SAMODZIELNA KSIĘGOWA Makówka oferta pracy "FARMPASZ" Spółka z o.o. w Makówce

Stanowisko: SAMODZIELNA KSIĘGOWA

Wynagrodzenie: od 3 000 PLN

Zakres obowiązków: prowadzenie pełnej księgowości, kadry, naliczanie listy płac, rozrachunki z kontrahentami, Urzędem Skarbowym i ZUS, wystawianie dokumentów sprzedażowych i magazynowych

Data publikacji: 2019-01-10

Lokalizacja: Makówka (podlaskie)

Pracodawca: "FARMPASZ" Spółka z o.o. w Makówce

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
17-210 Makówka 79, powiat: hajnowski, woj: podlaskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
prowadzenie pełnej księgowości, kadry, naliczanie listy płac, rozrachunki z kontrahentami, Urzędem Skarbowym i ZUS, wystawianie dokumentów sprzedażowych i magazynowych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: dwie zmiany

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
wys. wynagrodzenia do uzgodnienia; możliwość zatrudnienia na czas nieokreślony

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SAMODZIELNA KSIĘGOWA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Makówka

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: hajnowski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Narew

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: księgowy

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: finanse, księgowość, rachunkowość

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa programów komputerowych

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie zawodowe minimum 2 lata na równorzędnym (księgowa) lub podobnym stanowisku, umiejętność obsługi komputera, programu Płatnik, dodatkowym atutem będzie znajomość programu Symfonia i Subiekt GT

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2

Nazwa pracodawcy: "FARMPASZ" Spółka z o.o. w Makówce

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Hajnówce

Adres pracodawcy:
17-210 Makówka 79, powiat: hajnowski, woj: podlaskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: podlaskie

Powiat pracodawcy: hajnowski

Gmina pracodawcy: Narew

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Makówka

Numer budynku pracodawcy: 79

Profil działalności pracodawcy: produkcja paszy dla zwierząt gospodarskich

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Hajnówce

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy

Data dodania oferty pracy: 10.01.2019

Oferta pracy ważna do: 08.02.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 10.01.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 10.01.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

KONSERWATOR - do 2 200 PLN

Bieżące utrzymanie i konserwacja instalacji technicznych,naprawy usterek i konserwacja ,prace drobne,prace elektryczne
FHMM Sp. z o.o. - 2018-03-07 - Oborniki Śląskie (dolnośląskie)

SAMODZIELNY REFERENT ADMINISTRACYJNY - od 2 100 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1) Odpowiedzialność merytoryczna przy przeprowadzaniu postępowań przetargowych.2) Nadzór nad prowadzeniem postępowań w zakresie zamówień publicznych realizowanych przez Uczelnię dotyczących dostaw, usług i robót budowlanych.3) Potwierdzenie prawidłowości ustalenia szacunkowej wartości zamówienia.4) Przyjmowanie wniosków o udzielenie zamówienia publicznego w celu realizacji zamówienia, do którego mają zastosowanie przepisy o zamówieniach publicznych.5) Organizowanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.6) Przygotowywanie decyzji w sprawie powołania Komisji Przetargowej.7) Sporządzanie projektów umów SIWZ dotyczących zamówień publicznych.8) Współpraca z Komisjami Przetargowymi w zakresie stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych.9) Wykonywanie czynności należących do członków Komisji Przetargowych, określonych w Regulaminie udzielania zamówień publicznych w PWSZ w Płocku.10) Prowadzenie Rejestru Zawieranych Umów.11) Przechowywanie dokumentacji związanej z prowadzonymi przez Uczelnię przetargami i zawieranymi umowami.12) Prawidłowe przygotowanie akt spraw postępowań ostatecznie zakończonych do Archiwum.13) Nadzór funkcjonalny w stosunku do jednostek organizacyjnych Uczelni w zakresie prawidłowego realizowania postępowań ustawy Prawo zamówień publicznych oraz zamówień poniżej 30 000 euro.14) Dokonywanie zakupów na potrzeby Uczelni.15) Przygotowanie zleceń, projektów umów oraz nadzór nad realizacją zamówień poniżej 30 000 euro.16) Przyjmowanie od jednostek Uczelni informacji niezbędnych do przygotowania rocznego planu zamówień publicznych (w tym wstępnego planu zamówień publicznych). Sporządzanie planu zamówień publicznych oraz dokonywanie jego bieżącej aktualizacji.17) Przygotowywanie rocznych sprawozdań z przeprowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.18) Opracowywanie i uaktualnianie wewnętrznych regulacji prawnych w zakresie realizacji zamówień publicznych.19) Organizacja szkoleń z zakresu zamówień publicznych.20) Gromadzenie i udostępnianie literatury z zakresu zamówień publicznych, udzielanie informacji i porad pracownikom Uczelni z zakresu stosowania ustawy o zamówieniach publicznych.
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku - 2018-06-20 - Płock (mazowieckie)

