SAMODZIELNA KSIĘGOWA 252 Żyrardów oferta pracy Pomona Company LTD. Sp.z o.o., Zakład Pracy Chronionej
Stanowisko: SAMODZIELNA KSIĘGOWA 252
Wynagrodzenie: 2 000 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: księgowość, robienie sprawozdań, pełna księgowość
Data publikacji: 2017-09-07
Lokalizacja: Żyrardów (mazowieckie)
Pracodawca: Pomona Company LTD. Sp.z o.o., Zakład Pracy Chronionej
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bolesława Limanowskiego 49a, 96-300 Żyrardów, powiat: żyrardowski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
księgowość, robienie sprawozdań, pełna księgowość
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 000 - 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: zł. brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SAMODZIELNA KSIĘGOWA 252
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Żyrardów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: żyrardowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Żyrardów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 000 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Księgowy (wymagany staż - lata: 5)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: księgowość
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy:
Pomona Company LTD. Sp.z o.o., Zakład Pracy Chronionej
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Żyrardowie
Adres pracodawcy:
Bolesława Limanowskiego 49a, 96-300 Żyrardów, powiat: żyrardowski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: żyrardowski
Gmina pracodawcy: Żyrardów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Żyrardów
Ulica pracodawcy: Bolesława Limanowskiego
Numer budynku pracodawcy: 49a
Profil działalności pracodawcy: założono kartę pracodawcy
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Żyrardowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 07.09.2017
Oferta pracy ważna do: 05.10.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 07.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 07.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wg.stanowiska
Science Investment Joanna Ropka - 2016-09-06 - Słomniki (małopolskie)
Nauka języka angielskiego z młodzieżą
Szkoła Podstawowa im. Króla Kaziemierza Wielkiego - 2017-10-24 - Niepołomice (małopolskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: realizacja zadań zawartych w zarządzeniu Prezydenta Miasta Słupska nr 1018/SC/2017 z 5 października 2017 r..Ważniejsze zadania: wdrażanie i nadzorowanie projektów z zakresu nowych technologii, a w szczególności koordynacja prac nad wdrożeniem Karty Miejskiej; inicjowanie działań obejmujących wdrażanie nowoczesnych technologii na terenie miasta; rozwój innowacyjności wpływającej na efektywność zarządczą, rozwój społeczny i gospodarczy; analizowanie struktur organizacyjnych miasta urzędu, jednostek i spółek miejskich ze wskazaniem obszarów mogących generować oszczędności korzyści; analizowanie realizowanych inwestycji, określanie priorytetów i rekomendowanie zakresów ujmujących dodatkowe elementy infrastrukturalne wpływające na komplementarność i dające wartość dodatnią z realizowanych zadań; analizowanie i rekomendowanie inwestycji pod kątem możliwości uzyskania efektu synergii, korzyści finansowych, ekonomicznych, społecznych; rekomendowanie działań opartych o nowoczesne rozwiązania mogące przynieść dodatkowe korzyści i usprawnić procesy zarządcze miasta; realizacja założeń strategii miasta; prowadzenie kampanii informacyjno edukacyjnych z zakresu korzyści stosowania nowoczesnych technologii; analizowanie posiadanych narzędzi informatycznych wykorzystywanych przez urząd, jednostki, spółki miejskie; analizowanie potrzeb urzędu, jednostek i spółek miejskich z zakresu rozwoju narzędzi informatycznych, wskazywanie możliwości rozwojowych podnoszących efektywność; rekomendowanie działań rozwojowych w zakresie współpracy pomiędzy jednostkami, spółkami i urzędem; upraszczanie i ujednolicanie procesów zarządczych i decyzyjnych poprzez wdrażanie nowoczesnych narzędzi do zarządzania informacją; inicjowanie stworzenia zintegrowanego systemu informacji przestrzennej, będącego strategicznym narzędziem do pracy urzędu i jednostek, w oparciu o który będą udostępniane informacje mieszkańcom w formie otwartych danych z kluczowych obszarów życia miasta; opracowywanie koncepcji działań z zakresu smart city; udostępnianie informacji publicznej i prowadzonych spraw dotyczących jej ponownego wykorzystywania oraz prowadzenia postępowań odwoławczych w tym zakresie w ramach kompetencji stanowiska.IV. Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz łazienkę dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Wynagrodzenie brutto od 1500 zł - 1/2 etatu, w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-10-23 - Słupsk (pomorskie)
obsługa koienta sektora medycznego, przygotowywanie ofert i dokumentacji
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Niepołomice (małopolskie)
prace budowlane
Agora Job sp. z o.o. - 2018-01-09 - Opole (opolskie)
projektowanie mebli
STANRED SP.Z O.O. - 2016-09-14 - Klwatka Królewska (mazowieckie)
do uzgodnienia
SANREJ Sp. z.o.o - 2016-06-20 - Sanok (podkarpackie)
1. Utrzymanie porządku na sali konsumpcyjnej i hotelu.2. Pomoc w kuchni - obieranie warzyw, zmywanie naczyń, utrzymanie porządku w kuchni.3. Inne zadania zlecone przez opiekuna stażu.
