RZEŹNIK-WĘDLINIARZ Zawadki oferta pracy DOMOWE WYROBY MIĘSNE ROBERT CIEĆKO
Stanowisko: RZEŹNIK-WĘDLINIARZ
Wynagrodzenie: od 2 720 PLN
Zakres obowiązków: Ubój zwierząt rzeźnych i rozbiór tusz, przerabianie mięsa i podrobów na wędliny i wyroby wędliniarskie zgodnie z instrukcjami i recepturami przy zastosowaniu narzędzi ręcznych, maszyn i urządzeń.
Data publikacji: 2020-03-10
Lokalizacja: Zawadki (lubelskie)
Pracodawca: DOMOWE WYROBY MIĘSNE ROBERT CIEĆKO
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:22-672 Zawadki 10, powiat: tomaszowski, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Ubój zwierząt rzeźnych i rozbiór tusz, przerabianie mięsa i podrobów na wędliny i wyroby wędliniarskie zgodnie z instrukcjami i recepturami przy zastosowaniu narzędzi ręcznych, maszyn i urządzeń.
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 720 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
praca w godzinach 07:00-15:00stawka wynagrodzenia: 17zł/godz
Nazwa stanowiska: RZEŹNIK-WĘDLINIARZ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zawadki
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tomaszowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Susiec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: rzeźnik-wędliniarz
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 720 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.03.2020
Data zakończenia pracy: 15.04.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Rzeźnik-wędliniarz (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: podstawowe
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: gimnazjalne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: zasadnicze zawodowe
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane doświadczenie zawodowe minimum rok na podobnym stanowisku
Nazwa pracodawcy: DOMOWE WYROBY MIĘSNE ROBERT CIEĆKO
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tomaszowie Lubelskim
Adres pracodawcy:
22-672 Zawadki 10, powiat: tomaszowski, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie z PUP
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: pon.-pt., Godziny : 08:00-15:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: tomaszowski
Gmina pracodawcy: Susiec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zawadki
Numer budynku pracodawcy: 10
Profil działalności pracodawcy: masarnia
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tomaszowie Lubelskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: rzeźnik-wędliniarz
Data dodania oferty pracy: 10.03.2020
Oferta pracy ważna do: 31.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 10.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 10.03.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?bd9292a9af534b2a2f69b62255add755
Podobne oferty pracy
Do obowiązków Pracownika ds. obsługi funduszy należy :1)prowadzenie monitoringu w zakresie możliwości pozyskiwania funduszy zewnętrznych na realizację zadań inwestycyjnych ;2)przedstawienie propozycji i możliwości współfinansowania zadań inwestycyjnych Miasta Chełm oraz warun-ków aplikowania wniosków o ich dofinansowanie ;3)przygotowywanie, kompletowanie oraz składanie wniosków o dofinansowanie zadań ze środków zewnętrz-nych;4)prowadzenie spraw administracyjnych i finansowych związanych z realizacją zadań współfinansowanych ze środków zewnętrznych ;5)rozliczenie finansowe i rzeczowe zadań współfinansowanych ze środków zewnętrznych;6)przygotowanie sprawozdań z realizacji zadań oraz stosownych dokumentów dotyczących kontroli, rozliczeń okresowych i ostatecznych ;7)współpraca z organizacjami, organami administracji, jednostkami samorządu, instytucjami lub inwestorami zewnętrznymi w zakresie realizacji zadań inwestycyjnych współfinansowanych ze środków zewnętrznych, realizowania m.im. poprzez:a) przygotowanie projektów umów lub porozumień, dotyczących współpracy przy realizacji zamierzeń inwestycyjnych na terenie miasta Chełm, a także nadzór nad ich realizacją ;b) inicjowanie partnerstw w zakresie wspólnego przygotowania i realizacji