SAMODZIELNA KSIĘGOWA Makówka oferta pracy "FARMPASZ" Spółka z o.o. w Makówce
Stanowisko: SAMODZIELNA KSIĘGOWA
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie pełnej księgowości, kadry, naliczanie listy płac, rozrachunki z kontrahentami, Urzędem Skarbowym i ZUS, wystawianie dokumentów sprzedażowych i magazynowych
Data publikacji: 2019-01-10
Lokalizacja: Makówka (podlaskie)
Pracodawca: "FARMPASZ" Spółka z o.o. w Makówce
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:17-210 Makówka 79, powiat: hajnowski, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie pełnej księgowości, kadry, naliczanie listy płac, rozrachunki z kontrahentami, Urzędem Skarbowym i ZUS, wystawianie dokumentów sprzedażowych i magazynowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
wys. wynagrodzenia do uzgodnienia; możliwość zatrudnienia na czas nieokreślony
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SAMODZIELNA KSIĘGOWA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Makówka
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: hajnowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Narew
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: finanse, księgowość, rachunkowość
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa programów komputerowych
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie zawodowe minimum 2 lata na równorzędnym (księgowa) lub podobnym stanowisku, umiejętność obsługi komputera, programu Płatnik, dodatkowym atutem będzie znajomość programu Symfonia i Subiekt GT
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: "FARMPASZ" Spółka z o.o. w Makówce
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Hajnówce
Adres pracodawcy:
17-210 Makówka 79, powiat: hajnowski, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: hajnowski
Gmina pracodawcy: Narew
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Makówka
Numer budynku pracodawcy: 79
Profil działalności pracodawcy: produkcja paszy dla zwierząt gospodarskich
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Hajnówce
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 10.01.2019
Oferta pracy ważna do: 08.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 10.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 10.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Bieżące utrzymanie i konserwacja instalacji technicznych,naprawy usterek i konserwacja ,prace drobne,prace elektryczne
FHMM Sp. z o.o. - 2018-03-07 - Oborniki Śląskie (dolnośląskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1) Odpowiedzialność merytoryczna przy przeprowadzaniu postępowań przetargowych.2) Nadzór nad prowadzeniem postępowań w zakresie zamówień publicznych realizowanych przez Uczelnię dotyczących dostaw, usług i robót budowlanych.3) Potwierdzenie prawidłowości ustalenia szacunkowej wartości zamówienia.4) Przyjmowanie wniosków o udzielenie zamówienia publicznego w celu realizacji zamówienia, do którego mają zastosowanie przepisy o zamówieniach publicznych.5) Organizowanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.6) Przygotowywanie decyzji w sprawie powołania Komisji Przetargowej.7) Sporządzanie projektów umów SIWZ dotyczących zamówień publicznych.8) Współpraca z Komisjami Przetargowymi w zakresie stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych.9) Wykonywanie czynności należących do członków Komisji Przetargowych, określonych w Regulaminie udzielania zamówień publicznych w PWSZ w Płocku.10) Prowadzenie Rejestru Zawieranych Umów.11) Przechowywanie dokumentacji związanej z prowadzonymi przez Uczelnię przetargami i zawieranymi umowami.12) Prawidłowe przygotowanie akt spraw postępowań ostatecznie zakończonych do Archiwum.13) Nadzór funkcjonalny w stosunku do jednostek organizacyjnych Uczelni w zakresie prawidłowego realizowania postępowań ustawy Prawo zamówień publicznych oraz zamówień poniżej 30 000 euro.14) Dokonywanie zakupów na potrzeby Uczelni.15) Przygotowanie zleceń, projektów umów oraz nadzór nad realizacją zamówień poniżej 30 000 euro.16) Przyjmowanie od jednostek Uczelni informacji niezbędnych do przygotowania rocznego planu zamówień publicznych (w tym wstępnego planu zamówień publicznych). Sporządzanie planu zamówień publicznych oraz dokonywanie jego bieżącej aktualizacji.17) Przygotowywanie rocznych sprawozdań z przeprowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.18) Opracowywanie i uaktualnianie wewnętrznych regulacji prawnych w zakresie realizacji zamówień publicznych.19) Organizacja szkoleń z zakresu zamówień publicznych.20) Gromadzenie i udostępnianie literatury z zakresu zamówień publicznych, udzielanie informacji i porad pracownikom Uczelni z zakresu stosowania ustawy o zamówieniach publicznych.
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku - 2018-06-20 - Płock (mazowieckie)
Nauczyciel przedmiotów zawodowych w branży mechanicznej i samochodowej
Zespół Szkół Mechanicznych w Bolesławcu - 2018-07-26 - Bolesławiec (dolnośląskie)
szlifowanie elementów metalowych i ich spawanie
ZBIGNIEW KOWALIK TECHNIKO - 2015-11-30 - Skuszew (mazowieckie)
prowadzenie ksiąg rachunkowych,samodzielne dekretowanie i księgowanie dokumentów,prowadzenie ewidencji VAT i sporządzanie deklaracji VAT,kontrola prawidłowości sald dotyczących rozliczeń publiczno-prawnych, prowadzenie ewidencji środków trwałych, oraz naliczanie amortyzacji, sporządzanie kalkulacji podatku dochodowego oraz deklaracji rolniczej,kontakty z instytucjami skarbowymi, wystawianie i księgowanie faktur,kompleksowe prowadzenie spraw kadrowo-płacowych,sporządznie deklaracji ZUS.
