SAMODZIELNA/NY KSIĘGOWA/Y Żelków-Kolonia oferta pracy SOLUTIONS 30 WSCHÓD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SAMODZIELNA/NY KSIĘGOWA/Y
Wynagrodzenie: od 3 200 PLN
Zakres obowiązków: Księgowanie zdarzeń gospodarczych spółek prawa handlowego zgodnie z ustawą o rachunkowości. Kontrola faktur i umów pod względem formalnym, rachunkowym i podatkowym. Weryfikacja, rozliczanie oraz bieżąca kontrola zapisów na kontach księgi głównej.Rozliczanie inwestycji budowlanych. Rozliczanie umów leasingowych. Przygotowywanie przelewów bankowych. Sporządzanie sprawozdań (m.in. GUS, NBP).
Data publikacji: 2020-04-27
Lokalizacja: Żelków-Kolonia (mazowieckie)
Pracodawca: SOLUTIONS 30 WSCHÓD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Akacjowa 1, 08-110 Żelków-Kolonia, powiat: siedlecki, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Księgowanie zdarzeń gospodarczych spółek prawa handlowego zgodnie z ustawą o rachunkowości. Kontrola faktur i umów pod względem formalnym, rachunkowym i podatkowym. Weryfikacja, rozliczanie oraz bieżąca kontrola zapisów na kontach księgi głównej.Rozliczanie inwestycji budowlanych. Rozliczanie umów leasingowych. Przygotowywanie przelewów bankowych. Sporządzanie sprawozdań (m.in. GUS, NBP).
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: SAMODZIELNA/NY KSIĘGOWA/Y
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Żelków-Kolonia
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: siedlecki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1426
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Siedlce
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2020
Data zakończenia pracy: 31.08.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Księgowy (wymagany staż - lata: 4)
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: obsługa programu OPTIMA
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Dobra, praktyczna znajomość przepisów podatkowych i rachunkowych. Znajomość oprogramowania CDN XL będzie dodatkowym atutem.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 4
Nazwa pracodawcy:
SOLUTIONS 30 WSCHÓD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 7010719771
danePracodawcy_regon: 368449829
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach
Adres pracodawcy:
Akacjowa 1, 08-110 Żelków-Kolonia, powiat: siedlecki, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV można przesłać na adres https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=9aea1b1f4f4145acbe1cee30e082b7f6
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: siedlecki
danePracodawcy_kodPowiatu: 1426
Gmina pracodawcy: Siedlce
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Żelków-Kolonia
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0686925
Ulica pracodawcy: Akacjowa
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy:
Roboty związane z budową linii telekomunikacyjnych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|331301
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 27.04.2020
Oferta pracy ważna do: 26.05.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 27.04.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 27.04.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?1717609ef64596b2c44455339c23fef1
Podobne oferty pracy
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: terminowo sporządzała listy płac pracowników i zleceniobiorców wg przydzielonych jednostek, obliczała należny podatek, składki na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i sporządzała niezbędną dokumentację w tym zakresie, naliczała wynagrodzenia z tytułu przebywania na zwolnieniu lekarskim zgodnie z obowiązującymi przepisami , prowadziła karty wynagrodzeń i karty zasiłkowe pracowników w obsługiwanych jednostkach. - Wynagrodzenie: od 2750 do 3300 zł/brutto, płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na początek na czas określony do sześciu miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od grudnia 2017r.- Praca w godzinach: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne, inne umożliwiające wykonywanie zadań. Doświadczenie zawodowe przy wykształceniu średnim 4 lata pracy oraz doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych i kadrowych, a przy wyższym 2 lata pracy oraz doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych i kadrowych (umowa o pracę, umowy cywilno-prawne). Znajomość ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, Kodeks Pracy. Znajomość obsługi programów płacowych oraz programu Płatnik. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw płacowych w oświacie.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-11-23 - Katowice (śląskie)
zgłaszanie i procesowanie szkód, kontrola napraw, zamawianie części, opisy uszkodzeń
Auto - Komplex Łukasz Szarama - 2019-02-05 - Otyń (lubuskie)
Szczegółowe inf. www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy"; Wykształcenie: wyższe z zakresu chemii lub technologii chemicznej; dośwaidczenie w pracy lub staż z zakresu biokatalizy, praktyczna wiedza z zakresu chemii analitycznej; znajmość technik analitycznych; miejsce pracy: Gliwice;
POLITECHNIKA ŚLĄSKA - 2018-09-04 - Gliwice (śląskie)
- Bliższe informacje na: cuwkatowice.bip.gov.pl-Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:przeprowadzała kontrolę formalno-rachunkową dowodów księgowych, wprowadzała dokumenty księgowe do programu FK, uzgadniała dane do sprawozdań, prowadziła bieżące i okresowe rozliczenia dochodów z kontrahentami, naliczała odsetki od nieterminowych płatności - Wynagrodzenie: 1710-2052 zł brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca o na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy, docelowo na stałe. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru pod koniec lipca 2019.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe umożliwiające wykonywanie zadań na tym stanowisku doświadczenie zawodowe przy średnim 4 lata pracy, przy wyższym 2 lata pracy. Wymagana znajomość klasyfikacji budżetowej, znajomość ustawy o finansach publicznych i ustawy o rachunkowości, znajomość zasad księgowości i programów księgowych, znajomość programów Word i Excel w zakresie podstawowym, umiejętność obsługi urządzeń biurowych.Umiejętności dodatkowe: doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2019-06-19 - Katowice (śląskie)
jw.
