szczególności:a) aktualizacja sterowników i oprogramowania,b) czyszczenie, konserwacja, drobne naprawy sprzętu komputerowego,c) diagnozowanie i usuwanie uszkodzeń oprogramowania,d) sporządzanie ewidencji sprzętu informatycznego Biura Związku Gmin Regionu Płockiego oraz okresowej weryfikacji stanu sprzętu w Biurze Związku Gmin Regionu Płockiego.e) zgłaszanie problemów, propozycji modyfikacji i udoskonaleń systemów;f) przygotowywaniu planów zakupu sprzętu biurowego i informatycznego oraz przygotowywaniu przedmiotu zamówienia oraz wszelkich niezbędnych dokumentów do realizacji zamówienia na sprzęt biurowy i informatyczny zgodnie z wymogami Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz zgodnie z art. 4 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2) rejestrowanie raportów nieruchomości otrzymanych od Wykonawców zawierających informację o nieodebraniu odpadów z nieruchomości lub odebraniu odpadów z kodem awaryjnym; 3) okresowa weryfikacja uprawnień użytkowników systemów teleinformatycznych ZGRP na podstawie informacji przekazywanych przez Zespół ds. organizacyjno - kadrowych;4) okresowa weryfikacja uprawnień ZGRP jako użytkownika systemów teleinformatycznych;5) wsparcie przy nadzorze nad funkcjonowaniem systemu i oprogramowania do zarządzania systemem gospodarki odpadami, systemem identyfikacji pojemników i worków, programem TEMIDA oraz innych systemów i programów wykorzystywanych przez Biuro ZGRP w zakresie niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania, w tym w szczególności:a) udostępnianie firmom świadczącym usługę odbioru i zagospodarowania odpadów, mobilnych czytników kodów kreskowych b) raportowanie i eksportowanie danych;c) nadzór nad eksploatacją i bieżącym rozwiązywaniem problemów związanych z rozwiązaniami technologiczno-informatycznymi, w tym obsłudze serwerów ftp, czytników i systemu identyfikacji pojemników i worków za pomocą kodów kreskowych, systemu GPS;d) eksport danych z systemu identyfikacji pojemników i worków przekazanie odpowiednim Działom/Zespołom, w tym współpraca przy wydruku i rozdysponowywaniu kodów kreskowych;6) współpraca z Działem Gospodarki Odpadami w zakresie przygotowywania tabeli i analiz niezbędnych przy rozliczaniu i kontroli Wykonawcy, w tym weryfikacja tras pozyskanych z systemu GPS;7) współpraca przy wydruku i rozdysponowywaniu kodów kreskowych;8) prowadzenie analiz tras wywozowych na podstawie systemu GPS firm wywozowych;9) generowanie raportów od/dla wykonawców;10) bieżącej pomocy technicznej oraz merytorycznej przy obsłudze systemów i programów informatycznych; 11) aktualizowanie rejestru nieruchomości objętych systemem gospodarki odpadami oraz przesyłanie aktualizacji Wykonawcom;12) administrowanie środowiskiem sieciowym i serwerowym użytkowanym przez ZGRP;13) administrowanie stronami internetowymi Związku, domeną ZGRP.PL oraz serwerem ZGRP, w tym uaktualnianiu oraz modernizowaniu stron internetowych Związku, nadzór techniczny nad rozbudową i tworzeniem stron, zarządzanie treścią;14) opracowywanie graficzne materiałów na zlecenie komórek organizacyjnych materiałów promocyjnych itp.;15) zabezpieczenie medialne spotkań, konferencji, szkoleń itp. organizowanych przez Związek Gmin Regionu Płockiego;16) realizacja polityki bezpieczeństwa systemów informatycznych, zapobieganie naruszeniom oraz nadzór nad archiwizowaniem i bezpieczeństwem gromadzonych i przesyłanych danych;17) nadzór nad oprogramowaniem antywirusowym, analiza incydentów;18) kopie zapasowe systemów informatycznych i baz danych funkcjonujących w ZGRP;19) dokumentowanie zaistniałych incydentów w środowisku sieciowym w czasie codziennej pracy;20) wsparcie przy administracji systemem elektronicznego obiegu dokumentów.
Związek Gmin Regionu Płockiego - 2017-12-14 - Płock (mazowieckie)
sprzedaż
kontakt przez PUP - 2019-02-05 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie tatuaży.
BIKA II Sławomir Brzozowski - 2017-12-05 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
prowadzenie korespondencji z kontrahentami, wprowadzanie dokumentów magazynowych i zakupów do programu, wprowadzanie danych oraz sporządzanie zestawień w excel.
kontakt przez PUP - 2019-08-14 - Munina (podkarpackie)
kontrola jakości i ilości towarów, inwentaryzacja, rozkładanie towarów
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Obróbka skrawaniem, prace ślusarskie
POPEK ELEKTRONIK Krzysztof Popek - 2018-03-16 - Zamość (lubelskie)
rozwożenie paczek i przesyłek kurierskich w promieniu 100 km od siedziby firmy
kontakt przez PUP - 2016-10-31 - Modełka (mazowieckie)
Wypiekanie, przygotowywanie masy, skręcanie lodów, robienie deserów, sprzedaż gofrów i lodów z przyczepy gastronomicznej (wyrób tych produktów), sprzątanie wewnątrz i na zewnątrz, zamiatanie chodnika
Żabot Maria Jabłońska - 2017-04-18 - Ząbki (mazowieckie)
Księgowanie dokumentów; uzgadnianie ewidencji z kontami księgi głównej; sprawdzanie poprawności rachunkowej oraz przygotowywanie deklaracji i sprawozdań PIT, ZUS, GUS; przygotowywanie przelewów bankowych; potwierdzenie i uzgadnianie sald z kontrahentami;prowadzenie ewidencji kasowej.
Carsed J.Chełstowski, K. Lipiński, T. Rybałtowski Sp. J. - 2016-10-14 - Siedlce (mazowieckie)
Zadania na stanowisku: realizacja prac monterskich, polegających na montażu elementów wyposażenia elektrycznego (połączenia, prace elektromonterskie, uruchamianie systemów specjalistycznych elektrycznych i elektronicznych), praca od poniedziałku do piątku.Oferujemy: zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową w firmie o ugruntowanej pozycji na arenie międzynarodowej, atrakcyjne wynagrodzenie, miłą atmosferę pracy, bezpłatny pakiet prywatnej opieki medycznej, program lojalnościowy WYSPA od Work Service - wejściówki i zniżki do partnerów Grupy. Informacja o ofercie w sali B, F. Kontakt z pracodawcą: 508-000-825, wroclaw (at) workservice.pl lub osobiście ul. Ruska 50, Wrocław.
WORK SERVICE S.A. - 2016-03-25 - Wrocław (dolnośląskie)