kontakt przez PUP - 2017-05-16 - Łęczyca (łódzkie)
wykonywanie sztukaterii zgodnie z dokumentacją projektową, boniowanie (wykonywanie dekoracyjnych elementów dekoracji)
XILIN POLSKA SP. Z O. O. - 2016-09-21 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa jadalni.Praca w godz. 8-16, 12-19 w Grzybowie, również w weekendy. Praca na umowę zlecenie do 31.08.2016r. Pracodawca zapewnia zakwaterowanie.
JADŁODAJNIA Anastazja Kędziora - 2016-05-24 - Grzybowo (zachodniopomorskie)
sprawdzanie dokumentacji, archiwizacja dokumentacji, współpraca z komórkami organizacyjnymi w zakresie archiwizowanej dokumentacji, wprowadzanie danych do systemów informatycznych
kontakt przez PUP - 2017-03-08 - Mysłowice (śląskie)
Czynności pomocnicze przy produkcji pieczywa, przygotowywanie formek, wykańczanie produktów, dbanie o czystość w miejscu pracy.
kontakt przez PUP - 2018-07-26 - Otwock (mazowieckie)
układanie ogórków do słoików
kontakt przez OHP - 2016-07-14 - Zambrów (podlaskie)
Prowadzenie pełniej księgowości zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Weryfikacja dokumentacji i transakcji finansowych firmy. Księgowanie wyciągów bankowych. Przygotowywanie przelewów i płatności.Wsparcie procesów kadrowo płacowych. Sporządzanie dokumentacji podatkowej firmy. Przygotowywanie analiz i sprawozdań księgowych; jedna zmiana (8-16); kontakt z pracodawcą e-mailowy.
Eco Light Led Dominik Ściepko - 2016-03-03 - Słupsk (pomorskie)
przygotowywanie potraw kuchni gruzińskiej
kontakt przez PUP - 2015-11-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zakres obowiązków:1. Aktualizacja dokumentacji technicznej statków powietrznych.2. Nadzór nad zawartością bazy danych biuletynów technicznych.3. Zapewnienie użytkownikom sprzętu lotniczego stałego dostępu do dokumentacji technicznej.4. Kopiowanie i dystrybucja dokumentacji technicznej na nośnikach elektronicznych oraz w wersji papierowej.5. Znajomość klasyfikacji dokumentacji technicznej, umiejętność jej kodyfikowania przy pomocy dokumentacji źródłowej.Wynagrodzenie brutto: od 2.625 zł + premia regulaminowa 25%Rodzaj umowy: umowa na okres próbny (docelowo umowa na czas nieokreślony, w pełnym wymiarze czasu pracy.
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2018-05-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Sprzedaż ubezpieczeń, kontakty z klientami, udział w szkoleniach.