"PERSONIKA" MONIKA NILEPIUK - 2018-09-24 - Kraków (małopolskie)
handel artykułami polowergo z Bangladeuszu, nawiązywanie kontaktów z dostawcami towarów z bangladeszu,język niezbędny po do wykonywania obowiązków
kontakt przez PUP - 2018-11-27 - Warszawa (mazowieckie)
1. Kontrola formalno -rachunkowa zewnętrznych dokumentów księgowych.2. Monitorowanie prawidłowego obiegu dokumentów oraz archiwizacja dokumentów finansowo- księgowych.3. Dekretowanie i wprowadzanie do ewidencji dokumentów księgowych- transakcji finansowych, rozliczeń międzyokresowych, rozliczeń pracowniczych, pozostałych operacji wewnętrznych.4. Wprowadzanie płatności do systemu bankowego.5. Sporządzanie deklaracji CIT, podatku od nieruchomości oraz innych deklaracji podatkowych wymaganych przepisami prawa.6. Sporządzanie i składanie sprawozdań finansowych GUS.7. Koordynacja działań związanych z zamknięciem miesiąca oraz raportowania.8. Przeprowadzanie bieżącej kontroli kont (analiza rozrachunków z klientami, publiczno-prawnych, kosztowych).9. Optymalizacja procesów księgowych (np. proponowanie zmian w systemie księgowym).10. Sporządzanie miesięcznych raportów finansowych, w tym ustalanie wyniku finansowego, na potrzeby Spółki i instytucji zewnętrznych.11. Analiza bieżących kosztów Spółki pod kątem ich optymalizacji.12. Aktywny udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych.13. Aktywny udział w tworzeniu planu finansowo- rzeczowego na kolejny rok obrotowy.14. Przygotowywanie raportów, zestawień i analiz na potrzeby Zarządu oraz instytucji zewnętrznych.Godziny pracy od 7.00 do 15.00
Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. - 2018-10-09 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
-rejestracja pacjentów,-pobieranie krwi do badań,-prowadzenie dokumentacji,-wykonywanie EKG
VITA-MED Witold Pawłowski - 2016-08-24 - Świdnica (dolnośląskie)
Budownictwo - remonty i wykończenie wnętrz
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Łódź (łódzkie)
dostarczanie paczek
USŁUGI TRANSPORTOWE KOMANDZIK ANDRZEJ - 2016-04-05 - Gliwice (śląskie)
Naprawa wózków widłowych z napędem spalinowym.
BKM SERWIS Sp. z o.o. - 2016-03-18 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Obsługa maszyn rolniczych, prace przy bydle, prace polowe.
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Chobot (małopolskie)
sprzedaż produktów oferowanych przez sklep; organizowanie zaopatrzenia; przyjmowanie dostaw; sprawdzanie towarów pod względem ilościowym i jakościowym; przygotowywanie produktów do sprzedaży; wystawianie i układanie towaru na półkach; dbanie o czystość w sklepie i wokół sklepu; przestrzeganie przepisów bhp
kontakt przez PUP - 2018-10-23 - Piasek (zachodniopomorskie)
transport krajowy
kontakt przez PUP - 2016-01-08 - Suwałki (podlaskie)
w/g potrzeb
ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH CELINY Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-04-06 - Micigózd (świętokrzyskie)
KIEROWANIE ROBOTAMI BUDOWLANYMI.