NAUCZYCIEL PRZEDMIOTÓW ZAWODOWYCH W BRANŻY MECHANICZNEJ I SAMOCHODOWEJ - 2 417 - 3 317 PLN

Nauczyciel przedmiotów zawodowych w branży mechanicznej i samochodowej
Zespół Szkół Mechanicznych w Bolesławcu - 2018-07-26 - Bolesławiec (dolnośląskie)

ŚLUSARZ- SPAWACZ - od 2 500 PLN

szlifowanie elementów metalowych i ich spawanie
ZBIGNIEW KOWALIK TECHNIKO - 2015-11-30 - Skuszew (mazowieckie)

SAMODZIELNY KSIĘGOWY I KADROWY - 4 000 - 6 000 PLN

prowadzenie ksiąg rachunkowych,samodzielne dekretowanie i księgowanie dokumentów,prowadzenie ewidencji VAT i sporządzanie deklaracji VAT,kontrola prawidłowości sald dotyczących rozliczeń publiczno-prawnych, prowadzenie ewidencji środków trwałych, oraz naliczanie amortyzacji, sporządzanie kalkulacji podatku dochodowego oraz deklaracji rolniczej,kontakty z instytucjami skarbowymi, wystawianie i księgowanie faktur,kompleksowe prowadzenie spraw kadrowo-płacowych,sporządznie deklaracji ZUS.
"PERSONIKA" MONIKA NILEPIUK - 2018-09-24 - Kraków (małopolskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY 175 A - od 2 500 PLN

handel artykułami polowergo z Bangladeuszu, nawiązywanie kontaktów z dostawcami towarów z bangladeszu,język niezbędny po do wykonywania obowiązków
kontakt przez PUP - 2018-11-27 - Warszawa (mazowieckie)

SAMODZIELNY KSIĘGOWY - od 3 500 PLN

1. Kontrola formalno -rachunkowa zewnętrznych dokumentów księgowych.2. Monitorowanie prawidłowego obiegu dokumentów oraz archiwizacja dokumentów finansowo- księgowych.3. Dekretowanie i wprowadzanie do ewidencji dokumentów księgowych- transakcji finansowych, rozliczeń międzyokresowych, rozliczeń pracowniczych, pozostałych operacji wewnętrznych.4. Wprowadzanie płatności do systemu bankowego.5. Sporządzanie deklaracji CIT, podatku od nieruchomości oraz innych deklaracji podatkowych wymaganych przepisami prawa.6. Sporządzanie i składanie sprawozdań finansowych GUS.7. Koordynacja działań związanych z zamknięciem miesiąca oraz raportowania.8. Przeprowadzanie bieżącej kontroli kont (analiza rozrachunków z klientami, publiczno-prawnych, kosztowych).9. Optymalizacja procesów księgowych (np. proponowanie zmian w systemie księgowym).10. Sporządzanie miesięcznych raportów finansowych, w tym ustalanie wyniku finansowego, na potrzeby Spółki i instytucji zewnętrznych.11. Analiza bieżących kosztów Spółki pod kątem ich optymalizacji.12. Aktywny udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych.13. Aktywny udział w tworzeniu planu finansowo- rzeczowego na kolejny rok obrotowy.14. Przygotowywanie raportów, zestawień i analiz na potrzeby Zarządu oraz instytucji zewnętrznych.Godziny pracy od 7.00 do 15.00
Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. - 2018-10-09 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

PIELĘGNIARKA - 1287 - 11 - 15 PLN

-rejestracja pacjentów,-pobieranie krwi do badań,-prowadzenie dokumentacji,-wykonywanie EKG
VITA-MED Witold Pawłowski - 2016-08-24 - Świdnica (dolnośląskie)

