PRAKTYKANT W DEPARTAMENCIE INSPEKCJI I KONTROLI BUDOWLANEJ Warszawa oferta pracy Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
Stanowisko: PRAKTYKANT W DEPARTAMENCIE INSPEKCJI I KONTROLI BUDOWLANEJ
Wynagrodzenie: nieodpłatny
Zakres obowiązków: Pomoc: w opracowywaniu projektów planów pracy Departamentu, przy gromadzeniu i aktualizowaniu zbiorów informacji niezbędnych przy realizowaniu zadań Departamentu, w prowadzeniu spraw związanych z dostępem do informacji publicznej. Udział w prowadzeniu ewidencji inspekcji i kontroli. W ramach obsługi biurowej: przyjmowanie korespondencji kierowanej do Departamentu, przedkładanie korespondencji do dekretacji lub podpisu, przygotowywanie korespondencji do wysyłki, archiwizacja dokumentów.
Data publikacji: 2019-04-12
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Krucza 38/42, 00-926 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Pomoc: w opracowywaniu projektów planów pracy Departamentu, przy gromadzeniu i aktualizowaniu zbiorów informacji niezbędnych przy realizowaniu zadań Departamentu, w prowadzeniu spraw związanych z dostępem do informacji publicznej. Udział w prowadzeniu ewidencji inspekcji i kontroli. W ramach obsługi biurowej: przyjmowanie korespondencji kierowanej do Departamentu, przedkładanie korespondencji do dekretacji lub podpisu, przygotowywanie korespondencji do wysyłki, archiwizacja dokumentów.
Forma zatrudnienia: Praktyka studencka
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu: 30
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: nieodpłatny
Nazwa stanowiska:
PRAKTYKANT W DEPARTAMENCIE INSPEKCJI I KONTROLI BUDOWLANEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: bez zawodu
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: nieodpłatny
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2019
Data zakończenia pracy: 29.08.2019
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: umiejętność obsługi komputera.
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Warunki pracy: do budynku prowadzi utwardzone dojście o szer. umożliwiającej wjazd na teren budynku osoby na wózku inwalidzkim, wejście - na poziomie chodnika zewnętrznego, korytarze i drzwi w budynku o szer. umożliwiającej poruszanie się na wózku inwalidzkim, nie występuje zróżnicowany poziom podłóg, brak progów pomiędzy pokojami i korytarzami, windy w holu głównym o szer. drzwi 80 cm, kabiny wind o wym. 100 x 112 cm, toaleta przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych (parter budynku).
Nazwa pracodawcy: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
Sposób aplikowania: poprzez uczelnię
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
Adres pracodawcy:
Krucza 38/42, 00-926 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Nie dotyczy. Oferta praktyki studenckiej.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: • kontakt osobisty• inny: poprzez uczelnię
Typ podmiotu pracodawcy: JAP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Adres strony pracodawcy: https://www.gunb.gov.pl/
Ulica pracodawcy: Krucza
Numer budynku pracodawcy: 38/42
Oferta zgłoszona przez: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: bez zawodu
Typ oferowanej pracy: (praktyka studencka)
pozostaleDane_celeEdukacyjne:
Zapoznanie się z zadaniami, organizacją i działalnością administracji rządowej oraz administracji architektoniczno-budowlanej i nadzoru budowlanego. Rozwijanie umiejętności praktycznego stosowania przepisów prawa. Rozwijanie kompetencji społecznych: umiejętności pracy w grupie, umiejętności organizacji pracy własnej, umiejętności formułowania i wyrażania opinii, systematyczności, dokładności i rzetelności.
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 12.04.2019
Data dodania oferty pracy: 12.04.2019
Oferta pracy ważna do: 17.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 12.04.2019
Typ oferowanej pracy: Praktyka studencka
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?9764ebb041e0bfce389836649efe40dd
Podobne oferty pracy
- poznanie struktury urzędu, zasad i specyfiki urzędu, - zapoznanie się z podstawowymi zasadami archiwizacji dokumentów i ich praktyczne zastosowanie,- zapoznanie się z przepisami Instrukcji Kancelaryjnej,- stosowanie narzędzi informatycznych potrzebnych do elektronicznej rejestracji pism,
OKRĘGOWY URZĄD GÓRNICZY W RYBNIKU - 2018-05-10 - Rybnik (śląskie)
Dostarczanie danych związanych z finansami firm, dbanie o zawartość baz danych, wykorzystywanie umiejętności językowych w celu pozyskiwania informacji finansowych, dokładanie starań by wszystkie informacje były rzetelne i dostarczone o czasie, branie udziału w tworzeniu dobrych praktyk związanych z wymianą wiedzy finansowej. Rozwijanie i poszerzanie wiedzy dotyczącej rynków finansowych. Budowanie kontaktów z giełdami i firmami w celu zapewnienia poprawności informacji. Wspierania konkretnych projektów i testowanie baz danych, zgodnie z zadaniami wyznaczonymi przez menadżera.
