SAMODZIELNA KSIĘGOWA Grudziądz oferta pracy POLMLEK GRUDZIĄDZ Sp. z o. o.
Stanowisko: SAMODZIELNA KSIĘGOWA
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Zgodny
Data publikacji: 2017-01-20
Lokalizacja: Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: POLMLEK GRUDZIĄDZ Sp. z o. o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Magazynowa 8, 86-300 Grudziądz, powiat: m. Grudziądz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Zgodny
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: do uzgodnienia z pracodawcą
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SAMODZIELNA KSIĘGOWA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Grudziądz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Grudziądz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Grudziądz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.01.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe, 3-letnie doświadczenie, znajomość przepisów podatkowych, umiejętność efektywnego myślenia i rozwiązywania problemów, sumienność, dokładność, dobra organizacja pracy. Praca na umowę o pracę, w pełnym etacie.
Nazwa pracodawcy: POLMLEK GRUDZIĄDZ Sp. z o. o.
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu
Adres pracodawcy:
Parkowa 22, 86-300 Grudziądz, powiat: m. Grudziądz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, skierowanie do pracyKontakt tel. 56-45-01-638w godz. 8:00-16:00e-mail: kadry (at) polmlekgrudziadz.pl
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Grudziądz
Gmina pracodawcy: Grudziądz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Grudziądz
Ulica pracodawcy: Parkowa
Numer budynku pracodawcy: 22
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 20.01.2017
Oferta pracy ważna do: 20.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 20.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 20.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Naprawy samochodów, praca w godz. 7-15, 10-18
KDB Auto-Service sp. z o. o. - 2016-04-14 - Opole (opolskie)
Wykonywanie posadzek żywicznych.Doświadczenie zawodowe mile widziane.MOŻLIWOŚĆ PRZYUCZENIA.Miejsce pracy: Warszawa - zapewniony dojazd.
POLIBAU Tomasz Łoza - 2016-07-29 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
Pracownik ogólnobudowlany - murarz - tynkarz/ murowanie, układanie elementów ściennych z pustaków styropianowych do budowy domów pasywnych i energooszczędnych zgodnie z technologią Izodom 2000, obsługa pomy do betonu - zalewanie betonem ww. elementów, wypełnianie szalunków betonem przy użyciu pompy do betonu, tynkowanie
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Łódź (łódzkie)
Samodzielny referent rozliczeń kont płatników składek oraz realizacji dochodów
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
Sprzedaż kwiatów, układanie bukietów.
KWIACIARNIA " BERBERYS" VIOLETTA NOWACZYK - 2016-11-10 - Jarocin (wielkopolskie)
informowanie, pomoc i doradztwo w zakresie przygotowania wnioskówaplikacyjnych, wspierających rozwój Uczelni; wyszukiwanie możliwościubiegania się o zewnętrzne źródła finansowania na rzecz rozwoju i wzmocnieniapotencjału Uczelni; udostępnianie, aktualizacja informacji o możliwościachwspółpracy z podmiotami gospodarczymi; udział w spotkaniach informacyjnychoraz szkoleniach praktycznych, dotyczących poszczególnych konkursów zfunduszy europejskich; przygotowywanie dokumentów aplikacyjnych dokonkursów z funduszy europejskich w zakresie rozwoju i wzmocnienia potencjałuUczelni; realizacja i rozliczanie projektów; opracowywanie projektów aktównormatywnych (zarządzenia, instrukcje, wytyczne, regulaminy) z zakresudziałalności biura., praca w godz. 7-15
Politechnika Opolska - 2017-09-05 - Opole (opolskie)
obsługa solarium, dbanie o porządek, obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Poznań (wielkopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
montaż instalacji elektrycznej niskoprądowej, sieci oraz linii energetycznej
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Łódź (łódzkie)
Roboty budowlane
ZAKŁAD USŁUG OGÓLNOBUDOWLANYCH ROBERT STRZELECKI - 2017-12-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie magazynów: środków czystości i żywieniowego, prowadzenie dokumentacji magazynowej, raportów żywieniowych, sporządzanie jadłospisów, nadzór nad ich realizacją, planowanie i prowadzenie zbiorowego żywienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, zaopatrywanie placówki w art. spożywcze, środki czystości, odzież roboczą - zgodnie z ustawą Pzp, sporządzanie miesięcznych zestawień oraz sprawozdań, zaopatrywanie pracowników w odzież roboczą, prowadzenie kartotek odzieży roboczej oraz środków ochrony indywidualnej, prowadzenie ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz wyposażenia, prowadzenie spisu inwentarza,prowadzenie dokumentacji związana z zakupem, sprzedażą i likwidacją środków trwałych, wyposażenia.