przedsięwzięć współfinansowanych ze środ-ków zewnętrznych ;c) przygotowanie projektów odpowiedzi na interpelacje radnych, Wnioski Komisji Rady Miasta, Przewodniczących Rad Osiedli i mieszkańców miasta dotyczące realizacji zadań Departamentu Inwestycji i Rozwoju Urzędu Miasta Chełm ;d) przygotowanie informacji prasowych w ramach działań promocyjnych realizowanych projektów ;e) udzielanie informacji na temat możliwości pozyskiwania środków zewnętrznych na realizację zadań oraz procedur ubiegania się o dofinansowanie przedsięwzięć o charakterze inwestycyjnym i innym.8)W zakresie udzielania zamówień publicznych:a) przygotowanie, prowadzenie postępowań oraz odbiór zamówień na dostawy i usługi o wartości do 30 tys. euro- zgodnie z wewnętrznymi uregulowaniami Urzędu Miasta Chełm;b) szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy realizowane w ramach zawartych umów o dofinansowanie zadań- zgodnie z obowiązującymi przepisami;c) sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia na dostawy i usługi realizowane w ramach zawartych umów o dofinan-sowanie zadań- zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie;d) przygotowanie istotnych postanowień umowy na dostawy lub usługi realizowane w ramach zawartych umów o dofinansowanie zadań;e) przygotowanie propozycji warunków udziału wykonawców w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego;f) redagowanie wyjaśnień do zapytań wykonawców, złożonych w trakcie prowadzonych postępowań o udzielenie zamó-wienia publicznego i dotyczących zagadnień merytorycznych prowadzonej sprawy,g) udział w pracach komisji przetargowych oraz rekomendowanie wyboru ofert najkorzystniejszych w postępowaniach do 30 tys. euro.9)W zakresie planowania budżetu Departamentu Inwestycji i Rozwoju:a) szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy zgodnie z obowiązującymi przepisami,b) przedkładanie propozycji części opisowej zadań inwestycyjnych, zgłaszanych do projektu uchwały budżetowej Miasta Chełm lub innych materiałów planistycznych i sprawozdawczych według dyspozycji Dyrektora Departamentu Inwestycji i Rozwoju lub jego Zastępcy i w uzgodnieniu z Koordynatorem Wydziału Projektów i Funduszy Europejskich.10)W zakresie powierzonych spraw :a) terminowe i staranne rozpatrywanie oraz prowadzenie powierzonych spraw aż do ich zakończenia, w tym przygoto-wanie projektów korespondencji, protokołów i notatek, redagowanie dokumentów sprawy oraz ich archiwizowanie zgodnie z obowiązującą Instrukcją Kancelaryjną,b) prowadzenie powierzonych spraw z dołożeniem należytej staranności , zgodnie z obowiązującymi przepisami i poleceniami przełożonego,c) wykonanie innych prac poleconych przez przełożonego, o ile dotyczą treści danego stosunku pracy i nie są sprzeczne z prawem.11)W zakresie współpracy z innymi komórkami Urzędu Miasta Chełm:a) współpraca z Departamentem Finansów w zakresie przygotowania, prowadzenia i rozliczenia powierzonych zadań, w tym przygotowania dowodów OT po zakończeniu ich realizacji,b) ścisła współpraca z Wydziałem Inwestycji i Dróg w celu przygotowania kompletnych wniosków o dofinansowanie zadań inwestycyjnych ze środków zewnętrznych,c) realizacja inwestycji współfinansowanych ze środków zewnętrznych w tym funduszy pomocowych, dotacji celowych i innych,d) pełnienie funkcji Koordynatora Projektu współfinansowanych ze środków zewnętrznych- na podstawie dyspozycji Dyrektora Departamentu Inwestycji i Rozwoju lub jego zastępcy,e) wykonywanie innych zadań i prac na rzecz innych komórek Urzędu Miasta Chełm w ramach powierzonego stanowi-ska pracowniczego- wyłącznie w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym.12)W zakresie współpracy w Wydziale Projektów i Funduszy Europejskich oraz w stosunku do pracowników Departamentu Inwestycji i Rozwoju a także innych komórek Urzędu Miasta Chełm:a) zastępowanie innych pracowników Wydziału Projektów i Funduszy Europejskich w czasie ich nieobecności;b) przestrzeganie zasad współżycia społecznego;c) przestrzeganie postanowień Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm.