THOMSON REUTERS (MARKETS) EUROPE SA SPÓŁKA AKCYJNA ODDZIAŁ W POLSCE - 2017-08-07 - Gdynia (pomorskie)
1.Przygotowanie podstawowych dokumentów w ramach postępowań podatkowych;2.Przygotowanie akt do archiwizacji;3. Obsługa biurowa;4. Obsługa aplikacji informatycznych;5. Analiza dokumentów z zakresu spraw wierzycielskich, w tym postępowań: podatkowych, upadłościowych, wieczystoksięgowych.
IZBA SKARBOWA WE WROCŁAWIU - 2015-07-27 - Wrocław (dolnośląskie)
1. Zakładanie akt podatkowych2. Kserowanie dokumentów celem skompletowania akt.3. Segregowanie zwrotnych potwierdzeń odbioru4. Przygotowywanie dokumentacji do czynności sprawdzających.5. Wysyłanie korespondencji.6. Przygotowanie dokumenmtacji do archiwizacji.7. Tworzenie spisów archiwalnych.
kontakt przez PUP - 2019-02-26 - Kartuzy (pomorskie)
Praca w chłodni i na hali, pracodawca zapewnia odzież ochronną.
kontakt przez OHP - 2017-06-07 - Strzelno (kujawsko-pomorskie)
- planowanie i sterowanie zapasami magazynowymi- przechowywanie,kompletowanie towaru oraz jego rozsyłka-ciągłe monitorowanie zapasów magazynowych-gospodarowanie opakowaniami
TEXTIL TRADE Jacek Szramke - 2018-11-21 - Skarszewy (pomorskie)
sprzedaz art. spożywczo-monopolowych
SKLEP SPOŻYWCZO-MONOPOLOWY "MONIKA" KRZYSZTOF KAJKO - 2016-04-25 - Kamień Pomorski (zachodniopomorskie)
depilacja woskiem i cukrem, regulacja pęsetą, umiejętności wykonywanie zabiegów mikrodermabrazji, peelingu kawitacyjnego, utrzymanie czystości stanowiska pracy, wykonywanie zabiegów oraz dbałość o wysokie wyniki salonu
kontakt przez PUP - 2019-03-18 - Piaseczno (mazowieckie)
1. Poznanie struktury Urzędu, zasad i specyfiki pracy w administracji publicznejw tym poznanie obowiązujących aktów normatywnych. 2. Zapoznanie się zespecyfiką pracy i zadaniami realizowanymi przez Oddział. 3. Zapoznanie się zmetodologią realizowanych badań z zakresu budownictwa, gospodarki komunalneji mieszkaniowej, ankietowych badań społecznych oraz badań rolnych. 4. Poznanieobowiązujących klasyfikacji i nomenklatur. 5. Czynne posługiwanie się technikąkomputerową (Excel, World).
URZĄD STATYSTYCZNY W LUBLINIE - 2016-03-22 - Biała Podlaska (lubelskie)
1) relacje prasowe z udziału w imprezach,2) omówienie oryginalnych tekstów z zakresu różnych dziedzin,3) uczestnictwo w imprezach z zakresu polityki międzynarodowej i wewnętrznej.
MINISTERSTWO SPRAW ZAGRANICZNYCH - 2015-10-30 - Warszawa (mazowieckie)
- koszenie, zbieranie skoszonej trawy, grabienie- opróżnianie koszy na śmieci- zamiatanie oraz odśnieżanie terenuzmianowość: 7.00 - 14.00miejsce pracy: Bydgoszcz/Fordon
SANPRO CONSULTING BPO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-09-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pomoc przy produkcji wędlin
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE POLSKIE MIĘSO KRĄŻYŃSKI SPÓŁKA JAWNA - 2017-09-05 - Końska Wieś (wielkopolskie)
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
.