ZAKŁAD POPRAWCZY - 2018-07-10 - Gdańsk (pomorskie)
prowadzenie dokumentacji, opracowanie planow zatrudnienia bazowego, prowadzenie bieżących spraw pracownikow, prowadzenie listy obecności, bieżąca aktualizacja danych, organizowanie i prowadzenie szkoleń
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Białystok (podlaskie)
przeróbki, usługi krawieckie
HALINA TOBOLSKA Studio Krawieckie - 2015-12-02 - Poznań (wielkopolskie)
Zakres zadań:1) koordynowanie działań związanych z przeprowadzaniem konsultacji społecznych przez poszczególne wydziały i jednostki organizacyjne Miasta oraz ich nadzorowanie pod względem formalno-prawnym,2) koordynacja działań jednostek organizacyjnych w zakresie komunikacji społecznej,3) realizowanie projektów z zakresu komunikacji społecznej skierowanych do mieszkańców,4) współpraca w zakresie komunikacji społecznej z organizacjami pozarządowymi i innymi organizacjami, których celem jest rozwój miasta i społeczeństwa obywatelskiego,5) współpraca z jednostkami w zakresie diagnozowania i rozwiązywania konfliktów społecznych,6) prowadzenie wszelkich spraw związanych z polityką informacyjną Burmistrza i Rady Miasta, w tym: przygotowywanie i prowadzenie konferencji prasowych, przygotowywanie prezentacji i innych materiałów dotyczących pracy samorządu,7) przygotowywanie materiałów z pracy Burmistrza, Rady i Urzędu dla prasy, radiai telewizji oraz innych mediów,8) dbanie o właściwy wizerunek Miasta, władz samorządowych i administracji w krajui zagranicą,9) ścisła współpraca z naczelnikami wydziałów w zakresie informacji zamieszczanych na oficjalnej stronie internetowej Miasta, a dotyczących pracy Urzędu, nadzór redakcyjny nad tymi informacjami,10) współorganizowanie obchodów, rocznic, uroczystości i świąt państwowych,11) organizowanie wizyt osobistości życia publicznego wraz z obsługą tych wizyt,12) prowadzenie kalendarium rocznic i wydarzeń związanych z życiem społeczno-gospodarczym mieszkańców. 4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:Praca w siedzibie Urzędu Miasta, budynek biurowy bez windy. Ciągi komunikacyjne i drzwi w budynku o odpowiedniej szerokości. Z parteru na piętro jest podjazd dla osób niepełnosprawnych. Praca przy monitorze ekranowym. Zatrudnienie na czas określony, w pełnym wymiarze czasu pracy z możliwością przedłużenia - zgodnie z art. 16 i 19 ustawy o pracownikach samorządowych. Wynagrodzenie od 3000 zł do 5000 zł brutto.
Urząd Miasta Ustka - 2017-10-20 - Ustka (pomorskie)
pozyskiwanie pracowników do pracy za granicą, podpisywanie umów, reprezentowanie firmy na targach
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Kluczbork (opolskie)
Organizacja pracy kurierów.
GEIS PARCEL PL Sp. z o.o. - 2018-03-22 - Kalisz (wielkopolskie)
prace gospodarczo-porządkowe
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Zakres obowiązków:1. Nadzór nad działalnością komórek kadrowych w podległych jednostkach organizacyjnych.2. Udział w kontrolach podległych jednostek organizacyjnych w zakresie przestrzegania przepisów prawa pracy.3. Wypracowywanie propozycji rozwiązań problemów wynikających ze stosunku pracy, zgłaszanych w skargach i pismach z podległych jednostek.4. Interpretacja przepisów i sporządzanie opinii z zakresu prawa pracy.5. Współudział w prowadzeniu bieżącej dokumentacji w zakresie spraw pracowniczych. Rodzaj umowy: umowa na czas określony w celu zastępstwa (w pełnym wymiarze czasu pracy).
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2017-02-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
instalowanie, montaż urządzeń i instalacji sanitarnych, kontakt z klientami zagranicznymi
RAFMONT RAFAŁ JARANOWSKI - 2016-08-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Według stanowiska - praca w kwiaciarni w Krakowie Borku Fałęckim.
