SAMODZIELNA KSIĘGOWA Wrocław oferta pracy Instytut Immunologii i Terapii Doświadczalnej PAN
Stanowisko: SAMODZIELNA KSIĘGOWA
Wynagrodzenie: do 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Ewidencja wyciągów bankowych, obsługa kasy, rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych, dekretacja dokumentów, okresowe sprawozdania, inne prace doraźnie.Jedna zmiana, umowa na zastępstwo.Kontakt z pracodawcą e-mail: instytucja.naukowa (at) o2.plInformacja o ofercie w sali E
Data publikacji: 2015-12-30
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: Instytut Immunologii i Terapii Doświadczalnej PAN
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:R. WEIGLA 12, 53-114 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Ewidencja wyciągów bankowych, obsługa kasy, rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych, dekretacja dokumentów, okresowe sprawozdania, inne prace doraźnie.Jedna zmiana, umowa na zastępstwo.Kontakt z pracodawcą e-mail: instytucja.naukowa (at) o2.plInformacja o ofercie w sali E
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SAMODZIELNA KSIĘGOWA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.01.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Księgowy (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera z pakietem MS Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: OBSŁUGA PROGRAMU SYMFONIA KADRY - PŁACE
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe: kierunek finanse i rachunkowość, staż pracy min. 2 lata, znajomość przepisów o VAT, CIT, ustaw o rachunkowości, obsługa programów Symfonia,FK, Office (Word, Excel)
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
Instytut Immunologii i Terapii Doświadczalnej PAN
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
R. WEIGLA 12, 53-114 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: instytucja.naukowa (at) o2.pl
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: R. WEIGLA
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 04.01.2016
Oferta pracy ważna do: 29.02.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 04.01.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 30.12.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
Państwowa Inspekcja Sanitarna MSW - 2016-08-29 - Warszawa (mazowieckie)
SGL GRAPHITE SOLUTIONS POLSKA SPÓŁKA Z O.O. należąca do międzynarodowego koncernu SGL GROUP THE CARBON COMPANY globalnego lidera w zakresie produkcji wyrobów z węgla i grafitu poszukuje kandydata do pracy na stanowisku:SAMODZIELNY PRACOWNIK DS. KSIĘGOWYCHMiejsce pracy: Nowy SączKLUCZOWE ZADANIA:- Dokonywanie bieżącej kontroli księgowej operacji gospodarczych, dekretacji dokumentów oraz ich kwalifikacji podatkowych - współpraca z wewnętrznym Centrum Usług Wspólnych- Samodzielne przygotowywanie, dekretowanie i księgowanie dokumentów rachunkowych- Współudział w sporządzaniu deklaracji podatkowych i sprawozdań finansowych- Wsparcie merytoryczne podczas kontroli i audytów, z uwzględnieniem procedur SpółkiWYMAGANIA:- Wykształcenie wyższe o profilu rachunkowość, finanse lub pokrewnym- Doświadczenie w pracy na stanowiskach związanych z księgowością- Znajomość i rozumienie procesów i technik księgowania- Dobra znajomość ustawy o rachunkowości i regulacji podatkowych- Rozwinięte umiejętności weryfikacji i kontroli zapisów księgowych- Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie średniozaawansowanym- Biegła znajomość programu Excel umiejętność opracowywania, analizy i prezentacji danych- Umiejętność obsługi programów księgowych; znajomość SAP będzie dodatkowym atutem- Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacji i współpracyPRACODAWCA OFERUJE:-Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie- Szkolenia doskonalące oraz możliwość awansu- Motywacyjne wynagrodzenieOsoby zainteresowane proszone są o przesyłanie aplikacji (CV, list motywacyjny)w języku polskim i angielskim do dnia 25.09.2017 roku drogą e-mailową na adres:Elzbieta.Dzien (at) sglgroup.comOsoby aplikujące proszone są o umieszczenie klauzuli - Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb obecnego i przyszłych procesów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 133, poz. 883 z późniejszymi zmianami).