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Łowicz (łódzkie)
Zapoznanie się z regulacjami prawnymi, organizacja i strukturą Urzedu; poznanie metodologii i zasad realizacji badań statystycznych, zasad aktualizacji rejestru REGON i TERYT; bieżące wsparcie pracy Oddziału; zapoznanie się z zasobami i działalnością informatorium statystycznego Oddziału
URZĄD STATYSTYCZNY W KATOWICACH - 2016-02-24 - Częstochowa (śląskie)
montaż altan, domków drewnianych, wiat garażowych
kontakt przez PUP - 2019-03-05 - Kowale (śląskie)
Pomoc przy przygotowywaniu posiłków
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Ciechocinek (kujawsko-pomorskie)
1) Pomocnicze prace o charakterze biurowym i archiwistycznym
MINISTERSTWO SPRAW ZAGRANICZNYCH - 2015-11-04 - Warszawa (mazowieckie)
POMOC W KUCHNI;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE
kontakt przez PUP - 2018-01-05 - Szczecin (zachodniopomorskie)
obsługa klienta w restauracji, dbanie o czystość i wygląd estetyczny lokalu
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Międzyrzec Podlaski (lubelskie)
wykształcenie min. zawodoweuprawnienia palaczaobsługa i konserwacja - kotły parowe do 1,5 MPa3 zmiany: 6-14, 14-22, 22-6wynagrodzenie: 4300 zł brutto
TASOMIX Ireneusz Sobczak - 2017-07-25 - Biskupice Ołoboczne (wielkopolskie)
Rozwiązywanie incydentów i problemów IT w ramach 3 linii wsparcia, obsługa aplikacji i systemów na platformie UNIX/ Linux (Sun Solaris i RedHad) współpraca z partnerami biznesowymi w celu planowania i koordynacji wdrożeń, monitoring bezpieczeństwa aplikacji i infrastruktury IT, prowadzenie projektów wspierajacych rozwój infrastruktury IT
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Zabierzów (małopolskie)
przygotowywanie dokumentów do miesięcznej aplikacji, karty obmiaru, wystąpienia wykonawcy o odbiór robót, rejestry obmiaru, przygotowywanie Programów Zapewnienia Jakości- przygotowanie wniosków o pozwolenie na uzytkowanie, przygotowywanie dokumantacji powykonawczej.
Mota-Engil Central Europe S.A. - 2018-03-28 - Jawor (dolnośląskie)
Prowadzenie całego magazynu w szczególności wydawanie towarów, sporzadzanie dokumentacji magazynowej, wprowadzanie faktur zakupowych do systemui, dbanie o porządek na magazynie. Praca w godz.7:00-15:00
PPHU Lamgi Michał Gibowski - 2017-09-01 - Nowa Sól (lubuskie)
- przyjmowanie i rozdzielanie korespondencji wydziałowej,- przekazywanie na stanowiska merytoryczne akt emerytalno-rentownych,- prowadzenie rejestru korespondencji, dokumentów i spraw związanych z realizacją zadań w danej komórce organizacyjnej,- włączanie do akt decyzji i korespondencji,- współpraca przy realizacji zadań danej komórki organizacyjnej,- obsługa urządzeń biurowych,
KRUS OR ZIELONA GÓRA - 2015-10-20 - Zielona Góra (lubuskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-05-04 - Frącki (podlaskie)
Wprowadzanie wniosków do systemów bankowych, obsługa klienta, sprzedaż produktów finansowych, samodzielne zarządzanie placówką, obsługa urządzeń biurowych.Umowa zlecenie przez okres 3 miesięcy, następnie umowa o pracę.
Barbara Blaut Niezależny Operator Finansowy Centrum 9 - 2017-10-31 - Zabrze (śląskie)
Praktykant w Wydziale Statystyki Turtyatyki i Sportu w Departamencie Badań Społecznych i Warunków Życia odpowiedziaolny będzie za:- współpracę przy opracowywaniu publikacji „Turystyka w 2015 r.” i notatki sygnalnej obejmującej informacje nt. turystyki w krajach UE- współpracę przy opracowywaniu założeń logicznych do badania realizowanego za pomocą metody CAPI z zakresu sportu i rekreacji ruchowej
GŁÓWNY URZĄD STATYSTYCZNY - 2016-02-25 - Warszawa (mazowieckie)
SPRZEDAŻ WYROBÓW FIRMOWYCH, POSZUKIWANIE RYNKÓW ZBYTU W POLSCE I ZAGRANICĄ, ZAWIERANIE UMÓW SPRZEDAŻY I KOOPERACYJNYCH, SPORZĄDZANIE KALKULACJI, DOJAZD DO KLIENTA W CELU DOKONANIA POMIARU;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE LUB WYŻSZE TECHNICZNE, BARDZO DOBRA OBSŁUGA PODSTAWOWYCH PROGRAMÓW KOMPUTEROWYCH, PRAWO JAZDY KAT.B, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO, MILE WIDZIANY MINIMUM 1 ROK DOŚWIADCZENIA JAKO HANDLOWIEC; CV NALEŻY PRZESŁAĆ NA e-maila:biuro (at) markiz.com.pl
MARKIZ SERWIS MARCIN ABRAMCZYK - 2016-04-18 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Obsługa kasy fiskalnej, zamawianie towaru, dbanie o czystość miejsca pracy.
Zenon Zuzewicz Sklep Spożywczo-Przemysłowy - 2017-03-01 - Siemkowice (łódzkie)