Przedszkole Ala ma Kota - 2018-04-17 - Warszawa (mazowieckie)
wykonywanie robót zbrojarskich w budynkach mieszkalnych
P.U. ARBUD JUSTYNA POPIELEWSKA - 2017-06-01 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
- Prowadzenie książek przychodów i rozchodów; - Rozliczanie podatku VAT, PIT; - Kontrola prawidłowości dokumentów księgowych; - Prowadzenie ewidencji środków trwałych; - Bieżący kontakt z Klientami biura
Biuro Rachunkowe JAROŃ&JAROŃ - 2016-11-07 - Zabierzów (małopolskie)
Umawianie spotkań handlowych z klientami biznesowymi (bez sprzedaży własnej), realizacja założonych planów, raportowanie wyników, praca zdalna w dogodnych godzinach. Miejsce wykonywania pracy teren powiatu jarocińskiego
IQ ENERGETYKA DARIUSZ MIKRUT - 2018-01-04 - Gdynia (pomorskie)
zgodny z wnioskiem
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Wałbrzych (dolnośląskie)
obsługa maszyn wtryskowych, odbieranie detali i ocena jakościowa, gratowanie, wypełnianie dukumentacji technicznej, prace montażowe
"JOB IMPULSE POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Rozdawanie ulotek
kontakt przez OHP - 2018-06-25 - Tychy (śląskie)
wykształcenie min. średniebardzo dobra znajomość obsługi komputera i internetuosoba kontaktowa i odpowiedzialna
Nawozy Naturalne RICHARD AST - 2017-09-08 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
samodzielne prowadzenie księgowości w spółkach prawa handlowego oraz podatkowej księgj przychodów i rozchodów
Kancelaria Rachunkowo-Doradcza Perspektywa Spółka z o.o. - 2017-07-20 - Cieszyn (śląskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:planowanie i koordynacja rozwoju sprzedaży, identyfikacja potrzeb Klientów; pozyskiwanie i profesjonalna obsługa Klientów, w tym negocjonowanie warunków handlowych; dbałość o utrzymywanie pozyskanych relacji z dotychczasowymi Klientami; informowanie Klientów o ofercie firmy; profesjonalne doradztwo w zakresie oferowanych rozwiązań technicznych; przeprowadzanie szkoleń produktowych; zapewnienie wysokich standardów jakościowych w obsłudze Klientów, realizacja strategii, planów sprzedaży i działań marketingowych;WYMAGANIA - OCZEKIWANIA PRACODAWCY:doświadczenie w sprzedaży produktów technicznych; silna orientacja na realizację celu; umiejętność planowania i ustalania priorytetów; umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków; umiejętność nawiązywania i budowania relacji interpersonalnych; znajomość języka angielskiego lub niemieckiego; gotowość do podróży służbowych; prawo jazdy kat. B;
Backer Polska Sp.z.o.o. - 2018-04-06 - Lubliniec (śląskie)
ekspedycja poczty, sporzadzanie projektów pism, przygotowanie dokumentacji archiwalnej, prowadzenie akt, udzielanie informacji
Prokuratura Okregowa - 2016-03-25 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-07-12 - Białystok (podlaskie)
RefDo30MOŻLIWOŚĆ PRZYUCZENIA PRZEZ PRACODAWCĘ!!!układanie i sortowanie dokumentów, dekretowanie, księgowanie faktur przychodowych i kosztowych, sporządzanie rejestrów zakupu i sprzedaży, sporządzanie deklaracji PIT, CIT, VAT po sprawdzeniu zgodności z rejestrami, prowadzenie tabel amortyzacji i innych, sprawozdania finansowe
"FRAMA" s.c. F.A.M Cylińscy-Biuro Rachunkowe - 2018-08-07 - Warszawa (mazowieckie)
Pracownik administracyjno-biurowy
Z-D PRZETWÓRSTWA OWOCOWO WARZYWNEGO w Środzie Wlkp.Sp. z o.o - 2016-10-21 - Kijewo (wielkopolskie)
strategiczny rozwój komunikacji sieciowej opartej o współczesne technologiczne trendy i narzędzia, zarządzania implementacją internetowych oraz intranetowych projektów ABB, które działają na poziomie globalnym, rozwój wewnątrzorganizacyjnej świadomości cyfrowej, prowadzenie szkoleń webowych wśród pracowników, wdrożenie praktyk cyfrowych do procesu komunikacyjnego firmy, wzmocnienie roli mediów społecznościowych w komunikacji internetowej firmy, przekazywanie wiedzy eksperckiej w zakresie sieciowych trendów, prowadzenie projektów mających innowacyjne znaczenie dla integracji celów biznesowych w obszarze sieciowym, wsparcie procesu komunikacyjnego pomiędzy organizacją na poziomie globalnym i regionalnym w sieci oraz mediach społecznościowych, wsparcie plany strategicznego zarządzania cyfrową komunikacją, reprezentowanie zespołu komunikacji cyfrowej w regionie Europy środkowowschodniej, kontakt z zagranicznymi biurami oraz klientami
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Kraków (małopolskie)
Diagnoza i terapia pacjentów z zaburzeniami mowy.