SGL GRAPHITE SOLUTIONS POLSKA Sp. zo.o. - 2017-09-14 - Nowy Sącz (małopolskie)
sortowanie i składanie prania, załadunek i obsługa maszyn pirących , utrzymanie czystosci i porządku na magazynie, przygotowanie prania do prasowania
HR NAVIGATOR BEATA SIADEK - 2016-10-27 - Siepraw (małopolskie)
przyjęcie, wydanie oraz kompletacja towaru, przygotowywanie dokumentacji magazynowej
FAST SERVICE GROUP SP. Z O.O. SP. K. - 2017-09-28 - Teresin (mazowieckie)
Umawianie i rejestrowanie wizyt pacjentów, obsluga w zakresie sprzedaży opraw okulistycznych
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Gołdap (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie akt osobowych pracowników, sporządzanie dokumentów kadrowych, prowadzenie spraw pracowniczych w systemie komputerowym: OPTIMA, kadry płace, wprowadzanie dokumentów do KP OPTIMA
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Żywiec (śląskie)
umawianie spotkań handlowych z klientami biznesowymi (bez sprzedaży własnej), realizacja założonych planów, raportowanie wyników, praca zdalna w dogodnych godzinach
I. IQ ENERGETYKA DARIUSZ MIKRUT II. DM NEGOTIUM DARIUSZ MIKRUT - 2018-01-05 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2018-05-11 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie surowców do sporządzania posiłków, pomoc przy wydawaniu posiłków, przestrzeganie wymogów sanitarnych, dbanie o czystość miejsca pracy, urządzeń i sprzętu. Praca w Hotelu FADO
"PEBEK" SP. Z O. O. - 2018-02-14 - Świdnica (dolnośląskie)
sprzątanie powierzchni obiektów handlowych, biurowych i terenów zewnętrznych
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Warszawa (mazowieckie)
Montaż tras kablowych, rozkładanie kabli, łączenie kabli w rozdzielniach.
kontakt przez PUP - 2018-01-05 - Płock (mazowieckie)
dekretowanie, wprowadzanie i księgowanie dokumentów księgowo-finansowych zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami Księgi Głównej, kontrola i rozliczanie kont rozrachunkowych, potwierdzenie i uzgodnienia sald z kontrahentami, organizacja i kontrola obiegu dokumentów księgowych, weryfikacja zapisów na kontach księgowych oraz uzgodnienie sald kont księgowych itp.
kontakt przez OHP - 2018-05-02 - Ruda Śląska (śląskie)
-Opieka nad obecnymi klientami białorusi i rosji, -Pozyskiwanie nowych klientów, -Przygotowywanie dokumentów w językach obcych (umowy, oferty handlowe)Wymiar etatu: 1/2 etatu
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Rzgów (łódzkie)
Obsługa klienta, ekspozycja towaru, zatowarowanie, prawidłowe oznaczenie cenowe, szybka i płynna obsługa przy kasach.Mile widziane doświadczenie w handlu.
Kaufland Polska Markety Sp z o.o. Sp. k. - 2017-09-18 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
- Prefabrykacja linii produkcyjnych w zakładach przemysłowych, modernizacja maszyn i urządzeń dla branży Automotive, tworzyw sztucznych i innych, modernizacja linii produkcyjny u klientów, naprawa i konserwacja maszyn i urządzeń. Znajomość branży robotyki, automatyzacji stanowisk montażowych i ich naprawy. Wdrażanie nowych technologii u klienta. Pozyskiwanie nowych klientów (budowa efektywnej bazy klientów dla nowo powstałego działu firmy serwis, prefabrykacja). Spotkania z klientami doradztwo techniczne. Tworzenie ofert, zamówień. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na okres próbny 3 miesiące, po okresie próbnym umowa o pracę na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe: automatyka lub robotyka lub budowa maszyn. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata w branży (automatyka lub hydraulika lub pneumatyka). Wymagane umiejętności: Nadzorowanie i prowadzenie bieżących napraw i konserwacji urządzeń elektrycznych, automatyki i AKPiA. Aktywny udział w remontach i rozbudowach linii technologicznych. Przeprowadzanie prac modernizacyjnych i rozbudowy układów sterowania, oprogramowania sterowników PLC, systemów SCADA i DCS, paneli operatorskich. Obsługę i kalibrację urządzeń pomiarowych i sygnalizacyjnych, dobór nowych i zamiennych urządzeń pomiarowych. Diagnostykę inteligentnych układów sterowania, organizację napraw i regeneracji aparatury AKPiA, zarządzanie serwisami, programowanie sterowników Siemens, PLC itp. samodzielność, umiejętność myślenia analitycznego, innowacyjność w rozwiązywaniu problemów, otwartość na pracę zespołową, możliwość kierowania projektami, znajomość rysunku technicznego i doświadczenie w tworzeniu dokumentacji technicznej, umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów oraz kreatywność, umiejętność pracy w zespole. Wymagana dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie). Pasjonat dążący do osiągnięcia wyznaczonego przez siebie celu. Mile widziana znajomość budowy maszyn oraz linii produkcyjnych w praktyce. Mile widziana umiejętność diagnozowania - robotów np. ABB oraz pras w systemie Siemens. Kontakt telefoniczny (8:00-16:00 - Pn-Pt) (Tel. 509-840-812) lub e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2017-09-01 - Katowice (śląskie)