Urząd Miasta Chełm - 2019-06-25 - Chełm (lubelskie)
Wsparcie produkcji- m.in. dźwiganie elementów powyżej 20 kg, pakowanie części, obsługa maszyn, obsługa elektronarzędzi, malowanie częsci. Praca w Nowej Soli, na strefie ekonomicznej w zakładach: Gedia, Jost, BCC w systemie trzyzmianowym: 06:00-14:00, 14:00-22:00, 22:00-06:00. Zatrudnienie na umowe zlecenie na okres 6 m-cy z możliwością przedłużenia.
Exact System Spółka Akcyjna - 2018-07-05 - Nowa Sól (lubuskie)
Obsługa Klienta.
Sklep Ogólnospożywczy " U Stacha" - 2016-08-24 - Gdynia (pomorskie)
Rozbiór mięsa, przygotowywanie wędlin i wyrobów rzeźniczych zgodnie z recepturą
KARMINA Sp. z o.o - 2017-12-18 - Sucha Beskidzka (małopolskie)
transport międzynarodowy i krajowy
DORTEX BUDYNEK DOROTA - 2016-06-29 - Turek (wielkopolskie)
1. Zapoznanie się z celami, zadaniami i funkcjonowaniem oraz ze standardami Centrum Edukacji i Pracy Młodzieży.2. Pomoc przy obsłudze osób poszukujących pracy i pracodawców w Młodzieżowym Biurze Pracy.3. Pomoc przy poszukiwaniu ofert pracy.4. Uczestnictwo w organizacji targów i giełd pracy.5. Zapoznanie się z metodami i narzędziami pracy Młodzieżowego Centrum Kariery6. Wjazdy poglądowe na zajęcia z poradnictwa zawodowego w terenie.6. inne prace zlecone przez Dyrektora jednostki.
Dolnośląska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy - 2017-02-20 - Wrocław (dolnośląskie)
Załadunek pieczywa na samochód, dostarczanie do wyznaczonych punktów, dbanie o czystośc samochodu.
Piekarnia Andrzej Knera - 2019-09-26 - Zduńska Wola (łódzkie)
przygotowanie woreczków i produktów, obsługa maszyny pakującej, zgrzewanie drukowanie etykiet, prowadzenie dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2019-07-16 - Kraków (małopolskie)
wymagania: wykształcenie bez znaczenia, doświadczenie wymaganeZakres obowiązków: prace wykończeniowePraca w delegacji (cała Polska) - powrót w weekendy
BUD-MAR Mariusz Dułaj - 2018-02-12 - Sulmierzyce (wielkopolskie)
Pełnienie funkcji pracownika pierwszego kontaktu. Udział w przyjęciu nowegomieszkańca do DPS i pomoc w jego adaptacji do nowego otoczenia.Utrzymanie w czystości pomieszczeń DPS, dbałość o ich estetykę imikroklimat. Stosowanie się do wymagań sanitarno - epidemiologicznych przywykonywaniu swoich obowiązków. Pomoc mieszkańcowi w zaspokojeniu jegopotrzeb biologicznych oraz psychospołecznych, praca w godz.7-19, 19-7
Dom Pomocy Społecznej dla Kombatantów - 2016-03-03 - Opole (opolskie)
samodzielne wykonywanie powierzonych zadań, prace samodzielne
P.U.H. Karaś Piotr - 2019-02-14 - Kornatowo (kujawsko-pomorskie)
Produkcja i montaż mebli.Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia.
Woodlife Kamil Balcerzak - 2018-08-27 - Nowe Miasto-Folwark (mazowieckie)
Wykonywanie czynności kancelaryjnych i obsługa urządzeń biurowych, tłumaczenie korespondencji pisemnej z/na j. angielski, wpsracie organizacyjne przy realizacji inicjatyw w ramach członkostwa Gdyni w organizacjach międzynarodowych, przygotowywanie projektów pism okolicznościowych do przedstawicieli korpusu, wykonywanie innych zadań zleconych przez kierownika referatu.