SAMODZIELNY GLAZURNIK - od 4 000 PLN

Budownictwo - remonty i wykończenie wnętrz
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Łódź (łódzkie)

KURIER DHL - od 1 850 PLN

dostarczanie paczek
USŁUGI TRANSPORTOWE KOMANDZIK ANDRZEJ - 2016-04-05 - Gliwice (śląskie)

MECHANIK - 1 850 - 3 500 PLN

Naprawa wózków widłowych z napędem spalinowym.
BKM SERWIS Sp. z o.o. - 2016-03-18 - Bolesławiec (dolnośląskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 1 850 PLN

Obsługa maszyn rolniczych, prace przy bydle, prace polowe.
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Chobot (małopolskie)

SPRZEDAWCA - od 2 350 PLN

sprzedaż produktów oferowanych przez sklep; organizowanie zaopatrzenia; przyjmowanie dostaw; sprawdzanie towarów pod względem ilościowym i jakościowym; przygotowywanie produktów do sprzedaży; wystawianie i układanie towaru na półkach; dbanie o czystość w sklepie i wokół sklepu; przestrzeganie przepisów bhp
kontakt przez PUP - 2018-10-23 - Piasek (zachodniopomorskie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO - od 1 850 PLN

transport krajowy
kontakt przez PUP - 2016-01-08 - Suwałki (podlaskie)

KIEROWNIK BUDOWY - 4 000 - 5 000 PLN

KIEROWANIE ROBOTAMI BUDOWLANYMI.
Usługi Ogólnobudowlane Damian Kubiak Polkowice - 2016-02-05 - Polkowice (dolnośląskie)

SAMODZIELNY REFERENT W REFERACIE FUNDUSZY STYPENDIALNYCH I EWIDENCJI PROJEKTÓW - 2 900 - 3 480 PLN

- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: prowadziła kompleksową ewidencję projektów finansowanych ze srodków Unii Europejskiej realizowanych przez CUW Katowice i jednostki obsługiwane zgodnie z zobowiązującymi przepisami. Księgowała dokumenty finansowo-ksiegowe zgodnie z montażem projektu. Opisywała dokumenty ksiegowe. Opracowywała karty projektów w uzgodnieniu z kierownikami i księgowymi projektów. Weryfikowała i udzielała pomocy merytorycznej przy przygotowywaniu dokumentów i wniosków o płatność oraz zmian w WPF księgowym projektów. Wprowadzała dane do system LSI na wniosek przełożonego. Przeprowadzała kontrolę formalno-rachunkową dokumentów związanych z realizacja projektów na bieżąco monitorowała przepisy prawne dot. Projektów. Przygotowywała projekty korespondencji prowadzonej przez Referat.- Wynagrodzenie: od 2900 do 3480 zł/brutto, płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od lutego 2018r.- Praca w godz.: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne ( rachunkowość, finanse, księgowość). Doświadczenie zawodowe przy średnim 4 lat pracy w księgowości, przy wyższym 2 lata pracy w księgowości. Umiejętności: znajomość zasad księgowania projektów unijnych, znajomość programów księgowych, znajomość programów Word i Excel w zakresie podstawowym. Umiejętność obsługi urządzeń biurowych.Wymagania dodatkowe: doświadczenie przy realizacji projektów współfinansowanych ze środków UE. Doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych, w prowadzeniu ewidencji księgowej projektów oraz przygotowaniu wniosków o płatność wraz z załącznikamidoświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych, w prowadzeniu ewidencji księgowej projektów oraz przygotowaniu wniosków o płatność wraz z załącznikami.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2018-01-26 - Katowice (śląskie)

SAMODZIELNY REFERENT ADMINISTRACYJNY W CENTRUM ZARZĄDZANIA PROJEKTAMI - BIURO OBSŁUGI PROJEKTÓW EDUKACYJNYCH - od 2 384 PLN

Szczegółowe informacje dostępne na stronie www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy"; Wykształcenie: wyższe, preferowane z zakresu ekonomii, zarządzania bądź administracji; doś. bądź staż w zakresie administracji, doś. w zakresie pisania wniosków o dofinansowanie, realizacji lub rozliczania projektów miękkich; umiejętność obsługi komputera; Zakres obowiązków: prowadzenie działań informacyjnych i doradczych dla kierowników projektów w zakresie pozyskiwania środków w ramach projektów edukacyjnych, pomoc w sporządzaniu wniosków o dof. projektów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
POLITECHNIKA ŚLĄSKA - 2016-10-18 - Gliwice (śląskie)

