SAMODZIELNY REFERENT ADMINISTRACYJNY Płock oferta pracy Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku
Stanowisko: SAMODZIELNY REFERENT ADMINISTRACYJNY
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1) Odpowiedzialność merytoryczna przy przeprowadzaniu postępowań przetargowych.2) Nadzór nad prowadzeniem postępowań w zakresie zamówień publicznych realizowanych przez Uczelnię dotyczących dostaw, usług i robót budowlanych.3) Potwierdzenie prawidłowości ustalenia szacunkowej wartości zamówienia.4) Przyjmowanie wniosków o udzielenie zamówienia publicznego w celu realizacji zamówienia, do którego mają zastosowanie przepisy o zamówieniach publicznych.5) Organizowanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.6) Przygotowywanie decyzji w sprawie powołania Komisji Przetargowej.7) Sporządzanie projektów umów SIWZ dotyczących zamówień publicznych.8) Współpraca z Komisjami Przetargowymi w zakresie stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych.9) Wykonywanie czynności należących do członków Komisji Przetargowych, określonych w Regulaminie udzielania zamówień publicznych w PWSZ w Płocku.10) Prowadzenie Rejestru Zawieranych Umów.11) Przechowywanie dokumentacji związanej z prowadzonymi przez Uczelnię przetargami i zawieranymi umowami.12) Prawidłowe przygotowanie akt spraw postępowań ostatecznie zakończonych do Archiwum.13) Nadzór funkcjonalny w stosunku do jednostek organizacyjnych Uczelni w zakresie prawidłowego realizowania postępowań ustawy Prawo zamówień publicznych oraz zamówień poniżej 30 000 euro.14) Dokonywanie zakupów na potrzeby Uczelni.15) Przygotowanie zleceń, projektów umów oraz nadzór nad realizacją zamówień poniżej 30 000 euro.16) Przyjmowanie od jednostek Uczelni informacji niezbędnych do przygotowania rocznego planu zamówień publicznych (w tym wstępnego planu zamówień publicznych). Sporządzanie planu zamówień publicznych oraz dokonywanie jego bieżącej aktualizacji.17) Przygotowywanie rocznych sprawozdań z przeprowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.18) Opracowywanie i uaktualnianie wewnętrznych regulacji prawnych w zakresie realizacji zamówień publicznych.19) Organizacja szkoleń z zakresu zamówień publicznych.20) Gromadzenie i udostępnianie literatury z zakresu zamówień publicznych, udzielanie informacji i porad pracownikom Uczelni z zakresu stosowania ustawy o zamówieniach publicznych.
Data publikacji: 2018-06-20
Lokalizacja: Płock (mazowieckie)
Pracodawca: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Pl. gen. Jarosława Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1) Odpowiedzialność merytoryczna przy przeprowadzaniu postępowań przetargowych.2) Nadzór nad prowadzeniem postępowań w zakresie zamówień publicznych realizowanych przez Uczelnię dotyczących dostaw, usług i robót budowlanych.3) Potwierdzenie prawidłowości ustalenia szacunkowej wartości zamówienia.4) Przyjmowanie wniosków o udzielenie zamówienia publicznego w celu realizacji zamówienia, do którego mają zastosowanie przepisy o zamówieniach publicznych.5) Organizowanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.6) Przygotowywanie decyzji w sprawie powołania Komisji Przetargowej.7) Sporządzanie projektów umów SIWZ dotyczących zamówień publicznych.8) Współpraca z Komisjami Przetargowymi w zakresie stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych.9) Wykonywanie czynności należących do członków Komisji Przetargowych, określonych w Regulaminie udzielania zamówień publicznych w PWSZ w Płocku.10) Prowadzenie Rejestru Zawieranych Umów.11) Przechowywanie dokumentacji związanej z prowadzonymi przez Uczelnię przetargami i zawieranymi umowami.12) Prawidłowe przygotowanie akt spraw postępowań ostatecznie zakończonych do Archiwum.13) Nadzór funkcjonalny w stosunku do jednostek organizacyjnych Uczelni w zakresie prawidłowego realizowania postępowań ustawy Prawo zamówień publicznych oraz zamówień poniżej 30 000 euro.14) Dokonywanie zakupów na potrzeby Uczelni.15) Przygotowanie zleceń, projektów umów oraz nadzór nad realizacją zamówień poniżej 30 000 euro.16) Przyjmowanie od jednostek Uczelni informacji niezbędnych do przygotowania rocznego planu zamówień publicznych (w tym wstępnego planu zamówień publicznych). Sporządzanie planu zamówień publicznych oraz dokonywanie jego bieżącej aktualizacji.17) Przygotowywanie rocznych sprawozdań z przeprowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.18) Opracowywanie i uaktualnianie wewnętrznych regulacji prawnych w zakresie realizacji zamówień publicznych.19) Organizacja szkoleń z zakresu zamówień publicznych.20) Gromadzenie i udostępnianie literatury z zakresu zamówień publicznych, udzielanie informacji i porad pracownikom Uczelni z zakresu stosowania ustawy o zamówieniach publicznych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: wynagrodzenie do uzgodnienia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SAMODZIELNY REFERENT ADMINISTRACYJNY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2018
Data zakończenia pracy: 30.09.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Niezbędne wymagania:1) Wykształcenie - wyższe.2) Staż pracy - minimum 3 lata na stanowisku dot. zamówień publicznych.3) Znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.4) Bardzo dobra znajomość obsługi komputera.Dodatkowe wymagania:1) Umiejętność pracy w zespole, rzetelność, odpowiedzialność, obowiązkowość, sumienność, uczciwość, zdolności organizacyjne i zarządcze.2) Gotowość do stałego podnoszenia swoich kwalifikacji.