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Gdynia (pomorskie)
CZYTANIE PROJEKTÓW BUDOWLANYCH, MUROWANIE ŚCIAN NOŚNYCH, DZIAŁOWYCH, STROPY, FILARY, OBSŁUGA MASZYN NA BUDOWIE, WYKONYWANIE KOMINÓW, NAPROŻY, ŁUKÓW, SKLEPIEŃ, LICOWANIE ŚCIAN WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, CZYTANIE RYSUNKU TECHNICZNEGO, BADANIA WYSOKOŚCIOWE POW. 3 M, MILE WIDZIANE PRAWO JAZDY. KAT. B, MIN. 3 LAT DOŚWIADCZENIA
kontakt przez PUP - 2017-01-12 - Szczecin (zachodniopomorskie)
pisanie pism urzędowych, praca z interesantem, obsługa e-obiegu, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2019-09-02 - Mława (mazowieckie)
obsługa maszyny wtryskowejwtryskiwanie gorącego ogumienia w formy
kontakt przez OHP - 2016-08-19 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Sprzedawca artykułów do produkcji mebli tapicerskich. Mile widziana osoba z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowe BYLICKI Sławomir Bylicki - 2019-07-31 - Baranów (wielkopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Koło (wielkopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Kraków (małopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Radymno (podkarpackie)
Przygotowywanie elementów stalowych do spawania,Spawanie elementów stalowych metodą MIG,Szlifowanie elementów stalowych.
WARMECH Sp.J. T.Jaworski P.Jaworski - 2019-02-22 - Tyrowo (warmińsko-mazurskie)
Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji służbowej, sporządzanie dokumentacji kadrowej, prowadzenie rejestru spraw do załatwienia, archiwizowanie dokumentów, przygotowywanie dokumentacji pomocniczej do sprawozdań i opracowań statystycznych, obsługa komputera
kontakt przez PUP - 2019-08-06 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Spawanie konstrukcji stalowych, przygotowanie materiału, czyszczenie konstrukcji metalowej.
dBP Eko Sp. z o.o. - 2016-05-24 - Góra (dolnośląskie)
Doświadczenie mile widziane.
CASAGRANDE Aleksander Frydryszek - 2019-06-25 - Racibórz (śląskie)
Pomoc: w opracowywaniu projektów planów pracy Departamentu, przy gromadzeniu i aktualizowaniu zbiorów informacji niezbędnych przy realizowaniu zadań Departamentu, w prowadzeniu spraw związanych z dostępem do informacji publicznej. Udział w prowadzeniu ewidencji inspekcji i kontroli. W ramach obsługi biurowej: przyjmowanie korespondencji kierowanej do Departamentu, przedkładanie korespondencji do dekretacji lub podpisu, przygotowywanie korespondencji do wysyłki, archiwizacja dokumentów.
Główny Urząd Nadzoru Budowlanego - 2019-04-12 - Warszawa (mazowieckie)
Spawanie TIG MAG
Martyński Olgierd "OLBUD" - 2017-08-09 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
obsługa kadrowa pracowników firmy, naliczanie wynagrodzeń, dokonywanie rozliczeń na potrzeby ZUS, GUS, US, PFRON
ERATO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-17 - Goleniów (zachodniopomorskie)
Ekspedient w punkcie usługowym
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Częstochowa (śląskie)
Zapoznanie się z dokumentacją techniczną, ustalanie kolejności procesu technologicznego wykonywania elementów i całości, dobór odpowiednich materiałów i ich gatunków, montaż i pozimowanie podstawy łodzi, ustawianie szablonów, mocowanie ich i montaż poszycia i całości łodzi, wykonywanie cięć po poszycie dziobnicy i tylnicy.
KIERSNOWSKI MICHAŁ "STOCZNIA JACHTOWA SCANDINAVIA YACHTS", "ekoDecor", "PolDecor" - 2016-05-19 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
prace fryzjerskie
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)