Anna Tomczak - 2017-07-07 - Słowik (łódzkie)
/ Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl / - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:terminowo sporządzała listy płac pracowników i zleceniobiorców wg przydzielonych jednostek, obliczała należny podatek, składki na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i sporządzała niezbędną dokumentację w tym zakresie naliczała wynagrodzenia z tytułu przebywania na zwolnieniu lekarskim zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadziła karty wynagrodzeń i karty zasiłkowe pracowników w obsługiwanych jednostkach.- Wynagrodzenie: 2500-3200 zł brutto - płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe. Data rozpoczęcia pracy po rozstrzygnięciu naboru od lipca 2017r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne, humanistyczne lub inne umożliwiające wykonywanie zadań. Wymagane doświadczenie zawodowe przy średnim 4 lata pracy w tym co najmniej roczne doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych, a przy wyższym 2 lata pracy w tym co najmniej roczne doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych. Wymagana znajomość ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, Kodeks Pracy. Wymagana znajomość obsługi programów płacowych oraz programu Płatnik. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw płacowych w oświacie, znajomość program płacowego.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-06-12 - Katowice (śląskie)
Prace z produktem, dbałość o wygląd wszystkich drogerii Silcare, realizacja zadań marketingowych.
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2018-01-22 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
obsługa księgowa w zakresie KPiR oraz pełnej księgowości
Firma Doradcza Konkret Renata Mączka - 2016-09-09 - Kraków (małopolskie)
kosmetyczka
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
obsługa plotera tnąco-grawerującego,prace w drukarni związane z obsługą komputera i programów graficznych
kontakt przez PUP - 2018-07-23 - Częstochowa (śląskie)
Tworzenie alikacji/standardów dla sterowników przemysłowych, tworzenie wizualizacji procesu, dobór rozwiazań technicznych (programistycznych, sprzętowych, sieciowych) wdrażanie oraz testowanie niedostarczonych rozwiązań/aplikacji, przygotowanie dokumentacji technicznej dla dostarczonych rozwiązań/aplikacji,
KBA Automatic Krzysztof Bochenek - 2016-11-10 - Opole (opolskie)
j.w
EASY SELECT J. Iskra, B. Gostyńska s.c. Agencja Pracy Tymczasowej - 2016-02-04 - Warszawa (mazowieckie)
Praca na maszynach szwalniczych przy szyciu odzieży roboczej.
ROBOD S.A. - 2017-02-23 - Gdańsk (pomorskie)
Samodzielna księgowa
HOTEL CRISTAL PARK Sp. z o. o. - 2018-05-10 - Tarnów (małopolskie)
SPRZEDAŻ OBUWIA (SKLEP CCC-GALERIA RAJ) )
ADLER INTERNATIONAL SP. Z O.O. - 2017-07-14 - Dębica (podkarpackie)
Wykształcenie: wyższe; doświadczenie zawodowe: 2 lata; znajomość programów Optima oraz Rewizor, znajomość zasad prowadzenia pełnej księgowości, przepisów prawa podatkowego oraz ustawy o rachunkowości; zakres obowiązków: prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa podatkowego, rachunkowości oraz wew. procedurami; sporządzanie deklaracji podatkowych i sprawozdań finansowych, ewidencja i weryfikacja dok. księgowych, monitorowanie i nadzorowanie rozrachunków, współpraca z instytucjami zew., obsługa kadrowa; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice; oferta także dla osób z orzeczonym st. niepełnosprawności (stanowisko nie jest dostosowane do pracy dla osoby na wózku inw.);
PROMETEUSZ EURO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-08 - Gliwice (śląskie)
spawanie konstrukcji stalowych metodą MIG, TIG; czytanie rysunków technicznych, wykonywanie prac ślusarskich, obsługa prasy, wykonywanie zadań zleconych
Biuro Handlowe LOBO Bożkiewicz Jacek - 2017-09-28 - Przebędowo (wielkopolskie)
Rozliczanie faktur, produkcji, składanie i rozliczanie zamówień, rozliczanie raportów kasowych. WYMAGANIA: wykształcenie wyższe kierunkowe (ekonomiczne, rachunkowość finanse), 3 lata doświadczenia, biegła obsługa komputera.
Firma Handlowa " KORONA " Janina i Mieczysław Słoma Spółka Jawna - 2016-12-16 - Jarosław (podkarpackie)