Usługi Ogólnobudowlane Damian Kubiak Polkowice - 2016-02-05 - Polkowice (dolnośląskie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: prowadziła kompleksową ewidencję projektów finansowanych ze srodków Unii Europejskiej realizowanych przez CUW Katowice i jednostki obsługiwane zgodnie z zobowiązującymi przepisami. Księgowała dokumenty finansowo-ksiegowe zgodnie z montażem projektu. Opisywała dokumenty ksiegowe. Opracowywała karty projektów w uzgodnieniu z kierownikami i księgowymi projektów. Weryfikowała i udzielała pomocy merytorycznej przy przygotowywaniu dokumentów i wniosków o płatność oraz zmian w WPF księgowym projektów. Wprowadzała dane do system LSI na wniosek przełożonego. Przeprowadzała kontrolę formalno-rachunkową dokumentów związanych z realizacja projektów na bieżąco monitorowała przepisy prawne dot. Projektów. Przygotowywała projekty korespondencji prowadzonej przez Referat.- Wynagrodzenie: od 2900 do 3480 zł/brutto, płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od lutego 2018r.- Praca w godz.: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne ( rachunkowość, finanse, księgowość). Doświadczenie zawodowe przy średnim 4 lat pracy w księgowości, przy wyższym 2 lata pracy w księgowości. Umiejętności: znajomość zasad księgowania projektów unijnych, znajomość programów księgowych, znajomość programów Word i Excel w zakresie podstawowym. Umiejętność obsługi urządzeń biurowych.Wymagania dodatkowe: doświadczenie przy realizacji projektów współfinansowanych ze środków UE. Doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych, w prowadzeniu ewidencji księgowej projektów oraz przygotowaniu wniosków o płatność wraz z załącznikamidoświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych, w prowadzeniu ewidencji księgowej projektów oraz przygotowaniu wniosków o płatność wraz z załącznikami.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2018-01-26 - Katowice (śląskie)
Szczegółowe informacje dostępne na stronie www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy"; Wykształcenie: wyższe, preferowane z zakresu ekonomii, zarządzania bądź administracji; doś. bądź staż w zakresie administracji, doś. w zakresie pisania wniosków o dofinansowanie, realizacji lub rozliczania projektów miękkich; umiejętność obsługi komputera; Zakres obowiązków: prowadzenie działań informacyjnych i doradczych dla kierowników projektów w zakresie pozyskiwania środków w ramach projektów edukacyjnych, pomoc w sporządzaniu wniosków o dof. projektów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
POLITECHNIKA ŚLĄSKA - 2016-10-18 - Gliwice (śląskie)
do uzgodnienia
MG INFRASTRUKTURA MARIAN WOŁCZYK - 2017-03-16 - Rzeszów (podkarpackie)
Umawianie spotkań handlowych z klientami biznesowymi (bez sprzedaży własnej), realizacja założonych planów, raportowanie wyników, praca zdalna w dogodnym czasie.
IQ Energetyka Dariusz Mikrut - 2018-01-04 - Sępólno Krajeńskie (kujawsko-pomorskie)
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów, analiza rynku w zakresie potencjalnych klientów, budowanie utrzymywanie pozytywnych relacji handlowych z Klientami, definiowanie potrzeb klienta oraz fachowe doradzanie w zakresie możliwych rozwiązań, przedstawianie ofert i aktywna promocja oferowanych produktów, negocjowanie umów oraz nadzór nad ich realizacja, kontrolowanie stanu należnosci, realizacja planu sprzedaży, bieżące raportowanie wyników, analiza wyników sprzedaży i planowanie odpowiednich działań w celu zwiększania jej efektywności, realizacja strategii sprzedażowej firmy.
Zakłady Mięsne Nowak - 2016-12-15 - Jankowo Gdańskie (pomorskie)
jw.
Centralny Ośrodek Sportu - 2017-08-25 - Warszawa (mazowieckie)
REFERENT W KSIĘGOWOŚCI
kontakt przez PUP - 2018-04-09 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
montaż szkieletów drewnianych, instalacja pomp ciepła i paneli PV, zarządzanie zasobami ludzkimi, czytanie projektów budowlanych
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Nacmierz (zachodniopomorskie)
-przygotowywanie decyzji administracyjnych w sprawach dot. uposażenia-sporzadzanie wykazu dodtyczacych naleznosci finansowych, kadry-sporzadzanie i wyliczanie gratyfikacji urlopowych-realizowanie wniosków "tanie wczasy"
44 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2018-01-10 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Pracownik produkcji wyrobów betonowych
SZEW-BET W. Szewczyk - 2018-04-09 - Lutcza (podkarpackie)
praca na budowie
PRZEDS. PROD.-HANDLOWE "INTEGRAL" - 2018-02-20 - Strzyżów (podkarpackie)
Sprzedaż artykułów spożywczych i pieczywa, przygotowywanie potraw i dań garmażeryjnych do wydania, wystawianie faktur, składanie zamówień i przyjmowanie towaru do sprzedaży oraz cateringu. Wymagania: wykształcenie zawodowe, sprzedaż i przyrządzanie potraw garmażeryjnych, umiejętność obsługi komputera.
1. MIECZYSŁAW MATYK FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA2. MIECZYSŁAW MATYK GARMAŻ ,,NIEBO W GĘBIE'' - 2017-06-29 - Reda (pomorskie)
- Tworzenie raportów i analiz dotyczących przeprowadzanych akcji handlowych. Planowanie i organizacja działań z obszaru marketingu handlowego. Utrzymywanie relacji z partnerami handlowymi. Kreowanie rozwiązań wspierających sprzedaż.- Wynagrodzenie: od 2500 do 2900 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie -> istnieje możliwość przyuczenia. Mile widziana znajomość programu PC MARKET. Wymagana samodzielność w rozwiązywania problemów. Kontakt OSOBISTY z CV w godzinach: 8:00-15:00 (ul. Rynek 12, 40-003 Katowice) [DOM HANDLOWY "ZENIT". PIĘTRO V - Pokój 514 lub 508].
POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW "SPOŁEM" W KATOWICACH - 2018-11-27 - Katowice (śląskie)
Opieka handlowa nad obecnym klientami, aktywne pozyskiwanie nowych klientów, praca w terenie - kompleksowa obsługa województwa pomorskiego i kujawsko-pomorskiego.
SCHULLER EH'KLAR POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-16 - Ustroń (śląskie)