Oferta stażu Zgodnie z programem stażu I zmiana: pn. - czw. - 07.30 -15.30 / pt. - 07.30 - 14.30
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
samodzielne prace budowlane
USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE Auto Serwis Miś Wojciech - 2016-04-20 - Głogów (dolnośląskie)
praca przy taśmie montażowej telewizorów, składanie produktów, kontrola procesu produkcji
kontakt przez OHP - 2016-04-01 - Ostaszewo (kujawsko-pomorskie)
do uzgodnienia
Firma Transportowa "SKORPION" Kurdziel Stanisław - 2016-03-30 - Rzeszów (podkarpackie)
opracowywanie programów funkcjonalno-użytkowych dla zadań przewidzianych do realizacji w systemie "zaprojektuj i wybuduj"; opracowywanie programów inwestycji dla zadań ujętych w Planach Inwestycji na które nie będzie zgody na realizację systemem zleconym; opracowywanie wnioskow w sprawie zlecenia opracowania PI systemem zleconym; opracowywanie opinii i uzgodnień doMinimalnych Wojskowych Wymagań Organizacyjno-Użytkowych; przygotowywanie szacunkowych wycen przewidzianych robót budowlanych niezbędnych do określenia szacunkowej wartości PI; opracowywanie wniosków do organów administracji państwowej o wydanie decyzji administracyjnych w zakresie realizowanych zadań inwestecyjnych i remontowych dla dokumentacji zamiennych; opracowywanie aktualizacji ZKZ na realizowane zadania inwestycyjno- remontowe; analizowanie przedłożonych przez Biura Projektów ZKZ w zakresie zgodności z obowiązującycmi przepisami i przedstawianie uwag przewodniczącemu KOPI; analizowanie poprawności opracowanych systemem zleconym PI; przygotowywanie opinii do PI na których nie przeprowadza się posiedzeń KOPI w uzgodnieniu z przewodniczącym KOPI
Rejonowy Zarząd Infrastruktury - 2017-11-28 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
zgodnie ze stanowiskiem
Publiczna Szkoła Podstawowa im. I Dywizji T.Kościuszki w Miłomłynie - 2018-08-23 - Miłomłyn (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z przepisami rachunkowymi i podatkowymi.Aktywny udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych.Terminowa realizacj operacji księgowych.Samodzielne sporządzanie deklaracji VAT oraz uzgadnianie rejestrów.Wsparcie przy zamykaniu ksiąg rachunkowych.Zapewnienie prawidłowego przepływu informacji.
REF-CON SERVICE A.OSTROWSKI & Wspólnicy SPÓŁKA JAWNA - 2017-12-14 - Gdynia (pomorskie)
- Nadzór nad eksploatacją urządzeń i instalacji elektrowni w/z przydzielonych obiektów: SASIZ (Systemy Automatyki, Sterowania i Zabezpieczeń) wraz z podzespołami SASIZ przydzielonymi operacyjnie i czasowo. - Prowadzenie nadzoru nad całością dokumentacji technicznej SASiZ (udostępnianie i powielanie). - Nadzór nad całością majątku obiektowego branży automatyki, wydziału TMA oraz utrzymanie przydzielonych urządzeń i instalacji w pełnej zdolności eksploatacyjnej i ruchowej. - Przygotowanie i nadzór nad realizacją remontów przydzielonych urządzeń i instalacji, a także prowadzenie odbiorów urządzeń po remontach i przeglądach.- Przygotowywanie instrukcji eksploatacyjnych dla eksploatowanych urządzeń i instalacji. - Planowanie rozliczeń i monitorowanie prac eksploatacyjno-remontowych, modernizacyjno - odtworzeniowych oraz inwestycyjnych związanych z majątkiem ELT zgodnie z instrukcjami systemu SAP AM. - Identyfikacja obszarów poprawy efektywności w/z nadzorowanych urządzeń.- Opiniowanie dokumentacji projektowej i technicznej w/z nadzorowanych urządzeń/obiektów.- Kwalifikacja zadań na remontowe i inwestycyjne. - Klasyfikacja środków trwałych przyjmowanych z inwestycji do eksploatacji, a także realizacja likwidacji, zbycia i rozliczania środków majątkowych.- Opracowanie zadań do planów i programów: modernizacji, poprawy eksploatacji, bhp, p.poż., mechanizacji itp. oraz sporządzanie sprawozdań z ich realizacji. - Nadzór i kontrola stanu bezpieczeństwa systemów Operational Technology (OT).
PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna S.A Oddział Elektrownia Turów - 2017-11-22 - Bogatynia (dolnośląskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1) Odpowiedzialność merytoryczna przy przeprowadzaniu postępowań przetargowych.2) Nadzór nad prowadzeniem postępowań w zakresie zamówień publicznych realizowanych przez Uczelnię dotyczących dostaw, usług i robót budowlanych.3) Potwierdzenie prawidłowości ustalenia szacunkowej wartości zamówienia.4) Przyjmowanie wniosków o udzielenie zamówienia publicznego w celu realizacji zamówienia, do którego mają zastosowanie przepisy o zamówieniach publicznych.5) Organizowanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.6) Przygotowywanie decyzji w sprawie powołania Komisji Przetargowej.7) Sporządzanie projektów umów SIWZ dotyczących zamówień publicznych.8) Współpraca z Komisjami Przetargowymi w zakresie stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych.9) Wykonywanie czynności należących do członków Komisji Przetargowych, określonych w Regulaminie udzielania zamówień publicznych w PWSZ w Płocku.10) Prowadzenie Rejestru Zawieranych Umów.11) Przechowywanie dokumentacji związanej z prowadzonymi przez Uczelnię przetargami i zawieranymi umowami.12) Prawidłowe przygotowanie akt spraw postępowań ostatecznie zakończonych do Archiwum.13) Nadzór funkcjonalny w stosunku do jednostek organizacyjnych Uczelni w zakresie prawidłowego realizowania postępowań ustawy Prawo zamówień publicznych oraz zamówień poniżej 30 000 euro.14) Dokonywanie zakupów na potrzeby Uczelni.15) Przygotowanie zleceń, projektów umów oraz nadzór nad realizacją zamówień poniżej 30 000 euro.16) Przyjmowanie od jednostek Uczelni informacji niezbędnych do przygotowania rocznego planu zamówień publicznych (w tym wstępnego planu zamówień publicznych). Sporządzanie planu zamówień publicznych oraz dokonywanie jego bieżącej aktualizacji.17) Przygotowywanie rocznych sprawozdań z przeprowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.18) Opracowywanie i uaktualnianie wewnętrznych regulacji prawnych w zakresie realizacji zamówień publicznych.19) Organizacja szkoleń z zakresu zamówień publicznych.20) Gromadzenie i udostępnianie literatury z zakresu zamówień publicznych, udzielanie informacji i porad pracownikom Uczelni z zakresu stosowania ustawy o zamówieniach publicznych.
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku - 2018-06-20 - Płock (mazowieckie)
wg stanowiska
GRACJAN GRZESIEWICZ "GRZESIEWICZ" ZAKŁAD BUDOWLANO-DROGOWY - 2017-08-10 - Zielona Góra (lubuskie)
zbieranie informacji, pisanie tekstów, przeprowadzanie wywiadów
VIMEDIA Jan Tamiołło - 2016-03-08 - Starachowice (świętokrzyskie)
sprzedaż towarów, obsługa klientów, sporządzanie zamówień w języku wietnamskim
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Jabłonowo (mazowieckie)
pomoc przy archiwizacji akt spraw prowadzonych przez wydział
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Piła (wielkopolskie)
ekspozycja towarów, obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Blacharz samochodowy
Krupczak Andrzej F.P.U.H. - 2017-10-25 - Maków Podhalański (małopolskie)