"Centrum" Logopedii,Uzależnień i Mediacji Sądowych.Edukacja, Profilaktyka,Terapia. J.Z.Szeliga s.c. - 2019-04-03 - Chełmno (kujawsko-pomorskie)
- Obsługa administracyjna w zakresie prowadzonych przez Uczelnię badań naukowych.- Wynagrodzenie: 3300 - 3800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy a następnie na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:30-15:30, 12:00-20:00. Wymagania: wykształcenie wyższe preferowane: prawnicze, administracyjne, ekonomiczne. Bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office. Znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego. Umiejętność samodzielnej organizacji pracy, systematyczność, skrupulatność.Wymagania dodatkowe: znajomość języka angielskiego potwierdzona certyfikatem, udokumentowane co najmniej roczne doświadczenie zawodowe na stanowiskach administracyjnych, umiejętność redagowania pism urzędowych.Kontakt e-mail: edrzezdzon (at) sum.edu.pl lub poczta polską.
ŚLĄSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W KATOWICACH - 2018-07-18 - Katowice (śląskie)
dobór opraw, dobór soczewek
kontakt przez PUP - 2020-02-03 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Zakres obowiązków:1. Współudział w opiniowaniu dokumentacji dotyczącej budowy, rozbudowy i modernizacji specjalistycznych systemów do ochrony obiektów.2. Prowadzenie baz danych dotyczących zadań inwestycyjnych związanych z budową i modernizacją technicznych środków wspomagających ochronę fizyczną obiektów wojskowych.3. Udział w planowaniu środków finansowych, koordynacji i nadzorze nad realizacją wydatków na zadania dotyczące zapewnienia ochrony fizycznej i technicznej obiektów wojskowych.4. Udział w kontrolach prowadzonych przez Wydział Ochrony i Obrony Obiektów.5. Udział w wykonywaniu sprawozdań, informacji, analiz oraz ocen stanu zabezpieczenia w systemy i urządzenia specjalistyczne do ochrony obiektów przedstawianie wniosków i propozycji w tym zakresie.Rodzaj umowy: umowa o pracę na okres próbny (docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony, w pełnym wymiarze czasu pracy).
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2017-11-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wymagane prawo jazdy kat. C+E. Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za transport na terytorium Polski. Wynagrodzenie do omówienia podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Kontakt z pracodawcą osobisty bądź mailowy: biuro (at) phuremix.pl.
PHU REMIX REMIGIUSZ KULA - 2016-12-29 - Jankowice (śląskie)
Praca w biurze polegająca na obsłudze indywidualnych klientów. Oferta dostępnaw sali G, E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 324 72 18.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Centrostal - Wrocław S.A. - 2016-08-11 - Wrocław (dolnośląskie)
pomocnik ogólnobudowlany (murarz)
kontakt przez OHP - 2016-05-04 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
opieka nad osoba starszą, prowadzenie gospodarstwa domowego
kontakt przez OHP - 2018-02-05 - Lublin (lubelskie)
POMOC W ADAPTACJI DO WARUNKÓW ŻYCIA W DOMU SENIORA
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Tomice (dolnośląskie)
TYNKOWANIE
kontakt przez PUP - 2017-11-08 - Chojnata (łódzkie)
Wykonywanie zawodu kieorwcy samochodu ciężarowego, dbanie o tabor samochodowy, uczestnictwo w załadunkach i rozładunkach towaru, dbanie o odpowiednie wypełnianie dokumentów.OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:umowa na czas nieokreślonyMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:Mikołów+ Unia EuropejskaPRACA W DNIACH I GODZINACH:pn-nd, czas pracy zgodny z kartą czasu pracy kierowcy
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Mikołów (śląskie)