SAMODZIELNY KONSULTANT DS. UMAWIANIA SPOTKAŃ B2B - od 2 400 PLN

Umawianie spotkań handlowych z klientami biznesowymi (bez sprzedaży własnej), realizacja założonych planów, raportowanie wyników, praca zdalna w dogodnym czasie.
IQ Energetyka Dariusz Mikrut - 2018-01-04 - Sępólno Krajeńskie (kujawsko-pomorskie)

PRZEDSTAWICIEL DS. KANAŁU HORECA - do 2 000 PLN

Aktywne pozyskiwanie nowych klientów, analiza rynku w zakresie potencjalnych klientów, budowanie utrzymywanie pozytywnych relacji handlowych z Klientami, definiowanie potrzeb klienta oraz fachowe doradzanie w zakresie możliwych rozwiązań, przedstawianie ofert i aktywna promocja oferowanych produktów, negocjowanie umów oraz nadzór nad ich realizacja, kontrolowanie stanu należnosci, realizacja planu sprzedaży, bieżące raportowanie wyników, analiza wyników sprzedaży i planowanie odpowiednich działań w celu zwiększania jej efektywności, realizacja strategii sprzedażowej firmy.
Zakłady Mięsne Nowak - 2016-12-15 - Jankowo Gdańskie (pomorskie)

REFERENT W KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

REFERENT W KSIĘGOWOŚCI
kontakt przez PUP - 2018-04-09 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)

MONTER DOMÓW DREWNIANYCH - od 1 850 PLN

montaż szkieletów drewnianych, instalacja pomp ciepła i paneli PV, zarządzanie zasobami ludzkimi, czytanie projektów budowlanych
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Nacmierz (zachodniopomorskie)

SAMODZIELNY REFERENT - od 2 100 PLN

-przygotowywanie decyzji administracyjnych w sprawach dot. uposażenia-sporzadzanie wykazu dodtyczacych naleznosci finansowych, kadry-sporzadzanie i wyliczanie gratyfikacji urlopowych-realizowanie wniosków "tanie wczasy"
44 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2018-01-10 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI WYROBÓW BETONOWYCH - od 3 000 PLN

Pracownik produkcji wyrobów betonowych
SZEW-BET W. Szewczyk - 2018-04-09 - Lutcza (podkarpackie)

OBSŁUGA KLIENTA GARMAŻERYJNEGO - od 2 000 PLN

Sprzedaż artykułów spożywczych i pieczywa, przygotowywanie potraw i dań garmażeryjnych do wydania, wystawianie faktur, składanie zamówień i przyjmowanie towaru do sprzedaży oraz cateringu. Wymagania: wykształcenie zawodowe, sprzedaż i przyrządzanie potraw garmażeryjnych, umiejętność obsługi komputera.
1. MIECZYSŁAW MATYK FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA2. MIECZYSŁAW MATYK GARMAŻ ,,NIEBO W GĘBIE'' - 2017-06-29 - Reda (pomorskie)

SAMODZIELNY REFERENT DS. HANDLOWYCH - 2 500 - 2 900 PLN

- Tworzenie raportów i analiz dotyczących przeprowadzanych akcji handlowych. Planowanie i organizacja działań z obszaru marketingu handlowego. Utrzymywanie relacji z partnerami handlowymi. Kreowanie rozwiązań wspierających sprzedaż.- Wynagrodzenie: od 2500 do 2900 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie -> istnieje możliwość przyuczenia. Mile widziana znajomość programu PC MARKET. Wymagana samodzielność w rozwiązywania problemów. Kontakt OSOBISTY z CV w godzinach: 8:00-15:00 (ul. Rynek 12, 40-003 Katowice) [DOM HANDLOWY "ZENIT". PIĘTRO V - Pokój 514 lub 508].
POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW "SPOŁEM" W KATOWICACH - 2018-11-27 - Katowice (śląskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 1 850 PLN

Opieka handlowa nad obecnym klientami, aktywne pozyskiwanie nowych klientów, praca w terenie - kompleksowa obsługa województwa pomorskiego i kujawsko-pomorskiego.
SCHULLER EH'KLAR POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-16 - Ustroń (śląskie)


Wybierz powiat