RAFAŁ KNAPIK FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA RAFA - 2015-11-30 - Kraków (małopolskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1. Prowadzenie ewidencji księgowej Funduszu Pomocy Materialnej dla Studentów.2. Uzgadnianie płac i składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne, Fundusz Pracy z sekcją płac.3. Naliczanie amortyzacji środków trwałych i przetransportowanie danych do programu finansowo-księgowego celem obciążenia kosztów.4. Sporządzanie kwartalnych sprawozdań z wynagrodzeń RB-70, Z-03, sprawozdań z należności i zobowiązań Uczelni RB-Z, RB-N.5. Analiza kosztów i działalności dydaktycznej, pomocniczej i kosztów ogólnych.6. Sporządzanie deklaracji podatkowych i rozliczenie z Urzędem Skarbowym należności podatkowych związanych z obsługą podatku dochodowego od osób prawnych, podatku VAT (informacja JPK).7. Sporządzanie rocznej sprawozdawczości finansowej.8. Bieżąca analiza należności i zobowiązań Uczelni.9. Kontrolowanie pod względem formalnym i rachunkowym dokumentów finansowych, w tym rozliczanie delegacji służbowych.10. Współudział w opracowywaniu planów finansowych Uczelni.11. Sprawdzanie i rozliczanie inwentaryzacji odnośnie środków trwałych, wyliczanie różnic inwentaryzacyjnych.12. Sporządzanie sprawozdania ze stanu i ruchu środków trwałych.13. Prowadzenie obsługi kasowej Uczelni polegającej na:a. pobieraniu gotówki z banku na podstawie wystawionych czeków, b. wpłaty gotówki z banku do kasy PWSZ,c. sporządzaniu raportów kasowych,d. wypłaty bieżących rachunków, delegacji służbowych (sprawdzonych i zatwierdzonych do wypłaty),e. przyjmowaniu drobnych wpłat gotówkowych na kwitariusz,f. wystawianiu dowodów kasowych: Kasa Przyjmie, Kasa Wypłaci,g. uzgadnianiu stanu kasy,h. wypłaty wynagrodzeń pracowniczych na podstawie list płac, rachunków umów zleceń uprzednio sprawdzonych i zatwierdzonych do wypłaty.14. Sporządzanie przelewów bankowych za pomocą bankowości elektronicznej dotyczących: a. zapłaty wszelkich zobowiązań podatkowych i rozliczeń związanych z pracownikami,b. wypłaty wszystkich stypendiów dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych,c. regulowania zobowiązań za dostarczone materiały i wykonane usługi.15. Przygotowanie list stypendiów studenckich i zapomóg losowych dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych.16. Wystawianie dokumentów wewnętrznych.17. Dokonywanie kontroli pod względem formalno-rachunkowym dokumentów finansowych wpływających do Kwestury i przygotowania ich do zatwierdzenia do wypłaty.18. Wystawianie faktur VAT za wynajem pomieszczeń na sklepiki, dystrybutory i innych składników majątkowych, studentom za opłaty czesnego (na żądanie) oraz podmiotom gospodarczym za usługi edukacyjne i inne.19. Sporządzanie obciążeniowych not księgowych za zużycie energii elektrycznej, wody, konserwacje węzła dla placówek korzystających z powierzchni użytkowej w budynkach Uczelni.20. Sporządzanie PIT-8B z umów zleceń obcych pracowników.21. Prowadzenie rejestrów, ewidencji wszelkich druków ścisłego zarachowania w PWSZ.
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku - 2017-10-16 - Płock (mazowieckie)
Produkcja mebli skrzyniowych
SŁAWOMIR GARBACIAK MEBLE MARZEŃ - 2018-09-07 - Radomsko (łódzkie)
Prealizacja wyznaczonych zadań administracyjnych, odbieranie i rozliczanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, ewidencja czasu pracy, zaopatrywanie w materiały biurowe, organizaowanie spotkan przełozonego z klientami, opisywnie faktur, sporządzanie raportów, wykonywanie poleceń przełożonego, umowa na okres próbny max. 3 m-ce, następnie czas określony, praca w godz. 7-15
Przedsiębiorstwo Remontowe PAK SERWIS Sp zo.o - 2016-03-16 - Brzezie (opolskie)
Pomoc w przygotowywaniu posiłków typu fast-food
kontakt przez OHP - 2018-01-22 - Czeladź (śląskie)
Samodzielny referent zasiłków i referent obsługi klientów
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-07-26 - Ostrołęka (mazowieckie)
Prowadzenie pełnej księgowości. Mile widziane doświadczenie jako księgowa w sp. z.o.o. i księgowości produkcyjnej.
Wyrób i Handel Materiałów Budowlanych "Stelmach" s.c. - 2016-06-14 - Cieniawa (małopolskie)
- WYKONYWANIE PRAC POMOCNICZYCH PRZY WYKONYWANIU NAPRAW WYMURÓWKI KOMÓR KOKSOWNICZYCH- ŁADOWANIE I ROZŁADOWYWANIE MATERIAŁÓW- WYKONYWANIE PRAC ROZBIÓRKOWYCH- SPRZĄTANIE MIEJSC PRACY- USUWANIE RÓŻNYCH PRZESZKÓD- - WYKONYWANIE POLECEŃ PRZEŁOŻONEGO
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Częstochowa (śląskie)
Praca z dziećmi i dorosłymi fizjoterapia,masaż NTD.
Gabinet Integracji Sensorycznej i Fizjoterapii "Pewny Krok" Katarzyna Kulik - 2017-05-19 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
Wprowadzanie do systemu dokumentów z poszczególnych wyciągów bankowych, dekretacja dokumentów ksiegowych.
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Olesno (opolskie)