Nazwa pracodawcy: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
Pl. gen. Jarosława Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:1) List motywacyjny.2) Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (dostępny na stronie internetowej Uczelni: pwszplock.pl w zakładce Dla pracowników Wnioski i dokumenty - Dokumenty osobowe kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie).3) Zgoda na przetwarzanie danych osobowych (dostępna na stronie internetowej Uczelni: pwszplock.pl w zakładce Dla pracowników Wnioski i dokumenty 4. Konkurs/Rekrutacja Zgoda na przetwarzanie danych osobowych).Wymagane dokumenty należy składać osobiście w Kancelarii Ogólnej Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku, Plac Dąbrowskiego 2, pok. B 202, lub przesłać na adres e-mail: kadry (at) pwszplock.pl, albo przesłać pocztą tradycyjną na adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa Płocku, Plac Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock w kopercie z dopiskiem dotyczy naboru na stanowisko samodzielnego referenta administracyjnego do dnia 29 czerwca 2018 r. liczy się data wpływu do PWSZ w Płocku. Nabór może być nierozstrzygnięty bez podania przyczyny lub unieważniony.Kandydaci, których oferty spełniały wymogi formalne, będą informowani o wynikach naboru. Po zakończonym naborze, dokumenty kandydatów zostaną komisyjnie zniszczone.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Płock
Gmina pracodawcy: Płock
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Płock
Ulica pracodawcy: Pl. gen. Jarosława Dąbrowskiego
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy: szkolnictwo wyższe, kształcenie studentów.
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 20.06.2018
Oferta pracy ważna do: 29.06.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 20.06.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 20.06.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: prowadziła kompleksową ewidencję projektów finansowanych ze srodków Unii Europejskiej realizowanych przez CUW Katowice i jednostki obsługiwane zgodnie z zobowiązującymi przepisami. Księgowała dokumenty finansowo-ksiegowe zgodnie z montażem projektu. Opisywała dokumenty ksiegowe. Opracowywała karty projektów w uzgodnieniu z kierownikami i księgowymi projektów. Weryfikowała i udzielała pomocy merytorycznej przy przygotowywaniu dokumentów i wniosków o płatność oraz zmian w WPF księgowym projektów. Wprowadzała dane do system LSI na wniosek przełożonego. Przeprowadzała kontrolę formalno-rachunkową dokumentów związanych z realizacja projektów na bieżąco monitorowała przepisy prawne dot. Projektów. Przygotowywała projekty korespondencji prowadzonej przez Referat.- Wynagrodzenie: od 2900 do 3480 zł/brutto, płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od lutego 2018r.- Praca w godz.: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne ( rachunkowość, finanse, księgowość). Doświadczenie zawodowe przy średnim 4 lat pracy w księgowości, przy wyższym 2 lata pracy w księgowości. Umiejętności: znajomość zasad księgowania projektów unijnych, znajomość programów księgowych, znajomość programów Word i Excel w zakresie podstawowym. Umiejętność obsługi urządzeń biurowych.Wymagania dodatkowe: doświadczenie przy realizacji projektów współfinansowanych ze środków UE. Doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych, w prowadzeniu ewidencji księgowej projektów oraz przygotowaniu wniosków o płatność wraz z załącznikamidoświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych, w prowadzeniu ewidencji księgowej projektów oraz przygotowaniu wniosków o płatność wraz z załącznikami.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2018-01-26 - Katowice (śląskie)
zgodny z wykonywanym zawodem
P.W. MAXTOP sp. j. - 2017-01-10 - Sławków (śląskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-05-23 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Praca na budowie: -układanie kabli pod instalacje elektryczne;-nakładanie gładzi+malowanie;-konstrukcje g-k;-wykonywanie instalacji elektrycznych;-wykonywanie instalacji wodnych. Miejsce pracy: WrocławKontakt z pracodawca telefonicznyOferta znajduje się w sali: D
kontakt przez PUP - 2016-08-10 - Wrocław (dolnośląskie)
wykonywanie prac budowlanych przy budowiena terenie Zakładu Karnego w Kamińsku
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Kamińsk (warmińsko-mazurskie)
Oferta pracy do 30r.ż: Sprawdzanie i rejestracja faktur, wprowadzanie danych księgowych.
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Otwock (mazowieckie)
Kierowanie punktem i podległymi pracownikami, sprzedaż detaliczna, dbałość o ekspozycję towaru.
SZMIZJERKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-21 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
montaż konstrukcji stalowej
TURMET INŻ. ROBERT CHRZUSZCZ - 2017-06-09 - Turek (wielkopolskie)
do uzgodnienia
WYTWÓRNIA OZDOBNYCH ELEMENTÓW ARCHITEKTONICZNYCH MAREK PIĘCIAK - 2016-06-20 - Rzeszów (podkarpackie)
Praca na magazynie na jedna zmianę w godzinach 7-15
SKŁAD PRZY BIAŁCE S.C. - 2016-12-22 - Bestwina (śląskie)
przygotowaniw restaruracji do przyjęcia gości i ich obsługa
kontakt przez PUP - 2016-12-07 - Skarboszewo (mazowieckie)
Wymagane doświadczenie zawodowe
SPAGO Rafał Dominiak - 2018-02-23 - Racibórz (śląskie)
rzetelne prowadzenie akt osobowych pracowników, kontrola planów obsady, ewidencji czasu pracy, a także dbałość o przestrzeganie przepisów prawa pracy; realizowanie całościowego procesu począwszy od rekrutacji, przygotowywania zatrudnienia nowego pracownika, organizowania, prowadzenia, koordynowania szkoleń dla pracowników poprzez prowadzenie dokumentacji związanej z rozliczeniem wynagrodzenia pracownika a skończywszy na wystawieniu świadectwa pracy
Kaufland Polska Markety Sp. z o.o. Sp. k. - 2016-09-29 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Wykonuje, koordynuje i nadzoruje prace związane z opracowywaniem i wdrażaniem technologii wytwarzania piwa, sprawuje nadzór technologiczny nad produkcją, zarzadza pracownikami działu technologicznego.
MAZURSKI BROWAR Sp. z o.o. - 2016-03-02 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
drukowanie na maszynie cyfrowej
KOLORODRUK Mariusz Nogalski - 2017-03-31 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Usługi krawieckie. Obsługa klienta Wymagane umiejętności szycia i porozumienia z klientem oraz umiejętności krawieckie w zakresie poprawek odzieży, wymiany zamków, skracania, przeróbek żakietów, sukienek, skracania płaszczy. Zgłoszenia telefoniczne do pracodawcy.
IGIEŁKA USŁUGI KRAWIECKIE - 2017-07-10 - Łódź (łódzkie)
Murowanie z kamienia, praca na terenie woj. opolskiego. Wymagane prawo jazdy kat. b
Adrian Plottnik Granit - Bud - 2017-04-03 - Krapkowice (opolskie)
strzyżenie damskie, męskie, koloryzacja, stylizacja, pielęgnacja włosów
Firma Handlowo-Usługowa Czupryna Tomasz - 2016-03-01 - Tarnów (małopolskie)
Samodzielna Księgowa
Stacja Paliw Szarkowicz Silo-Trans Szarkowicz Paweł Szarkowicz - 2018-03-07 - Koszyce Małe (małopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem; godz. pracy 7-15; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 9-15
MMI Sp. z o.o - 2017-12-11 - Słupsk (pomorskie)
Wykonywanie prac malarskich, murarskich
Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowe "SKORBUD" s.c. - 2018-01-10 - Łobżenica (wielkopolskie)
planowanie i organizowanie transportu międzynarodowego i krajowego oraz kompleksowa obsługa zleceń transportowych, monitorowanie i kontrola realizacji zleceń transportowych, regularna komunikacja z partnerami w celu tworzenia optymalnych rozwiązań dla klientów i podwykonawców, budowanie i utrzymanie pozytywnych relacji z pracownikami firmy, przygotowywanie dokumentów, raportów, korespondencji, budowanie bazy klientów
Teresa Nowak Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe ,,ROLTMEX” - 2017-12-11 - Małoszyce (śląskie)
zakładanie biomasy do kosza załadowawczego, nadzór nad procesem produkcyjnym linii automatycznej
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Pręgowo (warmińsko-mazurskie)
Budownictwo - remonty i wykończenie wnętrz
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Łódź (łódzkie)
laminowanie elementów łodzi
POLYESTER- YACHT s.c. - 2016-04-08 - Nieżychowice (pomorskie)
Ostrzenie narzędzi, obsługa maszyn i urządzeń na zakładzie. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
AHM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-23 - Bielsko-Biała (śląskie)
krojenie przy użyciu maszyn pionowych i noża ręcznego, krojenie na układach wykroju
LUBAWA S.A. - 2016-01-12 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
jw.
Zakład Usług Taborowych "REMTRAK" Sp. z o.o. Toruń - 2017-03-31 - Warszawa (mazowieckie)
wg. stanowiska
"PRONAR" Sp. z o.o. w Narwi - 2017-11-08 - Narew (podlaskie)
Kompleksowa obsługa kasy przedsiębiorstwa, przygotowywanie przelewów, prowadzenie ewidencji rozrachunków, prowadzenie i rozliczenie inwentaryzacji
Państwowe Przedsiębiorstwo Przemysłu Meblarskiego i Budownictwa - 2018-01-12 - Potulice (kujawsko-pomorskie)